Modelism - RHC Forum: Modele scara 1/18 - Toti Producatorii - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

Modele scara 1/18 - Toti Producatorii Un colt restrans al miniaturilor Evaluare topic: -----

#91 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 20 May 2015 - 07:40 AM

Problema ta nu va fi la indoire, ci la torsiune, cum de altfel o ai si la plastic. NU cred ca vor tine mai mult decat cele de plastic, sincer.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#92 Useril este offline   Mihai Olimpiu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 21 May 2015 - 09:21 AM

Vezi postareahassel, la 20 May 2015 - 07:40 AM, a spus:

Problema ta nu va fi la indoire, ci la torsiune, cum de altfel o ai si la plastic. NU cred ca vor tine mai mult decat cele de plastic, sincer.

S-ar putea sa ai dreptate, ideea e ca nu am rupt pana acum nici un dogbone, dar am rupt vreo 3 cupe diferential, am ales sa fac dogbone-urile mai mult in joaca si pentru ca sunt o piesa relativ simpla. Sincer cupele ma dor cel mai tare pentru ca nu le gasesc la noi separat si in caz ca nu mai ai rezerve e greu sa faci o improvizatie care sa tina.

Acum parerea mea este ca un sistem complet si bine proiectat trebuie sa aiba un punct de cedare, in principiu acest punct ar fi una din piesele cel mai usor de schimbat. Maverick Ion si in general masinile 1/18 au rotile dintate, spur-ul din plastic (fara optiuni de upgrade), in concluzie un sistem complet metal ar duce la costuri mai mari si timp pierdut pentru ca schimbarea unui diff e mai costisitoare decat un dogbone sau un link. Urmand aceeasi logica axul de transmisie aluminiu e un must have, trebuid sa desfaci practic toata masina in cazul unei defectiuni.
Himoto E18MT Mastadon 1/18 Brushless
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
0

#93 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 21 May 2015 - 10:12 AM

Eu am avut un Team Associated rc18mt care m-a impresionat prin robustete. Era cat o masina cu telecomanda de jucarie, dar era super fiabil! Nu am rupt nimic la el cat l-am avut.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#94 Useril este offline   Mihai Olimpiu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 25 May 2015 - 09:51 AM

E fantastic :nea:, ieri mi-a sarit capacul si rulmentul de la motorul brushless ... noroc ca eram pe aproape si mi-am dat seama, am gasit si capacul imediat, motorul inca functional. Motorul era foarte fierbinte, cred ca e nevoie de o perioda de repaos in 30 minute pe iarba.
Am lipit capacul cu superglue pe toata circumferinta, alte recomandari? Un surub mic de 0.5 mm ar fi ideal dar nu am burghiu atat de mic, 1.5 minim si buza are 2 mm.
Himoto E18MT Mastadon 1/18 Brushless
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
0

#95 Useril este offline   Mihai Olimpiu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 27 May 2015 - 12:25 PM

Vezi postareaMihai Olimpiu, la 25 May 2015 - 09:51 AM, a spus:

E fantastic :nea:, ieri mi-a sarit capacul si rulmentul de la motorul brushless ... noroc ca eram pe aproape si mi-am dat seama, am gasit si capacul imediat, motorul inca functional. Motorul era foarte fierbinte, cred ca e nevoie de o perioda de repaos in 30 minute pe iarba.
Am lipit capacul cu superglue pe toata circumferinta, alte recomandari? Un surub mic de 0.5 mm ar fi ideal dar nu am burghiu atat de mic, 1.5 minim si buza are 2 mm.


M-am documentat pe internet si capacul sare din cauza motorului brushless VEGA POWER in momentul unei coliziuni frontale directe mai puternice, practic axul central fiiind destul de greu din cauza inertiei loveste in capacul spate forțînd-ul incet incet sa iasa. Solutia care am gasit-o este montarea unui distantier intre motor si roata dintata, limitand astfel miscarea axului central. Am folosit un cap de pompa cositor din teflon din care am taiat un distantier. Am uns bine angrenajul si gata, problem solved. In cel mai rau caz il impinge maxim 0.5 mm. Aceasta problema nu o veti avea in cazul motoarelor brushed de la Maverick. Pentru desfacerea acelui surub este necesara o cheie hexagonala de 1.5 (destul de greu de gasit).

O alta problema comuna Maverick ION/Himoto este gaurile in care se prinde caroseria de la buggy. Acele gauri comunica direct cu compartimentul diferentialelor si incet dar sigur pe acolo intra foarte mult praf si nisip. Eu le-am lipit/inchis cu adeziv de pantofi. Aceasta modificare trebuie facuta la toate modelele cu exceptia buggy-ului.

P.S.: Scuze daca am transformat acest thread intr-un monolog, dar incerc sa postez informatii utile pentru toti posesorii.

Aceasta postare a fost editata de Mihai Olimpiu: 27 May 2015 - 12:26 PM

Himoto E18MT Mastadon 1/18 Brushless
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
0

#96 Useril este offline   Mihai Olimpiu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 11 November 2015 - 02:02 PM

In sfarsit cei de la Hobbyking au facut o clona. Piesele din aluminiu sunt deocamdata pe backorder, dar abia astept sa le cumpar. Am distrus cam tot ce se poate rupe pe partea de transmisie la al meu model in skate park! Tot ce era plastic!
Himoto E18MT Mastadon 1/18 Brushless
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
0

#97 Useril este offline   tavyc 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 51
  • Inregistrat: 01-October 15
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu

Postat 12 November 2015 - 03:57 PM

Vezi postareaMihai Olimpiu, la 11 November 2015 - 02:02 PM, a spus:

In sfarsit cei de la Hobbyking au facut o clona. Piesele din aluminiu sunt deocamdata pe backorder, dar abia astept sa le cumpar. Am distrus cam tot ce se poate rupe pe partea de transmisie la al meu model in skate park! Tot ce era plastic!


Am eu clona de la HobbyKing (Basher PitBull).

Inca nu am rupt transmisia (n-am abuzat-o foarte tare) dar amortizoarele sunt praf, nu tin deloc uleiul: capacul nu se infileteaza bine pe tub si nu tine o-ring-ul cum trebuie, probabil si la o-ringurile de jos curge. Masina a venit cu aproximativ 10% ulei in amortizoare... Intr-adevar primesti ce platesti.

Am comandat amortizoarele de aluminiu de la Himoto, sunt curios daca sunt mai bine facute.
1/10 Offroad: Associated B6, SC5M :: Axial Yeti, Wraith, SCX10-II :: Traxxas Slash, Slash 4x4 :: Tamiya XV-01, CC-01 :: Basher RZ-4
1/10 Onroad: MST RMX-D VIP, Tamiya TT-01E, M-05
1/8 Offroad: Kyosho Inferno MP9 TKI3 :: Axial Yeti XL :: Traxxas Summit
Small: Turnigy Nitro Buggy 1/16 :: Basher PitBull 1/18 :: Losi Micro SCTE 1/24
0

#98 Useril este offline   Mihai Olimpiu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 11
  • Inregistrat: 16-April 15
  • Gender:Male
  • Location:Suceava

Postat 07 December 2015 - 02:52 PM

Si la mine unul din amortizoare curgea pe la capacele de sus, dar le-am finisat cu o pila de unghii si acum chiar daca masina sta cu "capul in jos" perioade prelungite nu se mai scurge uleiul... Cea mai mare problema la modelele astea brushless de scara mica nu sunt amortizoarele (greutatea e prea mica) ci forta motorului ce rupe cam tot ce tine de transmisie, in general cele mai vulnerabile sunt outdrive-urie (nu stiu termenul in romana), apoi dogbone-urile (planetarele?) , axul principal si la urma diferentialele care chiar mi se par solide... astea trebuie neaparat schimbate, fara trebuie sa umbi cu punguta de piese dupa tine...
A, niste caroserii de schimb si adeziv pentru plastic... neaparat.. :)

Aceasta postare a fost editata de Mihai Olimpiu: 07 December 2015 - 02:53 PM

Himoto E18MT Mastadon 1/18 Brushless
Syma S36 Helicopter 350Mah upgraded Battery
0

#99 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 23 April 2016 - 06:56 AM

Săptămâna asta am intrat în rândul posesorilor de Mini Recon. Este simpatica mașinuta, dar este o glumita, eu venind de pe un E Savage de 1/10 care este de o fiabilitate extremă, si tot la gama MT celălalt monstru Savage Flux HP, brushelss care este o fiară dezlănțuită. În pofida propunerii de "prost gust" cu care colegul hassell, m-a catalogat......am bătut palma cu vânzătorul, intrând în posesia acestui " lindic al principesei".....mini Recon. O mașinuta simpatica cu jumătate de ESC ars, habar nu am cum. Deocamdată merge doar în spate.
Nu am apucat sa o testez sa vad ce poate, căci de abia ce mi-a intrat în posesie.
Deci: dacă cineva are un esc original de dat, sau măcar o placă de bază a esc-ului original sunt deschis la dialog...
Dar până una alta....ma poate lamuri cineva la ce servește mini întrerupătorul cu trei poziții de pe ESC? Cel cu S neutral si R ? Vorbesc de esc-ul original de pe mini Recon, modelul RSC 18?
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#100 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 23 April 2016 - 08:37 PM

Buna intrebare.Ma uitam in manual si nu explica ce face acel buton.

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#101 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 24 April 2016 - 12:33 PM

Ciudat este că nu găsesc nici o referință la acel buton pe nici un topic.....sau pe YT
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#102 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 25 April 2016 - 11:44 AM

Ia legatura cu magazinul de la Cluj,poate te ajuta ei

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#103 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 25 April 2016 - 05:16 PM

Nu cred....i-am întrebat si nu au știut.....
Una peste alta îmi mențin părerea.....este o glumă de masina acest mini Recon. Am încercat să încarc amortizoarele cu ulei siliconic nou. Le-am desfăcut, le-am șters, verificat, șlefuit puțin corpul pt o etanșare mai buna in capac. Nimic! 0, nada, nein, nici un rezultat.....pierd uleiul la o apăsare mai puternică. Dar este de înțeles pt ca nu poți face elemente etanșe cu tipul sau mai bine spus gradul acesta de finisaj. Ori folosești material de calitate, ori un plastic care să fie super calitativ. Acest compozit este așa de ochii lumii, căci calitatea lasă mult de dorit, mai ales în ceea ce privește elementele care au prelucrări mai complexe. Corpul amortizoarelor de exemplu. Capacul din partea inferioară a amortizorului este lamentabil prins de corp prin sistemul ingenios de crestare cu guler.
Nici la E Savage nu ai niste super amortizoare, dar parcă nici așa în glumă nu sunt tratate. De aceea spun că acest mini Recon este o gluma de mașinuta. Sunt curios ce piese de upgrade poți folosi pentru el....
Până și stiloul meu Pelikan cu pompita este mai etanș decât amortizoarele acestui mini Recon.

Aceasta postare a fost editata de master: 25 April 2016 - 05:19 PM

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#104 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 01 May 2016 - 08:50 PM

amortizoarele poti sa le schimbi.Ca sa fie ieftina,trebuie taiat de undeva,ca altfel nu ai cum o scoate

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#105 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 08 May 2016 - 08:28 PM

In asteptarea ESC-ului pentru brushed - am decis sa fac un pic de up-grade daca se poate pune asa.... Am schimbat mufele de la motorul stock al Mini Recon-ului cu bullet-uri pntru un contact mai ferm. Deasemenea si mufa acumulatorului am inlocuit-o cu un XT 60 si pe pinurile de prindere a caroseriei am bagat niste soricei mici cu un pic de izolator termocontractabil....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC09905.JPG
  • Imagine atasata: DSC09907.JPG
  • Imagine atasata: DSC09908.JPG
  • Imagine atasata: DSC09910.JPG
  • Imagine atasata: DSC09911.JPG

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#106 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 13 May 2016 - 11:14 PM

Astăzi am terminat cu amplasarea ESC-ului si a cablurilor acumulatorului. Nu m-am jucat decât 15 minute. Motorul era fierbinte. Am oprit masina si am lăsat-o să se răcească. Toate bune. La pornire o flama la esc si fum....a pocnit o mini bobina din ESC. Înainte nu mai vrea....doar înapoi. Ciudat....asa am si cumparat-o...tot cu acest defect....tot cu esc-ul bulit. Aveti idee de ce? Am folosit un lipo de 1800 mAh dar am montat un lipobuzzer si oricum in 15 min nu s-a consumat nici 1/4 din capacitate...aviz lui hassel...nu oferta a fost de prost gust ci modelul in sine este de prost gust. Acum chiar daca risc o supărare a moderatorilor dar lindicul asta chiar nu merita 540 lei. Mai bine iti iei gândul...
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#107 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

  Postat 13 May 2016 - 11:38 PM

Iată și pozele...
De fapt a pocnit miezul de ferită al bobinei....oare de ce? Nu în sarcina, nu în mers, pus si simplu la pornirea din întrerupător.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: WP_20160513_005-1.jpg

In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

#108 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 16 May 2016 - 04:14 PM

Era vorba de pret pachet versus pret oferit (comparativ cu preturile cerute la bursa pentru un sistem receptie in 2.4ghz de la hpi), asta ca sa intelegi o data pentru totdeauna ce am vrut sa zic. Legat de ce problema ai tu, pe langa faptul ca nu mai ai carbuni pe periile la motor, ai si un scurt pe rotor mai mult ca sigur. Greseala a fost a ta cand te-ai increzut in acel motor care trebuia schimbat din start. Ce a crapat nu e o bobina doar, ci si mosfetii pentru mersul inapoi. Motoarele brushed nu se utilizeaza in reprize mers inainte, mers inapoi cu franari si accelerari bruste, tocmai pentru ca se incalzesc foarte tare datorita faptului ca cel putin o infasurare se scurtcircuiteaza pentru cateva momente prin intermediul periilor atunci cand motorul este blocat, si lipo nu face decat sa amplifice fenomenul acesta datorita curentului mult mai mare care il pot descarca. Masina in sine este o jucarie aproape, daca ai pretentii mai mari trebuie sa schimbi sincer tot. Team asso face niste modele fainute 1:18 (am avut un rc18mt) care acum este rival mini monster truck in mare parte, losi iar fac niste modele ok, traxxas la 1:16 care nu e cu mult mai mare are modele foarte fiabile (e-revo sau slash). SAU poti sa accepti ca este aproape o jucarie si sa ii pui un sistem brushless 380 de la hk, apoi sa incepi sa schimbi ce crapa rapid, daca se justifica aceste cheltuieli.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#109 Useril este offline   aiurica 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1550
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Life

Postat 16 May 2016 - 07:01 PM

Sincer....cred ca ai scris de cel putin 3 ori ca e o gluma de masina. Am inteles cu totii asta.
Ai dat pe ea 200.....sincer.....ce vroiai sa primesti de banii astia?

Vrei o masina care sa nu fie o gluma? Iti vand o masina 1/18 la 1000 ron sa spunem. Nu se incalzeste, este stabila, merge inainte si inapoi.Prinde 80 hm/h in 2 sec Nu are telecomanda insa. Na....nu suntem perfecti.


Te bagi?

Aceasta postare a fost editata de aiurica: 16 May 2016 - 11:28 PM

0

#110 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 16 May 2016 - 10:14 PM

Vezi postareahassel, la 16 May 2016 - 04:14 PM, a spus:

Era vorba de pret pachet versus pret oferit (comparativ cu preturile cerute la bursa pentru un sistem receptie in 2.4ghz de la hpi), asta ca sa intelegi o data pentru totdeauna ce am vrut sa zic. Legat de ce problema ai tu, pe langa faptul ca nu mai ai carbuni pe periile la motor, ai si un scurt pe rotor mai mult ca sigur. Greseala a fost a ta cand te-ai increzut in acel motor care trebuia schimbat din start. Ce a crapat nu e o bobina doar, ci si mosfetii pentru mersul inapoi. Motoarele brushed nu se utilizeaza in reprize mers inainte, mers inapoi cu franari si accelerari bruste, tocmai pentru ca se incalzesc foarte tare datorita faptului ca cel putin o infasurare se scurtcircuiteaza pentru cateva momente prin intermediul periilor atunci cand motorul este blocat, si lipo nu face decat sa amplifice fenomenul acesta datorita curentului mult mai mare care il pot descarca. Masina in sine este o jucarie aproape, daca ai pretentii mai mari trebuie sa schimbi sincer tot. Team asso face niste modele fainute 1:18 (am avut un rc18mt) care acum este rival mini monster truck in mare parte, losi iar fac niste modele ok, traxxas la 1:16 care nu e cu mult mai mare are modele foarte fiabile (e-revo sau slash). SAU poti sa accepti ca este aproape o jucarie si sa ii pui un sistem brushless 380 de la hk, apoi sa incepi sa schimbi ce crapa rapid, daca se justifica aceste cheltuieli.


daca gasesti traxxas chiar si second la 200 lei,cumpar eu 10.Modelele amintite sunt de cel putin 3-4 ori suma data pe recon

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#111 Useril este offline   Kitty 

  • RC Addict
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4563
  • Inregistrat: 11-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:RC,Cars.....

Postat 16 May 2016 - 10:16 PM

Vezi postareamaster, la 13 May 2016 - 11:14 PM, a spus:

Astăzi am terminat cu amplasarea ESC-ului si a cablurilor acumulatorului. Nu m-am jucat decât 15 minute. Motorul era fierbinte. Am oprit masina si am lăsat-o să se răcească. Toate bune. La pornire o flama la esc si fum....a pocnit o mini bobina din ESC. Înainte nu mai vrea....doar înapoi. Ciudat....asa am si cumparat-o...tot cu acest defect....tot cu esc-ul bulit. Aveti idee de ce? Am folosit un lipo de 1800 mAh dar am montat un lipobuzzer si oricum in 15 min nu s-a consumat nici 1/4 din capacitate...aviz lui hassel...nu oferta a fost de prost gust ci modelul in sine este de prost gust. Acum chiar daca risc o supărare a moderatorilor dar lindicul asta chiar nu merita 540 lei. Mai bine iti iei gândul...



Daca vrei un lucru sigur,schimbi tot comboul si sti ca e pus de tine si nu sunt probleme la el

Axial SCX10.3
Absima Sherpa
Axial Base Camp
0

#112 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 17 May 2016 - 07:10 AM

Vezi postareaKitty, la 16 May 2016 - 10:14 PM, a spus:

daca gasesti traxxas chiar si second la 200 lei,cumpar eu 10.Modelele amintite sunt de cel putin 3-4 ori suma data pe recon

Nici macar nu am insinuat ca s-ar gasi traxxas la 200 lei ... tocmai de asta am zis initial de pretul jucariei versus pretul unui sistem de receptie .. si am si specificat .. de 2 ori chiar ca reconul e aproape o jucarie!

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#113 Useril este offline   master 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 816
  • Inregistrat: 03-September 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:interior design, pictura murala si de sevalet, ilustratie de carte, machete si modelism.

Postat 21 May 2016 - 11:36 AM

Vezi postareahassel, la 16 May 2016 - 04:14 PM, a spus:

Era vorba de pret pachet versus pret oferit (comparativ cu preturile cerute la bursa pentru un sistem receptie in 2.4ghz de la hpi), asta ca sa intelegi o data pentru totdeauna ce am vrut sa zic. Legat de ce problema ai tu, pe langa faptul ca nu mai ai carbuni pe periile la motor, ai si un scurt pe rotor mai mult ca sigur. Greseala a fost a ta cand te-ai increzut in acel motor care trebuia schimbat din start. Ce a crapat nu e o bobina doar, ci si mosfetii pentru mersul inapoi. Motoarele brushed nu se utilizeaza in reprize mers inainte, mers inapoi cu franari si accelerari bruste, tocmai pentru ca se incalzesc foarte tare datorita faptului ca cel putin o infasurare se scurtcircuiteaza pentru cateva momente prin intermediul periilor atunci cand motorul este blocat, si lipo nu face decat sa amplifice fenomenul acesta datorita curentului mult mai mare care il pot descarca. Masina in sine este o jucarie aproape, daca ai pretentii mai mari trebuie sa schimbi sincer tot. Team asso face niste modele fainute 1:18 (am avut un rc18mt) care acum este rival mini monster truck in mare parte, losi iar fac niste modele ok, traxxas la 1:16 care nu e cu mult mai mare are modele foarte fiabile (e-revo sau slash). SAU poti sa accepti ca este aproape o jucarie si sa ii pui un sistem brushless 380 de la hk, apoi sa incepi sa schimbi ce crapa rapid, daca se justifica aceste cheltuieli.

Asa este! Au crăpat si mosfetii.Astept acum un alt ESC.Dar dacă lucrurile stau așa cum spui, va trebui să schimb întreg combo-ul. De înfășurarea arsă de pe rotor nu am știut și mașina nu mergea sacadat sau dădea vreun semn. S-a încins motorul după cele 15 minute, intradevar, dar nu exagerat.
Sau, ii pun ESC de brushed si o vând completă.
In tara asta prost facuta,
Rahatii-is sefi in loc sa puta
Iar oamenii adevarati sunt sufocati de-acesti rahati....
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro