Modelism - RHC Forum: Marathon24 si Giles 202 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Marathon24 si Giles 202 Jucarii din clasa 140

#1 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 03:46 PM

Salut prieteni! Ce nefacem cand vrem sa zburam acrobate ca Florin100%,Zod,Andrey DJ, dar ne e frica sa investim J'demii de euro si sa dam cu modelele
scumpe de pamant. Ascultati de specialisti: se zboara usor un model mare( nu trebuie sa-l indoiti neaparat in aer-intai usor cu blandete).
Toti,adica noi picimea,ne dorim intai ceva cu 50cmc;asta inseamna model destul de fioros cu anvergura de 2,2 m care inspaimanta prin forta si prin
ce stie sa faca.50cmc la un model de 2m e prea mult(vezi ispravile Flypol cu CMpro Edge 2m pe DL50);l-ai scapat putin turat la maxim pleaca si-l pierzi in zare.E greu si vei fi dezamagit ca nu poti sa-l ti usor in coada. 2,2 m e mai controlabil.
Dupa ce am facut tot felul de nazbatii cu CAP232 2m echipat cu 3,4CP din KIT CRRC 40cmc(usor,bun,ieftin,facil de montat)am decis ca pentru mine aceasta clasa e de ajuns.
Din umbra Kele mi-a oferit ceva deosebit pe care vi-l recomand ca model bun de familiarizat cu adevaratul acrobat pe care-vedeti pe tube: clasa 140
Ce inseamna ? Modele robuste,usoare,relativ ieftine,simplu de montat,care nu cer superelectronica,fatzoase,cu zbor destul de calm(bucuria incepatorilor)
insensibile la conditii meteo ( vant tare).
Anvergura 1800mm cu lungimi intre 1680 pana la 1850,greutate la zbor 4,5-4,8 kg.
Motoare : pana in 3 CP RCGF 26,CRRC26i,DL30( cam mult si cam scump) sau metanol 4 timpi 25-30 cmc.Super ASP 20cmc doi timpi.
Elicii cat mai ieftine din lemn 16x8 sau 18x6
Electronica: 4 canale 2,4Ghz sau pentru ca s-au rarit 35 sau 40 Mhz( preturi bune la Futaba 4C cu receptoare ieftine de HK).
Acumulatori 2500-3000mAh /4,8 sau 6V pentru aprindere la benzina sau idem la incalzirea on board a bujiei la metanol
Acumulatori LiFe 2200-2600 LiFe 7,4 V cu un UBec ieftin de 5A sau clasicele 2500/4,8V Jamara -ajung la 3-4 zboruri/zi
Servouri standard -expl.MG 996 sau 946
Adezivi recomandati: Bison Poliuretanic (tub mare+tub mic;30 lei) lipeste bine tot ce este plastic la comenzi.
O planseta de 1000x500mm din PAL melaminat.Minim de scule: masina gaurit,un pendular cu panza fina,surubelnite diverse,cateva chei.
Am inceput cu Giles 202 V2 140 de la CMPro.L-am montat ,l-am zburat in draci(peste 40 zboruri) si in final din lipsa de inspiratie
l-am trantit de solul Sanpetrului.De ce? Lipsa de experienta la scoaterea din vrie pe fond de motor oprit.
Am iubit mult modelul si am decis sa mai cumpar unu.Multzam Kele!
Ne fiind sigur ca se mai poate aproviziona si,avand un prieten care vroia sa-si plateasca niste datorii,am luat un frate CMPro Marathon 24.
Urmatoarele postari sunt poze de la corvoada placuta a montajului.Spun montaj ,nu construit !A construi e altceva.POZE!!!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#2 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 05:28 PM

Cateva imagini cu modele CM si motoare si dispozitiv de echilibrat

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#3 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 05:37 PM

La modelele din aceasta clasa e bine sa incepi cu pozitionarea motorului.Nu ai sanse sa se potriveasca perfect motorul cu incinta lui,cu panoul de foc,cu esapamentul.La Marathon am lipit pe panoul de foc un placaj de 12mm pentru a avea flansa elicii la 3-4 mm de capota si a evita confectionarea de distantieri motor mai lungi.Caseta suport motor are orificii pe toate partile deci e usor sa fixam distantierii.M-am gasit suruburi lungi de M5x85mm.Am folosit prezoane cu saibe si piulite blocantelLa motor a atasat o toba tip Pitts ca a incaput excelent langa caseta suport.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#4 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 December 2012 - 05:38 PM

frumos mare mester foarte frumos o mica intrebare ce este placa aia in spatele motorului la poza trei?balast sau ceva de amortizat? :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#5 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 05:40 PM

Frumusetea modelelor CM este data de capotele superb pictate si finisateca de altfel intreg fuselajul).Capota trebuie atent
pozitionata iar decuparile necesare masurate atent.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#6 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 05:45 PM

Am decupat spatiu suficient pentru racirea motorului,pentru pipa bujiei si tevile esapamentului.
Capota se centreaza in asa fel ca axul si flansa conului elicii sa se alinieze estetic.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#7 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 05:49 PM

Caseta suport motor permite montarea servoului acceleratie si a aprinderii,inclusiv a bateriei aprinderii 3000/6V NiMh.Rezervorul de 400ml se fixeaza in locas cu doua corzi cauciucate

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#8 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 07:44 PM

Sa ne traiesti bine Stel82.Multumesc pentru ca te intereseaza. Caseta suport motor/panou de foc a fost facuta pe Marathon dintr-un placaj front de 6 mm decupata probabil sa incapa carburatorul unui motor de 26cmc gen RCGF 26.Eu am folosit clasicul
bine vandut CRRC 26i care are carburatorul lateral.Crrc 26i e un motor scurt;ca sa mentin distanta de 135mm de la panoul de foc la flansa elicei(cat cere capota) trebuia sa fac distantiere mai lungi cu 23mm( strungarie,alergatura,costuri,moment de incovoiere destul de mare pe panou) si un panou intermediar deoarece cel cumparat era gata gaurit(altfel).
Am avut distantierele motorului CRRC GF55i de pe Cessna mare,mai lungi cu 11 mm si a fost extrem de comod sa mai adaug un placaj de 12mm.Lipit bine cu epoxi si asiburat cu prezoane de M5.Raspunsul mai simplu e :un placaj distantier de 12mm.POZE!!! Caseta bateriei aprinderii-din placaj 2 si 4mm
Dispozitivul CDI KILL Switch-opreste motorul din aprindere pe canalul 7.Foarte,foarte util!

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#9 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 07:48 PM

Electronica simpla : intrerupator cu indicarea tensiunii la aprindere(permite 5A),Accu NiMH 6V/3000mAh,rezervor combustibil

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#10 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 07:59 PM

Nu tin neaparat sa folosesc multa electronica insa am folosit des un Bec dual Turnigy redundant cu doua LiPo de 2600/7,4V
costa vreo 24 $ insa face toti banii si nu da gres niciodata: e compus din doua reductoare tensiune cu tranzistoare de putere MOS,de 40A(e enorm curentul permis;normal un aeromodel mijlociu consuma instantaneu max 5-6A la un snaproll dur).Un senzor de prezenta tensiune si o punte care comuta instantaneu rezerva.Ca alternativa un Ubec dual fara emisii;reductor tensiune de 5A.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#11 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 08:10 PM

Urmeaza prezentare modelului CMPro Giles 202 V2 140. Daca eu am fost entuziasmat de primul Giles,Camil BM,l-a zburat si la Sanpetru si la alba Iulia la Dl.Enache & ADI GVA si a declarat ca: "e misto,bagami-as" ;expresia e autentica cu radacini adanci in tara oasului unde autenticul e ,nu se face din vorbe.
Modelul,ca si autenticul acrobat Giles 202,e lung 1,86 ( anvergura 1,8).Are alura de limuzina F3A si se comporta in aer ca atare.Linii lungi perfecte,spate/fata identica,evolutii largi controlabile. POZE!!! Il recunoasteti in multime.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#12 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 08:11 PM

Usurel ,poti sa-l iei sub brat daca ploua.(4,7kg)

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#13 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 08:18 PM

NU prieteni ,Giles( se pronunta americaneste Gails) e cel din mana stanga,cel din dreapta e ESM Hawker -Hurricane 2m ,iar cel din mijloc invelit in Oracover galben e FlyPol ;ce se vede in fundal e casuta pictata pentru Kinderi cu care dl din prezervativul galben face bani sa-i cheltuiasca pe zburatoare :rofl: :yahoo: :pardon:
Bine ca zboara si....insectele !
0

#14 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 05 December 2012 - 08:28 PM

Primit mesaj : "cate modele detineti?" Raspuns : "important e cate din ele zboara".E unul care nu zboara cum trebuie RAF se5a
si ma mahneste continuu si unul care zboara des si bine si-l mai iau si amicii la zdruncinat(Wilga 2m).De ambele sunt mandru;
sunt construite nu montate! Noapte bune,vise placute,ne vedem maine!

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#15 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 December 2012 - 11:43 AM


Cam asa ar trebui sa zboare Marathon 24

Cam asa trebuie sa zboare si....a zburat Giles 202V2140
Bine ca zboara si....insectele !
0

#16 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 08:49 AM

Ne indreptam spre finalizarea M24-lui.Comenzile si electronica e finalizata

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#17 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 08:51 AM

Profundor si directie aliniate si perfect sincronizate.La profundor sistemul de tije 3mm si tub carbon de 12mm pe bucse pare in regula.
Am testat functionarea la incarcare de 2 si 3 kg pe parghii si arata bine.Vom vedea la zbor

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#18 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 08:57 AM

Receptorul montat pe un sufort elastic,antenele fixate la 90 grade pe suporti tubulari ce permit iesirea usoara in caz de crash.Receprotul R617 Futaba
e performer insa destul de scump.Receptorul e la 350 mm de aprinderea electronica a motorului si nu sunt alte surse de interferente radio.
Am montat cupola,foarte mare insa bine executata.Vedere frontala in stadiul finalizat(fuselajul).

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#19 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 09:05 AM

Avionul are o "moaca" simpatica,seamana cu o Extra 330L dar mai zglobie,s-a echilibrat usor numai din pozitionarea bateriilor ,rezervorul e foarte aproape de CG,trenul e suficient de elastic.
Dezambalam fuselajul Giles 202.Dezamagire ! Gradul de finisaj,intindere folie si lacuire,e departe de primul exemplar.Am impresia ca seamana cu ultimele Dacii facute dupa revolutie-scule saracute!Cuterul,lac poliuretanic,adeziv de intarit incheieturile sensibile.Munca de doua ore.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#20 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 10 December 2012 - 09:08 AM

Geaba e pe suport elastic daca l-ati gatuit cu soricelul ala .
Uite cum fac eu ... :
1 - un burete d'ala tare ( mai vine la unele ambalaje ca element de protectie ) taiat la dimensiunile
dorite
2 - o lama de cutter ( d'ala mic ) incinsa in flacara si aplicata pe " burta " buretelui - va crea o
degajare lata cat lama si " adanca " de vre-o 3 mm
3 - buretele astfel " operat " se lipeste pe panoul din placaj unde ii este locul - cu EPOXY
4 - pe " fata " suportului lipit tot cu EPOXY un bucata de velcro
5 - Receptorul pus pe velcro ( are si el partea lui de velcro ) cu antenele frumos " impletite " la
90,1 grade
6 - prin " operatia " facuta cu cutterul introdusa o curelusa velcro ( d'aia ingusta Allign ) si petrecuta peste receptor.

Astfel receptorul este pe burete, prins ( petrecut ) tot doar pe burete si daca o sa il zgaltaiti cu manuta o sa vedeti cum " joaca " fericit in articulatia elastica si in sus si in jos

Daca nu e clar o sa fac si o schita ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#21 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 09:11 AM

Motorul e PH180FS 30 cmc-4 timpi bun,extrem de rezistent.IstoriculL montat pe Hawker Hurricane cu elice tripala 16x8,functionare ireprosabila insa
mult prea usor fata de ce trebuie.Montat pe Wilga 2m ,s-a comportat de vis.Montat pe Primul Giles 202 a functionat ireprosabil.Pornire ,usor d,la prima pala.23 zboruri.L-am cam necajit,saracindu-l,pe Giles incercand sa scot maxim de putere.A incalzit esapamentul pana la desprinderea capacului( cauza crash?) Nu ,greaseala de pilotaj-faci vrie 3x daca te pricepi.A fost singura data cand motorul s-a oprit in aer.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#22 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 09:17 AM

Recomand motorul: usor,cuplu de vis( 18x8 e elice mica pentru el)silentios,iti face impresia ca nu se tureaza insa infige modelul de 5kg in cer,pornire instantanee,fara rateuri,nu recomand pornirea cu mana( da inapoi si loveste rau),consum ridicol de mic( 350ml=18 min.zbor).Destul de ieftin.
Il recomand la zbor acolo unde vecinii se plang de zgomotul benzinarelor sau,mai rau,20cmc 2T.

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#23 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 09:24 AM

Din experienta primului model, am montat motorul cu 8 mm mai in fata decat cei 140mm ceruti.Astfel capota se aliniaza mai frumos si accesul radiatorului la aer de racire e mai bun.
Montat suportul servoului de acceleratie,servoul tija de comanda si,blocul decomenzi impreuna cu receptorul R617 Futaba.
Placa alimentare PowerBox Evolution,obiect pretios dar excelent facut.Alimentare 2 x LiPo Gens de 7,4V/2500mAh.Pozitia este aleasa ca,in caz de cras,suportul sa fie protejat si...pe cat posibil.placa sa scape(inclusiv receptorul.Antenele la 90 grade in plan orizontal.Azi,pe o vreme de basm la Brasov(zapada si relaxare portalegeri) montez stabilizatoarele .Comandam servouri Kele!

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#24 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 12:13 PM

Fost-am intrebat la #17,ce e in capetele tijelor de profundor.
CMPro are lucruri bune si....Tijele se prind cu stifturi filetate M3 in bucse de alama filetate.N-am incredere in ele mai ales ca stiftul patrunde maxim 2 -3 ganguri.Am pus la capete adeziv(dupa ce am degresat bine cu acetona) si sunt mai linistit.Adezivul: Bizon 2K metal -care s-a scumpit cu 15% de-ti vine sa te lasi de montat,darmite de construit.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#25 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 December 2012 - 12:19 PM

La PH 180FS voi folosi acelasi tip de elice 18x6 Metts stratificat.E marimea care permite motorului sa lucreze relaxat la 6800-7200 rot/min in zbor de vertical si sa stea in hover fara sa cedeze.Greutatea modelului nu va depasi 4,6-4,7 kg. la tractiune de 3CP.Raspuns: da ma gandesc sa adaptez o pompa de alimentare Perry cu vibratii.Instalatie de fum numai la Marathon unde e spatiu mai mare in fuselaj.PH 180 ,cu motorul usor ud va scoate un fum vizibil.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#26 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 19 December 2012 - 09:07 AM

Multumesc Nea Gigi pentru sfaturi.Bune si binevenite.Uneori continuam sa facem ceea ce credem ca am facut bine odata si normal perseveram in eroare.In weekend-ul asta refac pozitionarea receptorului .A sosit si placa de distributie RCCSKJ la care,minune,functioneaza si Switch-ul CDI-ului.Pun poze!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#27 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 19 December 2012 - 09:57 AM

Cu multa placere .... nu era nici un capat de tara .. mergea si asa ... doar ca fiind hobby ceea ce facem noi
ne place sa mai si bibilim .. de multe ori exagerat .
Sotia mea draga si intelegatoare mai imi spune cate odata ..

" nu te mai chinui atat ca pierzi timpu'. Cand o cadea in cap crezi ca mai conteaza ? "

Tare mult imi place cum m-a incurajeaza .. de imi vine sa nici nu ma mai duc la zbor ...

Mult spor la lucru .. si bafta la zbor ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#28 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 23 December 2012 - 02:18 PM

Minunata sotia matale! Blanda.Doamna FlyPol,dupa ce a scapat din mana aeromodelismul din familie ,de fiecare data cand vine curierul,tzipa doua minute,plange trei si pleaca sa-si cumpere la nimereala ce gaseste dar,la intoarcere,lasa in "sanctuar" doua poliuretane de Bison,niste Poxipol metal,cateva role de Frisby,o juma' de JD,s,doua Coli,adicacola si pune de sarmale.Nemernici mai suntem!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#29 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 January 2013 - 05:23 PM

Acum ,ca au trecut sarbatorile,am timp sa mai pun poze.Aspecte de la fixarea balamalelor cu tija 3,5mm.Unele nituri mai trebuie stranse in menghina.O folie de protectie de-a lungul zonei de lucru te scuteste de spalarea foliei de adeziv.
La Multi Ani ! Ioane,Ionica,Ionela de la Aeroclubul Brasov.......... :wub:

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

#30 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 06 January 2013 - 05:27 PM

Simplu e sa lipesti intai sectiune dinspre aripa.Folosim epoxi rapid 10 min.Apoi Bison poliuretan pentru eleron.Stativ cu cutii pe destinatii ieftin si util

Fisiere atasate


Bine ca zboara si....insectele !
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro