Modelism - RHC Forum: STR8 Hobbytech EP - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

STR8 Hobbytech EP

#1 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 13 November 2012 - 11:25 AM

Salut.

M-am capatuit si eu cu un model (cel din titlu). Deci nu cer sfaturi de achizitie, daca e cadou :)
Fiind RTR nu e foarte grozav construit, mai desfacandu-se sau rupandu-se una alta pe la el.
Per global, fiind buggy, intr-adevar nu prea e stralucit la nebunii gen free ride / bashing, dar....

cu cateva mici imbunatatiri usor de facut, poate deveni un model deosebit de rezistent si placut la condus.
In ciuda faptului ca toata lumea se orienteaza spre altceva pt. prima masina, gen HPI, Traxxas, TA, eu nu cred ca as schimba STR8-ul cu altceva.

Garda la sol este reglabila, deci se poate castiga un pic din asta cand vrei sa il bagi pe teren mai accidentat.
Atentie sa nu fie ridicata prea mult, ca incep sa agate planetarele la un moment dat.
La sarituri are o stabilitate de planor, iar la cazaturi rezista foarte bine, mai ales ca e mult mai usor decat un Traxxas ERevo, de exemplu.

Pentru amatorii care si-ar putea dori asa ceva ca masina de inceput, o lista cu cateva "tuninguri" esentiale inainte de a pleca la off-road cu ea.

- de verificat toate suruburile ca sunt stranse, iar cele blocate cu adeziv conform manualului sa fie blocate.
- la aripile laterale de plastic, care sunt prinse de sasiul metalic cu suruburi, recomand taierea moatelor de plastic (cele in care se prind suruburile) si inlocuirea lor cu piulite metalice si saibe fluture. Binenteles stranse bine si lipite.
- tinand cont ca de fiecare data cand aterizeaza pe spate singurul contact cu solul sunt capetele de amortizoare recomand niste miniscuturi din aluminiu prinse pe deasupra capatului de amortizor si fixate in sasiu si in surubul de amortizor. Altfel, va trebui sa schimbi amortizoarele destul de repede nu pt ca nu functioneaza, ci pt ca nu mai stau prinse in suruburi ;)
- scutul frontal de plastic. la primul buf intr-o bordura s-a facut cioburi. Un flex, o bormasina si o bucata de teava de aluminiu de 16 sau 20mm diam.(din practiker, de ex) faci imediat unul care doar se mai indoaie din cand in cand.
- basculele spate. aici e un subiect mai complex, nu inteleg de ce din fabrica au pus pe fata axe cu sigurante la capete, iar in spate tijele sunt presate intre calele ovale de plastic(spate) si cutiile de baterii(fata). drept urmare, de la socuri axele spate incep sa preseze pe cutiile de baterii, sa prinda din ce in ce mai putin in calele de plastic si la un moment dat sa faca poc calele si piesa de terminare a sasiului(spate), care e tot din plastic. tijele pot fi inlocuite cu teava de alama (tot din practiker), care e mai usoara, iar capetele de axe (din aluminiu) sa fie si pe post de opritoare (fiind mai groase si neavand gaurile date pana la capat), si pe post de cale.
- cutiile de baterii, la fel ca aripile laterale din plastic, trebuie fixate cu piulite si saibe fluture si lipite.
- ventilatorul de la ESC. aici cred ca e o problema generala atunci cand te dai prin praf o zi intrega si apoi observi ca ti s-a gripat ventilatorul. Nu ai ce sa faci decat sa ai rezerve in stoc (cativa lei unul, deci nu e problema).

In rest, nu mai am probleme cu jucaria asta momentan.
Mai completez pe masura ce dau de altele.

O masina pe care o recomand, mai ales incepatorilor.
Merge si pe asfalt, si pe iarba, si pe praf, si pe bumpuri, fara probleme.

Bafta !
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#2 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 05 December 2012 - 10:30 PM

salut.
sunt si eu posesor de hobbytech str8 truggy pro series nitro.
are cateva zile si deja a suferit unele mici modificari "better safe than sorry".
este bine construita, calitatea materialelor folosite e ok, dar cred ca plasticul ales este prea dur.
nu am apucat sa rulez cu ea ink, datorita lipsei timpului si a vremei nefavorabile, deci nu ma pot pronunta la rezistenta ei.

nu stiu cum e la electrice , dar stratul eloxat la termice e prea subtire si aluminiul se sgarie usor, de asta l-am inmbracat intr-o folie cu adeziv termoactivat.
in plus in suportul de aluminiu ce tine tija bratelor spate am dat prin sasiu o gaura de 3,5mm, filet de 4mm si am prins un surub de 4mm prin sasiu, facand tot ansamblul spate
mult mai rezistent, nemaitinandu-se doar in cele 4 suruburi ale carcasei difului.
acelasi lucru l-am facut si pe fata, in suprtul de plastic, gaurile in sasiu fiind date din fabrica. fiind plastic am ales sa bag 2 holsuruburi fiind mai comod.
cele doua brate ce rigidizeaza sasiul sunt montate cu piulita printr-o singura gaura, i-am mai dat o gaura si am mai trecut cate un holsurub prin fiecare prindere.
in urmatoarea comanda am sa includ si rigidizarea de aluminiu ce este pe str8 onroad. http://www.hobbytech.../car.php?id=251
am atasat niste poze pt a se vedea ce modificari i-am adus.

Aceasta postare a fost editata de e.cata: 05 December 2012 - 10:31 PM

mai fac o baie!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro