Modelism - RHC Forum: Motoare pe benzina chinezesti - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Motoare pe benzina chinezesti 35 cc , 55 cc si 60 cc

#1 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 27 September 2012 - 10:20 AM

Iar au dat lovitura chinezii , evacuarea pe spate si modificarea pozitiei bujiei fac ca motorul sa intre mult mai bine intr-o capota atat scale cat si de acrobatie .


0

#2 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 27 September 2012 - 10:22 AM

DLE - 55


0

#3 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 27 September 2012 - 12:37 PM

Adica vrei sa zici ca mai si inoveaza, nu numai copiaza ?!!! :o :good:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#4 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 September 2012 - 12:44 PM

Vezi postarearenatoa, la 27 September 2012 - 12:37 PM, a spus:

Adica vrei sa zici ca mai si inoveaza, nu numai copiaza ?!!! :o :good:


Exceptia care intareste regula....deocamdata.
Exact acelasi lucru il faceau si japonezii dupa razboi. Apoi, incet, incet, au ajuns sa inoveze si sa inventeze. Consecinta a fost ca si preturile au crescut. Cate produse, integral manufacturate in Japonia, ne sunt accesibile?
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 27 September 2012 - 12:45 PM

0

#5 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 27 September 2012 - 01:04 PM

Eu ma gandesc practic si ce am nevoie ca sa-mi duc la bun sfarsit un proiect . Motoarele merg bine , eu personal nu am avut probleme . Daca nici astea nu sunt ieftine atunci care ? Nu am nici un interes , nu fac reclama nimanui . Dle -ul de 35 si 55 mi se par geniale .Daca le-as fi avut un pic mai devreme nu mai aveam atata bataie de cap la Stukas si la Hansa cu evacuarea , ca sa nu mai zic de pozitia bujiei care avantajeaza foarte mult . Eu ma adresez celor care fac modele de genul machete si chiar acrobatie . Si mai ales ma adresez celor care vor sa le mai si zboare .
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 September 2012 - 01:58 PM

Era bine daca si montau o toba ca sa ne dam seama cum se aseaza, daca ramane accesul la reglaje o.k. ... cat se reduce ca inaltime fija de la bujie fata de varianta veche. - si mai bun era un PDF cu dimesiuni.

Oricum pana nu il are cineva putem doar aproxima - varianta veche are si ea ca up-grade toba Pitts si nu stiu cat de mult depaseste gabaritul in lateral atat incat sa nu incapa in vre-o capota fata de varianta asta noua.

Fisa de bujie chiar daca nu iese prea tare afara , cilindrul insa e tot cam pe acolo ....
Una peste alta pare o solutie .. poate daca vrei sa il pui la altceva afara de scale si vrei sa ii pui canistra posibil sa fie mai greu putin , sau nu .. iar zic ca trebuie avut unul in mana sau cote si simulat pe calculator.


Avand in vedere calitatea nu este un motor pentru sezoane multe cu zboruri multe ... e insa O.K. ca sa duci la sfarsit un proiect cu un cost mai redus si daca si ai grija de el .. ulei bun, mai bogat amestecul etc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 27 September 2012 - 02:11 PM

Salutare,

in principiu DLE-urile sunt cel mai bine cotate motoare dintre cele chinezesti. Eu personal am rodat doua si nu am avut nici o problema. Lucratura curata, nu a fost nevoie sa scot spanul din ele, materialele pareau de calitate. Iar ca principiu am zburat 3 sezoane cu un motor conversie dintr-o drujba chinezeasca :wub: si nu am avut nici o oprire in zbor sau sa porneasca mai tarziu de a treia pala dupa amorsare. Am folosit ulei full sintetic 25:1 amestec. Se murdarea modelul mai tare dar nu era nici o problema. Si acum motorul e ok, numai ca l-am dat unui prieten.
Problema este ca la noi ajung foarte scumpe si sau destul de scumpe comparativ cu MVVS,ZDZ,ROTO sau ZG-urile, adica preturi foarte apropiate.
Atunci faci alegerea putin mai scump dar de firma. MVVS 26cc il am de 6 sezoane si am ars cu el cel putin 80-90l si nu da nici un semn de oboseala.

Concluzia mea daca ar fi mai ieftine as cumpara unul.

O zi buna.
Mugurel
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 27 September 2012 - 03:00 PM

Vezi postareaMUGUREL., la 27 September 2012 - 02:11 PM, a spus:

Salutare,

in principiu DLE-urile sunt cel mai bine cotate motoare dintre cele chinezesti. Eu personal am rodat doua si nu am avut nici o problema. Lucratura curata, nu a fost nevoie sa scot spanul din ele, materialele pareau de calitate. Iar ca principiu am zburat 3 sezoane cu un motor conversie dintr-o drujba chinezeasca :wub: si nu am avut nici o oprire in zbor sau sa porneasca mai tarziu de a treia pala dupa amorsare. Am folosit ulei full sintetic 25:1 amestec. Se murdarea modelul mai tare dar nu era nici o problema. Si acum motorul e ok, numai ca l-am dat unui prieten.
Problema este ca la noi ajung foarte scumpe si sau destul de scumpe comparativ cu MVVS,ZDZ,ROTO sau ZG-urile, adica preturi foarte apropiate.
Atunci faci alegerea putin mai scump dar de firma. MVVS 26cc il am de 6 sezoane si am ars cu el cel putin 80-90l si nu da nici un semn de oboseala.

Concluzia mea daca ar fi mai ieftine as cumpara unul.

O zi buna.
Mugurel


Eu am vazut destule facute praf foarte repede .. daca sunt puse pe acrobate iar pilotul vrea sa scoata untul
din ele ca la un 3W o sa le sece mai mult decat pot ele duce si apar probleme .. ce am vazut eu a fost la colegi care se pricep la motoare dar le-a cerut mai mult decat au putut ele duce.

Daca ai model pe care il zbori patern , scale cu mai rare situatii de full si nici prea des, weekend de weekend astea suprapus cu folosirea concentratiei de ulei recomandata ( in manual = 30:1 ) te tine mult - cat de mult ... nu stiu.

Am intalnit 3W folosit sezon de sezon de peste 15 ani - la un mosneag din Germania - da neamtu ii face mentenanta, il mai trimite in service etc .

Oricum DLE-urile au cuprins si America unde fara un DA in escadrila nu gaseai , la fel ca si pack-urile Turnigy NanoTech - dar asta nu la competitii, ci asa de hobby, relaxare .. ca noi - " profesionistii " sponsorizati tot cu brand-uri de bani multi se dau.

Abia astept sa isi ia cineva unul d'asta nou sa vedem cat de " strans " este ca sa incapa fara se se vada.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 27 September 2012 - 03:20 PM

Aici ai dreptate, eu nu am vorbit din punct de vedere al zborului 3D sau F3A. Acolo sigur se vor uza mai rapid si chiar cele mai cu staif. Intradevar cine face performanta opteaza pentru 3W sau poate DA. La simplii hobisti si zburatori de duminica multe motoare slabe rezista suficient de mult ca ei sa afirme despre ele ca sunt OK

Doar aterizari line.
Mugurel
0

#10 Useril este offline   MUGUREL. 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 744
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male

Postat 27 September 2012 - 07:55 PM

Oricum DLE-urile se pare ca sunt mai bune decat cele facute de MINTOR. Cred ca RD a scris undeva ca nici unul nu mai este in stare de functionare in Romania.

O seara placuta.
0

#11 Useril este offline   cristanu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 30-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Braşov

Postat 27 September 2012 - 09:50 PM

Salutare ,
performanţa , ca în orice alt sport , cere echipament de excepţie , scump şi de regulă de un anumit brand consacrat.
Asta se aplică şi în cazul DLE.
Nu cunosc faptul ca producătorii chinezi de la DLE să fi emis pretenţii ca cei de la DA , 3W şi alte mărci de genul ăsta.
Folosesc de aproape 4 sezoane motoare DLE , zburate destul de des , despre care nu pot zice decît că la preţul cu care se vând sunt bune suficient ca să îţi faci de cap (în 3d sau acrobaţie clasică).
Au mers şi la 0 dar şi la 40 grade şi nu te lasă în zbor dacă foloseşti un ulei bun şi cu un reglaj corespunzător.
Cunosc şi pe cineva care îmi va întări spusele (nu-i aşa Andrei!!!!).
Dacă vrei inaltă performanţă , repet din nou , foloseşte brandurile de renume , dar la costurile aferente.
Este aceiaşi discuţie interminabilă deschisă şi pe topicul despre Futaba 18mz!!!!
Spor la discuţii,
Cristi.
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 September 2012 - 07:35 AM

Vezi postareacristanu, la 27 September 2012 - 09:50 PM, a spus:

Salutare ,
performanţa , ca în orice alt sport , cere echipament de excepţie , scump şi de regulă de un anumit brand consacrat.
Asta se aplică şi în cazul DLE.
Nu cunosc faptul ca producătorii chinezi de la DLE să fi emis pretenţii ca cei de la DA , 3W şi alte mărci de genul ăsta.
Folosesc de aproape 4 sezoane motoare DLE , zburate destul de des , despre care nu pot zice decît că la preţul cu care se vând sunt bune suficient ca să îţi faci de cap (în 3d sau acrobaţie clasică).
Au mers şi la 0 dar şi la 40 grade şi nu te lasă în zbor dacă foloseşti un ulei bun şi cu un reglaj corespunzător.
Cunosc şi pe cineva care îmi va întări spusele (nu-i aşa Andrei!!!!).
Dacă vrei inaltă performanţă , repet din nou , foloseşte brandurile de renume , dar la costurile aferente.
Este aceiaşi discuţie interminabilă deschisă şi pe topicul despre Futaba 18mz!!!!
Spor la discuţii,
Cristi.



Nu despre calitatea lor vorbim acum .. a fost doar o paralela ... ci despre cu cat este mai " strans " ca volum.
M-am uitat acum la Extra mea .. chiar daca as pune noul motor, cilindrul tot iese putin afara .. nu fisa de bujie
deranjeaza ( desi cred ca si varianta noua ar avea nevoie de ceva decupaj prentru fisa - nu iese in lateral ci doar catre spate si desi acolo capota e ceva mai spatioasa tot cred ca se va " ridica " mai mult decat permite ).
Daca as pune toba Pitts la Extra mea cred ca ar fi acelasi lucru cu evacuarea in spate.
Dar repet .. pana nu am unul sa il masor .... doar comentez si bine nu cred ca fac.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   radu39 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 28 September 2012 - 09:07 AM

Referitor la DLE35RA(despre cele de 55cc si 60cc nu stiu) , au fost reclamatii cu privire la aprinderea electronica HV , care genereaza interferente si de aici miscarea haotica a servourilor.
Unii sustin ca problema este la noul tip de aprindere, altii ca este la luleaua bujiei.Cert este ca unii vand acest motor cu aprinderea veche(6volti) , pana se va lamuri problema.

Se pare ca unul din motivele care duc la uzarea prematura a motoarelor DLE (si la altele chinezesti) este calitatea metalului din care este facut segmentul, iar motorul are nevoie de mult timp/benzina consumata pentru rodaj si pentru a ajunge la performantele maxime. Americanii au gasit “solutia” si folosesc segmenti facuti de un tip, Frank Bowman.Tipul face segmenti pentru mai multe tipuri de motoare, are o lista cu toate tipurile si cu preturile. Multi schimba segmentul chiar inainte de a porni motorul, iar dupa un scurt rodaj , ajung sa obtina cateva sute de rotatii in plus fata de un motor cu segmentul original.
Am comandat si eu , saptamana viitoare ii primesc(11$ pt DLE30 si 12$ pt DLE35RA) , si vreau sa vad rezultatele.
Futaba T8FG
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
0

#14 Useril este offline   radu39 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 28 September 2012 - 09:11 AM

pentru cine doreste, dimensiunile DLE35RA (pe mine acesta ma intereseaza):

Fisiere atasate


Futaba T8FG
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
0

#15 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 28 September 2012 - 09:28 AM

Super informatia cu segmentii .. multumim frumos .
Cel putin la prima revizie sau reparatie de set motor se merita incercat.
Ai un link cu site-ul sau il gasim usor dupa numele omului ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#16 Useril este offline   radu39 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 98
  • Inregistrat: 06-October 09
  • Gender:Male
  • Location:Craiova

Postat 28 September 2012 - 09:52 AM

Lista pe care am primit-o de la el(poate sunt si altii interesati pentru alte tipuri de motoare) si adresa e-mail:

Email:ringmaster46@msn.com


Reproduction Model Engine Rings

Quality at a fair honest price. Making a good ring is a Skill. Making a fine ring is an Art!

Last Revised 9 - 14 -12
I will reproduce nearly any model engine ring. If not available, I’ll need a good piston and cylinder to measure, or send motor. Send return postage, insurance is extra. For orders outside of USA, ask for shipping costs? Priority postage is extra. Ring cost & shipping charges for USA listed below.
Please Note:
If you send me an engine for new rings that I don't currently make there will be No labor charge to do this.
If you send me the stripped down engine block ( Block, piston liner and rod assy.) for rings, that I Do currently make No extra charge.
If you send me a complete engine to disassemble, clean, and install the ring(s) and reassemble there will be a minimum charge of $25.00 per hour.
ATTENTION : NEW MEXICO CUSTOMERS WE HAVE TO CHARGE YOU 7.125% TAX, please add the extra tax to your orders.

Single Cylinder Ring Prices below. Multi. Cylinder engine as stated in list.

Standard ring up to .29 size $9.00 ea. N.M tax rate (1) .64 (2) $1.28
Standard ring .30 to .65 engines: $10.00 ea. " (1) .71 (2) $1.43
Standard ring .66 to engines up to 30 cc $11.00 ea. " (1) .78 (2) $1.57
Standard ring 31 cc to 56 cc $12.00 ea. " (1) .86 (2) $1.71
Standard ring 57 cc to 85 cc $13.00 ea. " (1) $.93 (2)$1.85
Standard ring 86 cc to 110 cc $15.00 ea. " (1) $1.07 (2)$2.14
Standard ring 111 cc to 3.250 Bore $18.00 ea. " (1) $1.28 (2) $2.57
Dykes ring up to .29 size $10.00 ea. " (1) .71 (2) $1.42
Dykes ring .30 to .65 engine: $11.00 ea. " (1) .78 (2) $1.57
Dykes ring .66 to engines up to 1.999 bore: $12.00 ea. " (1) .86 (2) $1.71
Dykes ring 2" bore to 2.999 bore $13.00 ea. " (1) .93 (2) $1.85

Shipping per order $4 First Class anywhere. Priority in USA only $6.10, both with delivery conformation. For out of US shipping charges other than First Class, email for more options. Canadian Postal Money Orders Fine, US Dollars, or Paypal.
For Paypal payments use my email address,ringmaster46@msn.com or I can invoice you thru Paypal. I also accept Checks or Money Orders if they are from a US Bank.



** I also make special rings to order, ask for prices**


Abatar 120 4/C
Ace Twin .64
Aero .35
Aerrow 100 (pin) Quadra
Aerrow 200 (pin) Quadra $14.00 ea.
Aerovat 65 CC (pin)
Aircom M61 (pin)
Air-O .45
Anderson Spitfire .65
Area 51CC (pin)
Asp .52 4C, .61 (pin), .65 4/C, .80 4/C, .91 4/C
Atomic 60 Don Sohr
Atwood .49, .51, .63
Avion Mercury 1.609
Avistar .60 (pin)
Bantam .16
Bat .19
Bennelli 65 CC (pin) motorcycle
Berilli 36 CC (Pin)
BME 3.5 Twin (pin) $13.00 ea., 105 (pin), 110 twin (pin) $13.00 ea.
Brillelli 60 CC (pin)
Brison 2.4 (pin) $12.00 ea., 3.2 (pin) $13.00 ea.
Brown Jr. .60 cylinder sizes vary (send Piston & cylinder for proper fit & correct ring)
Brownie .29
Bushwacker 37.7 CC (pin) Sears
Bunch .45, .49
Cameron .15, .19
Cave Cobra
Chung Yang 29CC (pin)
Cleveland Tom Thumb .45
Comer 50CC (pin)
Como .29 (pin), .40 (pin), .51 (pin), .90 (pin)
Contestor D.60
CRRC Pro 26CC offset pin notch, CRRC 26 centered pin notch, 40 CC (pin), Pro 45 CC (pin), GF 50 i (pin), GF 55 Twin (pin) $11 ea.
CS .53 (pin)
Cub Cadet 25CC (pin)
DA 50 (pin)1.681 Bore, 50R (pin)1.678 Bore, 60 (pin) 120 twin $13.00 ea., 75 (pin), 85 (pin), Older 100 twin (pin) $12.00 ea. Later model 100 twin (pin) $12.00 ea., 120 twin (pin) $13.00 ea. 150 Twin (pin) $13.00 ea., 170 Twin (pin) $13.00 ea.
DL 50 CC (pin)
DLA 32 CC (pin), 56 CC (pin), 112 CC Twin (pin) $12.00 ea.
DLE 20 CC (pin), 30 CC (pin), 35 RX (pin), 55 CC (pin),111 Twin (pin) $12.00 ea., 170 Twin (pin) 13.00 ea., 222 4 cylinder (pin) $12.00 ea.
DME 100 Twin (pin) $12.00 ea.
Don Marine Engine
Dooling .29, .61, Yellow Jacket
DZY 48 CC Twin (Pin) $12.00 ea.
Echo 16CC (pin), 21CC (pin), 21.2 CC (pin), 24.4 CC (pin), 30 CC (pin), CS-3000 (pin), 50 CC (pin), 65 CC (pin)
Edco Sky Devil .64 Old or New (RJL) state which one?
Elf Andrea Heine Repo
Enya 3.5 (pin), .30 SS (pin), .35 X (pin), .40 X Dykes (pin), .40 Dykes model 6002, .40 4/C, .45, .45SS (pin), .46 4/C,.49 X (pin), 50SS (pin),.53 4/C, .60 4/C, .60 X (pin), .60 standard, .61 CXLR rear Ex.(pin), .61CXRS side Ex.(pin), .80 X (pin), .80 4/C, .90 4/C, 120 4/C, 120 R 4/C, 1.55 4/C, 240 4/C Twin $11.00 ea.
ETA .29
EVO 150 Twin (pin) $13.00 ea.
EVRA 190
Forster .29, .31, .88, .99
Fox 36 Sand Cast (pin), .40 Sch., .45, .50, .59 .047 thick ring and .030, .59 long shaft Ign., .60 Blue Head, .60 Eagle, Eagle II .60 (pin), Hawk
Red Head .60 (pin), .74, .78, 120 Twin (pin), Gas Bore 1.439 ? (pin)
FPE 4.2 69CC (pin)
FTL 52 CC (pin)
Fuji 32CC (pin), 43 CC EI (pin), BT50 SB (pin)
GMS .61 (pin), .61 Dykes (pin), .76 Dykes (pin),.76 Std. (pin), 1.20 Dykes (pin)
GP 88 single (pin), GP 176 Twin (pin) $14.00 ea.
Hassad Blue Streak .64
HB .21 Dykes,.25 Dykes, .40 PDP Dykes, .40 Black Head (pin), .50 Dykes, .61 (pin), .61 Dykes
Hiller (Car)
Hirobo 36 (pin)
HK 24 (pin)
Homelite HK-24 (pin), 25 CC, 30 CC (pin) old .060 thick pin centered (press in ) , 30 CC newer .030 thick (pin), 30 CC new style Off set pin, 33 CC (pin), 38 CC (pin), 40.6 CC Super EZ Chain Saw, Super Mini Chainsaw Dykes (pin), 45 (pin), 50 CC (pin)
Honda SA 50 (pin)
Horner 3.7 Twin (pin) $11.00 ea.
Hornet .19, .60
Howler .60 (pin)
HP .21 4/C Dykes ,.40 (pin) ,.61 R.I. Silver Star (pin), .61 Dykes (pin) Blk Case Gold Hd.
Hurluman 60
Husqvarna 2100 (pin) Chainsaw Pin needs pressed in 1/2 way
Irvine .20 Dykes, .25 Dykes, .36, .40 Pylon Dykes (pin), .40 Standard (pin), .46 MKII Q46 Dykes, .61 Dykes, 120 Dykes, 150 standard non pin.
JBA 15 CC (pin)
JC Evo 23 CC (pin), 28 CC (pin), 30 CC (pin), 60 CC (pin), 1.20 CC (pin) $12.00 ea.
John Deere 100 G
Kavan MK 50
Kaw T5A 60 CC (pin) Artic cat Snowmobile
Kawasaki 22 CC (pin)
KDC Kioritz 21.2 CC (pin), 23.6, 25 CC (pin), 30 CC (pin), 58 CC (pin)
K&B .35 Dykes, .40 Dykes, .40 S Dykes (pin), .61, .61 Dykes (Lee Custom), 1.35 (pin), 1.5 (pin)
KPV-100 single Dykes upper (pin) $15 ea. & Standard second ring offset (pin) $14 ea.
Kometa 29
Kraft .61 (pin)
Kratmo 10 CC, 4A Ignition
Laser 61 4/C
Lewis 60
Magnum .52 RFS 4/C, .53 XL 4/C, .61 XL (pin), .61 4/C, 70 4/C, .91 XL 4C, 120 4/C, 120 (pin)
Maloney 100 (pin), 125 (pin)
McCoy .09, .19, .19 Dykes B.H., .21 Dykes Car, .29 all versions, .29 Dykes B.H., .35 Dykes B.H., .36, .40 Dykes B.H., .49, .55, .60, .60 Dykes
McCulloch 15 CC ? (pin) 1.024 Bore, 21 CC (pin), 21 CC 60SX (pin), 25 CC (pin) MDB 90 Leaf Blower, 28 CC, 32 CC (pin), 50 CC (pin)
MDL 28 CC (pin)
MDS .78 (pin), 1.48 (pin), 2.18 (pin)
Merco .40, .49, .49 Dykes, .50, .61, .61 Dykes
Micron 60
Mintor 22 cc (pin), 33 cc (pin), 38 cc centered (pin), 38 cc Offset (pin), 60 cc Offset (pin), 110 twin (pin), 220 (pin)
MLD 28 (pin), MLD 70 twin (pin) $12.00 ea.
Moki M .51 (pin), .61 (pin), 1.20 (pin), 1.35 (pin), 1.50 (pin), 1.80 (pin), 2.10 (pin)
MT 42CC (pin), 50CC (pin), 57CC (pin), 65CC ? Twin (pin) $12.00 ea.
MVVS .40 Dykes (pin)
O&R Industrial Motor 1 HP
OPS Maxi .30 (pin)
OS .20 FS 4C, .26 4C, .28 FH Dykes (pin), .30 fs 4/c, .32 (pin), .37 H (pin), .40 H Dykes, .40H Standard, .40 H (P) Pylon, .40 FS 4/C, .40 SF (pin), .807 bore, .40 SR (pin), .40 FSR .835 Bore (pin), .40SR Dykes (pin), .45 FSR (pin), .45 FSR Dykes (pin),.45 RSR Dykes, .46FX (pin), .46SF (pin), .46 SF-H (pin), .46 4/C, .48 4/C Surpass, Max .50 old, .50 FSR Dykes (pin) ,.50 H (pin), .50 SX & SXH (pin), .52 4/C surpass, .55 Hyper (pin), .58, Max-H .60, .60 FS 4/C, .60 FSR (pin) .9445 Bore ,.61 SF .9055 Bore (pin), .61 FS 4/C, .61 SX (pin), .61 SXH (pin), .65 RSR (pin), .70 4/C, .70 SZ-H (pin), .75 4/C Surpass, .80 H,.80 Dykes (pin), FS.90 4/C, .91Surpass 4C, .90 FSR (pin), .91 FSR (pin), .91 FX (pin), .91 SX H (pin), .95 AX (pin), 105 HZ-R (pin), 1.08 BX-1 (pin), 120 4/C, 120 twin 4/C $10.00 ea., 120 AX (pin), 140 RX (pin), 160 FX (pin), 160 4/C, BGX-1 3500 (pin)
Peak .65 (pin)
Pioneer Grass Trimmer Model B 440, 42CC (pin)
Poulan 15 CC (pin), 25CC (pin), 25 CC Featherlite (pin), 32CC (pin), 35 CC (pin), 42 CC (pin), 42 CC Wildthing (pin), 46 CC (pin), 54 CC (pin), 60 CC (pin)
Price Midget
Profi .40 (pin), .61 (pin), .76 (pin)
PTE 36 (pin)
Quadra 35 CC , 40 CC (pin), 42 CC (pin), 50 CC (pin), 52 CC (pin) ?, 100 CC Aerrow (pin), 150 Twin (pin) $13.00 ea. , 200 CC Aerrow Twin (pin) $14.00 ea.
Quick Draw CC (pin)
RCGF 15 CC (pin), 20 CC (pin), 26 CC (pin), 32 CC (pin), 45 CC (pin), 50 CC Twin (pin) $11.00 ea., 55 CC Single (pin)
RCS 1.40 (pin)
Red Lion 58 (pin)
Ross .60 Dykes (pin), .60 opposed twin Dykes (pin) $11.00 ea., .61 (pin)
Rossi Speed .60 old, .60 (pin) .021, .61 (pin) .023, .65 (pin) .0235, Speed .65 (pin)
Rowell .60
Royal 40 (pin)
Ryobi 26 mm Bore EJ 100 (pin), 31CC (pin) older .064 thick, 31 CC (pin) older .047 thick, 31CC latest model (pin)
Sabre .49
Sachs 2.0 (pin) $12.00 ea., 3.2 (pin) offset $12.00 ea., 3.2 (pin) centered $13.00 ea., 5.8 (pin), 80B (pin) $13.00 ea.
Saito FA .30, FA .40 , FA .45, FA .50, FA .56, FA .60 Twin $10.00 ea. , FA .62, FA .65, FA 72, FA .80, FA 82, FA .90 Twin $10.00 ea., FA .91, FA 100, FA 120, FA 125 Golden Knight, FG 20 125, FA 130 TD Twin $10.00 ea. , FA 150 .0585 thick, FA 150 .039 thick, FA 180 , FA 270 Twin $11.00 ea., FA 300 Twin $11.00 .0585 thick, & .039 thick.
Sap-180 HP 1.2 (pin)
Scott Thunderbird
Sears Weedeater, Bushwacker,18 CC, 21 CC, 25 CC, 25 CC TWC Leaf Blower, 37.7, all pinned, 1966 Allstate Moter Cycle engine made by Puch (pin)
Shindiawa 33 CC (pin)
SIFK 29CC (pin) AKA CY, Chun Yang
Skil chainsaw (pin)
Sky Chief .53
Solo 2/C tiller approx. 20CC (pin)
Spe 25.4 (pin), 26 CC (pin), 40CC (pin), 45CC (pin)
Stihl 25.4 (pin), 30CC (pin), 36CC 4/C, 028 Chain Saw 44CC (pin), 45CC (pin), Super 45 (pin), 57CC (pin), 066 (pin), 62CC (pin), MS 440 Chainsaw, MS 441 Chain saw, 70 CC (pin)
Super Tigre G20.15, G20 .19, G20 X.25, S .29 (pin), G21.29 old, .34 (pin), .40 Bullring, S.40 (pin), G21.40 std., G21 .40 Dykes, G21.46 std. ,S.45 (pin), V.45, X.45 (Pin), G21 .46 wide Dykes, G.46, G .46 Bullring, V 51, G51 (pin) Italian, G51 (pin) China, V.56, V.56 Dykes, V 60 light case .044 or .047 top to bottom measurement, G24 60 Old, G 60 Bluehead, X60 (pin), V.60 wide & narrow Dykes, S.61
(pin), G.71, S.75 (pin) Italian, S.75 China, G.90 (pin) Italian, G.90 (pin) China, 2000 (pin), 2300 (pin), 2500 (pin), 3000 (pin) Italian, 3000 (pin) China, 3250 (pin) Italian, 3250 (pin) China, 4500 (pin)
SV 26 CC (pin), 50 CC (pin)
Syncro B-30, Syncro ACE, Syncro ACE Special
Tartan 1.34 (pin), Twin .77 (pin) $11.00 ea.
Tech 23CC (pin)
Technipower 7 Cylinder radial, B series, 9 cylinder All $10.00 ea.
TGY 26cc (pin)
3MM 53 TOC (pin), 150 Twin (pin) $13.00 ea.
3W 26 CC (pin), 80 CC Boxer Twin (pin) $12.00 ea., 85cc (pin), 170cc twin (pin) $13.00 ea.
Thunder Tiger .39 (pin), Pro .50 H (pin), .53 Red Line Heli (pin), .54 4C, .91 FS 4C, Pro .91 2C (pin), Pro 120 (pin)
Toki .40 (pin)
Troy Bilt 31CC (pin)
Tune Hill .36 (pin)
Turnigy TR-26HP (pin), 30 CC (pin), 50 CC TR-50 HP pin), 52 CC (pin)
Ueda .45, .61
US 25 CC (pin)
Vlvatam 2.5, 5 CC
Veco .19 Dykes, .21 Dykes, .50 Dykes, .61, .61 Dykes
Vega 10CC, 91 4/C
Webra .32 Speed Dykes (pin), 35 (pin), 10 ccm, 6.5 (pin), .40, .40 (pin), .40 Dykes (pin), .50 Dykes (pin), 52 (pin), .55C AAR Red Head Heli (pin), .61, .61 (pin), Speed .61 FS (pin), Speed .61 F Dykes (pin), .61 Dykes (pin), Speed 70 (pin), T480 4C Dykes, .91 (pin), 91 PS (pin), 120 Dykes (pin), 1.2 LS (pin), 91 T 4.90 (pin), R-145 (pin), 150 Speed (pin), 35 CC? Bully (pin)
Weedeater 18 CC (pin), 21CC (pin), 25CC (pin) 1.358 Bore, 25CC (pin) 1.380 Bore, 25 CC (pin) 1.359 bore, 28 CC (pin), 32CC (pin)
Weedwacker 25CC (pin)
Westbury Atom III
XYZ 26CC (pin), 53CC STS twin (pin) $11.00 ea., 52CC single (pin)
Yamaha 30 CC (pin), 50CC (pin)
YS .50 ST,.61 Long Stroke (pin), .63 4/C, .80 H (pin) 2C, F.91 AC 4C, .91 2C (pin), 110 4/C, FZ-115S, F-120, 140-L, FZ-115S Crankshaft seal ring, (120 SC, 140L, DZ 160) Crankshaft Seal Ring
YW 24CC single & 48CC Twin (pin) $11.00 ea.
ZDZ 40 (pin), 50 NG RV (pin), 60 RV (pin), early 80 RV (pin), later 80 - J model (pin), 90 - 180 twin (pin) $14.00 ea., 1.05 single (pin) 2.10 Twin (pin) $14.00 ea.
ZEN G270 (pin) AKA Chung Yang
Zenoah G20 (Pin), G23 (pin), G26 (pin), G38 (pin), G45 (pin), G62 (pin), GT-80 Twin (pin) $12.00 ea.

Futaba T8FG
SBACH 342- Pilot RC-DLE30
YAK 54 -Pilot RC-DLE30
KATANA 120 -DLE30
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro