Modelism - RHC Forum: Concept X EDF - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Concept X EDF Vector (robbe), Green Thunder (T2M)....

#1 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 March 2013 - 10:32 AM

Sunt scrieri si review-uri destul de bune, (de ex. http://www.rcgroups....d.php?t=1291578) nu le comentez, incerc sa descriu varianta de la T2M, pareri si impresii:

Cutie: mare (modelul are aproape un metru), foarte rezistenta. A mea nu are nici o urma de coletare, transport, vehiculare. Tot continutul este intact, si arata ca scos din fabrica.
Manual: Ciudat printat pe un format imposibil. Succint cu poze, minim suficient.

Material model: EPP (PPE, in romaneste polipropilena expandata), arecel... excelent dozat. Impresie:model deosebit de solid, asemanator cu extrudatul, dar elastic si mai usoar. Tinut in mina, da impresia de deosebit de robust pentru masa pe care o are, are si ranforsaje interioare in aripi. Nota 10, eu nu am vazut expandat mai reusit dimensionat si turnat.
Finisaj: varianta vopsita la exterior in verde (asta nu e asa de bine), cu absolut toate elementele distincte (linii, dungi, inscrisuri, carouri...) imprimate si aplicate prin decal-uri. Nu-mi dau seama daca cu apa, sau termic, dar nu autocolant. Finisat la luciu fara punctele de evacuare a matritei. Cred ca au aglutinat in matrita calda.

Fisiere atasate


0

#2 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 March 2013 - 10:52 AM

Cum vine in cutie:

Fuselajul:
- electrolica montata si cablata. Contine 3 sevo-uri micro, doua pentru ampenajul orizontal (redundanta), unul la roata de bot.
- Turbina EDF 60mm in cinci pale, cu brushless outrunner dedicat (special construit pentru turbine). Vine cu un motor brushless instralat, si un alt motor brushless de rezerva !
- capac demontabil pentru accesul la turbina
- ESC 50 A, Bec mare, radiator pentru ESC, mufat complet si integral pozat in fuselaj, cu priza de aer in fluxul interior.
- prize de aer suparator de mari la admisie, circuit interior de aer rectiliniu, fara asperitati.
- toate componentele sunt la locul lor, firele lipite, mufate, locul acumulatorului de zbor, cu arici lipit si cremaliera (banda cu arici) incorporata in fuselaj (nu lipita la exterior)
- cupla metalica instalata pentru roata orientabila de bot
- aspect general robust, cu forme de jet

Cabina:
- superb finisata
- foarte lunga, asta e bine pentru ca permite acces marit la maruntaie
- tablou de bord detaliat, cap pilot colorat.....
- prindere mecanica numai perpendicular pe fuselajm cu 4 magneti neodin.

Aripi:
- fiecare aripa are incorporata teava de carbon pe toata lungimea
- cele doua semi aripi se asambleaza prin lipire
- se intaresc cu o teava suplimentara (in punga cu ferchezeturi), se creaza un fel de triunghi din carbon in zona centrala
- servo-uri instalate si cablate
- suprafete de control fara balamale (epp-ul lucreaza ca balama)
- prizele trenului de aterizare incorporate
- decal-urile cred ca ofera rezistenta la zgiriat pentru extremitati
- aspect foarte robuste. Se simt si arata ca nu vor intra in flutter la nici o viteza

Fisiere atasate


0

#3 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 06 March 2013 - 10:58 AM

Ampenaje:
- se lipesc definitiv la locurile lor in fuselaj
- ampenajul vertical contine servo directie
- nu au balamale, nu au elemente de intarire
- profilate simetric
- trebuie lipite triunghiurile de comanda, trebuie instalate tijele de control (sunt in punga)

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de vlad1: 06 March 2013 - 10:59 AM

0

#4 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 March 2013 - 11:55 AM

Cind am despachetat, am constatat ca atit ampenajul vertical cit si ambele ampenaje orizontale, contin teava de ramforsare interioara (sper ca de carbon). In matrita, s-a introdus teava respectiva intre distantieri, si apoi s-a turnat (injectat, aglutinat...). De afara se vad fante foarte fine pentru distantare, si teava respectiva (presupun ca e teava nu tija).

Primul upgrade. Balamale de plastic, 10 bucati.

O lectie invatata este ca orice servo (implicit cele noname/ieftine) rezista mult mai mult daca se misca in gol (sau cel putin usor). De asemenea, articulatia o data rezolvata corect, toate problemele legate de ea (articulatie) s-au terminat.
Am facut fante, am introdus lipici, balamaua, si apoi am presat sa pastrez formele.
Toate lipiturile le-am facut cu Bison Poliuretan (miere). Stiu ca tine exceptional de bine la spume, si fiind expandabil, umple admirabil fisuri si goluri.

Fisiere atasate


0

#5 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 13 March 2013 - 12:02 PM

Apoi am asamblat cele doua semiaripi.

Observatie: imbinarea la incastrare, este surprinzator de distantata. Practic, suprafata mediana este in arc de cerc, capetele se distanteaza cam la 2mm. Asta da foarte prost, banuiesc ca sunt deformari de la temperatura matritei. In orice caz, EPP-ul a permis alinierea corecta, cu atentie, greutati si scoch de hirtie. Le-am lipit cu 'miere', le-am aliniat indelung, le-am presat... si gata. La finisaj, eliminarea surplusului de lipici/spuma, nu a pus probleme. Vopseaua exterioara verde, este partial cauciucata, se ia pe scoci. Va avea nevoie de decal-uri sau retusare cu vopsea.

Fisiere atasate


0

#6 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 10 May 2013 - 09:54 PM

Felicitari pentru achizitie si sa il vedem la zbor,aterizari line :drinks:
0

#7 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2647
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 11 May 2013 - 07:53 AM

Vezi postareafly, la 10 May 2013 - 09:54 PM, a spus:

Felicitari pentru achizitie si sa il vedem la zbor,aterizari line :drinks:


Am un Bae-Hawk cu care am zburat mult anul asta. E mai mare, mai usor si zboara bine cu 3S. Cu 400w/650g, fi 70, pot sa aterizez binisor.

Concept-ul, va fi cu 4s/2200. Asamblat, ma astept sa aiba un comportament aerodinamic similar cu Mig-21 (motorizat corespunzator, suprafata mica, incarcare mare, si profil de viespe). Cu700w/850g, fi 65 si suprafata lui, nu ma astept sa planeze mai bine ca o sageata. Pentru primele zboruri, am sa caut o pista mai buna decit avem acum, cel putin pina ajustez configuratia de aterizare.

Vino tu, ca eu zbor jet la greu (EDF).
0

#8 Useril este offline   fly 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3364
  • Inregistrat: 09-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Bran Brasov
  • Interests:Jeturi ,f3j ,f5j

Postat 14 May 2013 - 06:27 AM

In doua saptamini e gata jetul meu si facem primul zbor,am vb la ineu si sunt dispusi in prima faza sa niveleze o parte de pista mai bine pt aeromodele si pe vitorul apropiat beton sau asfalt.simbata care vine ma intilnesc cu ei si vb mai multe detali,ne vedem cu jeturile :drinks:
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro