Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 40 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#31 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 26 February 2013 - 06:40 PM

Tot se vorbea de frezare cnc.Dar un skeletonizat din asta,nu e ok?
http://www.hobbyking...850mm_KIT_.html
0

#32 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 26 February 2013 - 06:51 PM

Vezi postareamvpricop, la 25 February 2013 - 06:06 PM, a spus:

Unii au scos modelele sub 80g - Nicolas Pietu de exemplu.
Deci cam aici ar trebui sa fim, ca sa putem sa ne desfasuram frumos pe un program. 100g e inca mult.
Un motor de 220g tractiune la punct fix e prea puternic, dar merge la AM.


Combinatia rohacell/tije carbon, s-ar putea sa dea in modele in genul celor de la japonezi - vedeti campionatul mondial 2013 la F3P.


Cine nu poate face un model usor, poate sa ne incante la AM cu un model neusurat. ;)
Nu trebuie decat gasita coloana sonora potrivita (prohod pe ritm de hip-hop). ;)

Uite aici,model din CF si acoperit cu mylar(cred) 78 grame RTF.
Oare cum a imbinat tijele de carbon?!
http://www.youtube.c...&v=2YT8E1ZRkqQ#!
Si link forum...
http://www.rcgroups....=1158259&page=2
0

#33 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 February 2013 - 08:04 PM

Eu am robbe 4,3 gr pe modelul f3p si futaba fs31 pe ala de AM,dymond d47 fac parte alaturi de jr ds319 si futaba fs31 din categoria de top pentru modele de +100gr ,se pot alimenta in siguranta (aproximativa) direct din pack 2s pentru viteza si cuplu mai mare dar si pentru a putea folosi esc-uri fara bec care sunt muuuult mai usoare.
Se pot folosi deasemenea multe din servourile low cost aici gama fiind extrem de diversificata ,alegerea apartine fiecaruia dintre noi.
Un pont tare de tot ,nu imi apartine ,mi l-a aratat Cristi Matica ,este pentru modele care dupa construcie prezinta flexibilitate in fuselaj in zona de imbinare cu aripa,daca va uitati bine la poza unde sultimate e pe spate se vad doua fire subtiri lipite pe fuselaj si aripa ,este fir textil pentru pescuit de 0.15 lipit cu ciano foam safe si elimina cam 70% din torsiune fara a adauga greutate.
Un alt pont este folosirea echiilor duble si la eleroane obtinand astfel pull-pull si pe eleroane ---joc ff mic si in minus tijele de comanda din carbon.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN2916.JPG
  • Imagine atasata: DSCN2917.JPG
  • Imagine atasata: DSCN2918.JPG

Aceasta postare a fost editata de bicut: 26 February 2013 - 08:06 PM

0

#34 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 February 2013 - 08:07 PM

...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN2920.JPG
  • Imagine atasata: DSCN2921.JPG
  • Imagine atasata: DSCN2922.JPG

0

#35 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2844
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 26 February 2013 - 08:09 PM

eu folosesc mai nou PowerHD 3170. usoare, rapide. si pastreaza si punctul de zero.
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0



epiesa.ro

#36 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7086
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2013 - 08:12 PM

D47 se pot alimenta din 2s. E oficial. FS31 este acelasi servo (nu e Futaba)

http://www.hyperflig...m-4-7g-1-1kg-cm

ca sa nu se zica ca nu e documentata

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 26 February 2013 - 08:16 PM

daca vreti sa NU luati teapa: http://www.rhcforum....a-nu-cumparati/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
0

#37 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4305
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 26 February 2013 - 08:50 PM

Vezi postareaFLY&CHRASH, la 26 February 2013 - 06:51 PM, a spus:


Oare cum a imbinat tijele de carbon?!




mai da cateva pagini pe linkul pe care l-ai urcat, si o sa vezi...
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#38 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 February 2013 - 09:13 PM

Ha,ha, ha! super tare acum am vazut ca am implinit 500 de postari si am devenit 'Membru'....de onoare !
Ma obisnuisem senior da de lumea se mai schimba asa ca mergem cu ea.
0

#39 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 26 February 2013 - 09:27 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 26 February 2013 - 08:50 PM, a spus:

mai da cateva pagini pe linkul pe care l-ai urcat, si o sa vezi...

Ahh,intradevar,acum am vazut.
Scuze....deci kevlar si CA.
0

#40 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 01 March 2013 - 08:33 AM

Aseara am avut vreo 2 ore timp liber si muream de curiozitate sa stiu care este defapt diferenta la greutate intre modelele frezate total si acoperite cu mylar si cele frezate partial asa ca inarmat cu rabdare am desenat si decupat un semiplan de aripa pe care ulterior l-am acoperit cu mylar.
Concluzie : aripa taiata neatinsa 8,1g ...aripa decupata si acoperita cu mylar 4,5g (4,5 nu 4,6 asa cum arata cantarul in ultima poza,prima valoare a fost citita mereu ultima probabil din cauza ca ma fataiam pe langa aripa sa o prind intreaga in poza).
Astazi ,daca o sa am timp voi face acelasi semiplan frezat partial,vreau totusi sa imi mai fac un model si vreau sa vad daca se merita cu mylar sau doar frezat.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-02-28 21.54.31.jpg
  • Imagine atasata: 2013-02-28 22.08.55.jpg
  • Imagine atasata: 2013-02-28 22.50.24.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-01 07.57.02.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-01 07.57.51.jpg

0

epiesa.ro

#41 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 01 March 2013 - 08:46 AM

Am invatat totusi ceva util :eu am pulverizat adeziv pe semiplanul decupat si am asezat mylar-ul de deasupra ,a iesit cam incretit mai ales ca erea si un pic sifonat de la impachetare,ulterior l-am incalzit cu feonul si s-a mai tensionat,am sapat pe net si am vazut ca defapt se intinde mylar-ul pe un plan drept si se aseaza depronul de deasupra.
0

#42 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15891
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 March 2013 - 09:33 AM

Ce fel de mylar e ala, pare ca un celofan, eu il stiu pe cel de desent tehnic, care este destul de gros si rigid.
Cum lipesti mylar de spuma ? "pulverizat adeziv..." :unsure:
Cu folie de tip oracover nu se poate ?

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 01 March 2013 - 09:34 AM

renatoa de la aacr.ro
0

#43 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 01 March 2013 - 09:46 AM

Este mylar , am facut rost de el de la Marian Popescu avea si transparent si argintiu,l-am luat pe asta ca sunt mai multe culori pe rola si ma gandeam ca iese oarecum altfel decat argintiu, am folosit adeziv de contact spray uhu permanent .
Am fost sus la atelier si am desfacut folia acum are 4g fata de 4,5 deci folia e aproximativ 0.5 g pentru semiplanul de aripa dat iar adezivul pe l-am cam folosit in exces 0.7 g initial semiplanul frezat si fara adeziv avea 3,3g.
Oralight-ul cel mai usor din gama oracover este mult mai greu si nu se prea vad cum il pui ca trebuie incalzit,chiar daca as reusi cu spray sau incalzit ar deforma aripa iremediabil doar din variatiile de temperatura.

Aceasta postare a fost editata de bicut: 01 March 2013 - 09:47 AM

0

#44 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 01 March 2013 - 10:57 AM

Vezi postarearenatoa, la 01 March 2013 - 09:33 AM, a spus:

Ce fel de mylar e ala, pare ca un celofan, eu il stiu pe cel de desent tehnic, care este destul de gros si rigid.
Cum lipesti mylar de spuma ? "pulverizat adeziv..." :unsure:
Cu folie de tip oracover nu se poate ?

Este mylar cu siguranta.Am lucrat si eu cu mylar,in trecut,la un fuselaj si aripa.
La asta ma gandeam si eu bicut,dupa ce am vazut la hk,modelele skeletonizate..

0

#45 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8635
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 March 2013 - 02:04 PM

EconoKote:
http://www3.towerhob...p?&I=LXHX46&P=7
ar fi, zic eu, ceea ce va trebuie.
Multa, multa bafta.
0

cel.ro%20

#46 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15891
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 01 March 2013 - 02:28 PM

Mie 0.2oz/sq ft imi da cam 40-50 grame / mp. Nu e cam greu ?
0.5gr cat se vorbeste mai sus ar insemna ca aripa sa aiba numai 1dmp, nu e cazul... :unsure:
renatoa de la aacr.ro
0

#47 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 01 March 2013 - 03:24 PM

Eu am luat de aici,de 2 microni.Au si de 5 microni.
http://www.micronwin...ear/index.shtml
Eu zic ca,2 sau 5 microni,ar fi ok pentru F3P,
avand o greutate de 2,4grame sau 6,8gr. pe m2
Stima
0

#48 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 01 March 2013 - 03:56 PM

Probabil 5 microni este optim pentru ce avem noi nevoie,cea pe care o am eu precis este de 10 microni si se va vedea ceva la gramaj in plus dar nu am timp sa mai comand altceva caci nu as vrea sa am modelul gata cu 2 zile inainte de CN,mai am un pic de frezat si o sa aflu si cat are aripa frezata dar prognoza e oarecum in favoarea mylar-ului nu ca nu as fi stiut dar cum am zis muream de ciuda ca nu stiu exact
0

#49 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 8635
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 March 2013 - 07:33 PM

Vezi postarearenatoa, la 01 March 2013 - 02:28 PM, a spus:

Mie 0.2oz/sq ft imi da cam 40-50 grame / mp. Nu e cam greu ?
0.5gr cat se vorbeste mai sus ar insemna ca aripa sa aiba numai 1dmp, nu e cazul... :unsure:


Exista si mai usoara care se lipeste la temperatura joasa:
http://www3.towerhob...p?&I=LXGDV4&P=7
Cand ati calculat greutatea, ati luat in consideratie si adezivul? Nu stiu daca Mylar-ul are adeziv.
Multa, multa bafta.
0

#50 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 01 March 2013 - 08:00 PM

Semiplanul frezat a iesit 5,5g cu 1g mai greu decat cel acoperit cu mylar ,asta ar insemna o aripa cam cu 2g mai usoara si cam 5g- pe tot frame-ul cuprinzand aici sfg-uri,frane,papuci etc dar un minus la rigiditate si probabil necesitatea de carbon in plus.
Daca aveam mylar de 2-5 microni alta ar fi fost treaba ,probabil alte 4-5g pe tot frame-ul in minus,am incercat si varianta cu folia mototolita inainte dar fiind colorata si mai groasa un pic nu iese mai bine decat intinsa,se vede urat asa ca ma gandesc si pun in balanta cam tot ce este pro si contra si sper ca maine voi sti ce am de facut :unsure:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 2013-03-01 10.12.06.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-01 18.40.54.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-01 19.00.20.jpg
  • Imagine atasata: 2013-03-01 19.00.32.jpg

0

#51 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2844
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 01 March 2013 - 11:19 PM

Bravo man, misto de tot frezarea, zici ca e CNC. sacantaresti si tu piesele toate inainte de lipire si dupa lipire.

Aceasta postare a fost editata de ALLEN: 01 March 2013 - 11:22 PM

_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#52 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4305
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 02 March 2013 - 07:25 PM

...citesc inca, si zbor mai putin, dar, ma tot roade o chestie. De ce trebuie usurat motorul A2204 de 19 grame care trage 330 de grame, si modelul in asa fel incat sa se coboare sub pragul de 100 grame, si nu se incearca varianta cea mai simpla. A1504 are doar 9 grame si trege un model intre 100 si 150 de grame. Numai de la motor ar veni 10 grame pierdute, apoi sigur cateva de la ESC, si ar fi ceva si de la elie.

Am scotocit nitel netul si am desoperit ca cu o elice 5x3 motorasul asta trage 4.06 uncii = 115.099064 grame si consuma doar 3,2A. Curentul maxim e 7,5A, deci ar putea suporta o elice mai mare nitel. Cu un 6x3 cred ca ar avea tractiunea suficienta. Poate KW-ul mare sa fie un impediment?...
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#53 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 15891
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 March 2013 - 08:26 PM

Si tu, Brutus ? :)
renatoa de la aacr.ro
0

#54 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 02 March 2013 - 08:41 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 02 March 2013 - 07:25 PM, a spus:

...citesc inca, si zbor mai putin, dar, ma tot roade o chestie. De ce trebuie usurat motorul A2204 de 19 grame care trage 330 de grame, si modelul in asa fel incat sa se coboare sub pragul de 100 grame, si nu se incearca varianta cea mai simpla. A1504 are doar 9 grame si trege un model intre 100 si 150 de grame. Numai de la motor ar veni 10 grame pierdute, apoi sigur cateva de la ESC, si ar fi ceva si de la elie.

Am scotocit nitel netul si am desoperit ca cu o elice 5x3 motorasul asta trage 4.06 uncii = 115.099064 grame si consuma doar 3,2A. Curentul maxim e 7,5A, deci ar putea suporta o elice mai mare nitel. Cu un 6x3 cred ca ar avea tractiunea suficienta. Poate KW-ul mare sa fie un impediment?...

Nu,ca sa te contrazic,dar raspunsul e in intrebare.
Motorul A2204 are dim de:27,6*11mm aprox. iar 1504 are dim. de 18 aprox.
Din cate stiu eu,un motor cu nr.mare de poli si mai multi magneti,au mereu eficenta si putere,exact ceea ce se doreste a avea la aceste modele,atunci cand fac acrobatii.
Cum zicea cineva mai sus,nu degeaba campionii folosesc motoare de felul acesta...
Parerea mea...
Stima
0

#55 Userul este online   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1313
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 02 March 2013 - 09:03 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 02 March 2013 - 07:25 PM, a spus:

Am scotocit nitel netul si am desoperit ca cu o elice 5x3 motorasul asta trage 4.06 uncii = 115.099064 grame si consuma doar 3,2A. Curentul maxim e 7,5A, deci ar putea suporta o elice mai mare nitel. Cu un 6x3 cred ca ar avea tractiunea suficienta. Poate KW-ul mare sa fie un impediment?...


S-a mai spus in ultima vreme. Trebuie elice cat mai mare in diametru si mica in pas (numai sa mearga si motorul la randament mare la turatia buna pentru elice). Asta face sa creasca randamentul global (produsul celor doua) odata si apoi suflarea cu un flux mai larg a ampenajelor ajuta in hover de exemplu, sau la viteza mica, pe toate axele.

Randament mare inseamna consum mic: baterie, ESC, cabluri si conectori, totul la minim. De asta meseriasii merg cu baterii de 120-150mAh si cu controlere minuscule - YGE de exemplu.
Posibil ca motorul greu, mentionat si usurat de Bicut, cu elice elice 9x2 o sa mearga cu baterie de 180mAh si in final sa fie mai bun din toate punctele de vedere decat cel minuscul. La contrarotative, poti sa ai 10x3.8 sau 10x2 si consum in jur de 3A. Aproape nu mai ai nevoie de frane.

Am facut si eu greseala sa merg pe motorase cu KV 2200 si elice 7x3.5. Viata grea, distrugere modele in concurs, etc. Ca sa am tractiune mergeam pe 3s. Si fiindca motorul era prea mic, nu avea adaptor de elice. Adaptorul penseta mai adauga vreo 3.5g.

Deci: combinatiile cu elice de 5,6,7 in diametru, se exclud. Nu va bucurati pentru suma mica platita, nu o sa ajute.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#56 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4305
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 02 March 2013 - 09:52 PM

Vezi postarearenatoa, la 02 March 2013 - 08:26 PM, a spus:

Si tu, Brutus ? :)




si eu ce....nu pot sa intreb?...da nu mai intreb...ca dati cu pietre.



Merci Mihaita de raspuns. Oricum nu cred ca o sa fac mare lucru cu modelele astea miculute. Nu cre ca-s de mine. O sa am totusi o incursiune prin categoria asta, cu sau fara voia voastra. Daca o sa-mi placa, o sa mai auziti de mine, daca nu...nu.

As simple as that.!
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#57 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5441
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 March 2013 - 09:54 PM

Ca o completare la tot ce sa spus ... mai ales pentru cei care nu au mai zburat in sala .. hai sa facem o comparatie cu zborul outdor cu modele mult mai mari ... si anume :

1 - cine zboara acrobatic 3D are nevoie de tractiune motiv pentru care foloseste elice cu diametru mare si pas mic .. e bine cunoscuta elicea 13x3,25 ( daca nu gresesc cumva ) pentru un motor termic de 7,5 cmc ideala pentru acorobatie .. viteza mai mica si tractiune mai mare

2 - cine zboara modele ce au nevoie de mai multa viteza ( warbird-uri, F3A .. ) foloseste elice cu diametru mai mic si pas mai mare


Avand in vedere ca in sala te cam incadrezi in categoria ( 1 ) e usor de intuit ..

Asta este un fel de a copia fara a intelege fenomenul din punct de vedere tehnic , fluxuri, curenti, aerodinamicitate ...
si multe altele care mie imi sunt straine .

Cand argumentele de tot felul nu sunt intelese sau nu sunt acceptate e mai simplu sa privim peste gard la produse similare
de renume si daca acolo un anumit aspect ce ne intereseaza il intalnim in proprtie de 80-90 % fie il preluam fie inventam ceva total diferit si poate revolutionam domeniul respectiv ...

Ramane si varianta testarii proprii dar care se cam lasa cu cheltuieli suplimentare pana nimerim ..


As avea si eu o intrebare .. de ce se cocoloseste mylar-ul inainte de al lipi

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 02 March 2013 - 09:58 PM

AX - prieten drag nu te vom uita !
0

#58 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4305
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 02 March 2013 - 09:54 PM

Vezi postareamvpricop, la 02 March 2013 - 09:03 PM, a spus:

Nu va bucurati pentru suma mica platita, nu o sa ajute.



Asta nu se potriveste. Ca ala micu e mai scump nitel. fix cu 50 de banuti! Da daca voi zicei, 2204 cu 8x3,8 o sa fie.
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#59 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 02 March 2013 - 10:10 PM

Am gandit si am tot gandit si la final am ales varianta frezata in detrimentul celei cu mylar,este un drum pe care il cunosc bine si sunt mai sigur ca nu voi avea surprize,nu am pretentii prea mari ,tinta este max 100g AUW si sper sa o ating in varianta data , totusi o dilema si apelez aici la cei care se pricep la calcule ,Renatoa aici chiar am nevoie de ajutor ,nu este gluma .
Pe drum am motorul asta:http://www.aerobertics.be/productDetail.php?prod=7752&cat=2&brand=44 ,pentru servouri am 3 buc fs31 sau dymond d47 adica astea:http://www.hyperflight.co.uk/products.asp?code=SD100&name=ripmax-sd100-servo-d47-equivalent-8-1mm-4-7g-1-1kg-cm si receptor futaba adica asta:http://www.gpdealera.com/cgi-bin/wgainf100p.pgm?I=FUTL7624 elice pentru ca stiu ca si asta conteaza este un pt 9*5 ,pe drum deasemenea ,din setup-ul asta lipseste esc si am primit azi de la un coleg asta:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4318__TURNIGY_Plush_6A_8bec_6g_Speed_Controller.html ,este cel mentionat de Allen ca nu prea se pupa cu motoarele noastre ,daca se pupa sau nu cu motorul dat voi afla practic dar mai trebuie sa astept cateva zile pana vine si daca nu mere vad eu cum fac,intrebarea este Bec-ul de numai 0,8 a din esc poate sustine servourile de mai sus si rx-ul sau va fi mai sigur sa le alimentez direct din pack dat fiind faptul ca si rx-ul si servo suporta 8,v.
Multumesc!
Ps nu am intrebat inainte sa sap dar nu am gasit date despre consum nici la servo nici la rx.
0

#60 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1138
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 02 March 2013 - 10:23 PM

R.D. ! din ce am vazut eu mylar-ul cum necum nu este perfect ,apar oricum mici incretituri din transport ,manipulare etc..,cand il lipesti pe suprafata se vad cute una ici alta colo ce sa mai precum pantalonii proaspat calcati dupa ce te dai jos din masina,ideea cu incretitul este una fantastica dupa mintea mea pentru ca astfel se elimina tensiunea in frame pe care o creeaza cand este perfect intins si are un aspect mai uniform,totusi cum am mai spus este valabil in special pentru cel de pana la 5 microni pentru ca este un pic mai flexibil,la cel de 10 microni incep sa apara cutele ca la o hartie mai groasa ,sunt mult mai vizibile.
Este doar parerea mea !
0

Arata acest topic


  • 40 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro