Modelism - RHC Forum: Ansmann truggy Royal Flash Scara 1:10 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ansmann truggy Royal Flash Scara 1:10 Pareri Pro si Contra Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 20 February 2013 - 05:40 PM

Cum spune titlul am achizitionat acest model care pentru inceput imi place foarte mult..
In trecut am avut Buggy X-STAR insa am renuntat la el pentru aero insa de curand la pista mai nou se aduc si masinute..Dupa un zbor parca merge si o intrecere de masinute....
Ceea ce va rog eu este sa imi dati sfaturi depre acest model ...Ce trebuie inbunatatit,daca are ceva probleme merita trecut la brushless....etc

Are pe ea regulator Jamara No limit speed,motorul nu vad ce scrie pe el ,radiator motor si cooler motor,chit de lumini ...
Daca imi poate explica cineva ce roti imi trebuiesc pentru iesi,adica fiecare cam la ce fel de drum corespund


Multumesc...
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#2 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 20 February 2013 - 06:37 PM

Sa inteleg ca l-ai luat fara roti sau sunt cauciucurile prea uzate?
Depinde pe unde vrei sa te dai. Daca pe mai multe suprafete si doar asa joaca/bashing , recomand jante de tipul acesta : http://www.redrc.net...ozerowheels.jpg , sunt rezistente si mai impiedica din praf sa intre in fuzete la rulmenti etc. Iar cauciucuri cauti pe siteurile romanesti ceva cu profil in functie de terenul pe care iesi , pentru asfalt http://www.rctech.ne...ggy-img-030.jpg pamant usca/iarba un profil de genul : http://www.toughraci...ages/tturbo.jpg
Pentru linkuri sau alte informatii pm :pardon: .
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#3 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 20 February 2013 - 06:38 PM

Inca ceva,mi se pare ca vireaza cam putin ,am verificat cursele si par ok.Sa fie servo prea slab?
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#4 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 20 February 2013 - 11:11 PM

Daca ridicata pe stand vireaza ok dar pe jos mai greu atunci sigur e servoul. Cauta ceva sh cu pinioane metalice si torque bunicel.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#5 Useril este offline   ali26geo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 668
  • Inregistrat: 23-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 20 February 2013 - 11:41 PM

Eu am un model asemanator, dar cu unele imbunatatiri este perfect pentru un 4x4 (nu am pretentii de a participa la concursuri)
Modificarile aduse de mine sunt urmatoarele:
-servo High Torque Blue Bird(Metal Gear) 7.2Kg/0.1 s
-ESC+Motor Brushless 9T 4300 Kw
-spur si pinion din otel
-Li-Po de 5000mAh
"NIMIC NU-I MAI AL DRACU’ DECAT NOROCUL ALTUIA!”
0

#6 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 21 February 2013 - 06:48 AM

Vezi postareahamsterik, la 20 February 2013 - 11:11 PM, a spus:

Daca ridicata pe stand vireaza ok dar pe jos mai greu atunci sigur e servoul. Cauta ceva sh cu pinioane metalice si torque bunicel.


Intradevar pe stand vireaza ok insa pusa jos foarte greu insa totusi prea mica cursa....

Vezi postareaali26geo, la 20 February 2013 - 11:41 PM, a spus:

Eu am un model asemanator, dar cu unele imbunatatiri este perfect pentru un 4x4 (nu am pretentii de a participa la concursuri)
Modificarile aduse de mine sunt urmatoarele:
-servo High Torque Blue Bird(Metal Gear) 7.2Kg/0.1 s
-ESC+Motor Brushless 9T 4300 Kw
-spur si pinion din otel
-Li-Po de 5000mAh


Chiar asi vrea sa fac si eu trecerea la brushless insa nu stiam ce si cum.Daca esti multumit de ce ai pus pe ea zimi te rog si mie ce motor si regulator ai luat.Si apropo si tie iti vireaza asa putin sau ai cursa mare cu acel servo?
Multumesc
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#7 Useril este offline   ali26geo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 668
  • Inregistrat: 23-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 21 February 2013 - 09:11 AM

Ai PM cu link-urile de unde am achizionat piesele ptr upgrade, ptr. alte informatii da-mi un PM sau mail!
"NIMIC NU-I MAI AL DRACU’ DECAT NOROCUL ALTUIA!”
0

#8 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 21 February 2013 - 02:25 PM

Ai incercat sa setezi din telecomanda o chestie numita Servo End Point Ajustements? Problema de care spui tu am avt-o si eu, ce-i drept pe un HPI Blitz, dar poate ajuta :D
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#9 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 21 February 2013 - 03:34 PM

Are dreptate radu , pe telecomanda ar trebuii sa fie niste suruburi de obicei ingropate cu end pointul servoului , depinde de model. Si daca vireaza greu pe sol , poate e un servo foarte slab , stii cumva marca si modelul?
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#10 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 21 February 2013 - 04:26 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 21 February 2013 - 02:25 PM, a spus:

Ai incercat sa setezi din telecomanda o chestie numita Servo End Point Ajustements? Problema de care spui tu am avt-o si eu, ce-i drept pe un HPI Blitz, dar poate ajuta :D


Nu are asa ceva radiocomanda,este cam petarda insa pentru inceput buna si asta
Radiocomanda

Vezi postareahamsterik, la 21 February 2013 - 03:34 PM, a spus:

Are dreptate radu , pe telecomanda ar trebuii sa fie niste suruburi de obicei ingropate cu end pointul servoului , depinde de model. Si daca vireaza greu pe sol , poate e un servo foarte slab , stii cumva marca si modelul?


Din pacate acea foita cu descrierea servoului nu mai este la locul ei....
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#11 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 21 February 2013 - 05:41 PM

Apropo de radiocomanda ma gandeam sa folosesc AURORA9 de la aero si la auto,a mai incercat cineva ....Oare o fi greu de condus asa?
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#12 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 21 February 2013 - 08:15 PM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 21 February 2013 - 05:41 PM, a spus:

Apropo de radiocomanda ma gandeam sa folosesc AURORA9 de la aero si la auto,a mai incercat cineva ....Oare o fi greu de condus asa?

Am vazut doar pe youtube cum unii folosesc acel timp de radiocomanda. Greu nu stiu daca, dar cred ca mai mult tine cum te obisnuiesti. Vezi ca pe radicomada ta trebuie sa ai macar un "tamburus" de unde setezi cat de mult sa i-a curba. Ai grija daca vrei un sevo metalic mai bine il incerci la fata locului deoarece daca ai ESC-ul mai slab e foarte posibil sa nu il poata invartii si atunci vei avea nevoie de BEC. Asta e chestie vazuta de mine.
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#13 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 21 February 2013 - 08:50 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 21 February 2013 - 08:15 PM, a spus:

Am vazut doar pe youtube cum unii folosesc acel timp de radiocomanda. Greu nu stiu daca, dar cred ca mai mult tine cum te obisnuiesti. Vezi ca pe radicomada ta trebuie sa ai macar un "tamburus" de unde setezi cat de mult sa i-a curba. Ai grija daca vrei un sevo metalic mai bine il incerci la fata locului deoarece daca ai ESC-ul mai slab e foarte posibil sa nu il poata invartii si atunci vei avea nevoie de BEC. Asta e chestie vazuta de mine.


Vreau sa fac urmatorul upgrade:
Regulator
Motor
Servo
Ce parere aveti,sunt incepator in aero si primesc orice informatie...Multumesc
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#14 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 21 February 2013 - 10:52 PM

Daca masina o folosesti la cimp iti trebuie o electronica protejata impotriva apei Imagine atasata: 25137(20).jpghttp://www.hobbyking...3000KV_80A.html
0

#15 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 22 February 2013 - 07:16 AM

Vezi postareaC&RDINODINOWOODFAN, la 21 February 2013 - 10:52 PM, a spus:

Daca masina o folosesti la cimp iti trebuie o electronica protejata impotriva apei Atasament 25137(20).jpghttp://www.hobbyking...3000KV_80A.html


Sincer asi merge pe varianta de mai sus pentru ca nu imi place mozolulu,adica o scot doar cand este uscat pe jos
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#16 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 22 February 2013 - 07:35 AM

La capitilul protectie intra si praful si condensul ... ca cica astea cu roti nu stiu preamult in aer ... decit la sarituri .
Daca ESC-ul Imagine atasata: 14634-2.jpg ar fi protejat
... motorul este deschis vraiste Imagine atasata: 21956.jpg
0

#17 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 February 2013 - 12:28 PM

Vezi postareaali26geo, la 21 February 2013 - 09:11 AM, a spus:

Ai PM cu link-urile de unde am achizionat piesele ptr upgrade, ptr. alte informatii da-mi un PM sau mail!

Salut! As avea si eu de un link pentru spur si pinioane metalice, nu reusesc sa-mi dau seama ce pinion s-ar potrivi pe un spur metalic(adaptat) pe care scrie 64T. As avea nevoie sa cumpar macar un pinion de max. 19 (acum este montat unul de 21), multumesc!
0

#18 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 22 February 2013 - 05:50 PM

Astazi am desfacut motorul sa vad cum arata spurul si pinionul si surpriza,zici ca sunt noi ,sunt din metal si am numarat dinti la pinion si sunt 21,este ok?Sa le las pe astea daca fac trecere pe comboul brushless?Ma intereseaza sa fie si tractiune nu doar viteza....
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#19 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 22 February 2013 - 06:02 PM

Este greu de apeciat daca sunt ok sau nu. Trebuie incercat si vazut cum si cat de repede incingi motorul. Daca sare de 65 grade C dupa 4 min aproximativ nu e chiar ok.

P.S.- de unde achizitonati voi spur metalic deoarece vreau si eu unu? Daca sunteti amabili un link prin PM pt. a nu face off topic prea mult aici. Multumesc!
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#20 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 22 February 2013 - 06:35 PM

Vezi postareaRadu Cainamisir, la 22 February 2013 - 06:02 PM, a spus:

Este greu de apeciat daca sunt ok sau nu. Trebuie incercat si vazut cum si cat de repede incingi motorul. Daca sare de 65 grade C dupa 4 min aproximativ nu e chiar ok.

P.S.- de unde achizitonati voi spur metalic deoarece vreau si eu unu? Daca sunteti amabili un link prin PM pt. a nu face off topic prea mult aici. Multumesc!


Sa inteleg ca imi trebuie si un termometru pentru aceste verificari...Cat despre spur asa am luat masina.
Si inca ceva ,cum se defineste Sensorless Brushless

Aceasta postare a fost editata de NAVOMARIUS: 22 February 2013 - 06:36 PM

Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#21 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 23 February 2013 - 01:07 AM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 22 February 2013 - 06:35 PM, a spus:

Sa inteleg ca imi trebuie si un termometru pentru aceste verificari...Cat despre spur asa am luat masina.
Si inca ceva ,cum se defineste Sensorless Brushless

Adica motor fara perii si fara senzor. Fara perii adica rotorul este format dintr-un magnet puternic ,de obicei din neodyum iar statorul un electromagnet.Acum depinde si in cati poli e , de obicei cele mai ieftine sunt in 2 dar nu numai. Pentru un cuplu superior poti opta pentru unul cu 4 poli.
Sensorless , fara senzor , daca te uiti mai atent la combouri unele mai au un cablu in afara de cele 3 , acela e pentru senzor care detecteaza pozitia rotorului , ma mult nu stiu ce face dar iti da voie sa mergi la viteze mici fara probleme. Cele sensorless nu prea se impaca cu viteza mica deoarece escul nu stie pozitia rotorului si motorul tinde sa caraie , sa mearga neregulat.Pentru offroaduri nu e asta o problema , in rest perfromantele sunt aceleasi.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#22 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 23 February 2013 - 01:55 AM

Vezi postareaNAVOMARIUS, la 22 February 2013 - 06:35 PM, a spus:

Sa inteleg ca imi trebuie si un termometru pentru aceste verificari...Cat despre spur asa am luat masina.
Si inca ceva ,cum se defineste Sensorless Brushless


Temperatura o poti verifica si manual dar este o chestie subiectiva. Am vazut un termomentru de la Turnigy micut si foarte bun. Exact cum a spus si hamsterik, nu au senzor, daca vrei sa mergi incet se gatuie si tremura. Iti dau aici un filmulet cu un combo fara senzor. Este al userului aurica(sper sa nu se supere).

http://www.youtube.c...d&v=lalWmD57Ztw
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#23 Useril este offline   hamsterik 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 05-November 10
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Automodelism , offroad,
    onroad/drifting.
    Ciclism XC.

Postat 23 February 2013 - 02:54 AM

Acel filmulet nu este al userului aiurica . Si da , cam asa face dar la acel motor este ceva defect deoarece tipul spune ca e sensored.
Auto : Hpi firestorm flux.
Navo : Homemade.
Aero : Piper J3 cub.
0

#24 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 23 February 2013 - 06:05 AM

Multumesc,am prins ideea..
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#25 Useril este offline   C&RDINODINOWOODFAN 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 534
  • Inregistrat: 30-September 12
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI 0730122447
  • Interests:Constructii de tot felul , Pescuit Sportiv ,Drift

Postat 23 February 2013 - 12:42 PM

Poti marsalui si cu bushless fara senzor la viteza mica ... il reglezi din statie fara probleme insa nu ii vad rostul ... ca nu este CRAWLER este truggy , menita sa alerge , sa sara si sa driftuiasca prin tarina de sa nu stii pe unde este automodelul de atita praf .

Aceasta postare a fost editata de C&RDINODINOWOODFAN: 23 February 2013 - 12:42 PM

0

#26 Useril este offline   Radu Cainamisir 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 369
  • Inregistrat: 14-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Cars, RC Cars, Girls, Games, PC, etc

Postat 23 February 2013 - 02:09 PM

hamsterik- scuze...gresala mea, probabil ora postarii este de vina :mellow: Ideea era sa se prinda cum face un motor cu fara senzor si ca nu e nicio problema :D
Off-road: Team Associated SC10 2wd Factory team
0

#27 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2013 - 06:49 PM

Scuze ca ma bag in discutie, dar si eu sunt interesat de o motorizare brushless (pentru Ansamnn royal flash) si am constat ca exista o mica problema legata de sensul de rotatie al motorului Linkul meu. Orice sfaturi sau opinii sunt binevenite!
0

#28 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 23 February 2013 - 06:57 PM

Vezi postareadadart, la 23 February 2013 - 06:49 PM, a spus:

Scuze ca ma bag in discutie, dar si eu sunt interesat de o motorizare brushless (pentru Ansamnn royal flash) si am constat ca exista o mica problema legata de sensul de rotatie al motorului Linkul meu. Orice sfaturi sau opinii sunt binevenite!


Din ce am inteles eu care sunt cam bata cu engleza ar fi ca trebuie neaparat motor si regulator brushless cu senzor...Daca cineva intelege mai bine este rugat sa ne ajute,Multumim
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#29 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2013 - 07:06 PM

Pe scurt, am inteles ca trebuie sa fie sensorless...
0

#30 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 February 2013 - 07:18 PM

Si motorul trebuie sa se roteasca in sensul acelor de ceasornic (clockwise), la majoritatea automodelelor diferentialul functioneaza counter clockwise - invers sensului acelor de ceasornic, ca urmare trebuie un esc si motor care sa poata ,,lucra normal''pentru Ansmann... Am vazut pe youtube Ansmann-uri Royal cu combouri brushless (diverse marci).
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro