Modelism - RHC Forum: SONIC LOW WING - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SONIC LOW WING un excelent si economic al doilea avion

#31 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 13 February 2013 - 09:51 PM

Fisier atasat  P4.jpg (425.69K)
Number of downloads: 13
0

#32 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 13 February 2013 - 09:56 PM

chiar ma intreb de ce trebuie o directie marita....ca atat cat a fost la mine putea face Knife Edge fara probleme, iar directia chiar se simtea. (pe vremea aia nu stiam nici macar ordinea comenzilor la rolling harrier - desi nici acuma nu-mi iese intotdeauna). Cutitul (dupa cum zice Michael Wargo pe filmele de pe tube) se face din motor si nu din directie! Cu directia foar ii stabilesti pozitia. Cred totusi ca filmuletul asta te-ar fi scutiti de munca maririi directiei.


Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 13 February 2013 - 10:01 PM

0

#33 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 13 February 2013 - 10:15 PM

Ca, la primul, motor puterea nu am avut-o e sigur, si ca e important de acord, dar ca sa fiu sigur am marit-o .
Nu va trebui sa am o viteza mare data de motor ci voi profita de marimea suprafetei de comanda.
Este mai bine sa am posibilitatea de a o putea micsora din setarile statiei decat sa mai plang dupa.

Aceasta postare a fost editata de Horja: 13 February 2013 - 10:20 PM

0

#34 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 13 February 2013 - 10:24 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 13 February 2013 - 09:56 PM, a spus:

chiar ma intreb de ce trebuie o directie marita....ca atat cat a fost la mine putea face Knife Edge fara probleme, iar directia chiar se simtea. (pe vremea aia nu stiam nici macar ordinea comenzilor la rolling harrier - desi nici acuma nu-mi iese intotdeauna). Cutitul (dupa cum zice Michael Wargo pe filmele de pe tube) se face din motor si nu din directie! Cu directia foar ii stabilesti pozitia. Cred totusi ca filmuletul asta te-ar fi scutiti de munca maririi directiei.



YAK-ul din filmulet l-am avut si intr-adevar facea cutitul super.
0

#35 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 February 2013 - 06:35 AM

imi vine in minte alt model - Kiosho Calmato - care face si el cutit fara probleme. Si la ala directia e cam la fel, dreptunghiulara si micuta.

Totusi, parerea mea ca aceasta evolutile se face din motor, cu ajutorul direciei..Aici conteaza portanta fuselajului cel mai mult, dar si forta motoruli.

Cu directia marita numai sa nu fi obligat sa folosesti DR, ca atunci chiar ca e munca in zadar.

uite, spre exemplificar, ce multa directie e nevoie pentru un knife edge.
Fisier atasat  images.jpeg (3.23K)
Number of downloads: 45
0

#36 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 February 2013 - 06:37 AM

..legat de Yak----a facut o iesire alaturi de Cap.---
0

#37 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 February 2013 - 08:41 PM

La verificare am constatat ca panoul de foc vine cu unghi dreapta din constructie.
Motorul care statea asteptand un model este un TT 42 Thunder Tiger de 7 cc foarte usor si extrem de fiabil. Acelasi tip de motor l-am avut pe Rozi de 2,2 Kg si a zburat 2 sezoane fara probleme si fara semne de oboseala.
Deci am inceput prin a-i face loc pe panoul de foc:
Fisier atasat  P5.jpg (254.58K)
Number of downloads: 43
Si a astupa gaurile date pentru un batiu de talia motarelor de 4cc:
Fisier atasat  P6.jpg (231.2K)
Number of downloads: 44
0

#38 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 February 2013 - 08:43 PM

Am decopertat ca sa ma exprim 'constructistic'
in vederea modificarilor necesare trenului pe fata:
Fisier atasat  P7.jpg (252.54K)
Number of downloads: 38
0

#39 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 February 2013 - 08:44 PM

Fisier atasat  P8.jpg (276.49K)
Number of downloads: 29
0

#40 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 February 2013 - 08:48 PM

Si am pregatit doua baghete de brad de 6x6 si locasurile in panouri:
Fisier atasat  P9a.jpg (266.71K)
Number of downloads: 35
Doua piese de intarire suplimentare pentru trenul de sarma
care de altfel este o solutie clasica insa extrem de permisiva si prietenoasa
la aterizare chiar daca pista este mai accidentata sau 'chilotul'
(amintiri despre controversata exprimare moldovineasca.....
domnul Navigator mare justitiar si regulamentarist... stie
)
mai putin atent
Fisier atasat  P9b.jpg (191.68K)
Number of downloads: 35

Aceasta postare a fost editata de Horja: 15 February 2013 - 08:52 PM

0

#41 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 February 2013 - 08:53 PM

Totul pus la lipit si dospit:
Fisier atasat  P9c.jpg (325.33K)
Number of downloads: 42
0

#42 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 15 February 2013 - 08:54 PM

Fisier atasat  P9d.jpg (249.92K)
Number of downloads: 44
Nervura in care se fixeaza aripa a primit baghete triunghiulare de intarire pe ambele parti.
Fisier atasat  P9e.jpg (224.37K)
Number of downloads: 45

Buna-i zeama de hamei
Ce urma in episodu trei

Aceasta postare a fost editata de Horja: 15 February 2013 - 08:58 PM

0

#43 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 15 February 2013 - 09:27 PM

daca reusesti sa-i pozitionezi motorul cu toba pe dedesupt - vei consuma mai putin Clin si mai putine servetele!!!(eu asa am facut la termicele mele, la care s-a putut). Cu toba pe dedesupt uleiul evacuat o sa fie aruncat pe sub model si se va murdarii mult mai putin...
0

#44 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 01:34 AM

Vezi postareaMihai_supy, la 15 February 2013 - 09:27 PM, a spus:

daca reusesti sa-i pozitionezi motorul cu toba pe dedesupt - vei consuma mai putin Clin si mai putine servetele!!!(eu asa am facut la termicele mele, la care s-a putut). Cu toba pe dedesupt uleiul evacuat o sa fie aruncat pe sub model si se va murdarii mult mai putin...

Constient ca in ceea ce spui ai perfecta dreptate, si eu am oroare de mizeria care se face , dar......am stat drept si am incercat sa judec stramb.
La final, anticipand un pic, a fost pus in pozitie verticala, pozitie care are neajunsurile ei dar si cateva avantaje. Voi argumenta pro si contra in alegerea acestei pozitii si discutia evident va fi deschisa
Numai bine
0

#45 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 17 February 2013 - 02:45 PM

Mi-am adus aminte ce ma mai deranja la acest avion.Pozitionarea unui singur servo pt eleroane precum si modul de actionare al eleroanelor.Asta din ciclul ce mai trebuia imbunatatit la acest avion. :drinks: :pardon:
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#46 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 04:29 PM

Vezi postareaoachidori, la 17 February 2013 - 02:45 PM, a spus:

Mi-am adus aminte ce ma mai deranja la acest avion.Pozitionarea unui singur servo pt eleroane precum si modul de actionare al eleroanelor.Asta din ciclul ce mai trebuia imbunatatit la acest avion. :drinks: :pardon:


Asa e, anticipand un pic.
Am pregatit deja pozele pentru aceasta sectiune si o voi aborda fara doar si poate , cu o 'disertatie depre cursa diferentiala mecanica si este intr-adevar singura problema functionala la acest model.
Vedem cum o putem imbunatati pentru a scoate curse simetrice sau cu miscare diferentiala a eleroanelor corecta.
0

#47 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 04:45 PM

La un fuselaj nou de Sonic nu se poate pozitiona motorul decat ori cu cilindrul in sus ori cu el in jos. In ambele cazuri esapamentul este exact pe aripa. Depine de care dintre ele. Trebuie decupat o laterala. Am incercat cu un Magnum .40, dar ala nu vroia pur si simplu sa porneasca cu cilindrul in jos, pornea doar cu demarorul.
Dupa rima tranta, i-am rotit motorul in asa fel incat toba sa vina pe sub model, si de atunci la toate termicele mele (4 la numar) am pus motorul la fel. La Yak - tub de cauciuc, dar reduce nitel puterea...
0

#48 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:13 PM

Finalizarea trenului , chiar daca intre timp am pregatiti si partea interioara de fixare a rezervorului :
Fisier atasat  P10.jpg (246.41K)
Number of downloads: 43
Fisier atasat  P14.jpg (211.29K)
Number of downloads: 41
0

#49 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:20 PM

Fisier atasat  P15.jpg (258.84K)
Number of downloads: 47
Fisier atasat  P18.jpg (232.97K)
Number of downloads: 44
0

#50 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:23 PM

Fisier atasat  P19.jpg (222.96K)
Number of downloads: 25
Fisier atasat  P20.jpg (236.63K)
Number of downloads: 27
0

#51 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:26 PM

Fisier atasat  P21.jpg (167.74K)
Number of downloads: 37

Fisier atasat  P23.jpg (196.91K)
Number of downloads: 38
0

#52 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 07:42 PM

sper ca ai dat cu lac tot compartimentul rezervorului!!!. Oricat de etanse o sa fie furtunele, tot se prelinge nitel ulei. Iar balsa cu uleiul nu fac casa buna.


PS - tot ai umblat la borul modelului- mai bine-i intoprceai si motorul ala...(am si eu un fix!)

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 17 February 2013 - 07:43 PM

0

#53 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:46 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 17 February 2013 - 04:45 PM, a spus:

La un fuselaj nou de Sonic nu se poate pozitiona motorul decat ori cu cilindrul in sus ori cu el in jos.
Asa este .
Daca se pune cu cilindrul in jos:
avantaje
- murdarirea este mult diminuata deoarece se poate adauga un furtun de prelungire
dezavantaje:
- acces dificil la bujie cu mataniile de riguare
- probabilitatea de ineca motorul mult mai usor
- la unele motoare intr-adevar functionarea nu este acceasi , dar nu este o regula,
eu am pus un Magnum 046 precum si TT-ul acesta si au mers impecabil
- relanti posibil mai mare din cauza umectarii si implicit a racirii ei

In ambele cazuri esapamentul este exact pe aripa. Depine de care dintre ele. Trebuie decupat o laterala. Am incercat cu un Magnum .40, dar ala nu vroia pur si simplu sa porneasca cu cilindrul in jos, pornea doar cu demarorul.
Dupa rima tranta, i-am rotit motorul in asa fel incat toba sa vina pe sub model, si de atunci la toate termicele mele (4 la numar) am pus motorul la fel. La Yak - tub de cauciuc, dar reduce nitel puterea...

Cu prelucrarea unei laterale sau taierea celor doua si confectionarea unei capote ar mai fi :
1.Pozitionarea cu cilindrul lateral la 90 grade :
Avantaje:
-murdarirea mica
-acces usor la bujie
-functionare similara cu cea vertical in sus.
Dezavantaje:
- ce imi vine in minte acu mai mult plumb pe aripa pentru echilibrarea laterala.
- evident mai multa munca
2. Pozitionarea cu toba sub model ( ce adoptata de Mihai)
Avantaje:
-murdarirea
Dezavantaje:
- ca toba sa ajunga sub fuselaj este nevoie de coborat axa de tractiune
- o parte din dezavantajele pozitiei liliac (cap in jos :D )dar diminuate deoarece unghiul cilindrului va fi undeva la 60 grade


Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 February 2013 - 07:46 PM

0

#54 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:50 PM

Asa ca .......
CU CAPU SUS
si fruntea senina pentru a porni simplu rapid si sa mearga ceas
si un mic secret de lene sa mai prelucrez :pardon:
Fisier atasat  P11.jpg (280.08K)
Number of downloads: 36.

Aceasta postare a fost editata de Horja: 17 February 2013 - 07:52 PM

0

#55 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2375
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 17 February 2013 - 07:50 PM

Horia.
pune te rog cateva poze cu montarea servo-ului pt acceleratie.Ca ma intereseaza cum l-ai facut.
merci
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#56 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 17 February 2013 - 07:53 PM

ei - cilindrul lateral - nu dezechilibreaza modelul - si nu am auzit pe nimeni sa-i puna plumb..Ar trebui totusi tinut cont ca modelul trebuie echilibrat dinamic. Asta e cel mai important. Eventuala greutte laterala - creeaza un moment invers cu cel dat de rotirea elicii - zic si eu.

Fiecare pozitie are avantaje si ezavantaje. Pentru mine - murdaria e ce care hotaraste.
0

#57 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:55 PM

Fisier atasat  P12.jpg (259.99K)
Number of downloads: 46
La acceleratie un fioros albastru de 4grame :rolleyes:
Desi batiul cu motorul si servoul de acceleratie le aveam gata montate
deoarece au mai functionat,
in urma unei machetari de verificare a CG am mutat motorul mai in fata
cat mi-a permis batiul gata taiat
0

#58 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:56 PM

Fisier atasat  P13.jpg (270.81K)
Number of downloads: 29
0

#59 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 07:59 PM

Fisier atasat  P17.jpg (149.74K)
Number of downloads: 27
Fisier atasat  P22.jpg (220.48K)
Number of downloads: 26
0

#60 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 17 February 2013 - 08:00 PM

Unghiuri obtinute:
Dreapta din panoul de foc asa cum vine el de la mama lui :

Fisiere atasate


0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro