Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 42 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#61 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 March 2013 - 10:30 PM

Asta chiar nu poate fi calculata, pentru nu ai o gramada de date, cum ar fi raportul de demultiplcare in interiorul servo si alte alea mecanice, ca sa putem ajunge de la solicitarea mecanica la curentul consumat.

Eu zic ca tine 0.8A, nu imi inchipui ca si astea ajung in stall, la asemenea solicitare... :unsure:

3 bucati SG90 au reusit sa dea peste cap un BEC de 1A pe un P47, dar diferenta este enorma intre cum zbura ala si cum zboara astea indoor.
Iar daca poti merge direct pe 2s, de ce nu ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#62 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 02 March 2013 - 10:41 PM

Am bagat la cap,multumesc! :rolleyes:
0

#63 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 March 2013 - 08:12 AM

cu motorul m-am lamurit.

Acuma inca una..merg servourile astea?...sau mai degraba astea...?
0

#64 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 March 2013 - 08:17 AM

Modul de alegere al elicei si kv-ului este destul de clar in multicoptere, unde multe se invart in jurul conceptului de disk loading, neintalnit de mine la avioane.

Puteti citi aici despre fenomen, si chiar si teorie, destul de consistenta.
http://en.wikipedia....ki/Disk_loading

Cu o paranteza, in multicoptere jocul de glezna e mai mult din kv, pentru ca elicile sunt perechi contrarotative, si oferta nu este chiar asa generoasa, sa ai de unde alege cu pas mai mic sau mai mare.
90% din piata de elici de multicoptere are pasul in plaja 4.5-5"

@bicut. in descrierea servou-ului numarul 2 de mai sus, avem niste date care ar fi valoroase, daca servo-ul nu ar fi mult mai anemic decat ce vrei sa folosesti dumneata.
Consum curent: 4 mA static, 120 mA in sarcina, 350 mA in stall
Chiar si asa, de bagat la baza de cunostinte.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2013 - 08:20 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#65 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 03 March 2013 - 08:25 AM

Ha ha acu'ma uitam si eu si ma gandeam ca desi se folosesc cam toate simultan in zbor e cam greu sa le stall-ezi toate odata :rolleyes:
0

#66 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 03 March 2013 - 08:42 AM

Mihai am sapat un pic si cred sincer ca varianta doi nu genereaza suficient cuplu pentru suprafetele imense pe care la are de miscat asa ca v1 e mai buna din punctul asta de vedere.
0

#67 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 March 2013 - 08:45 AM

 Mihai_supy, la 02 March 2013 - 09:52 PM, a spus:

si eu ce....nu pot sa intreb?...da nu mai intreb...ca dati cu pietre.

...
As simple as that.!


Adica nu ai vazut ce mi-au raspuns mie cand am sugerat motoare mici ? :)
Eu totusi, fara sa citesc nimic de F3P, numai pe baza experientei de la "ventilatoare", daca ar fi sa fac ceva mic de sub 200 grame, mi-as pune banii pe asta:

http://www.hobbyking...idProduct=14554

De ce? Pentru ca este cel mai mic de 24 poli, iar in mk motoarele astea rulz, obtin aceasi tractiune ca unul standard de 12/14 poli la jumatate de turatie. Victor mi se pare ca mi-a replicat ca ar fi prea puternic, cine ne impiedica sa incercam un setup la 1s ?
Chiar as dori sa finantez o comparatie versus 2204, se baga cineva ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2013 - 08:46 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#68 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 03 March 2013 - 10:03 AM

Renatoa! nu exista comparatie intre cele doua motoare,sunt construite in abordari diferite si este clar ca 2404 va castiga din orice pozitie cu 1s,2s si 3s ,la gramaj 2204 are 19,5 g virgin iar 2404 20,9 cu conectorii pusi,deci cam 19,8 fara conectori .
In alta ordine de idei amandoua sunt grele fata de ce se cere acum,programele au devenit din ce in ce mai complicate si greutatea finala a modelului conteaza enorm ,se incearca deasemenea reducerea prin orice mijloc a acceleratiei in coborare verticala si de aici si din dorinta de anula cuplul generat de elicile mari in comparatie cu marimea modelelor s-au nascut motoarele contrarotative ,pentru anul in curs mai sunt inca motoare normale dar sunt sigur ca in viitor se va renunta.
Deja la nivel international sunt incheiate majoritatea competiilor de gen si la noi mai este una singura si foarte aproape deci nu prea mai este timp pentru experimente.
Uite aici prezentul ,viitorul????
http://www.rcgroups....=1390240&page=6
0

#69 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 03 March 2013 - 10:54 AM

Aia e fictiune, nici o legatura cu personajele si discutiile din topicul de fata :)

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 03 March 2013 - 10:55 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#70 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 03 March 2013 - 11:12 AM

deja vad ca se discuta despre lucruri care nu prea mai au legatura cu subiectul. ce se intampla la muticoptere e una, ce se intampla la f3p e alta.

eu vin cu o alta intrebare, legata de mylar: zburam la nivelul celor de afara, incat sa merite chinul acoperirii cu mylar? si aici vorbesc strict in nume propriu, stiu ce pot si cat pot si nu gred ca merita sa ma chinui cu el. stiu ca un model cu cat este mai usor zboara mai bine si mai incet, dat si la o miscare aiurea de stick... plang dupa timpul si munca depusa. imi place ca bicut a luat in calcul toate variantele si a ales cea mai buna varianta.can am facut primul indoor, copie dupa nexus, am muncit de mi-au sarit capacele. plus mizeria facuta la frezare, de ma bestelit nevasta 3 zile. acum ca exista acces mai usor la CNC, merg pe aceasta varianta. dar sa fac un scheletron si sa dau cu el de pamant... WTF, poate doar daca ajung cel putin la nivelul lui 100%.
bicut, ai cantarit toate piesele ma model inainte de asamblare? ma fierbe... Morback-ul, unltimul kit avea 48g neasamblat. is curios de diferenta.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#71 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 March 2013 - 11:44 AM

 bicut, la 03 March 2013 - 08:42 AM, a spus:

asa ca v1 e mai buna .


Asa a zis si Mihaita. Ma gandesc totusi ca alea digitale au potentiometrele mai exacte..

Clar pentru mine pana aici - 2204, si Power HD servo. Lipo miuti - si sa vedem ce iese.
0

#72 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 03 March 2013 - 03:47 PM

Scuze am fost la zbor ,Allen nu am cantarit piesele ca nu le-am taiat inca cred ca ma apuc maine si vor fi gata poimaine asta in functie de timpul liber ,oricum nu am uitat si o sa le cantaresc ,stiu ca Morbak-ul este oricum mai mare al meu dupa sabloane are 840mm anvergura si 960 lungime om vedea ce iese !!!
0

#73 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 March 2013 - 07:01 PM

 ALLEN, la 03 March 2013 - 11:12 AM, a spus:


zburam la nivelul celor de afara,



ei..la ce am vazut anul trecut prin tara, cred ca da...

 ALLEN, la 03 March 2013 - 11:12 AM, a spus:

plang dupa timpul si munca depusa



adica = aeromodelist.

glumeam desigur.
0

#74 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 06 March 2013 - 07:47 PM

 ALLEN, la 03 March 2013 - 11:12 AM, a spus:

eu vin cu o alta intrebare, legata de mylar: zburam la nivelul celor de afara, incat sa merite chinul acoperirii cu mylar?

Ma bag si eu, desi nu sunt in domeniu: am vazut discutii in care laudau acoperirea cu mylar pentru ca iese mai usor decat frezat, si fara sa te chinui sa frezezi.
Dar de unde mylar?
0

#75 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 March 2013 - 08:11 PM

http://www.micronwin...ear/index.shtml
0

#76 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 06 March 2013 - 08:12 PM

Deci : am luat o pauza scurta si am cateva date.
-depronul taiat 43,6g toate componentele mai putin papucii si franele pe care nu le-am taiat inca.
-la aceasta greutate se adauga bordul de aripa din carbon 2,5g pe care l-am lipit inainte de frezare pentru a elimina tensiunile .
-in stadiul actual vopsit si frezat partial are 37g( mai am de frezat jumatatea superioara a fuselajului,o bucata mica din jumatatea inferioara ,deriva si sfg-urile).. estimez greutatea totala a pieselor din depron frezate la 34,5 -35g ,sa nu uitam ca din astea daca vrem doar depron scadem 2,5g carbonul din aripa si lipiciul aferent,vopseaua am facut ceva teste si a luat 0.2 g pentru aripa deci cam 1g tot modelul.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-03-04 11.15.59.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-04 11.36.13.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-05 09.01.46.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-05 09.15.24.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-05 09.16.00.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-05 09.16.18.jpg

0

#77 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 06 March 2013 - 08:18 PM

Mai am un pic de frezat dar acum merge mai incet ca s-a trosnit alimentatorul si l-am inlocuit cu unul mai slabut plus ca nu prea mai am chef !!!
Allen daca al tau are 48g frezat e o problema cu freza cred! mi-am dat eu seama ca daca ii dai repede topeste depronul si nu ia din greutate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-03-05 09.39.55.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-06 11.24.56.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-06 11.25.30.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-06 16.39.34.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-06 16.40.10.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-06 19.41.18.jpg

0

#78 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 06 March 2013 - 08:23 PM

nu e rau deloc. morback-ul taiat, frezat, vopsit are 48g.dupa lipire, carboane, echii, etc, dar fara electronica a ajuns la 80 si ceva de grame. dar nu garantez in ce zice porcaria de cantar ce o am, tre sa imi iau unul de modelism, cand o apare pe stocuri.




pai tocmai asta e, ca viteza de rotatie la CNC a fost setata in asa fel incat sa taie, nu sa topeasca. eu mai banui depronul, ce am luat anul asta are un alt cod de bare (codul de fabricatie), fata de cel de anul trecut. mi s-a parut si la mana mai greu, nu am fost inspirat sa-l cantaresc inainte.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 06 March 2013 - 08:27 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#79 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 March 2013 - 09:51 PM

Ha ,ha! 96g cu pack de 13g 220mah,acum are 93,3g dar lipsesc sfg-urile si papucii care toate cantaresc 2,7g,le pun maine dimineata!!!

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN3048.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3049.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3050.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3051.JPG
  • Imagine atasata: DSCN3052.JPG

0

#80 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 March 2013 - 08:31 AM

Arata bine ... mai sunt si rotile ? ...

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 09 March 2013 - 08:32 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#81 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 09 March 2013 - 09:06 AM

Am mentionat ''papucii'' care de fapt tin si loc de roti,au o fasie de carbon da 0,3 pe care gliseaza,cam asa ceva am facut si la cel vechi.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN28721.JPG

0

#82 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 09 March 2013 - 09:44 AM

Aaa ! lamurit .. am vazut si roti cu papuci si de aceea am intrebat .. scuze ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#83 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 09 March 2013 - 03:15 PM

 bicut, la 09 March 2013 - 09:06 AM, a spus:

Am mentionat ''papucii'' care de fapt tin si loc de roti,au o fasie de carbon da 0,3 pe care gliseaza,cam asa ceva am facut si la cel vechi.


Ti-a iesit foarte bine. Te invidiez.
Eu acuma desenez, frezez, desenez, frezez.
Dar am un depron cam greu.
Sa ne arati cum a zburat.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#84 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 09 March 2013 - 07:18 PM

Am fost astazi in sala si am tras vreo 3 baterii si cu inculpatul,zboara divin !!! ,nici cu cel vechi nu imi este rusine se misca frumos la 115g ,am acum la dispozitie 2 saptamani sa exersez programele caci in febra constructiilor nu prea am mai zburat decat rar si atunci mai mult virtual.
De filmat ... am luat aparatul la mine si inainte de primul zbor l-am pus pe o masa in sala sa filmeze dar din cauza de memorie insuficienta a filmat doar decolarea ,poze am insa cateva facute de Bogdan (Mama Soacra) cu telefonul si cu lumina din fata .
Ma duc si maine la sala si o sa fiu sigur ca am ce imi trebuie ca sa filmez.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-03-09 14.32.21.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-09 14.32.31.jpg

0

#85 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 09 March 2013 - 07:24 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-03-09 14.46.00.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-09 14.33.09.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-09 14.33.16.jpg

0

#86 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 10 March 2013 - 10:33 AM

Sa-mi trag palme!!!

Urmariti va rog cu atentie acest clip, avionul este dotat cu cel mai inventiv 'divais' pe care l-am vazut pana acum in materie de f3p

Aceasta postare a fost editata de bicut: 10 March 2013 - 10:33 AM

0

#87 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 10 March 2013 - 10:45 AM

Aripioarele alea doua sus si jos? Care ar fi efectul lor, ce aduc ele?

Eu nu ma pot abtine sa nu observ ca are motor mic si nici elicea nu e asa mare... as zice 8"

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 10 March 2013 - 10:46 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#88 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 10 March 2013 - 11:27 AM

Nu,nu este ala divaisu' ,aripioarele se numesc T-canalyzer si au fost folosite in f3a initial si apoi adoptate in f3p,sunt foarte des intalnite si nu imi trag palme pentru ele!!!
Divaisu' in sinea lui are mare legatura cu aripioarele pe care le mentionezi!!
Hai ca e mura-n gura!!!
0

#89 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 10 March 2013 - 11:37 AM

Roberto Mateos AntolinSpain senior. Thalon 13 self made. 820. 88g. selfmade motor. Nanotech 2s180 mAh. Futaba 14MZ
De elice nu zice nimic si nu am argumente sa te contrazic dar il putem suna pe el sa ne confirme :rolleyes:
0

#90 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 10 March 2013 - 11:50 AM

Loooong whistle!
Ma mananca sa va spun dar e prea tare chestia ! :80:
0

Arata acest topic


  • 42 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro