Airbrush Beginner ESB 100, blister ce parere aveti?
#1
Postat 02 July 2005 - 03:21 PM
si am vazut ceva ieftin la Revell
ce parere aveti?
stiu ca cel mai bun e cel mai scump pdar ptre inceput poate merge
cand or venii banii din comenzi luam unul scump :lol:
cu multumiri
#2
Postat 04 July 2005 - 09:38 AM
Pentru ceea ce vrei (sau inteleg ca vrei sa faci http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif ) este suficient un suflai pe care poti sa-l faci dintr-un ac de seringa o bucata de plastic si o mina de pix metalica!
Sau il poti cumpara pe cel de la Revell. Incearca la magazinul Modelism, Str Baia de Fier nr 8
Imagini atasate
#4
Postat 06 July 2005 - 11:48 PM
Z-mare, la 4 Jul 2005, 09:38, a spus:
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif Despre ce magazin e vorba?
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
#5
Postat 07 July 2005 - 08:06 AM
Dom*PROFESOR, la 6 Jul 2005, 23:48, a spus:
Z-mare, la 4 Jul 2005, 09:38, a spus:
:rolleyes: Despre ce magazin e vorba?
Despre magazinul lui Cristi Craciunoiu. Magazin care are acelasi nume ca si revista. Modelism.
Adresa este extrem de corecta si vine undeva in spatele fostului magazin Cocoru (cu aproximatie).
Bafta!
#7
Postat 08 July 2005 - 01:40 PM
Dom*PROFESOR, la 7 Jul 2005, 00:48, a spus:
Z-mare, la 4 Jul 2005, 09:38, a spus:
:) Despre ce magazin e vorba?
E vorba de magazinul Modelism pe strada Baia de fier, nr. 8.
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#9
Postat 08 July 2005 - 01:56 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#11
Postat 08 July 2005 - 02:16 PM
Olaf The Viking, la 8 Jul 2005, 13:56, a spus:
Prost obicei! :D
Poate sa-l comande on line doar ca nu cred ca pot sa scriu aici de unde. :D
Stiindu-i totusi numele lui Beginner probabil ca deja stie si poate a vazut ca chiar este pe stoc.
Bafta!
#14
Postat 22 July 2005 - 02:05 PM
didisor, la 22 Jul 2005, 13:10, a spus:
ps. deci vedeti ca mai trec si prin bucuresti :)
Pana la virgula, tot asa spusesem si eu. :D Informatia de dupa virgula este dubioasa dupa parerea mea. Am senzatia ca te-a pacalit cineva, dar poate ma insel.
Bafta!
#16
Postat 23 July 2005 - 07:52 AM
luciffer, la 22 Jul 2005, 19:23, a spus:
In imagine, cu rosu ai aerul si cu albastru ai vopseaua.
La o pozitionare corecta a celor doua tevi, la iesirea din teava de sus, o parte din aer se duce pe teva din borcanul de vopsea iar restul merge mai departe spre obiectul de vopsit.
Aerul care ajunge in borcan face ca vopseaua sa urce pe teava, iar cand vopseaua ajunge in capatul superior al tevii este preluata de jetul de aer care merge spre obiectul de vopsit ajungand pe acesta o data cu aerul.
Bafta!
PS Expicatia e un pic anapoda. :) Defapt se formeaza acolo o diferenta de presiune intre aeul care merge spre obiect si vopseaua care se afla in borcan, diferenta de presiune care face ca vopseaua sa urce pe teava. Sper ca acum am fost mai exact
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Crios: 23 July 2005 - 08:07 AM
#17
Postat 23 July 2005 - 10:40 AM
#18
Postat 23 July 2005 - 12:36 PM
mersi mult
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#19
Postat 23 July 2005 - 12:49 PM
:::::: De ce sa dai bani pe masini , cand inca mai exista ranga ! ::::::
===================================================
#21
Postat 23 July 2005 - 05:36 PM
- la inspiratie, vrind, nevrind mai fortoasa, tragi in bietii plamini si suspensia de vopsea din aerul inconjuratot :rolleyes:
- si tot asa, vrind, nevrind, expiri (deci suflii) vapori de apa care, dupa ce condenseaza pe furtune si tevusti, ajung pe macheta cu pagubele de rigoare B)
- apare efectul de alcaloza respiratorie (adica ameteala aia cere te ia cind respiri repede si profund!)
Dar nu te opreste nimeni sa incerci :D
Ca atare e necesara o mica pompa (cea de acvariu e destul de slabuta si are debit mic). Si ajungem tot la motorul de frigider. Treaba cu compresorul de masina e o investitie proasta, nerentabila si ineficienta!
#22
Postat 23 July 2005 - 06:48 PM
Legea lui Bernoulli era cam asa: p + qv2/2 + qgh = constant (cu q e notata densitatea )
si se referea la suma presiunilor...
Si explicatia era ca la cresterea presiunii dinamice de la capatul tubului se obtine o scadere a celei statice (care poate ajunge mai mica decat aia atmosferica) si lichidul este impins de cea atmosferica in sus prin tub si in final ajunge sa fie pulverizat de jetul de aer, asa cum ai zis si tu...
Pana la urma importanta este aplicatia si mai putin explicatia sau legea care explica fenomenul.
Telefon: 0721 385365
#23
Postat 23 July 2005 - 07:03 PM
#24
Postat 23 July 2005 - 07:03 PM
Z-mare, la 23 Jul 2005, 18:36, a spus:
Ca sa eviti fenomenul, folosesti un furtun de vre-un metru lungime, cotit sau spiralat, prin care sufli...in felul asta eviti sa scuipi pe model...dar periodic trebuie scuturat de acumulari...yuuuuk!
Cu rabdare si ciocan.
#26
Postat 23 July 2005 - 08:18 PM
Un link luat la intamplare: http://scienceworld.wolfram.com/physics/Bo...ariotteLaw.html
si altul care face si calcule: http://www.ausetute....u/boylelaw.html
Crezi ca gasesc legea lui Bernoulli scrisa ca: PxV=const. pe undeva?
Ca mereu o gasesc ca aici: http://scienceworld.wolfram.com/physics/Be...noullisLaw.html
Tare as vrea s-o caut scrisa si altfel, dar nu dau de ea. Mai incerc.
Legat de zborul avionului sunt doua teorii (printre care si una legata de Bernoulli) dar nici una nu explica toate aspectele. S-a mai discutat despre asta cu multe link-uri acolo. Daca as traduce: "The shape of an airplane wing is such that air flowing over the top of the wing must travel faster than the air flowing under the wing, and so there is less pressure on the top than on the bottom, resulting in lift. ", as scrie cam ca tine (textul in engleza e luat de pe aceeasi pagina). Adica explicatia e acceptabila, formula parca nu merge.
Eu am avut norocul ca am uitat tot ce am invatat in liceu si de fiecare data cand am nevoie de ceva caut repede... Asa ca nimic din ce am scris mai sus nu-mi apartine, o tot spun altii.
PS. Am gresit la faza cu debitul, si am corectat stergand prostia scrisa initial.
Imi cer scuze, mai gresesc si eu
Aceasta postare a fost editata de bitex: 23 July 2005 - 08:39 PM
Telefon: 0721 385365
#27
Postat 24 July 2005 - 11:11 AM
Un neamt (ca numai ala putra fi) nu prea scolit, dar cu un spirit intuitiv deosebit, inveteaza dinamul. La implinirea a 10 ani de la brevetarea inventiei, savantii il chiama pe inventator sa asiste la un simpozion pe aceasta tema. Inventatorul este asezat cu mare fast in primul rind si incepe teoria: integrale, derivate, algoritmi, grafice peste grafice, etc, etc. Omul se uita si se tot uita si asteapta rabdator finalul. La sfirsitul seriei de prelegeri vine un academicia si il intreaba: ei ce parere aveti de dinamul dumneavoastra? La care neamtul raspunde: daca stiam ca-i asa de complicat, nu cred ca-l mai invetam!
#28
Postat 24 July 2005 - 12:07 PM
pe tine te intereseaza sa vopseasca nu?
#29
Postat 24 July 2005 - 08:02 PM
Z-mare, la 24 Jul 2005, 11:11, a spus:
...
La care neamtul raspunde: daca stiam ca-i asa de complicat, nu cred ca-l mai invetam!
Asta aduce tare mult cu ce am citit pe forum despre modul de abordare al problemelor tehnice in vest!
Nu-mi mai amintesc unde anume era treaba (varsta?! :D ), da' povestea eram cam asa, si am mai zis-o si in alt context:
Aia, (din vest), prima data construiesc, si zboara, si la sfarsit se intreaba de ce zboara. :D
Pe la noi, (est), PROIECTAM, VERIFICAM, TESTAM, ETC., si cand incercam vedem ca NU ZBOARA, si ne intrebam DE CE ! :o
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal