Modelism - RHC Forum: e folositor un sistem flybarless unui incepator? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

e folositor un sistem flybarless unui incepator?

#1 Useril este offline   keeker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 01-November 07

Postat 17 March 2013 - 09:54 PM

Scuze, nu am gasit un topic potrivit, asa ca pun aceasta intrebare: sunt in faza de circuite (opt-uri, piruete, lupta cu mentinerea inaltimii constante in aceste manevre).
La ora actuala, dotarea pe sistemul cu flybar este optima ca setari si hardware (gyro, servo-uri, motor, regulator), doar "mana" si reflexele lasa de dorit.
Un sistem flybarless m-ar ajuta sa progresez mai repede? (cu mai putine crash-uri). Sau e vorba doar de orele de practica??
0

#2 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2013 - 10:00 PM

Greu de spus daca o sa progresezi mai repede. Un sistem cu FBL bine setat zboara mai bine sau mult mai bine.

Daca ai heliul functional si bine reglat mai bine zboara-l asa si la primul crash treci pe FBL.
0

#3 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 17 March 2013 - 10:29 PM

Eu nu recomand unui incepator FBL decat daca are cine sa ii regleze unitatea,unitatile FBL sunt foarte pretentioase la reglaje.Un fbl ne setet corect zboara ca o cizma si mai rau incurca pillotul lafel este foarte adevarat ca aceasi unitate setata corect da senzatia de siguranta mai ales cand heli este zburat pe vant.

Aceasta postare a fost editata de furios: 17 March 2013 - 10:29 PM

T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#4 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 17 March 2013 - 10:44 PM

Mie FB-ul mi se pare mult mai cursiv in manevre (atita timp cit nu vrei 3d). Mi se pare mai predictibil si tolerant, mai placut la pilotat.
0

#5 Useril este offline   keeker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 01-November 07

Postat 18 March 2013 - 08:24 PM

Vezi postareavlad1, la 17 March 2013 - 10:44 PM, a spus:

Mie FB-ul mi se pare mult mai cursiv in manevre (atita timp cit nu vrei 3d). Mi se pare mai predictibil si tolerant, mai placut la pilotat.

Ideea de predictibilitate ma incanta. Credeti ca ar putea FBL-ul sa rezolve problema de histerezis la revenirea in 0 a comenzilor?
Respectiv acum patesc urmatorul lucru: am dat o comanda, revin cu comanda in 0 dupa efectuarea manevrei, dar ii ramine o usoara tendinta sa traga in directia ultimei comenzi sau combinatii de comenzi.
Servouri-le de platou au deadbad-l in jur de 5 (pe masurate), cel de coada cam 3, jocurile le-am redus la maxim, am modificat raportul bratelor pe intregul lant cinematic, in sensul reducerii amplificarii pentru a reduce efectul jocului din servo (care de alfel e abia sesizabil) si totusi mai are un mic histerezis.


0

#6 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 March 2013 - 09:38 PM

fbl mentine heli-ul in ultima pozitie in care l-ai lasat (attitude hold), daca mansa dreapta (mode2) e pe 0. E cu totul alt mod de a zbura.

fb: vrei sa zbori inainte, tii mansa inainte. Panichezi, lasi mansa si heli revine la orizontala.
fbl (doar cu gyro 3d): vrei sa zbori inainte, tii mansa inainte un pic pina se inclina heli-ul (cit de tare depinde de viteza cu care vrei sa zbori) dupa care revii cu mansa pe 0. Panichezi, ai pus-o :) gyro-ul nu stie care e orizontala, doar sesizeaza schimbarea de pozitie a heli-ului

Exista si heli-uri cu stabilizare 6 axe (3 gyro + 3 accelerometre) daca vrei un soi de revenire automata la orizontala, stil fb.
USER BANNED BY ADMIN
0

#7 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 March 2013 - 10:17 PM

DanB - cred ca te gandesti la heliurile de jucarie cu flyhar la 45 grade. Un heli adevarat cu flybar pastreaza directia si heli-ul zboara ca tras pe ata.

Se spune ca heliurile FBL nu au atins inca precizia si finetea pe care o au heliurile cu flybar tunate pentru competiile F3C.

Eu pot sa spun din experienta mea care nu e asa. Am zburat de proba cateva heliuri cu flybar in ultimii doi ani si am avut senzatia ca sunt foarte greu de stapanit - nu stateau intr-un loc, nu raspundeau precis la comenzi, etc. Au fost in general clone obosite HK450 dar acum o saptamana am probat un Trex 500 nou nout si am avut aceeasi senzatie, ca nu raspunde la comenzi.

Heliurile mele FBL sunt reglate rezonabil dar nici pe departe atat de bine precum ce am vazut la patrocle, morph sau Logo 400 pe care tocmai ce l-a vandut Sorin.

Dupa ce am dat primul zbor cu FBL cu un Align 3g nu m-am mai uitat inapoi.
0

#8 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 19 March 2013 - 09:03 AM

Corect, ma gindeam la jucarii cu fb la 45. Scuze, incepator :)
USER BANNED BY ADMIN
0

#9 Useril este offline   keeker 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 37
  • Inregistrat: 01-November 07

Postat 19 March 2013 - 08:30 PM

Vezi postareastiganas, la 18 March 2013 - 10:17 PM, a spus:

DanB - cred ca te gandesti la heliurile de jucarie cu flyhar la 45 grade. Un heli adevarat cu flybar pastreaza directia si heli-ul zboara ca tras pe ata.

Se spune ca heliurile FBL nu au atins inca precizia si finetea pe care o au heliurile cu flybar tunate pentru competiile F3C.

Eu pot sa spun din experienta mea care nu e asa. Am zburat de proba cateva heliuri cu flybar in ultimii doi ani si am avut senzatia ca sunt foarte greu de stapanit - nu stateau intr-un loc, nu raspundeau precis la comenzi, etc. Au fost in general clone obosite HK450 dar acum o saptamana am probat un Trex 500 nou nout si am avut aceeasi senzatie, ca nu raspunde la comenzi.

Heliurile mele FBL sunt reglate rezonabil dar nici pe departe atat de bine precum ce am vazut la patrocle, morph sau Logo 400 pe care tocmai ce l-a vandut Sorin.

Dupa ce am dat primul zbor cu FBL cu un Align 3g nu m-am mai uitat inapoi.



Deci totusi usureaza munca unui incepator. In privinta setarilor nu-mi fac probleme, mai males ca se pot face de pe calculator prin USB. E acum o promotie la ZYX de la Tarot pe OO model. Merita? ziceai ca la primul crash sa trec pe FBL la 2 -3 iesiri fac un crash; nu ca asi vrea dar o cam dau in bara.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 March 2013 - 10:36 PM

0

#10 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 19 March 2013 - 10:13 PM

Daca imi amintesc bine, parca anul trecut se faceau demersuri pentru obtinerea aprobarii de folosire a unitatilor fbl in competitiile F3C...cred ca spune ceva.
0

#11 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 March 2013 - 10:35 PM

Chestia e complicata. Din ce am citit eu sunt pe cale sa fie admise si heliurile FBL dar competitiile F3C sunt un fel de club inchis cu mosi sau conduse de mosi care nu vor schimbare.

Pilotii care castiga aceste competitii sunt cam aceeasi, au investit o gramada de timp si bani in modele, le zboara aproape de perfectiune si nu le schimba.

E nevoie sa vine careva din afara clubului, un tip gen Nick Maxwell, cu un heli FBL care sa spulbere competitia si atunci peste noapte toata lumea o sa faca F3C cu FBL.

Asa a fost cu F3C si termice/electrice. In clipa in care heliurile electrice au spart nu a mai venit nimeni cu termice.



Problema e ca heliurile noastre cu flybar nu zboara asa. In schimb cele FBL (tot ale noastre) sunt destul aproape.

ZYX de la Tarot merita cu varf si indesat. Vezi sa cumperi varianta noua ZYX-S.

Vezi postareaIce9, la 19 March 2013 - 10:13 PM, a spus:

Daca imi amintesc bine, parca anul trecut se faceau demersuri pentru obtinerea aprobarii de folosire a unitatilor fbl in competitiile F3C...cred ca spune ceva.

0

#12 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 12 October 2013 - 10:28 PM

dar nimeni nu spune nimic despre ce se intampla cu Servo-urile. Ele sunt conectate direct la main blade, toate fortele direct in cutia de viteze a servo-ului in cauza se opresc. Singura "siguranta fuzibila" in aceasta situatie o reprezinta insusi bratul , si asta doar daca este din plastic. Jocuri la greu, practic, mi se pare ca acest FBL e o aventura Incă. Intr-adevar estetic este mai placut, pare mai robust si piese mai putine. Ar mai lipsii sa dispara main gear, sa fie motorul insusi rotor.

pentru un fbl ar merge foarte bine ceva in genul APM 2.5, dar nu ma atrage deloc ideea cand ma gandesc la linkurile directe. Nici nu se mai pune problema unui eventual mic crash. Spun totul la nivel de "fara evenimente".

Voi ce parere aveti?
TEL: 0786.607.466
0

#13 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 October 2013 - 10:58 PM

E facuta si asta.

http://www.multiplex...4c3dbfc184790cf
0

#14 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 13 October 2013 - 02:05 AM

Vezi postareastiganas, la 12 October 2013 - 10:58 PM, a spus:

E facuta si asta.


aproximativ jucarie. ma rog.
dar eu ma refeream la altceva, acest aspect era doar o paranteza.
cat de tare afecteaza sistemul fbl servo ?
TEL: 0786.607.466
0

#15 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 13 October 2013 - 05:52 AM

Vezi postareamellbo, la 13 October 2013 - 02:05 AM, a spus:

aproximativ jucarie. ma rog.
dar eu ma refeream la altceva, acest aspect era doar o paranteza.
cat de tare afecteaza sistemul fbl servo ?


Deloc! Lasa teoria si zboara un fbl, si dupa 200 de zboruri inspecteaza servo-urile...vezi, au grad de uzura (mai) accentuat pe gear-uri?
0

#16 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 13 October 2013 - 09:07 AM

poate depinde de servo.. pe Corona cu gear metalic le-a facut 1mm joc cam la 50 zboruri. de acum.. va fi si mai accentuat.

poate o fi un caz izolat nu stiu ce da zic.. daca spui tu ca nu..
TEL: 0786.607.466
0

#17 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 October 2013 - 09:15 AM

Corona prind joc si tinute in sertar. O fi vreo diferenta intre un servo de 3 USD si unul de 150 USD.
0

#18 Useril este offline   Primus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3026
  • Inregistrat: 14-June 07
  • Gender:Male
  • Location:FR

Postat 13 October 2013 - 09:47 PM

Melbo, daca e sa merg in continuare pe idea ta, singura "influenta" a unui sistem FBL, daca e sa ne referim la mecanica "direct link" ar fi ca un crash e destul de neiertator.
Adica 3 seturi de pinioane de schimbat, hai nu de fiecare data dar aproape. Putine crashuri in 3D fara rezultatul asta.
0

#19 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 14 October 2013 - 11:29 PM

Ma rog. Eu spun ce-am constatat. Si nu erau chiar de 3USD.. erau BL-6168 si nu a fost nici un crash macar minor..
In orice caz, eu voi ramane o vreme pe flybar.

PS: dadeam si eu cu parerea.. "personala". poate a fost caz izolat..poate.
TEL: 0786.607.466
0

#20 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 October 2013 - 07:11 AM

Eu nu mai inteleg: ba e vorba de un servo Corona ba de un BL-6168 care au prins sau nu au prins joc dar nu stiu pe care heli cu sau fara flybar.

In apararea ta aceasta spaima de baba au avut-o si producatorii de heli. Acum 10 ani nici nu se punea problema sa fie legat servo direct de swash, toate erau cu push-pull. Pana si primul trex 450 era o mica clona de raptor cu push-pull. Incet, incet producatorii au trecut la direct to swash si au vazut ca nu se intampla nimic rau, din contra se intampla multe lucruri bune. Acum marea majoritate sunt asa. Dupa felul in care au facut tranzitia si dupa specificatiile recomandate pentru servo e clar ca producatorii de heli habar nu au ce forte sunt acolo.

Intotdeauna servo recomandat e cel mai puternic si mai rapid servo al momentului. Am citit un articol scris de un norvegian care chiar a masurat fortele si sunt de fapt foarte mici si la FBL si la FB.

Eu pe HK500 si furios pe Protos avem pe platou servo de coada, rapide dar foarte anemice. Dupa manual nu sunt bune, in practica merg perfect de ani de zile.
0

#21 Useril este offline   furios 

  • RAPTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1169
  • Inregistrat: 30-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bragadiru
  • Interests:Heli

Postat 15 October 2013 - 07:24 AM

Asa este,eu merg pe platou cu clone de 9257(servo de coada) si trag de ele de minim 200 de zboruri si nu au nimic,mai ales ca un rand de pinioane sunt sub 1$.Servourile astea sunt renumite ca fac figuri la 6V insa la mine au peste 50 de zboruri la 6V si....nimic,face flip si roll pe loc fara sa simta forte prea mari.La 5V daca tragi tare de ele intradevar se simte ca se plafoneaza....dar totusi e vorba de un servo de 2,5Kg.
T-REX 500 PRO
T-REX 600N/OS55HZ-R
T-REX 700X
T-REX 800 TOURBINE
RAPTOR 90 SE gasser
HENSELEIT 3DNT
Save the flybar !!

---------Alexe Gabriel----------
0

#22 Useril este offline   eellaa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 323
  • Inregistrat: 10-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:Elicoptere, Avioane & Planoare

Postat 15 October 2013 - 09:10 AM

Primul meu Heli (exceptand MCPX) a fost/este un HK450TT FBL cu servo TGY-306G (Ultra Fast/High Torque MG Digital Alloy Cased Servo 3kg / .06sec / 21g). M-am chinuit foarte mult timp sa il setez corect (ZYX) fiind incepator. In tot acest timp au avut loc foarte multe crashuri (de cele mai multe ori nici macar nu apucam sa il ridic de la sol - unitatea setata gresit).

Cu toate acestea inca am aceleasi servo de aproximativ 18 luni, la acestea a aparut un joc destul de mic (sunt destul de sigur ca de la numarul mare de crashuri/pale rupte) si acum ca am reusit sa setez unitatea zboara foarte bine (mult mai bine decat unul cu Flybar - am unul tot HK450TT Pro).

Parerea mea este ca pentru un incepator este foarte bine sa inceapa cu unul cu Flybar daca nu are pe cineva sa il ajute/invete.
In schimb daca are un ajutor, sa treaca direct pe FBL.(Majoritatea vor schimba angrenajele de la servo in urma unor crashuri, nu de la uzura cauzata de anii de functionare :). Sa nu mai vorbim de pret ....ce suparat o sa fiu daca ajung sa dau 100 ron pe niste rotite ca s-au uzat intr-un an....nu peste 1000 ron pe crashuri pe an :rofl: )
0

#23 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 15 October 2013 - 11:52 PM

CORONA BL6168

Au fost de noi pe FBL. In fine oricum nu conteaza asa mult, un joc. Problema s-ar pune daca acel joc ar ajunge sa blocheze servo. Egal crash.

Ah si inca ceva. Cu regret, dar nu toti cei pasionati de ventilatoare avem extra-fonduri alocate acestui hobby..asta e viata.

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 15 October 2013 - 11:55 PM

TEL: 0786.607.466
0

#24 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 16 October 2013 - 12:02 AM

ca tot se pune problema unei setari complicate pentru flybarless. Setarea unui flybar e usoara ? Nu prea, cred ca e mai simpu de setat flybarless,mai putina mecanica, tot o parere personala.

Eu vad treaba asta precum cutiile de viteza la masini. Manuale si automate. Flybar exista in continuare, virtual, face electronica ce face flybar. Toate bune si frumoase, exceptand vibratiile, exceptand blocarea procesorului si altele. Ma rog, e un compromis de siguranta intre manual si electronic, la fel cu geamurile electrice la auto, busola mecanica vs senzor magnetic.

intrebare: de unde cumparati voi piese pentru align trex 450 pro-fbl ?

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 16 October 2013 - 12:03 AM

TEL: 0786.607.466
0

#25 Useril este offline   apstudio 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 02-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Computers, 3d Graphica, Films, Bodybuilding, Helicopters, Aircrafts, Ships

Postat 16 October 2013 - 10:56 AM

Faza cu flybarless-ul e ca dupa ce-l incerci, nu prea mai vrei inapoi la flybar :) . Cu toate ca mie ca constructie flybar-ul imi place mai tare, mai multa mecanica alta senzatie de zbor.
The Truth Is Out There.
0

#26 Useril este offline   mellbo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 508
  • Inregistrat: 26-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Deva

Postat 17 October 2013 - 01:42 AM

ma intreb cum vor arata avioanele wingless

pentru ca oricum se zboara doar 3D..

Aceasta postare a fost editata de mellbo: 17 October 2013 - 01:46 AM

TEL: 0786.607.466
0

#27 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 04 January 2014 - 10:16 PM

Pai nu trebuie sa te intrebi prea mult. Ii spune racheta si a inventat-o Dl. Von Braun

http://www.cosmos4ki.../rocket_v2.html
come to the dark side. we have cookies!
0

#28 Useril este offline   optyqus 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 336
  • Inregistrat: 01-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt / Iasi

Postat 01 February 2014 - 05:49 PM

Vezi postareaapstudio, la 16 October 2013 - 10:56 AM, a spus:

Faza cu flybarless-ul e ca dupa ce-l incerci, nu prea mai vrei inapoi la flybar :) . Cu toate ca mie ca constructie flybar-ul imi place mai tare, mai multa mecanica alta senzatie de zbor.

Subscriu! E cam greu sa te intorci la flybar cand afli senzatia flybarless-ului si cand descoperi ca poti tuna platoul ciclic in feluri pe care nici nu ti le-ai imaginat, ca sa nu mai zic de faptul ca ai la dispozitie si compensarea cozii in functie de colectiv. Apoi mai e senzatia in zbor, flybarless-ul parca aluneca pe aer ca patinele pe gheata, face zborul mai predictiv si mai fix,cu dual rate si expo reglate bine plus un model bine echilibrat poti lasa stick-urile libere si striga "Look mommy, no hands no hands!" :lol:
De cealalta parte mecanica flybar-ului parca e mai atractiva, e ceva in complexitatea aia mecanica a capului rotor care iti aminteste ce inseamna un elicopter de fapt.
SAB Goblin Kraken 700 | Scorpion 4530 540KV Limited Edition | Hobbywing 160 Platinum V4 |
Align DS820M | Scorpion Backup Guard | VBAR Neo Pro Rescue | T-Rex 600N Pro | Spirit GT | TT 53 Redline
||| || | Spektrum iX
12 | || ||| Radiomaster TX16S MAX
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro