Modelism - RHC Forum: SCOUT - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

SCOUT Primul acrobat.

#31 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 19 November 2012 - 11:23 PM

Flapsurile ajuta destul iar primul efect e coborarea botului.Eu am mixat si putin profundor in sus si asa compenseaza singur si vine super usor.Incepe de la 5-10grade in jos si vezi comportamentul.
0

#32 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 19 November 2012 - 11:59 PM

Multumesc, am sa incerc maine sa vad daca reusesc mix-ul Era bine daca forumul era ok, ma puteam informa de pe topicul despre statia 9X :pardon:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#33 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 11 December 2012 - 01:20 AM

La penultima sedinta de zbor cu Scout, a avut 3 momente cand motorul, pentru mai putin de 1 secunda parca nu se mai alimenta. La ultima faza a avut si tendinta de a vira brusc la stanga in timp ce motorul pierdea ture......
A primit apoi un ESC nou, cel putin pentru mine e cam SF....:pardon:TRIXX BLUE LINE, 45A, BEC 3A. Are vreo 11 setari ce pot fi programate, in functie de model si tipul de zbor. Nu are radiator ca celalalt, si astfel incape mult mai usor in zona fluxului de aer din fuselaj. Setarile sunt lasate pe default, pentru ca pe moment sunt ok asa. Printre cele mai utile sunt cele 3 trepte de cut-off,(3V default), sensul de rotatie al motorului se poate schimba din soft, si functia GOVERNOR utile la heli si multi-rotoare. Frecventa de lucru de pana la 400Hz, asigura un control foarte precis al turatie motorului, o finete a comenzii ce m-a impresionat. Se poate regla si acceleratia totpe 3 nivele si in caz de lipsa semnalului pana la 2 secunde scade turatia motorului iar daca lipsa semnalului depaseste 2 secunde, opreste motorul.
Am reusit sa pun fiecare eleron pe canal separat si am gasit si mix-ul penntru flaperon. Am avut deva de butonat statia pana cand eleroanele coboara si ca flaps dar raman in acelasi timp eleroane. Coboara cam la 20 grade si aterizare este mult mai usor de facut pe teren denivalat. Nu a fost nevoie de mix cu profundoru pentru ca modelul nu-si schimba pozitia in zbor la activarea sau dezactivarea flapsurilor Mai am ceva dureri de cap cu mix-urile astea ca nu reusesc sa dau si incetinirea pe coborare si urcare......:pardon:
La ultima iesire am luat doar o baterie ca era cam tarziu si am zis ca faca ceva teste cu flaps si atat. ESC-ul zice ca taie motorul la 3V/ celula, dar cand am ajuns acasa, cam dupa 5 minute de la aterizarea fortata, erau cam 3,6V/celula .... Nu au mai fost intreruperi ale motorului si nici alte fenomene dubioase. Urmeaza sa cabor putin mai mult flaps-urile prin teste si in rest doar zbor si voie bune

P.S. ESc-ul nou, asa fara radiator era rece comparativ cu cel vechi....
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#34 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 11 December 2012 - 07:32 AM

E ok daca nu ai nevoie si de profundor.Poate a meu e putin greu de bot,parca-i mai stabil in zborul pe spate.. B)
0

#35 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 21 December 2012 - 12:12 AM

As avea nevoie de lamuriri de la alti detinatori ai acestui model... Am avut de cateva ori neplacerea de a ramane fara capacul compartimentului bateriei in zbor :angry2:. Toate episoadele s-au petrecut in apropiere si am vazut momentul desprinderii capacului, mai putin ultimul episod cand am constatat doar lipsa capacului...... in zbor....
Ati avut astfel de probleme?
Capacul l-am gasit azi, dupa 4 zile de la disparitie, la vreo 30m de "pista":yahoo:
Caut o metoda de securizare pentru capac, dar sa fie si practica.....
M-am gandit sa bag 2 scobitori pe lateralele modelului, in partea din fata a capotei si sa folosesc un inel elastic de la o scobitoare la cealalta si astfel capacul sa nu mai sara....
In rest, pentru mine modelul e super, doar pilotul mai are nevoie de practica :pardon:..
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro