Modelism - RHC Forum: Modele scara 1/18 - Toti Producatorii - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Modele scara 1/18 - Toti Producatorii Un colt restrans al miniaturilor Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 24 January 2013 - 11:00 PM

Avand in vedere ca sunt putine 1/18 m-am gansit sa deschid un topic in care se ne mai numaram si noi, in mare parte cei cu off-road-ul... De ceva vreme am un sc18 4x4, trackstar, mi se pare super. DAR, cu un dar, ca vreau sa-l transform in Drift-course. Adica ii caut roti de drift si setari de drift... In general nu unele permanente dar de preferat solide, pentru ca mai am deplasari cu masina pe asfalt / mocheta. Sau unele usor modificabile.. Asadar, astept propuneri si alti posesori de bijuterii si sper sa reusim sa facem o intalnire, cu toate ca suntem destul de diferiti... Incep o lista cu posesori ca sa vedem aprox. cati suntem:

1. Dinutu - sc18 4x4

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#2 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 24 January 2013 - 11:01 PM

2. Eu( Tudorb) -Hpi Mini Recon.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#3 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2013 - 12:34 AM

Dinutu, iti voi redenumi threadul, fiindca este dedicat modelelor in sine si nu recensamantului sau altor discutii. Daca esti de acord si cei cu 1/18 vom crea un thread dedicat pentru toate modelele din aceasta scara.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#4 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 03:30 PM

Cateva poze cu al meu Mini Recon. Imagine atasata: IMG_20130122_173440 (Large).jpg Imagine atasata: IMG_20130122_173451 (Large).jpgImagine atasata: IMG_20130122_173500 (Large).jpg
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#5 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 03:31 PM

Poze.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20130122_173512 (Large).jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130123_230635 (Large).jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130123_225524 (Large).jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#6 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 03:48 PM

Si acum ca am pus pozele, sa va povestesc ceva. :) Am cumpărat Mini Recon-ul cred ca...marţi. Tăt fain frumos, l-am incarcat, am facut ce zicea manualu' si m-am apucat sa ma dau. Nu am schimbat nimic la diffuri, la amortizoare. Exact asa cum a venit. Vreau sa precizez ca bateria stock (1100 mAh) tine surptinzator de mult, cam 20 min. de joaca. Asa, deci m-am dat cam 10 minute si am verificat masina, sa vad cum stam. Ce am vazut a fost camotorul se incalzeste cam tare si ca diferentalul nu e strans destul, ceea ce insemna ca, coroana se invartea putin fara sa tranzmita puterea la planetare si apoi la roti. Ok, nu-i nimic. Am scos motorul, am luat de pe el acel sticker cu "hpi racing high torque blablabla..." cu speranta ca o sa ajute sa tina motorul cu un grad mai rece. Banuiesc ca nu o sa aiba cine stie ce efect, dar eu zic ca e mai bine decat sa ard motorul. Apoi am aliniat cu grija pinionul si spurul cu metoda hartiei. Ce am mai facut a fost sa mut esc-ul, din cate se vede si in poze. L-am pus pe protectia bateriei deoarece acoperea jumate de gura de aerisire a motorului. Acelasi motiv: sa mearga cat mai rece. Am scos diferentalul, si l-am strans atata cat sa nu pot invarti coroana, daca il tin de cupe, exact cum zice manualu'. Am montat totul inapoi cu grija, am pus bateria si "da-i sa sune".
Din pacate chiar a inceput sa sune. Cand masina statea pe loc, si acceleram brusc diferentalul spate scoatea un sunet, ca si cum s-au rupe dintii de pe coroana. M-am speriat si l-am desfaacut inca o data. Totul parea ok, dar ca sa ma asigur am pus un varf de surubelnita de vaselina pe coroana. Pe alte forumuri am citit ca mai sunt si altii cu problema asta, si ca una din solutii ar fi sa inmoi supensia spate, sa mai absoarba si ea din inertia plecarii+sa stea planetarele perpendicular pe cupe. Asta inca nu am incercat, o voi face imediat, va voi anunta cand am terminat sa va spun daca are un efect.


Per total, sunt foarte multumit de masina. Bateria tine destul, viteza e maricica (pentru un 1/18) si pare rezistenta. Inca nu am facut sarituri sau cine stie ce backflipuri cu ea, dar urmeaza. Spor!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#7 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 25 January 2013 - 04:47 PM

Dupa 5-10 incarcari o sa te mai tina nimh-ul ala 2 minute.
Fan Nokia.
0

#8 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 04:48 PM

Poate, desi sper ca nu. Oricum o sa var acolo un lipo. Sper sa pot sa il pun in asa fel incat sa nu zboare.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#9 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2013 - 06:27 PM

Vezi postareaTudorb, la 25 January 2013 - 03:48 PM, a spus:

Si acum ca am pus pozele, sa va povestesc ceva. :) Am cumpărat Mini Recon-ul cred ca...marţi. Tăt fain frumos, l-am incarcat, am facut ce zicea manualu' si m-am apucat sa ma dau. Nu am schimbat nimic la diffuri, la amortizoare. Exact asa cum a venit. Vreau sa precizez ca bateria stock (1100 mAh) tine surptinzator de mult, cam 20 min. de joaca. Asa, deci m-am dat cam 10 minute si am verificat masina, sa vad cum stam. Ce am vazut a fost camotorul se incalzeste cam tare si ca diferentalul nu e strans destul, ceea ce insemna ca, coroana se invartea putin fara sa tranzmita puterea la planetare si apoi la roti. Ok, nu-i nimic. Am scos motorul, am luat de pe el acel sticker cu "hpi racing high torque blablabla..." cu speranta ca o sa ajute sa tina motorul cu un grad mai rece. Banuiesc ca nu o sa aiba cine stie ce efect, dar eu zic ca e mai bine decat sa ard motorul. Apoi am aliniat cu grija pinionul si spurul cu metoda hartiei. Ce am mai facut a fost sa mut esc-ul, din cate se vede si in poze. L-am pus pe protectia bateriei deoarece acoperea jumate de gura de aerisire a motorului. Acelasi motiv: sa mearga cat mai rece. Am scos diferentalul, si l-am strans atata cat sa nu pot invarti coroana, daca il tin de cupe, exact cum zice manualu'. Am montat totul inapoi cu grija, am pus bateria si "da-i sa sune".
Din pacate chiar a inceput sa sune. Cand masina statea pe loc, si acceleram brusc diferentalul spate scoatea un sunet, ca si cum s-au rupe dintii de pe coroana. M-am speriat si l-am desfaacut inca o data. Totul parea ok, dar ca sa ma asigur am pus un varf de surubelnita de vaselina pe coroana. Pe alte forumuri am citit ca mai sunt si altii cu problema asta, si ca una din solutii ar fi sa inmoi supensia spate, sa mai absoarba si ea din inertia plecarii+sa stea planetarele perpendicular pe cupe. Asta inca nu am incercat, o voi face imediat, va voi anunta cand am terminat sa va spun daca are un efect.


Per total, sunt foarte multumit de masina. Bateria tine destul, viteza e maricica (pentru un 1/18) si pare rezistenta. Inca nu am facut sarituri sau cine stie ce backflipuri cu ea, dar urmeaza. Spor!http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/good.gif


Nu strange diferentialul prea tare! SPARGI BILELE!!!! Asta se intampla la orice automodel, trebuie strans cu cap si cu simt !
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#10 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2013 - 06:31 PM

Vezi postarealamav4, la 25 January 2013 - 04:47 PM, a spus:

Dupa 5-10 incarcari o sa te mai tina nimh-ul ala 2 minute.


Dimpotriva ! Vorbiti fara sa fiti in cunostinta de cauza si nu aveti dreptate! Acumulatorii NIMH sunt garantati pentru 300-400 de incarcari in cazul folosirii si incarcarii corecte.

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 January 2013 - 06:34 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#11 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 07:04 PM

Am avut grija. Bilele sunt in regula. Am testat masina cu suspensia putin lasata si parca nu mai suna chiar asa tare. Uneori am observat ca nu suna chiar deloc. Oare are vreo importanta ca am acele arcuri care imping planetarele numai pe fata? Sau daca schimb difful fata cu cel de spate rezolv ceva? Are rost sa incerc?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#12 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 25 January 2013 - 07:53 PM

Vezi postareasandrei, la 25 January 2013 - 06:31 PM, a spus:

Dimpotriva ! Vorbiti fara sa fiti in cunostinta de cauza si nu aveti dreptate! Acumulatorii NIMH sunt garantati pentru 300-400 de incarcari in cazul folosirii si incarcarii corecte.



Si cum ii folosesti si incarci corect ? Stand 10 ore la o incarcare ? Am avut si eu nimh de 1.1A, dupa prima incarcare tinea 40 de minute, dupa 10 incarcari cu 1A nu mai tinea nici 5 minute. Se stie ca acesti acumulatori de 1.1A de pe masinutele mini sunt de slaba calitate, nu se compara cu cei de 3A de pe 1/10.
Fan Nokia.
0

#13 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2013 - 08:14 PM

Vezi postarealamav4, la 25 January 2013 - 07:53 PM, a spus:

Si cum ii folosesti si incarci corect ? Stand 10 ore la o incarcare ? Am avut si eu nimh de 1.1A, dupa prima incarcare tinea 40 de minute, dupa 10 incarcari cu 1A nu mai tinea nici 5 minute. Se stie ca acesti acumulatori de 1.1A de pe masinutele mini sunt de slaba calitate, nu se compara cu cei de 3A de pe 1/10.


Stimate domn, eu nu contest faptul ca vi s-au distrus acumulatorii dvs., dar nu generalizati fiindca nu este cazul. Depinde de producatori,tip,calitate si multe alte aspecte.

LE: Daca se stie ca sunt slabi, ma mir ca nu a ajuns si la urechile mele si ale multor altii...ce ciudat

Aceasta postare a fost editata de sandrei: 25 January 2013 - 08:16 PM

TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#14 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 25 January 2013 - 08:20 PM

Vezi postareaTudorb, la 25 January 2013 - 07:04 PM, a spus:

Am avut grija. Bilele sunt in regula. Am testat masina cu suspensia putin lasata si parca nu mai suna chiar asa tare. Uneori am observat ca nu suna chiar deloc. Oare are vreo importanta ca am acele arcuri care imping planetarele numai pe fata? Sau daca schimb difful fata cu cel de spate rezolv ceva? Are rost sa incerc?


Tudor, din constructia masinii, nu o poti inalta prea tare, datorita imbinarii planetara/cupa. Daca este prea inaltata, pinii de la planetara nu au contact perfect in cupe si de acolo si sunetul :) Ai banuit perfect, cu siguranta deja ai gasit setarea optima a masinii sa ruleze perfect, fara ajutorul nostru.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#15 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 08:24 PM

Acum lucrez la ea, sper ca dupa ce termin sa nu mai aiba nimic. Si totusi, daca pun arcurile alea in spate, se intampla ceva?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#16 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 25 January 2013 - 11:11 PM

Ok, deci am facut ce am facut, da rau am facut. Am schimbat diferentialul spate cu cel de fata si am pus acele arcuri mici pe spate. Suna mult mai des acum, si mai urat. Maine fac inapoi, si cred ca singura solutie ar fi sa las difful spate mai moale si cand accelerez sa lase coroana sa se invarta putin in gol. Altefel, am inteles ca se potriveste coroana de la difful de team associated rc18 asa ca o sa imi iau 2 coroane de metal, si sper sa nu mai am probleme.


Spor!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#17 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 25 January 2013 - 11:18 PM

Vezi postarealamav4, la 25 January 2013 - 07:53 PM, a spus:

Si cum ii folosesti si incarci corect ? Stand 10 ore la o incarcare ? Am avut si eu nimh de 1.1A, dupa prima incarcare tinea 40 de minute, dupa 10 incarcari cu 1A nu mai tinea nici 5 minute. Se stie ca acesti acumulatori de 1.1A de pe masinutele mini sunt de slaba calitate, nu se compara cu cei de 3A de pe 1/10.

Scuze, dar .... aberezi. Daca tu ai reusit sa iti strici packul, asta nu inseamna ca nu mai tre sa folosim nimh. Am avut 4 nimh de 1100 2 traxxas si 2 cacamaca. 20-30 incarcari fiecare fara nici o problema. Problema sta in incarcator, nu in baterie. Degeaba ai bateerii de sute de eurasi daca folosesti incarcator de perete.
Scuze de offtopic.

Aceasta postare a fost editata de Zeus: 25 January 2013 - 11:18 PM

Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#18 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 25 January 2013 - 11:26 PM

Bine sefilor, bagati nimh-urile alea cu forma lunguiata prin spatele masinilor si dati-va fericiti :))
Fan Nokia.
0

#19 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 January 2013 - 12:36 AM

Pauza 10 zile pt lamav4.
0

#20 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 26 January 2013 - 09:10 AM

Deci pana la urma nimeni nu stie ce as puta sa fac ca sa nu mai sara input gear-ul de pe coroana? Ca de fapt am realizat ca asta se intampla. :(
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#21 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 26 January 2013 - 12:23 PM

Vezi postareaTudorb, la 26 January 2013 - 09:10 AM, a spus:

Deci pana la urma nimeni nu stie ce as puta sa fac ca sa nu mai sara input gear-ul de pe coroana? Ca de fapt am realizat ca asta se intampla. :(


Tudor, decat sa faci doar prostii, ceea ce ai si facut mai sus, suna-ma si iti explic la telefon. Decat sa patesti ca mai demult (vezi regulator) mai bine suni inainte sa te apuci sa muti difuri fata/spate si altele. Tot ce ai facut la masina nu trebuia sa faci,era perfecta out of the box. Te rog sa ma suni sa iti explic ce ai de facut.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#22 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 26 January 2013 - 11:32 PM

Am facut ce am facut, dar am gasit o solutie provizorie. Am slabit difful spate destul cat sa nu mai sara inputgear-ul de pe coroana. Stiu ca o sa ajung sa tocesc bilele prea tare, dar pana gasesc altceva, ma descur cum pot. O sa iau in ceva timp legatura cu Luci de la FX si o sa intreb daca are set input gear+coroana de metal pt. rc18, deoarece se potrivesc fara a fi nevoie de ajustari. Pe site am vazut ca are unele de plastic, dar daca tot le schimb, macar sa le schimb cu unele de metal. Ce am constatat slabind difful spate: Mult understeer. Cum as putea sa ma scap (cat de cat) de el? Daca ar fi sa aproximez cam cata putere ajunge la fiecare punte, ar fi ceva de genul: 65% fata, 35% spate.
Acum ca merge mai bine, am putut si eu sa ma bucur de ea mai mult, si e super! Recomand, pentru zilele urate/jucat in casa!

Spor!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#23 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 27 January 2013 - 03:25 PM

Am reusit! Am dezasamblat difful, si l-am verificat. Vazand ca totul e in regula, incep sa il montez inapoi. In timp ce il montam vad o mica diferenta: In manual, am 2 saibe intre care e un al doile-a set de bile micute. Eu aveam 3 saibe. Asa ca una am lasat-o afara, am asamblat difful, si am pornit. Problema a disparut, asa ca aviz celor care mai au mini recon cu aceasta problema!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#24 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 27 January 2013 - 04:41 PM

Saiba care era in plus. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_0018.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0019.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0020.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0021.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0025.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0026.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0027.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0028.JPG
  • Imagine atasata: IMG_0029.JPG

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#25 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 27 January 2013 - 06:57 PM

Vezi postareaTudorb, la 27 January 2013 - 04:41 PM, a spus:

Saiba care era in plus. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/dry.gif


BRAVO TUDOR ! Thumbs up pentru primul tutorial bun pentru modelisti si posesorii de RECON :) Asa ar trebui sa arate forumul cu sfaturi utile pt toata lumea :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#26 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 27 January 2013 - 08:10 PM

Ca veni vorba de sfaturi utile pt. Mini Recon, am observat ca directia era cam moale, oricat as strange servo-saver-ul. Asa ca am scos eu frumos servo-ul afara, am scos servosaver-ul, am strecurat un distantier pt. suspensie din ala care o face ma "tare" (nu stiu exact cum il cheama) si am inmuiat servosaverul, cat sa mai aiba putin joc. Acum directia e mult mai hotarata, si servosaver-ul isi face treaba cum trebe. http://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/clapping.gif
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#27 Useril este offline   .Costin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 06-January 13
  • Gender:Male
  • Location:Piatra-Neamt

Postat 27 January 2013 - 10:31 PM

Salut...posesor de Mini Recon si Maverick ION XB...Tocmai mi s-a scurs uleiul dintr-un telescop de la Recon, dupa o tura prelungita de sarituri peste o rampa improvizata in sufragerie.. :D cred ca trebuie sa mai dau o tura pe la magazin dupa ulei.. :D ..dar de care ulei? Stie cineva ce ulei are Recon-ul in el?Apropo de rezistenta..Dupa o saptamana de luat mobile si alte cele in bot,roti si pe unde l-a mai nimerit juniorul,doar uleiul asta scurs este primul eveniment..Nici vorba de roti crapate inca...Asta apropo de review-urile de pe net..In ceea ce priveste directia la Recon,trebuie sa recunosc ca am mesterit putin la ea,dupa ce am observat ca avand rotile bracate la maxim,planetara se lovea de caster block (parca asa ii spune :rolleyes: ),acesta avand tendinta sa scoata planetara din cupa.Deci am frezat putin din peretii caster block-ului largind spatiul din acesta ,totodata facandu-le si un unghi de aprox 45 astfel incat planetara sa nu mai atinga acest caster block...Daca axa de rotatie a planetarei in cupa ar fi coincis cu axa de rotatie a portfuzetei as fi scapat de acest bricolaj :D ..Deasemenea am subtiat,dar foarte putin, planetara in zona de posibil contact cu piesa respectiva..Momentan unghiul de bracaj s-a imbunatatit considerabil,iar planetarele nu mai au tendinta sa iasa din cupe.Ceea ce mai imi lipseste acum este un set de tiranti ajustabili, pe care poate @sandrei isi face mila si ii aduce la magazin.. :D ...In ceea ce priveste Maverick-ul, in afara de faptul ca i-am schimbat electronica complet,doar faptul ca motorul se incalzeste excesiv ma cam deranjeaza..La acelasi timp de utilizare,Recon-ul este caldut,dar Mav-ul frige rau..Basca reuseste performanta de a-mi incalzi binisor un esc de 12T luat deunazi....Apropo de esc-ul de la Recon,va sfatuiesc sa scoateti radiatorul,banda siliconica si apoi sa umpleti spatiile ditre tranzistori cu pasta siliconica, puneti banda la loc,iar intre aripile radiatorului faceti acelasi lucru cu acea pasta, apoi montati la loc radiatorul.O sa aveti o mare surpriza in ceea ce priveste temperatura esc-ului dupa un acumulator consumat...Preferabil ar fi de mutat esc-ul mai in fata, in zona cabinei,unde volumul de aer este mai mare :D
0

#28 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 28 January 2013 - 08:58 AM

Salut, ma bucur ca are topicul succes. Multumesc Andrei pentru modificari. Ma bate gandul la niste upgradeuri.... Si inca unele serioase. Se merita Tekin Rs si Novak? Si ma gandeam si la conversia factory team. Dar oricum, inca mai caut solutii de drift ca atunci cand ma duc la Grand Arena sa nu fiu luat la bataie...Probleme avute, nu prea, imi sar des capacele de la amortizoarele fata si cred ca am sa le rezolv cu ceva sfori de instalatii, am uitat numele.. :) Dar cea mai mare problema sunt rotile... Si nu cred ca o sa gasesc prea curand.

Up-date pentru lista:
1. Dinutu
2. Tudorb
3. .Costin
Phu, da' multi mai suntem... Asadar, repet, mai are cineva sfaturi de drift pentru Gheorghe al meu? :))

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

#29 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 28 January 2013 - 11:18 PM

Ca veni vorba de oloi(ulei), suspensiile fata de pe mini recon la mine au venit pe jumate goale. Stie cineva ce ulei imi trebe ca sa completez? Mersi!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#30 Useril este offline   Dinutu 

  • Baiatu', e pe benzina?
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 660
  • Inregistrat: 16-June 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest
  • Interests:Nu stiu mosule, nu sunt din cartierul asta.

Postat 28 January 2013 - 11:48 PM

Nu stiu daca ar fi indicat sa completezi. Eu cred ca cel mai bine ai scoate uleiul ( curatat "bini di tat" amortizorul ) si inlocuit cu altul. Ar fi cam ciudat daca nu nimeresti sa ai jumatate de un fel si jumatate de un fel. Depinde si la ce folosesti masina... Asa vezi si in functie de ce ulei pui, mai tare sau mai moale :) Bafta!

Invata-ti copilul sa iubeasca masinile si nu va avea bani de droguri.

0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro