Cap piston zgariat -15 FE
#1
Postat 18 March 2003 - 03:24 PM
Am facut rost de un motor auto HPI 15FE de 2.5 cmc nou-nout (in tipla).
Problema este ca, privind pistonul prin fereastra de evacuare, am vazut ceva zgarieturi in partea de sus - capul pistonului ca in foto de mai jos....
:)
Este normal asa ceva? Sa pornesc motorul sau sa il trimit inapoi la producator pentru schimbare in garantie?
Merci.
#2
Postat 18 March 2003 - 03:44 PM
Cu rabdare si ciocan.
#4
Postat 19 March 2003 - 02:00 AM
#5
Postat 19 March 2003 - 08:17 AM
Dot, la 18 Mar 2003, 16:07, a spus:
Te referi la un piston nou? ...doar daca poti indeparta protuberanta care a zgariat pistonul...dar asta probabil presupune pierderea garantiei odata cu demontarea!!...daca te hotarasti, piston se face...iti recomand pe cineva!
Daca te referi la un motor nou...e mai bine daca poti sa-l schimbi la producator!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 March 2003 - 08:19 AM
Cu rabdare si ciocan.
#6
Postat 19 March 2003 - 11:15 AM
:D
Din pozele urmatoare se poate vedea clar care a fost(este) problema: camasa pistonului nu a fost finisata, bavura prezenta in ferestrele de evacuare/admisie a intrat in interior si a zgariat tot ce se putea.....
Ma mira faptul ca motorul este "Made in Japan" si cumparat din State..... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/blink.gif
Mai ziceam pentru ceva made in China, Hong Kong.......
Asta "ete" - ghinion de nesansa...
#9
Postat 19 March 2003 - 11:20 AM
#10
Postat 19 March 2003 - 12:50 PM
Flickr - pozele mele
#11
Postat 19 March 2003 - 01:08 PM
Ai sa razi, dar chinezii fac motoare mai bune decat japonezii!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 March 2003 - 01:14 PM
Cu rabdare si ciocan.
#12
Postat 19 March 2003 - 01:16 PM
Nu stiu ce recomanda HPI dar multe din firmele producatoare de motoare termice recomanda spalarea acestora inainte de prima pornire, aste pentru a elimina eventualele resturi ramase in urma prelucrarii.
#13
Postat 19 March 2003 - 02:26 PM
Merci de sfaturi!
Din pacate, in cazul meu, chiar daca as fi spalat motorul, bavurile din fantele de admisie/evacuare nu s-ar fi dus (erau destul de bine "ancorate") si in mod sigur la prima pornire s-ar fi desprins cu acelasi rezultat daca nu mai rau; momentan motorul n-a fost inca pornit, i-am miscat doar manual arborele.
Am luat legatura cu cei din State, daca sunt baieti salon', imi vor trimite un piston si o camasa....doar au pozele(destul de sugestive - zic eu).
Altfel ma costa o groaza de bani numai posta - nu se merita!
Am inlaturat bavurile si o sa incerc sa-l pornesc asa cum este - mai are destula compresie - si sper ca rodajul sa mai atenueze un pic "urmele".
Vreau sa-l aud cum "macane" si oricum cu prima ocazie il refac din nou -
Marinare', ma intereseaza oferta ta, iti trimit un e-mail.
Toate bune!
Aceasta postare a fost editata de Dot: 19 March 2003 - 02:30 PM
#14
Postat 19 March 2003 - 03:04 PM
Fa si tu scandal la aia mai mari ai firmei de unde l-ai cumparat ca de obicei iti da un lucru nou si te si despagubeste asta deca este in state cum zici. Isi respecta firma.
#15
Postat 21 March 2003 - 02:13 AM
Marinaru, la 19 Mar 2003, 08:17, a spus:
nenea Marinaru, am si eu un motorash identic, care da semne de oboseala, crezi ca se merita reconditionat? si cam cat apreciezi ca face ...in lei.
#16
Postat 21 March 2003 - 03:40 AM
Vezi ca e vorba cred de un motor cu otel-fonta si nu cred ca e vorba de cromare...cel putin asa mi se pare.In orice caz nu asa trebuie sa arate un motor nou...
#17
Postat 21 March 2003 - 03:46 AM
Sunt unul din cei ce au apelat deja la acest om si pot sa ma declar perfect multumit!Pistonul a iesit super si astfel motorul nu numai ca a fost salvat ..... merge perfect!
Bafta!
#18
Postat 21 March 2003 - 10:07 AM
######, la 21 Mar 2003, 02:13, a spus:
Marinaru, la 19 Mar 2003, 08:17, a spus:
nenea Marinaru, am si eu un motorash identic, care da semne de oboseala, crezi ca se merita reconditionat? si cam cat apreciezi ca face ...in lei.
...daca cilindrul nu are cromul exfoliat sau zgariat, se poate face un piston nou. Pretul l-am afisat la oferte personale...pentru 2.5 cc este de 300.000 lei.
Pentru catalin: motorul nu e Fonta/Otel...este ABN!...pistonul e de aluminiu.
Cu rabdare si ciocan.
#19
Postat 22 March 2003 - 02:01 AM
danke!
#20
Postat 23 March 2003 - 07:59 AM
Radu ai nimerit-o foarte bine, motorul este un ABN, asa spune si HPI pe site-ul lor.
Numai bine.
#21
Postat 27 March 2003 - 05:12 PM
Pana la urma am luat legatura cu cei de la HPI Europe si mi-au zis ca il schimba fara probleme! :D
Bine am facut ca am rezistat tentatiei de a-l porni!
Bafta!
#22
Postat 18 April 2003 - 03:26 PM
Baietii de la HPI Europe mi-au trimis un motor nou!
Si pentru deranj, mi-au trimis cadou si o caroserie nou noutza pentru bolid B)
Firma adevarata dom'le, ce mai!
Dot.
#23
Postat 18 April 2003 - 08:39 PM
pui la loc capacul de la bidonul de combustibil, desfaci incetinel motorul si...
te mai faci de o caroserie....
it was a joke.......
#24
Postat 18 April 2003 - 10:44 PM
#25
Postat 19 April 2003 - 07:10 AM
omu' cu lexanu!
Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 19 April 2003 - 10:22 AM
Cu rabdare si ciocan.
#26
Postat 21 April 2003 - 09:16 AM
Caroseria am primit-o pentru ca, impreuna cu motorul defect, le-am trimis si o discheta cu ceva poze.... nu pentru ca am avut motorul defect http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Se pare ca faptul ca au primit si poze i-a impresionat.... de obicei primesc numai motorul fara nici o scrisorica cu explicatii, ca sa nu mai vorbesc de poze!
Aceasta postare a fost editata de Dot: 21 April 2003 - 09:17 AM