Modelism - RHC Forum: Modele F3P &AM - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

Modele F3P &AM Despre modele si lupta cu gramul

#1081 Useril este offline   Robin671 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 145
  • Inregistrat: 24-March 15
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aeromodele,Electronica,Mecanica,Fotografie...

Postat 29 April 2016 - 12:59 PM

Vezi postareaMLGore, la 12 April 2016 - 04:19 PM, a spus:

Am terminat primul reductor pt contrarotative, varianta pt 1s. Din pacate am reusit sa ard ESC-ul cand masuram curenti, cred ca i-am dat alimentare din 2s si a iesit fum dintr-un FET, ESC-ul fiind MI-3A. Din ce am reusit sa masor, in gol cu pack-ul full si turat la maxim consuma 0.27A, cu o elice 11*3.8 ia 1.4A. Cu doua nu am apucat sa testez ca s-a ars ESC-ul cand l-am conectat.

Poti sa dai mai multe date,despre reductor ,motoare etc!?
Interesanta ideea cu 1s....
0

#1082 Useril este offline   ViP_Eol 

  • ROU 004
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2414
  • Inregistrat: 12-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacău
  • Interests:Zbor.

Postat 29 April 2016 - 11:26 PM

Vezi postareaMLGore, la 12 April 2016 - 04:20 PM, a spus:

Fara elice:


Felicitări ! Arată foarte bine și stă foarte bine și la capitolul greutate.

Am o mică observație. Parcă rotorul 2 ar trebui să aibă turație mai mare. Nu cumva ai pus rotițele invers ?
URA şi la zbor fofezelor !
0

#1083 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 30 April 2016 - 07:59 AM

Costin,sa stii ca Viorel are dreptate!...rotorul de atac trebuie in mod sigur sa aiba o turatie mai mica sau macar egala cu rotorul secundar...in configuratia actuala,cea din poze, ai practic un rotor de atac foarte incarcat si unul secundar ineficient....asta generaza supraconsum,curbarea elicei frontale din cauza tractiunii si un cuplu motor imens pentru un model de mici dimensiuni asa cum este Eleonora.
Spor la mesterit!
0

#1084 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2016 - 03:12 PM

Turatie mai mica pe elicea din spate anuleaza si cuplul motorului. Eu am raport 8:32 pe elicea din fata si 8:36 pe elicea din spate. Culmea ca asa am gandit-o iar apoi m-am uitat si pe sistemul lui Glavak care are aceeasi chestie: turatie mai mare la elicea din fata si mai mica la cea din spate. Link: http://www.alanrcfly...k-products-info
Consumul in full cu 80 grame tractiune e de 2.2A cu pack-ul full. Cu gazul la 60% (45g tractiune initiala, 38g tractiune finala in cele 5 minute de test) am consumat 56 mA din pack-ul de 130.
Lista de materiale:
Piese batiu: placa carbon 0.75mm, teava carbon 8/7mm
Axe elice: tija 1mm carbon + teava 2mm carbon pt. elicea din fata, teava 4/3mm carbon pt. elicea spate
Lagare: rulmenti 1/3mm si 4/7mm (ebay)
Coroane dintate 32 dinti si 36 dinti si pinion atac 8 dinti modul 0.5 (ebay)
Cianoacrilat, spray de curatat frane si ulei de mecanisme fine pt. asamblare finala
Motor (pt. 1S)- AD-C5 : http://www.hobbyking...ght_3700Kv.html
ESC: MI-3A : http://www.hobbyking...C_3A_Mi_3A.html
Elice : Glavak 11*3.8 cw+ccw
Propsaver: Eu am avut un colar mic de aluminiu pe care l-am folosit la elicea din spate iar pe fata am avut un propsaver venit cu motorul.
Greutate cu receptor si esc: 15.3 grame

Filmulet: https://www.youtube....h?v=5pY99e5Nbq0

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 06 May 2016 - 03:13 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! Ā© 2010 All rights reserved.
0

#1085 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2016 - 03:15 PM

Pt. doritori, pot trimite planurile pieselor decupate in format dxf sau tot proiectelul in sw2014. Oricum, vreau sa mai fac 9 bucati pt. doritori dar nu stiu cand le termin. Nu vreau bani pe ele, doar sa va cumparati motoare si elice ca d-astea nu am.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! Ā© 2010 All rights reserved.
0

#1086 Useril este offline   sandu62 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2135
  • Inregistrat: 25-November 13
  • Gender:Male
  • Location:Pucioasa / DB
  • Interests:Aeromodele & Elicoptere

Postat 06 May 2016 - 04:38 PM

vreau si eu un model
depron de unde iau
motor si esc de la hk
contra rotativa de unde
ms stima,
0

#1087 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 06 May 2016 - 06:41 PM

Bravo Costin!

Mai mult decat pilot nu mai sunt, asa ca apreciez pe cei care produc ceva.
Sa te vad cu avionul in zbor!
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1088 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 May 2016 - 07:11 PM

Vezi postareasandu62, la 06 May 2016 - 04:38 PM, a spus:

vreau si eu un model
depron de unde iau
motor si esc de la hk
contra rotativa de unde
ms stima,



Gasiti raspuns la toate problemele in acest topic.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! Ā© 2010 All rights reserved.
0

#1089 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 06 May 2016 - 11:10 PM

Costin ,in sistemul Glavak driver-ul de spate este mai mare ,asa este dar vezi in poza de mai jos diferenta la atac.
Un lucru foarte important este atingerea cuplului cat mai aproape de 0 si avand in vedere ca se folosesc elici mari pe modele mici si masa mica, orice greseala de raport se transforma in roll la model.
Elica din spate primeste aerul deja accelerat si daca se invarte mai incet devine ineficient tot sistemul.
Eu am folosit driver egal fata -spate pentru ca prefer sa am un minim de cuplu pentru anumite manevre din program.
Felcitari inca odata!
Imagine atasata: Screenshot 2016-05-06 23.51.57.png

Aceasta postare a fost editata de bicut: 06 May 2016 - 11:11 PM

0

#1090 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 May 2016 - 12:11 AM

Trebuie testat, eu zic ca elicea din fata adauga o componenta rotationala curentului de aer care face ca la aceeasi turatie elicea de pe spate sa aibe cuplu mai mare.
Oricum, mi-e usor sa schimb pinionul ala.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! Ā© 2010 All rights reserved.
0

#1091 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 May 2016 - 08:14 PM

Pentru ca in anii precedenti programele de zbor pentru concursurile f3p au fost anuntate de obicei spre toamna si au existat sesizari cu privire la lipsa timpului si a spatiului dedicat pentru antrenamente, ar fi bine sa se stie mai din timp secventele pentru juniori si preliminar - final seniori
dand astfel posibilitatea celor care nu au un spatiu adecvat pe timpul iernii sa se antreneze in spatii deschise atunci cand vremea permite.
La ultima sueta cu cei implicati in circuit s-a discutat cu argumente si se doreste alinierea la programele FAI pentru anul respectiv ,se vrea intr-un fel cresterea calitatii concursurilor interne in speranta ca poate unul dintre juniorii cu potential si de ce nu poate si dintre seniori poate participa in viitor si la competitiile externe.
Ideea nu este rea ,dar are si un vers ascutit care se refera la locul de desfasurare al concursurilor din tara, FRmd ar trebui sa puna umarul si sa gaseasca din timp sali de sport adecvate cu inaltime minima de 10m si fara obstacole gen cosuri de baschet in tavan.
Suntem tare chinuiti de chestia asta, personal am prins doua campionate si diverse cupe cu desfasurare in sali tip nastase (scris deliberat cu n mic cat salile ).
Deasemenea s-a adeverit, cu dovezi ca o sala corespunzatoare genereaza siguranta pilotilor si evolutiile sunt mult mai exacte si mai frumoase in general.
Va rog deci, pe cei care au intentia sa participe in sezonul urmator sa veniti cu propuneri pentru programe ,daca sunt altele decat ap17 si af17,aducand si argumente care sa sustina dorinta si sa decidem de comun acord ce facem pentru sezonul viitor.
Va multumesc!
0

#1092 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 17 May 2016 - 09:08 PM

Pai de fapt trebuie inchiriate salile in avans. Cine plateste? Cine face rost de sponsorizari? O sala ca Antilopa merita, dar nu putem merge cand vrem acolo.

Acolo merg programele FAI la zi, dar nu cu Nemuriciul sau modele de 300g. ;-)

Sala mica programe simple, sala mare FAI.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1093 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 May 2016 - 09:31 PM

In documentul de mai jos aveti descrierea completa a programelor actuale FAI.
F3P-AA-17 juniori
F3P-AP-17 preliminar seniori
F3P-AF-17 final seniori
Fisier atasat  F3P_Aerobatic_Manoeuvre_Descriptions_2016_2017.pdf (27.67K)
Number of downloads: 105
0

#1094 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 May 2016 - 09:35 PM

...





Aceasta postare a fost editata de bicut: 17 May 2016 - 09:37 PM

0

#1095 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 17 May 2016 - 09:40 PM

...

0

#1096 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 27 October 2016 - 12:14 PM

Despre cum sa faci elici marila preturi mici si din nimic!!!

Imagine atasata: filename_=utf-8''poz%C4%83%201.JPGImagine atasata: filename_=utf-8''poz%C4%83%204.JPGImagine atasata: IMG_0931.JPGImagine atasata: IMG_0933.JPGImagine atasata: IMG_0934.JPGImagine atasata: IMG_0935.JPG
0

#1097 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 27 October 2016 - 12:19 PM

...

Imagine atasata: IMG_0937.JPGImagine atasata: IMG_0939.JPGImagine atasata: IMG_0943.JPGImagine atasata: IMG_0949.JPGImagine atasata: IMG_0953.JPGImagine atasata: IMG_0950.JPG

Aceasta postare a fost editata de bicut: 27 October 2016 - 12:20 PM

0

#1098 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 27 October 2016 - 12:44 PM

Si pentru cei care vor sa puna frana la aeromuzical... upsidedown by mamo models!
Imagine atasata: IMG_0963.JPGImagine atasata: IMG_0964.JPG
0

#1099 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 27 October 2016 - 09:17 PM

Hai sa te vedem cu impresii dupa zborul cu elicea mare!
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1100 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 23 November 2016 - 06:20 PM

Se apropie cu pasi repezi sezonul si inca nu am zburat nimic de sala....am planuri mari dar merge greu :rolleyes:
Am inceput un model cu structura din tije de carbon de 0,5 si nu am avut habar ce ma asteapta, initial vroiam sa fac 2 bucati,unul pentru mine si unul pentru Raca junior dar dupa cum merge treaba cred ca o sa renunt la al meu pana la anul.
Asa ca ..desenat,taiat bete dupa desen ,lipit cu cianoacrilat si uite asa am ajuns la partea cu legatul cu kevlar...si pe o parte legam si pe alta se mai dezlipea pe ici pe colo ba chiar ca sa fie treaba am rupt din greseala toata partea din spatele aripii cu profundor cu tot .
Astazi am iesit la o cafea cu un prieten si tot povestind imi zice ca are un lipici folositor la mini machete si ca ar fi cazul sa incerc.
Ajung acasa si primul lucru care il fac este sa lipesc doua bucati de tija de 0,5 in T....bai nene deci nu se poate ! nu se mai desface ,am reusit sa ridic 0,5 kg cu un varf de ac de lipici!
Reparat repede partea rupta si adaugat lipici peste cianoacrilat cu varful de ac ...pai dau cu el de pamant si sare in sus ,o placere sa leg cu kevlar ca nu se mai deface.
Este defapt un gel subtire transparent care se activeaza cu lumina uv ,am cautat rapid si am gasit o gramada pe net dar se pare ca nu toate au aceleasi caracteristici.
Sper sa mearga mai repede treaba acum :rolleyes:

Imagine atasata: IMG_1056.JPGImagine atasata: IMG_1051.JPGImagine atasata: IMG_1050.JPG
0

#1101 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 23 November 2016 - 06:22 PM

Care stie sa citeste japonez?
Imagine atasata: IMG_1057.JPGImagine atasata: IMG_1055.JPG
0

#1102 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 23 November 2016 - 06:33 PM

Cred ca asta este!

0

#1103 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 24 November 2016 - 10:12 AM

Las' ca-l scoti la capat.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1104 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 24 November 2016 - 08:31 PM

Am terminat de cusut!
Spre final m-am desteptat si am cumparat fir de pescuit textil de 0,06 ,se vede in poze cat este de subtire fata de firul de 0,14...se coase mult mai usor decat cu kevlar ca nu se scamoseaza si pot face si noduri.
Toate componentele au acum 7,4g si sper sa nu depasesc 10g dupa ce il acopar cu mylar, prin comparatie , fratii lui din depron au in jur de 18 g acoperit cu mylar deci cam 8g minus pana acum.
Imagine atasata: IMG_1059.JPGImagine atasata: IMG_1060.JPG
0

#1105 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 24 November 2016 - 08:33 PM

:rolleyes:

Imagine atasata: IMG_1061.JPGImagine atasata: IMG_1062.JPG
0

#1106 Useril este offline   mvpricop 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1424
  • Inregistrat: 08-February 06

Postat 24 November 2016 - 10:28 PM

Greu cu kevlarul, cand se poate face si cu alt material.
Cu sau fara de motor,
Io le zbor pentru popor!

Schaum vor dem Mund,
Und Papier fuer der Fund!
0

#1107 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 26 November 2016 - 05:58 PM

Astazi am imbracat cu mylar si am vopsit fuselajul vertical ,am incercat initial cu aerograful si acrilice de la revell dar nu mi-a placut si m-am reantors la markere.
Totusi partea de galben este facuta cu acril revell dar nu cu aerograful ci cu un tampon de vata pe scobitoare.

Imagine atasata: IMG_1066.JPGImagine atasata: IMG_1065.JPG
0

#1108 Useril este offline   bogdan_bacau 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 778
  • Inregistrat: 23-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Bacau

Postat 26 November 2016 - 07:01 PM

Vezi postareabicut, la 26 November 2016 - 05:58 PM, a spus:

Astazi am imbracat cu mylar si am vopsit fuselajul vertical ,am incercat initial cu aerograful si acrilice de la revell dar nu mi-a placut si m-am reantors la markere.
Totusi partea de galben este facuta cu acril revell dar nu cu aerograful ci cu un tampon de vata pe scobitoare.

Atasament IMG_1066.JPGAtasament IMG_1065.JPG

Bravo Bicut !!!Pana la urama te dau astia la ProTV šŸ™„ingenioasa treaba.Chiar sunt curios la cat o sa-l scoti.Eu m-am pensionatšŸ˜© din cauza sălii.De facut inca mai am placerea dar nu am unde ma da cu el asa ca renunt.Bravo voua si vad ca deja face-ti arta.Toate Bune !!!
0

#1109 Useril este offline   bicut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1189
  • Inregistrat: 20-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 December 2016 - 12:19 PM

Gata pentru electonica 16,3g!

Imagine atasata: IMG_1095.JPGImagine atasata: IMG_1098.JPG

..Imagine atasata: IMG_1099.JPG
0

#1110 Useril este offline   Simi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 523
  • Inregistrat: 06-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Pitesti

Postat 08 December 2016 - 01:03 PM

Felicitari !!! Superb !!!
AERO
Prezent : --- Yak 55 SP Extreme Flight OS MAX 55AX --- --- Futaba T6EX

Trecut :
FunJet by Multiplex
Hummer 3D EPP
Floride by Graupner
Cessna 182 by Art-Tech : E-FLY 4 ch 2,4 GHz by Art-Tech

AUTO
Prezent : BMW M3 GTR NITRO 1:10 by ROBBE
0

Arata acest topic


  • 42 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro