- spuma montata cu piesele din plastic asa cum vine din fabrica si tija de fibra de sticla
- motor NMT 2826 - 1200kv / 250W
- elicea originala pliabila, 7x6 ( nu mai am inelul de cauciuc care tine palele in tensiune, eu am mers fara el de la inceput)
- ESC Turnigy Plush 18A
- 2 servo HXT500 pentru profundor si directie
- 2 servo HS-55 eleroane
- cablu Y pentru eleroane
- decalurile originale
- manual
Am cumparat acest avion pentru faptul ca are coada demontabila (stabilizatorul orizontal se demonteaza usor pentru ca avionul sa fie transportat in cutia originala) si astfel am scapat de loviturile involuntare incasate de avioane anterioare pe timpul transportului.
Avionul arata cum se vede in poze, crashul a afectat botul, cabina si zona de prindere a aripilor (spate). L-am bagat la apa fiarta si lipit cu CA (dupa ce a zacut in cutie vreo 10 luni, mi-a fost lene sa trag din nou firele de FPV, am preferat sa cumpar altul), nu a iesit cel mai frumos estetic vorbind( nu am avut rabdare suficienta) dar important este ca linia fuselajului a ramas intacta dupa cum se poate verdea in poze si nu zboara precum Daciile vechi cu puntea spate deplasata ;) . Ca orice model FPV are diverse gauri pentru camera, OSD, receptoare etc dar acestea au capac sau se pot astupa cu polistiren alb si mascate cu autocolantele nefolosite.
Se poate proba in weekend la CET Vest sau chiar si in Parcul Politehnica. Avionul zboara ca un Easy Star II cu echipare stoc, are un consum decent si autonomie pe masura. Bateria potrivita pentru echilibrare si o greutate potrivita este 2200-2650mAh ( am zburat insa si cu 3300mAh).
Pret 250 lei. As prefera sa fiu contactat pe PM, ne auzim dupa aia si la telefon pentru detalii.

Number of downloads: 173

Number of downloads: 167

Number of downloads: 157

Number of downloads: 163

Number of downloads: 145

Number of downloads: 124

Number of downloads: 113

Number of downloads: 116

Number of downloads: 129

Number of downloads: 128

Number of downloads: 115

Number of downloads: 89

Number of downloads: 140