Modelism - RHC Forum: Piper Super Cub - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Piper Super Cub Un model din grupa mijlocie

#31 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2013 - 11:38 AM

Vezi postareaalex g, la 17 January 2013 - 12:41 AM, a spus:

P.S. Multumesc domnului flypol pentru Mark Knopfler.


Bravo, ti-a iesit super, imi retrag cuvintele cu tigania.





Eu multumesc D-lui Mark Knopfler, pentru Mark Knopfler. :pardon:


Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#32 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 17 January 2013 - 12:20 PM

Vezi postareaBogdanStancu, la 17 January 2013 - 11:38 AM, a spus:

Bravo, ti-a iesit super, imi retrag cuvintele cu tigania.





Eu multumesc D-lui Mark Knopfler, pentru Mark Knopfler. :pardon:




Multumesc pentru apreciere. :yahoo:
Stima.

Aceasta postare a fost editata de alex g: 17 January 2013 - 12:20 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#33 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 29 January 2013 - 08:43 PM

http://www.youtube.c...eature=youtu.be
Am reusit azi sa fac primele teste cu flaperoanele :pardon:. A iesit o treaba super. A fost putin vant, nu tare, dar a fost si a fost cam dificil pana am gasit unghiul cel mai bun pentru flaps si de asemenea a trebuit mixat putin si cu profundor un sus pentru a contra tendinta de plonjare.
Trenul de aterizare se comporta bine acum, nu se mai indoaie, dar si modelul se aseaza mult mai usor pe sol.
Clipul l-am filmat dupa ce am reusit sa reglez bine avionul.

Aceasta postare a fost editata de alex g: 29 January 2013 - 08:45 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#34 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 30 January 2013 - 02:28 PM

A iesit bine bravo

Ciao Sorin
0

#35 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 30 January 2013 - 08:24 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 30 January 2013 - 02:28 PM, a spus:

A iesit bine bravo

Ciao Sorin


Multumesc.:yahoo:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#36 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 04 February 2013 - 10:57 PM

Azi am reusit sa fac inca o iesire cu acestt model. Am avut la un moment dat surpriza placuta sa constat ca e mai rezistent decat am crezut pana acum. :yahoo: O sa vedeti pe video.
A fost vant slab, dar cu multe turbulente, fapt ce a facut dificila testarea flaperoanelor. Viteza modelului scade mult dar devine cam neascultator cu eleroanele coborate, (efectul eleroanelor scade, se inscrie in viraj mai greu si iese si mai greu din viraj), mai ales pe vreme cum a fost azi. Sper sa prind o zi fara vant, sa-mi pot da seama de cum se comporta avionul.
Imi vine in minte sa-i fac flaps-uri separate de eleroane.....:blush:. Inca nu sunut decis daca sa le tai din aripa sau sa fac flaps-uri aplicate. A doua varianta am vazut-o la mai multe modele.


Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#37 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 10 February 2013 - 12:07 PM

In urma unui moment de "inspiratie" am decis sa fac pana la urma flaps-uri.
Prima varianta a fost cu flaps-uri aplicate sub aripa. Le-am facut din 2 straturi de balsa de 1mm, intre care am prins balamalele si echiile. Dupa primele teste am renuntat la varianta asta pentru ca nu functionau bine si nici prea aspectoase nu erau.
A doua varianta a fost si cea mai buna. Am taiat din aripa, am prins balamalele in partea inferioara, am bus echiile si am lipit flaps-urile la loc.
Fisier atasat  IMG_5750.JPG (75.91K)
Number of downloads: 21
Fisier atasat  IMG_5752.JPG (73.23K)
Number of downloads: 17
Fisier atasat  IMG_5751.JPG (81.72K)
Number of downloads: 24
Am montat un servo de 9g in locul in care a fost initial cel pentru eleroane, am montat pe aripi si articulatii pentru tijele de comanda si pana la urma,....
Fisier atasat  IMG_5753.JPG (79.46K)
Number of downloads: 31
Fisier atasat  IMG_5754.JPG (113.89K)
Number of downloads: 27
Partea frumoasa e ca avand si mixul pentru flaperoane activ, suprafata flaps-urilo este aproape cat lungimea aripii. Am redus insa mult unghiul de coborare a eleroanelor ca flaps, a ramas cam 15% acum.
Astept vreme buna pentru teste.

Aceasta postare a fost editata de alex g: 10 February 2013 - 12:08 PM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#38 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 10 February 2013 - 12:11 PM

Fisier atasat  IMG_5755.JPG (119.84K)
Number of downloads: 28
Fisier atasat  IMG_5757.JPG (94.46K)
Number of downloads: 27
Fisier atasat  IMG_5758.JPG (103.69K)
Number of downloads: 27
Fisier atasat  IMG_5759.JPG (107.59K)
Number of downloads: 32

Alte foto in care se pot vedea atat flaps-urile coborate cat si eleroanele.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#39 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 24 February 2013 - 06:00 PM

Varianta cu flaps-uri separate e mult mai eficienta atat din punct de vedere al scaderii vitezei minime, cat si din punct de vedere al mentinerii manevrabilitatii modelului. Urmeaza mai multe teste, de preferat fara vant, pentru a gasi unghiul optim pentru flaps.
Dupa ce va ajunge si comanda pe la HK, ( sper sa ajunga secolul asta :pardon: ) modelul va avea parte si de o montura adecvata si o refacere a esteticii.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro