Modelism - RHC Forum: Team Durango DESC210 / DEST210 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Team Durango DESC210 / DEST210 Short Course si Stadium Truck Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 April 2013 - 08:04 PM

Am inceput un nou proiect, constructia unui model Team Durango DEST210 2WD Electric Stadium Truck si am hotarat sa deschid acest thread de constructie si informatii si pentru ca posesorii sa poata sa dezbata subiecte tehnice despre aceste 2 modele care impart o parte din componente.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#2 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 April 2013 - 08:18 PM

And the building has started...

Am ales sa trec de la vechiul meu E-Firestorm la DEST fiindca ofera o multitudine de setari suplimentare, cea mai importanta ar fi posibilitatea de montare a motorului central (4 pinioane sau 3 pinioane in transmisie) si montare in spate (de asemenea 4 pinioane sau 3 pinioane in transmisie), lucru care face acest truck sa fie foarte versatil, fiind foarte usor adaptat pistei sau suprafetei de rulare.
De la bun inceput, trebuie inteles ca acest model nu este unul de bashing, este un model de competitii, profesional.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-04 14.12.14.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 14.12.27.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 15.35.26.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 15.35.29.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#3 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 April 2013 - 08:33 PM

Primul pas in montarea kit-ului a fost partea de directie, iar un lucru bun la acesta, este faptul ca se poate demonta tot ansamblul de directie, fiind montat pe un suport dedicat, iar partea frontala, odata ce se desfac 4 suruburi din sasiu, culiseaza complet pentru a avea acces rapid la servo si tot ansamblul de directie (un lucru foarte bun in cazul unei curse, unde timpul este scurt). Am ales un servo Hot Bodies DSJ-1SS (un model mai vechi care nu se mai fabrica, dar foarte performant) pentru a fi folosit la directie si saibe de aluminiu conice pentru montarea acestuia (kit-ul vine cu saibe standard,dar acestea nu ofera aceeasi strangere uniforma pe suport).

Pasul 2 a fost montarea tower-ului fata si a basculelor si a suruburilor de droop, si bilele pentru bielete le-am montat folosind saibe de 2mm de aluminiu Tresrey, pentru a inlocui saibele standard din pachet de material compozit, care dupa uzura si folosire indelungata se deformeaza incet.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-04 17.04.07.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 17.04.14.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 17.31.39.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 17.31.39.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 17.47.14.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 17.47.26-1.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#4 Useril este offline   Titirezu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 111
  • Inregistrat: 06-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Off Road + Touring

Postat 04 April 2013 - 08:34 PM

Arata foarte bine ! (aproape la fel de bine ca DESC-ul meu :) ) Spor la montat, si asteptam mai multe poze.
XRAY T2 007 / SpeedPassion Citrix Stock/ SpeedPassion Ultra V3 13.5R - De vanzare - http://www.rhcforum....__1#entry645640
Durango DESC210 / Tekin RS Pro / Tekin Redline 8.5T - Race Ready
Spektrum DX3R Pro
0

#5 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 April 2013 - 08:45 PM

Constructia continua :)

Au urmat ansamblul de fuzete si portfuzete ( ca si upgrade am montat din start setul de hex-uri de aluminiu de la Durango, kit-ul vine cu hex-uri de material compozit in standard) si am inlocuit saibele de material compozit cu unele de la Tresrey din kit-ul mentionat anterior si am profitat de ocazie pentru a monta rulmenti upgrade de la bun inceput, folosind rulmenti TRESREY de inalta precizie cu garnitura de teflon in fuzete, deoarece dupa cum se spune "paza buna,trece primejdia rea" :p

Ce face aceste portfuzete deosebite este faptul ca avem Caster ajustabil la ele de 15 20 30 35 de grade, folosind insertiile de portfuzete oferite in kit. De asemenea fuzetele spate vor avea insertii si acestea vor seta TOE IN-ul de la 1.5Grade pana la 4.5Grade cu cresteri de 0.5grade.

Am continuat cu montarea planetarelor de tip CVD, care vin neasamblate in pachet.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-04 18.16.54.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 18.17.00.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 18.21.20.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 18.21.24.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 19.28.42.jpg

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 04 April 2013 - 08:47 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#6 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 04 April 2013 - 08:54 PM

Ultimul pas pe ziua de azi a fost montarea basculelor spate, pe pini care pot fi montati pe diferiti suporti pentru modificarea KICK-UP sau TOE , iar prin folosirea de saibe la portfuzete, se va putea modifica ampatamentul masinii.

Un lucru de mentionat, foarte bun, la planetarele CVD, pinul este captiv in interiorul rulmentului, deci nu se poate intampla ca in mijlocul unei curse sa pierzi pinul care tine planetara de cupa...

Voi continua maine cu proiectul, asamblare amortizoare Big Bore si transmisia..

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-04 19.47.53.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 19.47.55.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 19.47.59.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 20.02.25.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-04 20.02.39.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#7 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 05 April 2013 - 06:36 PM

Cateva noutati din constructia de azi (din pacate nu mi-a prea permis timpul sa avansez mai mult):

Ca si cauciucuri am ales o combinatie pentru mocheta pe spate folosind Hot Bodies Powerpin Pink cu insertii medii si pe fata Proline Suburbs Soft cu insertii Tari.

Pasul urmator a fost montarea amortizoarelor, care sunt unele dintre cele mai calitative amortizoare pe care le-am asamblat pana acum, folosind un ulei mai tare pe puntea fata 45Wt si pe spate un 40WT, am folosit aceasta combinatie pe SC pe mocheta si masina s-a comportat impecabil (vom vedea cu prima ocazie)

Cel mai dificil pas a fost montarea diferentialului pe bile care vine in dotarea standard a masinii si anume montarea CIRCLIP-ului, un fel de e-clips pentru care trbeuie un cleste special (pe care evident nu il aveam), asa ca a durat un pic asamblarea. Voi incerca pentru inceput sa rulez cu diferentialul pe bile, iar daca imi va da dureri de cap voi trece ulterior pe unul cu sateliti, insa sa speram ca nu va fi nevoie.

Din pacate am avansat foarte putin azi din lipsa de timp, dar voi recupera pe weekend...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-05 14.03.27.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-05 14.31.46.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-05 15.05.06.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-05 15.05.12.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-05 15.37.56.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#8 Useril este offline   Superman 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1274
  • Inregistrat: 16-January 11
  • Gender:Male
  • Location:Giurgiu-Poiana Tapului-Brasov
  • Interests:Berea,femeile si masinile ;)

Postat 05 April 2013 - 08:31 PM

arata bine domnu sa o stapanesti sanatos :drinks:
0

#9 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 08 April 2013 - 09:53 PM

Astazi am mai avansat cu proiectul de constructie al DEST210-ului

Montat diferential si transmisie complet. Am ales montarea MID MOTOR in defavoarea Rear Motor deoarece masina va rula momentan mai mult pe pista indoor, cu motorul central si transmisia cu 4 pinioane (se mai poate monta cu 3 pinioane), prin montarea celor 4 pinioane in transmisie motorul se va invarti in aceeasi directie cu directia de rotatie a rotilor. Acest lucru va ajuta la aderenta pe linii drepte si va reduce wheely-urile in acceleratie maxima. Un diferential si o transmisie destul de complexa, putin greu de asamblat, trebuie sa recunosc.


http://www.team-durango.com/blog/wp-content/gallery/cache/1511__600x666_mm4.jpg

Maine urmeaza montarea amortizoarelor si a electronicii!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-08 15.43.51.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-08 16.01.24.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-08 16.36.09.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-08 16.36.15.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-08 17.25.01.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-08 17.25.04.jpg

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 08 April 2013 - 09:53 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#10 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 11 April 2013 - 09:05 PM

Project finished....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-09 16.22.31.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-11 18.01.10.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-11 18.01.15.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-11 18.01.45.jpg
  • Imagine atasata: 2013-04-11 18.01.27.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#11 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 11 April 2013 - 09:19 PM

Andrei voiam sa te intreb. Gumele astea pe care le-ai pus au modelul iesit in relief putin, prin urmare nu se tocesc repede?
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#12 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 11 April 2013 - 09:32 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 11 April 2013 - 09:19 PM, a spus:

Andrei voiam sa te intreb. Gumele astea pe care le-ai pus au modelul iesit in relief putin, prin urmare nu se tocesc repede?


Salut, nu inteleg intrebarea?!
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#13 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 11 April 2013 - 09:58 PM

Modelul gumelor nu este atat de proeminent ca al altora, iesi in afara, in relief. Prin model vreau sa zic zimtii, sa spun asa, cauciucurilor, zimtii care agata pamantul
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#14 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 11 April 2013 - 10:27 PM

Sunt cauciucuri de mocheta, este normal sa fie asa.
0

#15 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 11 April 2013 - 10:29 PM

Sandrei, si acu sa imi faci un pret pt el :))
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#16 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 11 April 2013 - 10:51 PM

Vezi postareaMemento, la 11 April 2013 - 10:27 PM, a spus:

Sunt cauciucuri de mocheta, este normal sa fie asa.


+1.

Nu sunt special create pentru mocheta, dar este varianta cea mai optima pentru asemenea suprafata. Profilul lor le face sa ruleze exceptional pe mocheta.


In alta ordine de idei, maine o punem pe standul de reglaj sa ii facem reglajele complete pentru a fi gata de functionare. Va tin la curent :D

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-04-11 18.01.34.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#17 Useril este offline   Memento 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 179
  • Inregistrat: 14-February 13
  • Gender:Male

Postat 11 April 2013 - 10:56 PM

Sunt curios ce planuri ai cu aceasta masina, unde o sa te dai cu ea ? La ce concursuri ? Nu mai bine asamblai SC-ul ? Am auzit ca vine cu kit de conversie in Truck.
0

#18 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 12 April 2013 - 09:29 AM

Vezi postareaMemento, la 11 April 2013 - 10:56 PM, a spus:

Sunt curios ce planuri ai cu aceasta masina, unde o sa te dai cu ea ? La ce concursuri ? Nu mai bine asamblai SC-ul ? Am auzit ca vine cu kit de conversie in Truck.


Pai sper ca incepem sa ne strangem la concursurile din bucuresti cu truck-uri. L-am facut fiindca imi place mult clasa truck in 2010 am folosit doar Firestorm in campionatul FX tot anul si am fost foarte incantat. Acum in 27 sunt convins ca fiind concurs pe tot weekendul vom fi destui cu truck ;).

Le: nici unul dintre kit-uri nu are conversie inclusa in pachet, desi raman o palarie de piese de rezerva in cutie si nefolosite, ca sunt totusi multe diferente intre ele ca si constructie - in primul rand sasiul care este diferit.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 12 April 2013 - 09:31 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#19 Useril este offline   vgeorge 

  • Membru Fondator MDT
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2700
  • Inregistrat: 31-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Pitesti

Postat 12 April 2013 - 09:47 AM

Diferena intre SC si Truck la durango tine doar de sasiu si de plastice aferente (body mount-urile si de bumperele in cazul sc-ului.)
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale



[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
0

#20 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 09 May 2013 - 03:42 PM

Daca tot s-a apropiat concursul de offroad de la Targu Mures , am fost ambitionat sa finalizez si sa setez masina pentru acest eveniment.

Noutati, full Revolution Design Racing Products si cateva upgrade de casa Team Durango

Team Durango
TD320130 - Greutate bot masina cupru - 30Grame
TD310272 - Placi slipper aluminiu cu racire

Revolution Design Racing

RDRP0042 - Saibe aluminiu Topdeck
RDRP0045 - Suport suspensie spate RR Cupru - 18 grame (am ales aceasta varianta in detrimentul versiunii de aluminiu cu greutate redusa pentru a echilibra diferenta de greutate rezultata dupa adaugarea de greutati fata)
RDRP0039 - Suport suspensie fata aluminiu - 21 grame ( nu am ales versiunile de cupru mult mai grele,datorita aderentei maxime de care beneficiaza un truck pe viraje, greutatile mari fiind mult mai indicate pe modele gen Buggy, SC 2WD)
RDRP0054 - Saibe amortizoare reproiectate aluminiu + capac inferior aluminiu
RDRP0037 - Saibe suport acumulator aluminiu pentru a inlocui saibele standard de plastic care sunt enervante la folosiri dese
RDRP0035 - Suport acumulator aluminiu - inlocuit versiunea standard de plastic pentru un plus de rigiditate per rezultat general al masinii si pentru greutatea marita fata de piesa de plastic

Cateva poze, aici:

https://www.facebook...579565575410988
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#21 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 18 May 2013 - 08:52 PM

am o curiozitate: din cate stiam eu,kit-urile de al team durango au sasiu din aluminiu (cel putin dex-urile au). dest210 nu are? :(
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#22 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 May 2013 - 01:01 AM

Vezi postareabogdan97, la 18 May 2013 - 08:52 PM, a spus:

am o curiozitate: din cate stiam eu,kit-urile de al team durango au sasiu din aluminiu (cel putin dex-urile au). dest210 nu are? :(


Gama DEST DESC 210 vin cu o noua tehnologie la constructia sasiului si anume DIMEC Technology care in cateva cuvinte este o tehnologie noua de injectare a materialuluui de compozit. Ca si upgrade exista mai multe tipuri de rigiditati pentru sasiu.

Si o poza cu DEST210 la concursul din Mures, terminat si in stadiul de setari si reglaje :D Eu zic ca a iesit super...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-05-11 13.35.41.jpg

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 22 May 2013 - 01:04 AM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#23 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 24 July 2013 - 09:10 AM

A new baby is born.

Am facut schimbarea de la Hpi Blitz la Team Durango DESC in urma cu o saptamana si pot spune doar atat, masina este EXTRAORDINARA. Inaugurarea am facut-o la noua pista RC OFFROAD RING din Satu Mare si masina s-a simtit foarte bine pe pista de pamant.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1074151_613041492063396_819592573_o.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#24 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 06 November 2013 - 02:37 AM

Caroserie noua pentru DESC-ul meu : JCONCEPTS ILUZZION HI FLOW

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 1393670_657376117629933_4288674_n.jpg

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#25 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 21 May 2014 - 11:06 PM

Gearbox upgrade by Revolution Design Racing Products
Rezultat: ax spur perfect echilibrat, fara nici cea mai mica vibratie.
Imagine atasata: 20140521_170918.jpgImagine atasata: 20140521_170918.jpg
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#26 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 22 May 2014 - 08:16 AM

Am ales candva TeamDurango, TOCMAI, pentru numeroasele optionale facute de RDRP. Sunt facute intr-un maaaaaaare fel.
Sambata trecuta, am pipait la propriu acest ansamblu de doua piese, la masina lui Victor Gorun. Velvet frate !
0

#27 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 22 May 2014 - 08:18 AM

Mare mirare daca domnu' Sven nu va face un model propriu. Cum a facut ProLine, cu atatea piese si optionale pt diverse SC-uri, pana cand au realizat ca pot asambla propriul model.
0

#28 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 22 May 2014 - 08:44 AM

pai nu prea isi propune asa ceva....e un fel de iphone cu ecrane samsung....de ce sa distrugi o piata si un client bun , cand poti castiga mai mult asa....E foarte probabil sa iti rupi gatul si sa pierzi si cioara de pe gard.
0

#29 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 22 May 2014 - 10:35 AM

Nu se stie niciodata .... mai ales daca luam in considerare declaratia lui Sven, atunci cand a parasit barca TD ....
In ultimul an, RDRP a scos foarte multe upgrade-uri pt Kyosho RB6, si muuult mai putine noutati pt TD.
0

#30 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 May 2014 - 01:02 PM

Catalin,
RDRP sunt tuneri pentru mai multe branduri. Iau pe rand cate un sasiu si scot piese upgrade pentru el. Cu Durango au terminat,dupa ce vor termina cu noua gama kyosho, vor incepe sa scoata produse pentru noile Associated B5. Acestea sunt informatii de interior :p
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro