Modelism - RHC Forum: Platforma FPV - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Platforma FPV dedicata

#1 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 02 January 2013 - 09:59 PM

Incep acest topic nu ca m-am saturat de EZ folosit la FPV, ci prin faptul ca vreau o platforma facuta special in acest scop pe care sa pot integra din constructie lumini de navigatie, tren aterizare detasabil,etc.
Ma gandeam la ceva de maxim 1.8m anvergura, sa incapa minim un lipo 3s de 5-6000, sa aiba caracteristici bune de planor si sa se poata construi in regim homemade.
Cautand pe net acest model mi se pare bun - MAJA.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC_5820a.jpg
  • Imagine atasata: user5494_pic30597_1270391372.jpg

Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#2 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:06 PM

salutare si eu ma gandesc la un model dedicat 100% FPV, asa ca te intreb o elice pusher are un randament mai mare ca una ce trage normal?
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:08 PM

Ai dat de el, si doar atat?
Ca a fost mare speranta care a dezamagit pe toata lumea care l-a luat nu ai gasit nimic ?
Avem unul in Craiova, l-a luat un visator care zicea ca face cartografie aeriana... s-a lamurit intre timp ca e greu cu zburatul.

Nu pricep ce are FPV-ul cu luminile si trenul... :unsure:

As zice sa te orientezi catre unul din "monstrii" lui mike power, cum are Huffy, face Robert-pcctdk la comanda, sau daca vrei sa il faci singur cred ca iti poate impartasii din experienta.

Poate revii cu mai multe detalii despre ce ar trebui sa faca avionul ideal, posibil sa fie solutii mai potrivite decat cele marca power.
De un lucru sunt destul de sigur insa... nu este skywalker si nici maja.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:11 PM

Deci pana la urma care solutie constructiva credeti ca ar fi cea castigatoare?
E un topic bun in care cred ca ne putem impartasi experientele, parerile despre cum ar trebui sa arate o platforma fpv ideala.
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#5 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:12 PM

Vezi postareabogdan_minitehnicus, la 02 January 2013 - 10:06 PM, a spus:

salutare si eu ma gandesc la un model dedicat 100% FPV, asa ca te intreb o elice pusher are un randament mai mare ca una ce trage normal?


Elicea in sine are acelasi randament, adica tractiune dezvoltata / putere consumata.
Diferenta este ca la tractor aerul de la elice contribuie la portanta, batand chiar in aripa, pe cand la pusher avionul trebuie intai sa ia viteza ca sa inceapa sa aiba portanta. Si la unele viteza destul de mare, asta apropo de maja, sunt pe youtube cateva lansari soldate cu crash din care va puteti lamuri ca avionul ala cere catapulta pentru lansare... sau un tren de aterizare de 15 cm inaltime, sa aiba loc elicea...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#6 Useril este offline   bogdan_minitehnicus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1275
  • Inregistrat: 20-April 07
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:19 PM

Vezi postareabogdan_minitehnicus, la 02 January 2013 - 10:11 PM, a spus:

Deci pana la urma care solutie constructiva credeti ca ar fi cea castigatoare?
E un topic bun in care cred ca ne putem impartasi experientele, parerile despre cum ar trebui sa arate o platforma fpv ideala.


parerea la care am ajuns pana acum este ca aripa ar trebui sa aiba profil de motoplanor cu intrados aproape plat, diedru dublu, iar aripile cu urechi.
Avantajul care-l gasesc este in primul rand auto stabilitatea aripii si greutatea scazuta, deoarece nu sunt necesare eleroane si deci nici servourile lor. Totusi cred ca se pot atasa flapsuri pt aterizare.
Cat despre forma fuselajului nu am trasat schita nici macar in linii mari, cert e ca trebuie sa fie cat mai aerodinamic, sa nu aiba spatiu interior extra fata de necesitati, cat depre amplasarea motorului nu stiu daca sa fie pusher sau normal.

Va rog pareri

Scuze initorului topicului daca i-am poluat subiectul.

Multumesc
Valoarea unui modelist adevarat nu se masoara in numarul de posturi ci in realizarile sale...
0

#7 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 January 2013 - 10:24 PM

Daca am ajuns la faza de cerut reteta avionului ideal, ma tem ca nu o sa mai pot ajuta, pentru ca eu am niste idei mai zbanghii, cum ca se poate face FPV cu orice.
Doar ca la mine FPV nu inseamna echipament cat sa ajungi sa faci un EZ* de 1.6kg, e caz real :)

PS: Nici cu mitul cu diedru = fara eleroane nu sunt de acord :)
Cate "aripi frante" chiar in 5 puncte exista, unele costnd peste mia de $, si care au eleroane ca sa ne demonstreze ca aceasta parere e gresita...

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 02 January 2013 - 10:26 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#8 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 02 January 2013 - 10:26 PM

Subscriu la modelele lui Mike Power chiar daca la prima vedere par ciudate si urate.
Am un Exposure facut de Robert (lucreaza frumos si ingrijit) si pot sa-ti spun ca este gandit intradevar pentru FPV. Decoleaza in 8-10m incarcat cu un DSLR, plus acumulatori si alte chestii... Are un zbor stabil iar la aterizare vine mai docil ca un planor, cel din urma are nevoie de flapsuri pentru a ateriza asa de scurt. Aripa se desface in 3 bucati usurand astfel transportul, mai voluminos ramanand fuselajul dar nu este de speriat.

Aceasta postare a fost editata de jetix: 02 January 2013 - 10:27 PM

Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#9 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 02 January 2013 - 10:28 PM

Am uitat sa postez imaginea cu el...
Imagine atasata: 10.jpg
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#10 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 02 January 2013 - 10:35 PM

Dupa cum am zis, vreau ceva care sa poata fi construit pe langa casa omului cu materialele disponibile la noi.
Va multumesc pentru sfaturi.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#11 Useril este offline   jetix 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 540
  • Inregistrat: 26-July 10
  • Location:Botosani
  • Interests:radioamatorismul

Postat 02 January 2013 - 10:55 PM

Si crezi ca Maja este mai usor de constuit? ca tot l-ai dat ca exemplu...
Niste polystiren si placaj se gaseste pe langa casa modelistului.
In sfarsit, ai timp sa cauti ce model ti s-ar potrivi, deabia ai lansat topicul care totusi cred ca se suprapune cu altul avand numele "Aeromodele pentru fotografie aeriana".
Hitec Aurora9, Turnigy9X+FrSky telemetry, Cessna 500 class, Easy Glider Pro, Diamond 2500, Exposure, Breeze Pro, aripa zburatoare depron/balsa/polystirene, quad/tri/hexa/copter (Naza, MK) and next ...octokopter.
0

#12 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 03 January 2013 - 12:01 AM

Vezi postareajetix, la 02 January 2013 - 10:55 PM, a spus:

Si crezi ca Maja este mai usor de constuit? ca tot l-ai dat ca exemplu...
Niste polystiren si placaj se gaseste pe langa casa modelistului.
In sfarsit, ai timp sa cauti ce model ti s-ar potrivi, deabia ai lansat topicul care totusi cred ca se suprapune cu altul avand numele "Aeromodele pentru fotografie aeriana".

Aici gresesti, eu nu am nevoie de model pentru fotografie,daca imi trebuia asa ceva puneam camera pe wingdragon si faceam poze, nu va mai bateam la cap cu acest topic.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#13 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 04 January 2013 - 12:40 PM

Daca nu te deranjeaza ideea unui bimotor uite platforma la care ma gandesc de mult ( si de care ma voi apuca dupa ce finalizez modelele in lucru ) :

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: parasol_p1.jpg
  • Imagine atasata: parasol_left.jpg
  • Imagine atasata: parasol_front.jpg
  • Imagine atasata: parasol_top.jpg

0

#14 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 04 January 2013 - 12:46 PM

Tot bimotor ar merge si AP-mic :

Aceasta postare a fost editata de pccdtk: 04 January 2013 - 12:47 PM

0

#15 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 04 January 2013 - 12:50 PM

Si pt.ca veni vorba uite un Vision ( design power ) de care s-a apucat Dan ( biciclistu ) : http://www.facebook....559978654030997
0

#16 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 04 January 2013 - 02:49 PM

Motorizarea bimotor nu ma atrage, vreau ceva economic.
Am tot studiat problema si am ajuns la o concluzie, o sa fac un crossover din niste aripi de EZ marite la 1.7m anv., am un stabilizator de EZ, deci mai imi ramane sa fac un fuselaj cat mai incapator dar si aerodinamic, ceva gen skywalker ca sa am loc bereket pentru RVOSD si toate acareturile.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#17 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 January 2013 - 05:36 PM

Ideea ca bimotorul e neeconomic e gresita.
E mult mai eficient ca orice pusher.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#18 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3598
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 05 January 2013 - 06:43 AM

Vezi postarearenatoa, la 04 January 2013 - 05:36 PM, a spus:

Ideea ca bimotorul e neeconomic e gresita.
E mult mai eficient ca orice pusher.

Renato ma refeream la fatul ca trebuie sa iau 2 motoare identice, esc-uri am 6 buc. la fel dar motoare din vreo 10 cate am disponibile nu am identice decat 2 dar care sunt de turatie mare, 2000kv, si nu prea cred ca se preteaza la asa ceva.
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#19 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 05 January 2013 - 10:10 AM

@casper20
Nu cred ca lipsa a doua motoare identice te impiedica in constructia unei platforme FPV care sa nu fie un EZ.
De obicei pe o platforma dedicata pui echipament de sute de $ costul motoarelor este neglijabil
Eu dupa ce am prabusit modelul meu FPV http://www.rhcforum....pv/page__st__90 m-am apucat de unul nou din pacate am lucrat la el in luna aprilie 2012 dupa care m-am oprit acum am reluat lucrul la el, cand ma voi apropia de final am sa pun si poze....... si "DA" va fi un bimotor tocmai ca nu vreau sa am elicea in campul vizual, caracteristici anvergura 3m , eleroane, flapsuri probabil ampenaj in V, greutate 2-3,5Kg echipament camera go pro 3 ,stabilizator fy31 , osd hornet,video 5,8G valoare echipament > 1200$,iar motoarele Turnigy 540L V-Spec Inrunner w/ Impeller 1025kv pret 2 buc 70$.
Asa ca hotaraste-te ce doresti si apuca-te de lucru ca primavara este aproape si te asteptam cu modelul la varul tau pe Dezmir.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 January 2013 - 12:50 PM

Desi am zis la #7 ca nu voi da retete, totusi, un minim de reguli am, si voi posta pe masura ce acestea intra in coliziune cu postari aparute ca cea de mai sus.
Deci, regula nr 1: nu avioanelor grele, sau mai precis incarcarii alare mari !
3m anvergura, 70 dmp, 2kg, din care 500 grame 7000mAh, asta inainte de FPV-izare, care nu va depasi 150 grame, asta e ce am acum in pregatire. Mai precis doua, si Costi_n are unul similar.
Si are elice in fata, pentru ca va sta pliata 90% din timp.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 05 January 2013 - 01:02 PM

Vezi postareaold-boy, la 05 January 2013 - 10:10 AM, a spus:

@casper20
Nu cred ca lipsa a doua motoare identice te impiedica in constructia unei platforme FPV care sa nu fie un EZ.
De obicei pe o platforma dedicata pui echipament de sute de $ costul motoarelor este neglijabil
Eu dupa ce am prabusit modelul meu FPV http://www.rhcforum....pv/page__st__90 m-am apucat de unul nou din pacate am lucrat la el in luna aprilie 2012 dupa care m-am oprit acum am reluat lucrul la el, cand ma voi apropia de final am sa pun si poze....... si "DA" va fi un bimotor tocmai ca nu vreau sa am elicea in campul vizual, caracteristici anvergura 3m , eleroane, flapsuri probabil ampenaj in V, greutate 2-3,5Kg echipament camera go pro 3 ,stabilizator fy31 , osd hornet,video 5,8G valoare echipament > 1200$,iar motoarele Turnigy 540L V-Spec Inrunner w/ Impeller 1025kv pret 2 buc 70$.
Asa ca hotaraste-te ce doresti si apuca-te de lucru ca primavara este aproape si te asteptam cu modelul la varul tau pe Dezmir.


Foarte interesant pt.mine . Chiar daca nu sunteti destul de avansat cu modelul ( in opinia dvs. ) ati putea incepe un topic ? Nu de alta insa si eu oscilez intre ampenaj T sau in V si m-as inspira ( proportii ) de la dvs.
0

#22 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 05 January 2013 - 02:11 PM

Incerc sa ghicesc, nu e un tweet, sa nu credeti ca as coresponda cu old-boy pe tema asta, nu cumva se gandeste la un bifuselaj/bimotor, iar V-ul este de fapt intors ? :unsure:

Asta ar fi de fapt abordarea mea daca as face un bimotor, m-am demascat :)
... cu picioarele pe pamant ...
0

#23 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 05 January 2013 - 11:00 PM

Nu am pus poze tocmai ca nu vreau sa ma DEMASC, glumesc
Din pacate ma cunosc de vreo 58 de ani, din fire renunt usor daca apare ceva mai interesant ca dovada ca nu am mai lucrat la el de 7 luni.
Vroiam sa pun poze cand este gata de zbor, mai ales ca este un model putin trasnit.
@renatao ai fost pe aproape, este bimotor dar nu bifuselat si probabil va avea v normal sau ...... planul nu este definitiv.Maine voi cauta pozele din timpul constructiei si voi face un topic.
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#24 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 06 January 2013 - 12:09 AM

Si eu ma gandesc la unul dar pe la 3-3,5m anvergura profil semisimetric (ca sa aibe si ceva viteza) diedru simplu, eleroane si flapsuri mixate, bifuselat motor propulsiv in spatele aripii intre cele 2 fuselaje.
Dar mai am vreo 3-4 zile de lucru la un trainer acrobat termic, mai am de terminat o aripa la un acrobat electric, deocamdata.
As face si avionul platforma dar as vrea si sa restaurez un Pits S2A facut de un prieten (Marta Dimitrie ) prin 1977 ceea ce ar fi cam greu din lipsa de timp.
Pana atunci ma mai inspir de la voi.

Ciao Sorin
0

#25 Useril este offline   adi elicopter gl 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1170
  • Inregistrat: 07-March 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 14 March 2013 - 09:29 PM

Vezi postarearenatoa, la 05 January 2013 - 02:11 PM, a spus:

Incerc sa ghicesc, nu e un tweet, sa nu credeti ca as coresponda cu old-boy pe tema asta, nu cumva se gandeste la un bifuselaj/bimotor, iar V-ul este de fapt intors ? :unsure:

Asta ar fi de fapt abordarea mea daca as face un bimotor, m-am demascat :)

RENATO gasim de cumparat un bimotor pe undeva? nu ma intereseaza sa mearga cu viteza ci sa stea cit mai mult pe sus
dupa ce am finalizat contractul cu cei de la gaze tot la ez am ramas. in prima etapa am pus aripile de ez la care le am pus eu eleroane dar se pare ca nu e reteta cea mai reusita . Am zburat pe ceva vint si era foarte instabil. dupa ce am pus aripile de eg s a schimbat radical. daca tai motorul planeaza . 1.1 kg complet
www.fotofilmaerian.ro
0

#26 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 14 March 2013 - 09:47 PM

Twinstar-ul e destul de popular pentru activitatea asta... dar nu e chiar un floater, asa ca nu stiu cum va fi cu statul sus cat mai mult.

Dar e singurul bimotor ARF care imi vine in minte acum si e popular in FPV, poate o fi coincidenta ca tocmai azi am urmarit un film postat de FPV-Leif cu un twinstar:

https://vimeo.com/61485877

Dupa cum vezi, e cam vitezist...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#27 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 April 2013 - 05:40 PM

Vezi postareacasper20, la 02 January 2013 - 09:59 PM, a spus:

Incep acest topic nu ca m-am saturat de EZ folosit la FPV, ci prin faptul ca vreau o platforma facuta special in acest scop pe care sa pot integra din constructie lumini de navigatie, tren aterizare detasabil,etc.
Ma gandeam la ceva de maxim 1.8m anvergura, sa incapa minim un lipo 3s de 5-6000, sa aiba caracteristici bune de planor si sa se poata construi in regim homemade.
Cautand pe net acest model mi se pare bun - MAJA.



Eu iti propun un canard, home made, vezi pozele de mai jos. Are 1.86 m anvergura (aripa principala se rupe in doua), are loc pentru 4 lipo 3s 5000mah 20C(sunt cele mai ieftine), planeaza bine, se construieste usor homemade.

Ca si detalii:
- constructie- inspirata dupa Experimental Air
- 4 lipo 3s 5000mah - deocamdata am zburat numai cu 2 lipo de 3s, 5Ah si ma "antrenez" pentru mai multe.
- planeaza bine - cu o singura baterie sta in aer in medie 30 min. Incarcarea alara cu o singura baterie este undeva la 33-35g/dm - eu zic ca este destul de bine pt dimensiunea sa + ca are "lift" superior avand aripile inguste.
- se construieste home made- din depron, polistiren extudat, scotch, lemn, policarbonat, etc
- pentru FPV exista suficient loc sa izolezi echipamentele sensibile (camera, vtx, motor+esc, antena RC)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: canard 1- redus1.jpg
  • Imagine atasata: canard1b redus2.jpg

0

#28 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2013 - 05:56 PM

De ce trebuie incarcat asa mult cu baterii, daca "planeaza bine" ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

#29 Useril este offline   costi_n 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 338
  • Inregistrat: 30-November 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 05 April 2013 - 12:54 AM

Cu ce fel de baterie sta in aer 30 de min ? 5000???
Nu de alta dar daca e asa cum spui intra la categoria caramida cu motor

Aceasta postare a fost editata de costi_n: 05 April 2013 - 12:56 AM

0

#30 Useril este offline   dan231 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 70
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 3
  • Interests:aeromodelism

Postat 05 April 2013 - 12:53 PM

Vezi postarearenatoa, la 04 April 2013 - 05:56 PM, a spus:

De ce trebuie incarcat asa mult cu baterii, daca "planeaza bine" ?


Am zic ca are loc de 4 baterii si indeplineste criteriile initiatorului acestui topic (minim un lipo 3s de 5-6000). De obicei zbor cu o baterie si este ok.

Totusi o sa incerc sa cresc gradual nr de baterii. De ce? Pentru a majora un pic “autonomia” (a doua baterie imi va mai aduce 15 min, a treia 5-10 minute, ultima s-ar putea sa nu mai aduca nimic sau sa am pierdere; apoi incercam cu celule fotovoltaice). In plus, cu multe baterii voi zbura mai “in forta” (voi fi nevoit) , cu viteza mai mare, iar avionul va sta mai bine “in vant” .
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro