Modelism - RHC Forum: Kit Guillows Spirit of St. Louis - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Kit Guillows Spirit of St. Louis

#31 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 14 December 2012 - 07:12 PM

Ce folie este? N-am mai auzit de asa ceva.
Multa, multa bafta.
0

#32 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 15 December 2012 - 12:42 AM

Folie CoverFilm Silver 600x1000 mm 16ron/metru am vorbit si la magazinul de unde am luat-o si o voi trimite inapoi si o schimb pentru folie Oracove 36Ron/Metru sper macar la pretul asta sa nu apara iar probleme
0

#33 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 December 2012 - 04:52 AM

Oracover este cea mai buna. Aici este cunoscuta sub numele de Ultracote si este vanduta de Hangar9. Dar, nu ai putea gasi ceva mai usurel?. Nu uita, te rog, de greutate. Ti-ar prinde bine o folie mai usoara, zic si eu.
Multa, multa bafta.
0

#34 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 15 December 2012 - 07:09 PM

Pana acum are 160 de grame cu bateria lipo 2s bec servouri si cabluri. mai am de adaugat greutatea moturului 56g rezervorul de combustibil tija pentru servo de motor, elice si tot ce mai tine de motor + greutatea foliei. Momentan cred ca sunt ok la greutate.

Multam frumos
0

#35 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 15 December 2012 - 07:12 PM

La un model de 160 grame as pune un motor in jur de 25 grame, poate chiar mai putin... la un electric ma refer.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 15 December 2012 - 07:12 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#36 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 15 December 2012 - 11:09 PM

Dragul meu, te rog sa nu te superi, dar, niciodata nu-i prea usor. Trebuie sa luptam pentru fiecare gram. Nu uita ca aceste kituri au fost destinate, in primul rand, sa fie machete statice. Au o structura supradimensionata si grea. Nu vor fi o placere la zbor.
Daca imi permiti un sfat, as zice sa nu-l zbori. Tine-l pentru mai tarziu. Pentru primul zbor as opta pentru Minitelemaster sau altceva similar.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 15 December 2012 - 11:10 PM

0

#37 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 07 January 2013 - 09:26 AM

Imagine atasata: 2013-01-07 09.11.10.jpgImagine atasata: 2013-01-07 09.10.45.jpg

Imagine atasata: 2013-01-07 09.17.13.jpg

Imagine atasata: 2013-01-07 09.17.24.jpg

Imagine atasata: 2013-01-07 09.17.35.jpg
0

#38 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 07 January 2013 - 09:28 AM

acum mai astept doar fonduri pentru motor :D
0

#39 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 28 January 2013 - 04:10 PM

Imagine atasata: 2013-01-28 16.02.34.jpg

Imagine atasata: 2013-01-28 16.03.19.jpg
0

#40 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 28 January 2013 - 04:15 PM

Inca nu este fixat motorul dar este fix rezervorul, receiverul si servoul de acceleratie, mai am de prelucrat putin batiul care lam fixat cu suruburi mai sanatoase, epoxy si locktite...cred ca doar cu picamerul il mai dau jos acum:)) sper sa nu fie nevoie, sper saptamana asta sa il termin sa ii pot face rodajul si sa incep sa calibrez motorul.

Centrul de greutate cu rezervorul aproape plin este pe undeva pe la jumatatea aripii, este ok asa ar mai trebui putina greutate sa aduc CG mai spre motor?
0

#41 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 28 January 2013 - 06:13 PM

pai din cate stiu eu tre mai catre bordul de atac cam 1/3 din latimea aripi :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#42 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 28 January 2013 - 11:18 PM

Salut, CG, ( centrul de greutate) este bine sa il poti avea intre 1/4 si 1/3 din latimea aripii langa fuselaj, ( de la bordul de atac). Am 2 modele la care desi se specifica CG la 1/3 din latimea aripii, zboara cel mai bine cu CG la 1/4 din latime de la bordul de atac. CG mai in spate va face ca modelul sa devina instabil si mai gru de controlat.
Spor pe mai departe.:good:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#43 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 29 January 2013 - 06:57 AM

Vezi postareastrtz, la 28 January 2013 - 04:15 PM, a spus:

Inca nu este fixat motorul dar este fix rezervorul, receiverul si servoul de acceleratie, mai am de prelucrat putin batiul care lam fixat cu suruburi mai sanatoase, epoxy si locktite...cred ca doar cu picamerul il mai dau jos acum:)) sper sa nu fie nevoie, sper saptamana asta sa il termin sa ii pot face rodajul si sa incep sa calibrez motorul.

Centrul de greutate cu rezervorul aproape plin este pe undeva pe la jumatatea aripii, este ok asa ar mai trebui putina greutate sa aduc CG mai spre motor?

si mai e si treaba cu rezervorul plin ,unde e pozitionat din cat se vede in poze pare a fi destul de mare este pus pe CG sau mai in fata ,aici nu ma pricep asa mult ,deci apelam la Mesterii cei mari.Spor :drinks:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#44 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 29 January 2013 - 12:34 PM

Dupa mintea mea, rezervorul ar fi bine sa fie pozitionat pe CG, astfel mai plin sau mai gol, influenta asupra tinutei de zbor ar fi minina.:drinks:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#45 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 01 February 2013 - 12:32 AM

Vezi postareaalex g, la 29 January 2013 - 12:34 PM, a spus:

Dupa mintea mea, rezervorul ar fi bine sa fie pozitionat pe CG, astfel mai plin sau mai gol, influenta asupra tinutei de zbor ar fi minina.:drinks:


Salutare,

Scuze de intarziere, centrul rezervorului este la 1/3 din latimea aripii unde ar CG-ul, din pacate am ceva destul de multa greutate pe spate si trebuie ori sa incerc sa mai reduc din ea(inlocuiesc tijele de comanda cu unele mai subtiri) sau contragreutate pe bord(as avea chiar sub motor ceva spatiu liber), asta ar cam fi ultimul pas voi incerca sa pun poze la o calitate mai buna fiindca am terminat de infoliat si inafara CG-ului este RTF, am mai intarit punctele trenului de aterizare cu epoxy am mai dat un strat de lac peste lemn.


Numai bine
0

#46 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 01 February 2013 - 01:38 AM

Imagine atasata: DSCF7008.JPG Imagine atasata: DSCF7010.JPG Imagine atasata: DSCF7011.JPG Imagine atasata: DSCF7013.JPG Imagine atasata: DSCF7014.JPG Imagine atasata: DSCF7016.JPG

Aceasta postare a fost editata de strtz: 01 February 2013 - 01:39 AM

0

#47 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 February 2013 - 05:58 AM

Felicitari, a iesit frumos.
As face cateva observatii, daca nu-i cu banat:
Rezervorul trebuie pus cat mai aproape de motor, axa sa longitudinala sa fie in dreptul cuiului de reglaj. Ar trebui sa ai desenul in manual. Nu-ti fa grji ca se schimba CG-ul in aer. Nu vei baga de seama. Doar la motoarele cu pompa poti pune rezervorul departe.
As face totul pentru a nu adauga greutate, deja este cam durduliu. As muta servo-urile cat mai in fata, bateria, chiar sub motor, etc, etc.
Ca regula pentru viitor, fa totul pentru a avea greutate in fata. La o adica, daca-i greu de nasuc, pui de trei ori mai putina greutate in spate. Dar, inca, nu am reusit sa am un model greu de nas.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 February 2013 - 06:01 AM

0

#48 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 01 February 2013 - 02:10 PM

Vezi postareadan_mitea, la 01 February 2013 - 05:58 AM, a spus:

Felicitari, a iesit frumos.
As face cateva observatii, daca nu-i cu banat:
Rezervorul trebuie pus cat mai aproape de motor, axa sa longitudinala sa fie in dreptul cuiului de reglaj. Ar trebui sa ai desenul in manual. Nu-ti fa grji ca se schimba CG-ul in aer. Nu vei baga de seama. Doar la motoarele cu pompa poti pune rezervorul departe.
As face totul pentru a nu adauga greutate, deja este cam durduliu. As muta servo-urile cat mai in fata, bateria, chiar sub motor, etc, etc.
Ca regula pentru viitor, fa totul pentru a avea greutate in fata. La o adica, daca-i greu de nasuc, pui de trei ori mai putina greutate in spate. Dar, inca, nu am reusit sa am un model greu de nas.
Multa, multa bafta.


Sarumana :),
rezervorul a iesit nu neaparat planificat chiar pe centrul pe 1/3 din aripa, mai in fata de atat si imi ies tevile prin panoul ignifug:D cu bateria vroiam exact asa sa fac sa o scot de sub sevouri si sa o mut sub motor dar imi e sa nu faca poc... conul este cam acoperit sub motor si cat am pornit 1 minut motorul era cam caldut batiul, imi e sa nu o pun acolo si sa sa se incinga prea mult, eventual incerc sa o mut sub rezervor cat mai pe fata ca as mai avea ceva loc intre trenul de aterizare.

Numai bine
0

#49 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 February 2013 - 02:24 PM

Este foarte bine daca tevile ies prin panoul de foc. Am avut mari necazuri la un model la care aveam unul din furtune fisurat in spatele panoului de foc. De atunci ma straduiesc sa am sub ochi furtunele.
Un exemplu:
http://www.rhcforum....post__p__315991
Cand ajung acasa iti voi arata un alt sistem, mult mai ingenios, zic eu. Tot capacelul rezervorului trece prin panou. Practic rezervorul este sustinut de capac si de burete. Ai acces la tevi si furtune. Bonus, este cel mai aproape posibil de motor.

Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 01 February 2013 - 02:25 PM

0

#50 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 01 February 2013 - 04:10 PM

....tijele alea de comanda a cozii strica totul!!!!...desi acuma e foarte tarziu de bagat prin fuselaj...

Uf....

motorul ala nou - ar trebui rodat mai intai pe un banc (ma rog, o scandura, sau un suport de traforaj), pentru ca vei murdarii de ulei modelul..., iar pe vremea asta - o sa porneasca - fix cum a pornit al meu...adica foarte greu...

In rest - sa-l stapanesti sanatos...
0

#51 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 01 February 2013 - 04:36 PM

Vezi postareadan_mitea, la 01 February 2013 - 02:24 PM, a spus:

Este foarte bine daca tevile ies prin panoul de foc. Am avut mari necazuri la un model la care aveam unul din furtune fisurat in spatele panoului de foc. De atunci ma straduiesc sa am sub ochi furtunele.
Un exemplu:
http://www.rhcforum....post__p__315991
Cand ajung acasa iti voi arata un alt sistem, mult mai ingenios, zic eu. Tot capacelul rezervorului trece prin panou. Practic rezervorul este sustinut de capac si de burete. Ai acces la tevi si furtune. Bonus, este cel mai aproape posibil de motor.

Multa, multa bafta.


Frumos, dar sunt cam la limita cu spatiul chiar si intre panou si motor plus ca am mutat si bateria sub rezervor si acum cg-ul pica undeva intre 1/3 si 1/4 dar o sa tin cont de exemplu la urmatorul model care va fi ori tot spirit dar la scala mai mare ma gandesc 1.5m anvergura fiindca tot am planurile si le pot mari, a doua optiune ar fi the enola gay....dar pare cam complicat cu 4 motoare sau un warbird tot pe undeva la 1.5m dar oricare il aleg nu imi mai bat capul cu kituri cu lemn ieftin iau doar planuri ca lemn se gaseste la tot pasul :).

Numai bine
0

#52 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 February 2013 - 07:16 PM

Eu am avut mari greutati in a gasi balsa de calitate acceptabila. In general este din cea moale, buna, doar, la acoperit. Singurul loc in care se precizeaza clar de care este, rectific, singurul pe care l-am gasit eu, este SIG:
http://www.sigmfg.co...01Manu_02SIG_01
Din aceasta cauza prefer un kit bun. Stiu ca voi gasi in cutie ceea ce trebuie.
Multa, multa bafta.
0

#53 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 February 2013 - 05:04 AM

Fotografiile, asa cum ti-am promis:

Multa, multa bafta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCN0460 (Copy).JPG
  • Imagine atasata: DSCN0462 (Copy).JPG
  • Imagine atasata: DSCN0465 (Copy).JPG
  • Imagine atasata: DSCN0466 (Copy).JPG
  • Imagine atasata: DSCN0469 (Copy).JPG
  • Imagine atasata: DSCN0471 (Copy).JPG
  • Imagine atasata: DSCN0474 (Copy).JPG

0

#54 Useril este offline   strtz 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 02-December 12

Postat 02 February 2013 - 05:55 AM

Foarte frumos si practic :) cred ca o sa incerc sa fac acelasi lucru pare foarte practic dar ai avut cumva probleme cu plasticul de la rezervor vis-a-vis de caldura emanata de motor? eu nu am prea mare incredere in tubuletele astea de si nici in plasticul de la rezervor eu initial vroiam sa caut o punga pentru combustibil(fuel bladder) ceva de genul linkului de mai jos :D
http://www.google.ro...oJ4PBhAfZkIHAAQ

Pro cred ca ar fi manevrabilitatea la pozitionare, nu ai probleme la viraje loopuri sa ramai fara combustibil sau sa apara bule de aer ce opresc motorul, cu ceva rabdare poti face si o injectie de combustibil mecanica cu o greutate ce apasa pe toata suprafata pungii cu forta egala, in functie de marime le poti pune chiar si in aripi se poate chiar mai multe pro-uri care nu imi vin in momentul acesta in minte.
Contra ar fi ca odata cu consumul combustibilului presiunea va scadea fara o improvizatie care sa forteze combustibilul la aceeasi presiune sau un injector de cobustibil, durata de viata din ce am citit este relativ scurta, pare cam dificil de gasit materiale pentru constructia custom-made avand in vedere ca pungile le-as folosi pe dimensiuni exacte.
Pentru moment punga va fi doar o idee pana incep sa capat ceva mai multa experienta la constructie si zbor.

Numai bine.
0

#55 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 February 2013 - 06:31 AM

Nu este nici o problema de temperatura.
Nu m-as complica cu punga si pentru ca presiunea din rezervor ar avea o variatie diferita si, cred, ca ar fi probleme de reglaj al motorului. Asa, la rezervorul rigid, sau semirigid (stii de ele?), presiunea este data de gazele de esapament si este proportionala cu turatia.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 02 February 2013 - 06:32 AM

0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro