Modelism - RHC Forum: Firenza F3A - EPO 1380mm - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Firenza F3A - EPO 1380mm

#1 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 02 February 2013 - 04:42 PM

Am luat in urma cu 1 luna acest kit http://www.hobbyking...380mm_ARF_.html de la KH prin Olanda.La final a ajuns la 300 ron acasa.Calitatea materialului este exceptionala .Ca aspect negativ pot spune de bechie , tijele de comanda care se misca in locasul lor f.f. greu si decalurile care sunt o porcarie mare.Nu se lipesc deloc. Asa ca m-am decis sa-l infoliez complet cu film.Ca timp de lucru mi-a trebuit 2 zile pline, dar eu zic ca a meritat.Mai am o Formosa din polistiren si acum arata f. urat.Probabil ca o voi infolia.
Revenind la Firentza , pot spune ca se vinde si sub un alt nume: RAINBOW . Sunt identice 100%.L-am echipat cu motor Aeolian C4250 cu 600kV si 1000W pe 6S.Spatiul destinat acumulatorilor este f. ingust - 25mm. Am comandat expres ptr. el acumulatori Turnigy 2650 3S 40C .Singura problema va fii daca se vor umfla in timp.Vom vedea.
Azi am terminat de infoliat 100%.Mai am de montat comenzile si electronica pe el si astept sa vina acumulatorii. Asa arata acum:


</h1>

<h1 class="productDescription">




Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMAG0008.jpg
  • Imagine atasata: IMAG0010.jpg
  • Imagine atasata: IMAG0012.jpg

0

#2 Useril este offline   Robinal 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca sat Sannicoara nr 20

Postat 02 February 2013 - 05:02 PM

frumos modelul,bine lucrat....cred ca zboara superb....


Zboruri Line
0

#3 Useril este offline   LaserCut 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 08-November 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 February 2013 - 06:24 PM

Acum cativa ani, aceeasi spuma era vopsita altfel si se numea rainbow. Iarta multe, dar zborul lasa de dorit
0

#4 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 February 2013 - 04:54 PM

Salut.
Eu am avut in anul 2011 acest model,dar dupa cum stii deja se numea Rainbow.
Chiar am concurat la Cupa Bacaului F3A din 2011 cu acest model si am castigat locul 1 la clasa SPORT.
Eu l-am echipat si zburat foarte bine cu acumulator 4S 4000mAh.Am fost foarte multumit de model{la acea vreme} si consider ca este un foarte bun antrenor pentru F3A.Comenzi mici pe eleroane si profundor si binenteles expo.
Si acum o chestie foarte importanta.Modelul meu avea pe intradosul bordului de atac al aripii si pe intradosul eleroanelor canale in care am pus{lipit} tevi de carbon cu diametrul de 2,5 sau 3mm.Asa vei fi sigur ca aripa/eleroanele nu se vor torsiona in zbor de aici rezultand un zbor stabil si precis.
Intre timp a aparut si varianta de Rainbow si in constructie clasica{balsa}.
0

#5 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 February 2013 - 05:48 PM

Rainbow,varianta din balsa.
http://www.sdshobby....1d0fba152795a6c
0

#6 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 03 February 2013 - 07:07 PM

citat ""Si acum o chestie foarte importanta.Modelul meu avea pe intradosul bordului de atac al aripii si pe intradosul eleroanelor canale in care am pus{lipit} tevi de carbon cu diametrul de 2,5 sau 3mm.""
i-ti multumesc pentru sprijin, este primul meu model F3A. Modelul a venit cu locasuri facute pentru intarituri si bineinteles i-am intarit bordul de atac cu teava carbon de 4mm si de 3mm pe elevetor.Am facut alegerea motorizarii la 6S (2*3S) darorita elicopterului clasa 500 sa mearga pe ambele.Inca nu l-am zburat, astept acumulatorii.Azi i-am verificat CG-ul si pare prea usor de bot-asta cu 2 acumulatori 2650-3S-40C .orice sugestie este binevenita
0

#7 Useril este offline   dan 73 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1513
  • Inregistrat: 06-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bacau
  • Interests:Aeromodelism

Postat 03 February 2013 - 07:45 PM

Referitor la tijele de comanda.
La mine erau din sarma otelita si la fel parca mergeau greu.Le-am smirgheluit putin dupa care le-am uns cu ulei.
Ai putea sa incerci sa le inlocuiesti cu o alta tija otelita mai subtire sau chiar cu tija de carbon.
In privinta C.G.-ului daca ai fixat acumulatorii cat mai in fata nu ai ce face decat sa rezolvi problema cu adaugare de plumb.
La mine cu 4S4000 mAh se centra bine.
Iti recomand ca pentru alimentarea receptorului si servourilor sa folosesti UBEC si baterie separat.Poate asa rezolvi si problema C.G.-ului prin pozitonarea UBEC-ului si a bateriei de receptie cat mai in fata.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro