Modelism - RHC Forum: Xray T4 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Xray T4 Kir review Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 January 2013 - 11:05 PM

De curand sunt posesorul unui Xray T4.
Dupa cum spune si logo-ul companiei producatoare este cu adevarat un "luxury car".
Avand inainte doua T3 2011 o sa subliniez plusurile si minusurile acestui nou model touring.
Intre timp am montat masina si nu am apucat sa fac poze in timpul montajului. Asa ca voi atasa o fotografie a kit-ului montat.
Asa cum ne-a obisnuit producatorul slovac, calitatea pieselor componente este premium, dupa montaj toate articulatiile se misca aproape perfect, necesitand doar un pic de "fine tuning".

Fata de modelul precedent masaina are urmatoarele plusuri:
- amortizoare - au corp metalic (cele vechi erau din plastic si cedau la impacturi puternice). Rebound-ul nu se mai face desfacand partea de jos a amortizorului cum era la modelul vechi fiind foarte greu sa faci aceleasi reglaje la toate (la modelul nou reglajul se face clasic pe la partea superioara)
- diferential planetar cu ulei standard (la T3 se gasea ca optiune dar era obligatoriu pentru mentenanta si constanta)
- centru de greutate coborat (prin reducerea inaltimii componentelor suspensiei)
- sasiu mai flexibil (mai ingust si cu o amplasare mai buna la motor si servo)
- arcuri spate progresive
- majoritatea pieselor "consumabile" (bascule fata si spate, C-Hub-uri, portfuzete fata si spate, rulmenti, planetare fata si spate) sunt compatibile cu modelul vechi si se gasesc usor la magazin cat si la posesorii (numerosi) de Xray.

Ca si minusuri:
- lipsa sprijinului superior al bumper-ului pe bulkhead-ul fata (necesita un intaritor de carbon care este optional)
- lipsa prinderilor pentru acumnulatori lipo gen LRP care au acele profile la partea inferioara ce intrau in decupaturile sasiului.
- piesele optionale (set-ul de arcuri, barile stabilizatoare) difera de cele de la T3 din cauza amortizoarelor mai scurte si a sasiului mai ingust

In concluzie cred ca masina este o referinta intre modelele touring.
Proud member of MRT Club
0

#2 Useril este offline   MRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 90
  • Inregistrat: 31-March 11
  • Gender:Male

Postat 02 February 2013 - 08:12 AM

Vezi postareacristake, la 25 January 2013 - 11:05 PM, a spus:

De curand sunt posesorul unui Xray T4.
Dupa cum spune si logo-ul companiei producatoare este cu adevarat un "luxury car".
Avand inainte doua T3 2011 o sa subliniez plusurile si minusurile acestui nou model touring.
Intre timp am montat masina si nu am apucat sa fac poze in timpul montajului. Asa ca voi atasa o fotografie a kit-ului montat.
Asa cum ne-a obisnuit producatorul slovac, calitatea pieselor componente este premium, dupa montaj toate articulatiile se misca aproape perfect, necesitand doar un pic de "fine tuning".

Fata de modelul precedent masaina are urmatoarele plusuri:
- amortizoare - au corp metalic (cele vechi erau din plastic si cedau la impacturi puternice). Rebound-ul nu se mai face desfacand partea de jos a amortizorului cum era la modelul vechi fiind foarte greu sa faci aceleasi reglaje la toate (la modelul nou reglajul se face clasic pe la partea superioara)
- diferential planetar cu ulei standard (la T3 se gasea ca optiune dar era obligatoriu pentru mentenanta si constanta)
- centru de greutate coborat (prin reducerea inaltimii componentelor suspensiei)
- sasiu mai flexibil (mai ingust si cu o amplasare mai buna la motor si servo)
- arcuri spate progresive
- majoritatea pieselor "consumabile" (bascule fata si spate, C-Hub-uri, portfuzete fata si spate, rulmenti, planetare fata si spate) sunt compatibile cu modelul vechi si se gasesc usor la magazin cat si la posesorii (numerosi) de Xray.

Ca si minusuri:
- lipsa sprijinului superior al bumper-ului pe bulkhead-ul fata (necesita un intaritor de carbon care este optional)
- lipsa prinderilor pentru acumnulatori lipo gen LRP care au acele profile la partea inferioara ce intrau in decupaturile sasiului.
- piesele optionale (set-ul de arcuri, barile stabilizatoare) difera de cele de la T3 din cauza amortizoarelor mai scurte si a sasiului mai ingust

In concluzie cred ca masina este o referinta intre modelele touring.


Multumim pentru prezentare!
Nu uita sa atașezi poza (nu este...)
Sa te bucuri de noua achizitie!

Cateva intrebari:

1. Ce inseamna arcuri progresive pe spate ?
2. Are acelasi tip de articulatie ca si modelele vechi, intre planetara exterioara si cea interioara ? Sau au inventat altceva? Sau doar pin-ul vine frezat pe mijloc?
3. Ai mai multe setari de flex pt sasiu, sau ma inșel eu? Asa se vede din poza, cum ca ar avea vreo 8 șuruburi la uperdeck in partea posterioara;
4. Pozitia servoului, nu limiteaza cumva tipurile de servo pe care le poti pune ?
5. Prinderea motorului in șuruburi imediat apropiate si nu diametral opuse nu prezinta un risc mai mare in cazul in care lovesti motorul?
6. Servo-saver-ul e acelasi tip ca la 2011?
7. Pozitia servo-ului - de fapt a stalpului exterior care ține servo-ul - mi se pare și ea destul de periculoasa, iar in eventualitatea nefericita in care lovesti masina acolo risti pagube mari. Asa-i sau nu?

In opinia mea T4 se adresează cu predilecție zonei pro, însa pe noi, "profanii", nu știu dacă ne va avantaja...

Multumesc!
0

#3 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 February 2013 - 09:54 AM

1 - Arcuri progresive = arcuri care opun o rezistenta din ce in ce mai mare odata cu cresterea fortei aplicate asupra lor (daca virajul este larg se comprta ca un arc moale, daca virajul este strans se comporta ca un arc tare)
2 - Articulatia este la fel dar kit-ul vine cu stifturi frezate.
3 - Are mai multe suruburi in spate dar nu mai are posibilitatea sa intaresti sasiul in fata deasupra mecanismului de directie cum era la T3 2011. Exista optional un top deck mai subtire.
4 - Pozitia servoului face ca prin utilizarea unuia low-profile sa poti pune atat receptorul cat si esc-ul direct pe sasiu pastrand astfel centrul de grutate cat mai jos. Cred ca poti sa pui si servo normal.
5 - Probabil ca daca vei suferi un impact lateral foarte puternic nu va fi bine. Dar fiind un model de competitie s-a optimizat rezistenta si greutatea pentru a reduce CG-ul si cred ca au presupus ca daca cumperi asa ceva nu esti chir begginer...
6 - Servo saver-ul are 4 arcuri spre deosebire de cel vechi care avea 3.
7 - vezi pct. 5

PS. Nu cred ca esti chiar un "profan". Asa ca iti urez sa devii proprietar de T4!

Stima!
Proud member of MRT Club
0

#4 Useril este offline   MRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 90
  • Inregistrat: 31-March 11
  • Gender:Male

Postat 11 February 2013 - 07:17 PM

Vezi postareacristake, la 07 February 2013 - 09:54 AM, a spus:

1 - Arcuri progresive = arcuri care opun o rezistenta din ce in ce mai mare odata cu cresterea fortei aplicate asupra lor (daca virajul este larg se comprta ca un arc moale, daca virajul este strans se comporta ca un arc tare)
2 - Articulatia este la fel dar kit-ul vine cu stifturi frezate.
3 - Are mai multe suruburi in spate dar nu mai are posibilitatea sa intaresti sasiul in fata deasupra mecanismului de directie cum era la T3 2011. Exista optional un top deck mai subtire.
4 - Pozitia servoului face ca prin utilizarea unuia low-profile sa poti pune atat receptorul cat si esc-ul direct pe sasiu pastrand astfel centrul de grutate cat mai jos. Cred ca poti sa pui si servo normal.
5 - Probabil ca daca vei suferi un impact lateral foarte puternic nu va fi bine. Dar fiind un model de competitie s-a optimizat rezistenta si greutatea pentru a reduce CG-ul si cred ca au presupus ca daca cumperi asa ceva nu esti chir begginer...
6 - Servo saver-ul are 4 arcuri spre deosebire de cel vechi care avea 3.
7 - vezi pct. 5

PS. Nu cred ca esti chiar un "profan". Asa ca iti urez sa devii proprietar de T4!

Stima!


Danke pentru lamuriri!
Sunt nerabdator sa vad un T4 pe viu weekendu' asta la bulgari :clapping:
0

#5 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 09:47 PM

Poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0655.jpg

Proud member of MRT Club
0

#6 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 09:49 PM

Poze

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0656.jpg

Proud member of MRT Club
0

#7 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 09:52 PM

Punte fata

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0657.jpg

Proud member of MRT Club
0

#8 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 09:54 PM

Punte spate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0658.jpg

Proud member of MRT Club
0

#9 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 10:01 PM

Inaltime redusa fata de vechiul model

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0661.jpg

Proud member of MRT Club
0

#10 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 10:03 PM

RTR

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_0662.jpg

Proud member of MRT Club
0

#11 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 February 2013 - 10:09 PM

In week-end am concurat la EBO si masina s-a clasat pe locul 1 la Superstock.
Setarile au fost apropiate de cele din manual si le-am facut fara a utiliza alte optionale.

Multumit 110%!!!

@MRC - Go for it!
Proud member of MRT Club
0

#12 Useril este offline   MRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 90
  • Inregistrat: 31-March 11
  • Gender:Male

Postat 25 February 2013 - 11:25 PM

Vezi postareacristake, la 18 February 2013 - 10:09 PM, a spus:

In week-end am concurat la EBO si masina s-a clasat pe locul 1 la Superstock.
Setarile au fost apropiate de cele din manual si le-am facut fara a utiliza alte optionale.

Multumit 110%!!!

@MRC - Go for it!



Mosule, la tine e "de vina" mana cand pilotezi... Pot sa go for it eu, da' daca nu ma ajuta degetele... Ce sa fac? O sa go for it degeaba... ;)
0

#13 Useril este offline   MRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 90
  • Inregistrat: 31-March 11
  • Gender:Male

Postat 25 February 2013 - 11:27 PM

Vezi postareacristake, la 18 February 2013 - 10:09 PM, a spus:

In week-end am concurat la EBO si masina s-a clasat pe locul 1 la Superstock.
Setarile au fost apropiate de cele din manual si le-am facut fara a utiliza alte optionale.

Multumit 110%!!!

@MRC - Go for it!


Ce modest esti !!! "Masina s-a clasat pe locul 1 la superstock" ... Da' ce, tu erai plecat la magazin dupa tigari si a mers masina singura ???
0

#14 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 February 2013 - 07:48 AM

Vezi postareaMRC, la 25 February 2013 - 11:25 PM, a spus:

Mosule, la tine e "de vina" mana cand pilotezi... Pot sa go for it eu, da' daca nu ma ajuta degetele... Ce sa fac? O sa go for it degeaba... ;)

Ia-ti tu T4 ca ti-o fac eu sa mearga.
Cu degetele o rezolvi tu daca merge masina...
Proud member of MRT Club
0

#15 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 28 February 2013 - 11:58 AM

Imi place tare mult modelul. M-am uitat la multe comment-uri, review-uri, etc si a fost alegerea pentru prima masina la clasa touring. M-am razgandit insa din alte motive, in a accede la aceasta clasa, la un nivel peste "just for fun".

Arcurile pe spate, nu par a fi progresive, din pozele postate. Din ce stiu eu, ar trebui sa aiba "pasul" mai mic la capete si mai mare la mijloc. In plus, la cat de mica este extensia unui amortizor la o masina TC, nu stiu daca face sens prezenta "progresivelor". Dar din lipsa de experienta, este posibil sa ma insel.

Oricum, am urmarit-o pe pista de mocheta si IMI PLACE :D. Atat masina cat si stilul driverului, care fac un tandem cel putin placut vederii :D
0

#16 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2013 - 02:32 PM

La arcurile progresive pasul (distanta intre spire este mai mare la capatul de jos al arcului.
Beneficiile principale ar fi:

"The all-new 4S springs have been specifically designed to complement the SLP shocks and are 5mm shorter than previous XRAY springs.

The T4 comes equipped with C2.7 linear springs in the front to provide maximum stability and steering and C2.3-2.6 progressive springs in the rear to provide maximum traction and cornering speed.

The main advantage and benefit of progressive springs is that as the car initially enters the corner they work like a C2.3 spring to provide maximum traction. At the same time, when the chassis begins to roll, in the middle of the corner, the spring rate progressively increases until it works like a C2.6 which allows the car to maintain maximum cornering speed.

The 4S springs, like all the other XRAY springs, are manually measured, selected and matched into pairs to guarantee precisely equal length and damping characteristics."

Exista si arcuri optionale normale pentru spate.

Toate detaliile le gasesti aici:
http://www.teamxray.com/t4/details/
Proud member of MRT Club
0

#17 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 28 February 2013 - 02:51 PM

Marketing-ul e OK. Intrebarea este; tu o "simti" ca face asa cum zic ei ?!?!
Eu am vazut sambata ca masina ta iesea foarte bine din curbe. "Impingea" bine spatele ...dar am zis ca e numai de la "degetute" :D
0

#18 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2013 - 04:26 PM

Vezi postareaKata4, la 28 February 2013 - 02:51 PM, a spus:

Marketing-ul e OK. Intrebarea este; tu o "simti" ca face asa cum zic ei ?!?!
Eu am vazut sambata ca masina ta iesea foarte bine din curbe. "Impingea" bine spatele ...dar am zis ca e numai de la "degetute" :D

Sambata m-am dat cu T3...
T4 vreau sa-l testez la modified in acest week-end.
Proud member of MRT Club
0

#19 Useril este offline   Kata4 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 258
  • Inregistrat: 25-April 10

Postat 28 February 2013 - 05:15 PM

Vezi postareacristake, la 28 February 2013 - 04:26 PM, a spus:

Sambata m-am dat cu T3...
T4 vreau sa-l testez la modified in acest week-end.


Deci clar ...au fost "degetutele" ...nu progresivele :D

Nu ma indoiesc de faptul ca T4 va fi la inaltime D:

Am recitit cu placere pagina dedicata modelului T4. Pana si site-ul lor arata intr-un mare fel ...
0

#20 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 February 2013 - 05:17 PM

Site-ul este mai tare decat masina...
Proud member of MRT Club
0

#21 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 March 2013 - 07:53 PM

Azi am testat masina la Grand Arena.
Noul T4 se comporta admirabil.
Astept sa o testez si in competitii!
Proud member of MRT Club
0

#22 Useril este offline   MRC 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 90
  • Inregistrat: 31-March 11
  • Gender:Male

Postat 09 March 2013 - 08:16 AM

Vezi postareacristake, la 03 March 2013 - 07:53 PM, a spus:

Azi am testat masina la Grand Arena.
Noul T4 se comporta admirabil.
Astept sa o testez si in competitii!


Mai corect era sa spui: "Astept sa o testez si in competitii si sa va rup gura cu ea!" :yahoo:
0

#23 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 March 2013 - 09:50 PM

Mai trebuie si antrenament ca nu merge singura...
Proud member of MRT Club
0

#24 Useril este offline   teddyb 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:mai multe

Postat 22 April 2013 - 09:05 AM

Nu as da banii pe t4...parerea mea,pt cine foloseste cauciucuri de spuma t3 2010 si pt cei cu cauciuc de cauciuc t3 2012. Inafara ca are centru de greutate mai jos,nu as schimba t3-u.
Oricum,felicitari pt t4,e o masina super si am conduso acum cateva luni,dar nu as schimba momentan t3....ii raman sfectionat!:p
Garaj:
Xray T3 2010
Xray M18
Traxxas Mini Revo
Hpi Sprint modata pt drift
Heli Colibri 3axes
Losi Mini Crawler (for sale)
Losi Micro T (for sale)
Robitronic Scalpel PanCar(for sale)
0

#25 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2013 - 11:00 AM

Este mult mai complex decat un centru de greutate sunt mult mai multe imbunatatiri, cea mai mare imbunatatire este adusa flexului masinii cu servoul suspendat sasiul mai subtire lipsa gaurilor de acumulator suportul de motor.

La primul ochi pare doar un centru de greutate.
0

#26 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 April 2013 - 11:28 AM

Cum a zis si FLO234 masina este o evolutie per total.
Pe mocheta se folosesc numai roti cu cauciuc.
Si eu mai am un T3 cu care ma dau la stoc. Deoarece am fost foarte multumit de T3 am trecut la T4, un pas normal as zice... :drinks:
Proud member of MRT Club
0

#27 Useril este offline   teddyb 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 75
  • Inregistrat: 21-April 13
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:mai multe

Postat 22 April 2013 - 12:08 PM

e logic sa treci la t4,si eu as face pasul asta,dar t3 ma multumeste foarte mult si sa investesc in t4,cu care mam dat de cateva ori bune,nu ii vad rostu,cel putin in calzu meu si e o parere personala!nimic de reprosat masinii!!as face pasul asta in cazul in care as da t3 si o mica diferenta sa pun sa iau t4,dar asa sa arunc 450e pe kit,nu ii vad rostul in cazul meu.sper sa ajung si eu la bucuresti sa ma dau pe pista si sa va cunosc personal!! :*
Garaj:
Xray T3 2010
Xray M18
Traxxas Mini Revo
Hpi Sprint modata pt drift
Heli Colibri 3axes
Losi Mini Crawler (for sale)
Losi Micro T (for sale)
Robitronic Scalpel PanCar(for sale)
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro