Buna.Sunt nou in acest domeniu.La cat timp se schimba uleiul din ele si mai imposrtant cat se pune.Se deschide amortizorul la cursa maxima si se umple tot corpupl lui sau o anumita proportie din el.Se pot spala interior si daca da cu ce.
Multumesc.
Pagina 1 din 1
Amortizoare
#2
Postat 08 February 2013 - 05:52 PM
In principiu amortizoarele se verifica inainte de fiecare concurs.
Daca te dai de placere la 5-6 iesiri ar fi bine sa arunci un ochi sa vezi daca au pierderi de ulei.
Eu procedez in felul urmator:
Dau jos amortizoarele si le curat la exterior cu brake cleaner.
Le demontez, arunc uleiul vechi (macar il verifici daca este curat) si le curat si la interior cu acelasi spray.
Verific daca membrana este buna (o inlocuiesc daca este cazul).
Torn ulei nou pana sus si astept sa iasa bulele de aer din ulei.
Pui capacul si il strangi cu grija sa nu se incalece filetul (o sa curga un pic de ulei, este normal).
Dupa ce reglez rebound-ul (cat iese tija singura din amortizor dupa apasare) le curat de uleiul scurs mai inainte cu acelasi spray.
Montezi amortizoarele pe masina si te dai!
Daca te dai de placere la 5-6 iesiri ar fi bine sa arunci un ochi sa vezi daca au pierderi de ulei.
Eu procedez in felul urmator:
Dau jos amortizoarele si le curat la exterior cu brake cleaner.
Le demontez, arunc uleiul vechi (macar il verifici daca este curat) si le curat si la interior cu acelasi spray.
Verific daca membrana este buna (o inlocuiesc daca este cazul).
Torn ulei nou pana sus si astept sa iasa bulele de aer din ulei.
Pui capacul si il strangi cu grija sa nu se incalece filetul (o sa curga un pic de ulei, este normal).
Dupa ce reglez rebound-ul (cat iese tija singura din amortizor dupa apasare) le curat de uleiul scurs mai inainte cu acelasi spray.
Montezi amortizoarele pe masina si te dai!
Proud member of MRT Club
#3
Postat 10 February 2013 - 06:10 PM
Multumesc de indrumari.Eram hotarat sa incerc cu W40,dar am si pentru discurile moto,avand motocicleta.Voi spala cu el.Am sa le verific pe toate,am achizitionat masina SH si se pare ca cele de spate nu au ulei deloc si unul curge.Cred ca are capacul cam stramb fixat.Daca e filetul stricat fiind de plastic se poate pune banda teflonata sau exista alta reconditionare mai inteligente.
#4
Postat 11 February 2013 - 11:35 PM
jdaserg, la 10 February 2013 - 06:10 PM, a spus:
Multumesc de indrumari.Eram hotarat sa incerc cu W40,dar am si pentru discurile moto,avand motocicleta.Voi spala cu el.Am sa le verific pe toate,am achizitionat masina SH si se pare ca cele de spate nu au ulei deloc si unul curge.Cred ca are capacul cam stramb fixat.Daca e filetul stricat fiind de plastic se poate pune banda teflonata sau exista alta reconditionare mai inteligente.
cumperi altul.
mai fac o baie!
Arata acest topic
Pagina 1 din 1