Modelism - RHC Forum: corabie vikingi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

corabie vikingi planuri, detalii

#1 Useril este offline   H0rea 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 36
  • Inregistrat: 24-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca
  • Interests:navomodelism, aeromodelism, modelism feroviar

Postat 26 April 2010 - 03:04 PM

salut pe toti navomodelisti de pe forum,

Sunt incepator in "creatiile" navomodelelor, si as vrea sa construiesc o corabie a vikingilor, asa cum sunt si prin filme, modelele ce au pe varfurile corabiei capete de dragoni, lupi etc. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu planuri de executie? ;)

Va multumesc !!!
Marii capitani se formeaza in lupta cu marea agitata !!!
0

#2 Useril este offline   corneliussula 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 7
  • Inregistrat: 13-January 05

Postat 26 April 2010 - 09:40 PM

Vezi postareaH0rea, la Apr 26 2010, 03:04 PM, a spus:

salut pe toti navomodelisti de pe forum,

Sunt incepator in "creatiile" navomodelelor, si as vrea sa construiesc o corabie a vikingilor, asa cum sunt si prin filme, modelele ce au pe varfurile corabiei capete de dragoni, lupi etc. Ma poate ajuta si pe mine cineva cu planuri de executie? :rolleyes:

Va multumesc !!!