Modelism - RHC Forum: Troliu (winch) pentru planoare F3B - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Troliu (winch) pentru planoare F3B de unde il luam, cum il folosim, cum ne place

#1 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 16 September 2012 - 12:11 AM

Am dat un search pe forum dupa troliu de planoare si nu a aparut nimic specific. Asta nu inseamna ca in Romania nu se folosesc in mod curent; sunt destule, se construiesc in continuare si sunt folosite frecvent.

Doar ca planoristii adevarati nu prea posteaza pe forum (cu mici exceptii) asa ca si informatia e subtire. Asta face ca placerea deschiderii acestui topic sa vina din partea unui planorist mai putin adevarat dar entuziast.

Dupa ce m-am jucat o vara intreaga cu lansarea la sandou am pus mana pe un troliu adevarat tip F3B. O sa pun poze detaliate si tot ce e legat de utilizarea lui. Poate or sa vina cu completari si cei mai priceputi si topicul va starni in timp destul interes astfel incat sa fim mai numerosi.

Pentru deschiderea apetitului un colaj cu lansari de la campionatul din 2010 de la Deva.


Aceasta postare a fost editata de stiganas: 16 September 2012 - 12:13 AM

0

#2 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1358
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 16 September 2012 - 01:24 AM

este un subiect interesant , ...eu zic ca la troliu se trage in forta , iar un planor mai " firav " are probleme , si unde mai este placerea de la tractarea cu sandou ! ...trebuie luat in calcul si schimbarea brusca a vantului !
0

#3 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4664
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 19 September 2012 - 08:24 AM

Dupa ce am vorbit cu cei de la Brasov, am descoperit unele chestii despre troliuri. Si anume ca exista anumite reglemantari impuse si anume, lungimea cablului, rezistenta motorului..

Eu ma tot gandeam sa-mi fac unul dintr-un demaror vechi si un tambur. Nu prea am gasit informatii, iar unde am gasit, pretul era ceva mai mare decat a unui grup motopropulsor.

Mai studiem, mai analizam.
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#4 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 September 2012 - 10:00 PM

Poti sa faci un troliu din orice si oricum. Dar, daca tot te chinui sa faci asa ceva (sau sa cumperi) merita sa fie unul omologat F3B.

Pe vremuri a fost o cursa stupida; cine are cel mai puternic troliu care arunca cel mai sus planorul (si eventual il rupe) asa ca au aparut reglementari clare care limiteaza puterea la app. 1.1KW care dupa cum se vede in clipuri e mai mult decat destul. Un model normal se face aschii lansat la troliu.

Sunt multe chestii de invatat care nu prea sunt scrise. Se merge pe sistemul cine stie, stie, cine nu stie sa puna mana sa invete. Asa ca singurul sistem practic de a invata e sa atarni pe langa unii care stiu.

De exemplu in poza de mai jos se vede cum trebuie pusa parasuta (din revista online RCSD-2006-12). Deocamdata troliul nu e la mine (sta la Borian) cand ies din nou cu el fac poze si la pun.

Fisier atasat  F3B parachute.jpg (233.65K)
Number of downloads: 170

In Bucuresti am inteles ca Bogdan Stancu are troliu (cu care lansa planorul scale) - e posibil ca al lui sa fie mai puternic. Poate ne scrie ce si cum.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 19 September 2012 - 10:03 PM

0

#5 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2012 - 09:55 AM

Mda, Stancu are...

Mie mi se rupe de F3... si regulamentele lor, asa ca pe mine m-a interesat sa trag magaoaia. Fata de F3 al vostru, la mine firul e de ~1,5-2mm, are 1000m, (a avut, ca acum are 800), exista posibilitatea de a modifica raportul intre motor si moSor(ul pe care se pune firul); la F3xxx, lansarea se bazeaza pe elasticitatea firului. La vinciul nostru, nu.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#6 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2012 - 10:30 AM

Cum se face lansarea la scale ?

Din mana sau de pe pista ?

Se poate lansa un planor ca ASH26 4m cu un troliu F3B ?

Vezi postareaBogdanStancu, la 20 September 2012 - 09:55 AM, a spus:

Mda, Stancu are...

Mie mi se rupe de F3... si regulamentele lor, asa ca pe mine m-a interesat sa trag magaoaia. Fata de F3 al vostru, la mine firul e de ~1,5-2mm, are 1000m, (a avut, ca acum are 800), exista posibilitatea de a modifica raportul intre motor si moSor(ul pe care se pune firul); la F3xxx, lansarea se bazeaza pe elasticitatea firului. La vinciul nostru, nu.

0

#7 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 September 2012 - 11:43 AM

Vezi postareastiganas, la 20 September 2012 - 10:30 AM, a spus:

Cum se face lansarea la scale ?

Din mana sau de pe pista ?

Se poate lansa un planor ca ASH26 4m cu un troliu F3B ?


De pe pista.


Prima lansare a fost facuta cu troliul D-lui Gicu Iordan, la Bv. Daca mentii o tensiune decenta in fir, iar firul nu e vreo vechitura, merge.
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#8 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1737
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 24 September 2012 - 08:36 PM

Ar fi interesant să aflu măcar ce tip de motor se poate folosi, spre exemplu dacă cel utilizat ca şi demaror de Dacia 1300 se poate utiliza. Ar fi un punct de plecare. Mulţumesc anticipat.
Sultan Eduard
0

#9 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2012 - 09:07 PM

Nu stiu, nu cred.

Motorul folosit de toti este un Bosh 0-001-311-110 sau mai general din seria: 0-001-311-XXX

StartMotor 12V 1,1Kw
Bosch GF-12V 5800 l/min ( I guess = rpm?)

Ford 0001 311 101
Volvo 0001 311 103
Audi 0001 311 123
BMW 0001 311 125
Transit 0001 311 128
Volvo 0001 311 140

se gasesc la dezmembrari (dar nici acolo nu sunt pomana).

Partea mai dificila e sa faci componentele din aluminiu.

Evident nu trebuie sa reinventezi roata, pleci de la un proiect bun si simplu, eventual adaptezi pe ici pe colo.

Eu l-am primit gata facut, nu am avut nici o contributie (si nici nu am proiectul)

Vezi postareaedisultan, la 24 September 2012 - 08:36 PM, a spus:

Ar fi interesant să aflu măcar ce tip de motor se poate folosi, spre exemplu dacă cel utilizat ca şi demaror de Dacia 1300 se poate utiliza. Ar fi un punct de plecare. Mulţumesc anticipat.

0

#10 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2012 - 09:10 PM

O poza de la un troliu comercial:

http://rc-sailplane....uhs/fluhs_e.htm

Fisier atasat  g22_label.JPG (309.35K)
Number of downloads: 54

dar cred ca astia il cumpara de nou, nu de la dezmembrari.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 September 2012 - 09:12 PM

0

#11 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1737
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 24 September 2012 - 09:31 PM

Mulţumesc frumos, începutul este mai greu. Urmează să fac "săpături".
Sultan Eduard
0

#12 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 September 2012 - 10:36 PM

Planuri detaliate:

http://www.f3bfrance...p.php?article73

si informatii despre linie, reglaje, lansare

http://www.f3bfrance....php?article119


sau asa:
http://pierre.rondel...euil/treuil.htm

sectiune de forum:
http://f3news.big-fo.../f14-treuillage

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 24 September 2012 - 10:44 PM

0

#13 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1737
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 25 September 2012 - 05:27 AM

Încă o dată mulţumesc pentru informaţii. Va veni şi momentul când le voi utiliza. Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#14 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4664
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 02 October 2012 - 02:12 PM

ce nu am inteles este urmatorul aspect.
Tamburul e rigid pe ax? sau e un reductor epicicloidal intre tambur si motor? sau un alt fel de reductor?.
\Firul folosit - merge unul de la articolele de pescuit?. scripetele din partea cealalta? Atat de multe necunoscute.
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#15 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2012 - 04:52 PM

Tamburul e direct pe ax, nu exista nici un fel de reductor. Sunt 3 rulmenti ce sustin toate chestia care trebuie cumparati. Motorul e pe bucse dar pentru aceasta lucrare se pun rulmenti.

Firul este monofilament ca la pescuit dar cica e mai bun (de competitie). Diametrul firului e dupa masa planorului da de regula 1.28mm.

Scripetele e simplu, pe rulmenti dar bine facut.

Cateva exemple pozate la deva.

La asta se vede cum e facuta (foarte simplu) partea de franare antirotatie
Fisier atasat  IMG_5739.jpg (267.07K)
Number of downloads: 194Fisier atasat  IMG_5743.jpg (157.03K)
Number of downloads: 191

Celelalte au o chestie similara dar in interior si nu se vede.

Fisiere atasate


0

#16 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2012 - 04:57 PM

La cel de firma, foarte scump, tampurul nu e sustinut decat intr-o parte si are un rulment unisens care poate fi cuplat/decuplat.

Motorul e acelasi dar banuiesc ca nu e de la dezmembrari.

Din cauza ca tamburul are un cap liber se poate schimba usor asa incat sa variezi viteza/forta de tragere

Fisiere atasate


0

#17 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4664
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Buzău
  • Interests:Reînvierea unei vechi pasiuni

Postat 02 October 2012 - 05:26 PM

pana la urma nu e asa de greu de injghebat unul. Cred ca rulmentii si toate cele sunt de gasit. Tamburul - si ala e de gasit. Ma gandesc si la un ghidaj al firului pe tambur.

Initial m-am gandit la turatie reglabila a tamburului, dar se pare ca m-am inselat.
Poate, daca ma pornesc cu BOT-ul meu, o sa-mi fac si asa ceva. Vedem. Ma tot gandesc, ce ranforsaje trebuie sa aiba aripile unui model de 3m sa reziste la un astfel de remorcaj.
"Piloţii nu mor niciodată. Ei decolează şi nu se mai întorc..."
Doru Davidovici .....
0

#18 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18451
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 02 October 2012 - 05:35 PM

In special modelul asta BoT a a avut problema la imbinarile celor doua jumatati ale sectiuni centrale, si s-au trezit cu aripile rupte la vinci-uri mai sanatoase, exista si notita special depre asta la dynaflite.
Din cauza asta eu as renunta la saracia aia de diedru central de 5 grade si as face partea centrala dreapta si monolit, dar iti trebuie baghete de 120cm, care se gasesc mai greu.
renatoa de la aacr.ro
0

#19 Useril este offline   andu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 743
  • Inregistrat: 14-August 08
  • Gender:Male
  • Location:PUCIOASA
  • Interests:AEROMODELISM















    (Tot ce se ridica dupa Terra) R/C sau Captiv

Postat 02 October 2012 - 05:39 PM

totul este fabricat in uzina la BV la IAR fosta nu am vazut de firma????eu cel putin
Tamburul este spiralat ca sa se stranga firul ff bine rulmenti tot la fabrica
partea de tractiune este de la VW electromotorul sh parca cu 3/4 carbuni se gaseste f greu sau daca stii,
nu mai stiu detalii dar baietii de la BV te pot ajuta sa gasssti un meserias este cel mai important
trage f tare nu-i de planorase :rolleyes:
0

#20 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 October 2012 - 06:00 PM

Nu e greu dar nici foarte usor. Piesele se gasesc: demaror, rulmenti. Dar restul trebuie facute.

E bine sa folosesti motorul pe care il folosesc toti ca sa nu ai surprize.


Vezi postareaMihai_supy, la 02 October 2012 - 05:26 PM, a spus:

pana la urma nu e asa de greu de injghebat unul. Cred ca rulmentii si toate cele sunt de gasit. Tamburul - si ala e de gasit. Ma gandesc si la un ghidaj al firului pe tambur.

Initial m-am gandit la turatie reglabila a tamburului, dar se pare ca m-am inselat.
Poate, daca ma pornesc cu BOT-ul meu, o sa-mi fac si asa ceva. Vedem. Ma tot gandesc, ce ranforsaje trebuie sa aiba aripile unui model de 3m sa reziste la un astfel de remorcaj.

0

#21 Useril este offline   cristanu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 121
  • Inregistrat: 30-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Braşov

Postat 02 October 2012 - 09:27 PM

Salutare,
trag de câţiva ani cu un mosor de genul ăsta , cred că era unul din foto de mai sus ,aşa că vă pot da ceva detalii:
- tot mecanismul este relativ simplu de procurat (aici mă refer la demaror , rulmenţi, duraluminiu, etc);
- mai greu e cu rectificarea axului demarorului original pentru o cotă de rulment şi cu cele două flanşe din capete (asta dacă vrei cu mecanismul de frânare în interior )care necesită un profesionist ;
- frîna este deosebit de importantă altfel rişti ca după fiecare lansare să îţi încurci rău firul;
- firul este la fel de important , te vei folosi şi de elasticitatea lui pentru o lansare cît mai bună .Nu este unul de pescuit !!!!! Sunt la role de obicei de 310 m sau 410 m , cam la 20-25 euro rola , de grosimi diferite de la 1,10 - 1,7o mm( în funcţie de viteza vîntului );
- un fir de 1,3 - 1,5 mm şi 200 m lungime este suficient ca un model de 2-3 kg să urce 150-200m în remorcaj ;
- la fel de importantă este stâlpul şi rola de întoarcere (cea de la capătul firului) , de obicei o rolă pe un rulment între două mici flanşe dar cu o toleranţă foarte mică astfel încât să nu agaţe firul(am văzut deseori fir distrus , aşchiat practic între rolă şi flanşă);
- se lansează de obicei modele dedicate (nu am nimic cu cele din structură clasică dar acestea nu rezistă la prea multe lansări , oricât le-ai întări)di fibră de sticlă şi carbon;
Cele mai multe detalii le puteţi afla de la Vali din Braşov , la el am văzut cele mai reuşite mosoare (Vali te rugăm lasă un telefon pentru doritori).
Nu vrem să ţinem nici un secret , aşa cum spunea cineva mai sus , dorim cîţi mai mulţi planorişti care să ne incomodeze pe aerodrom!!!!!!
Termica să fie cu voi,
Cristi.
0

#22 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2012 - 07:20 AM

Tot de la Vali e si al meu, evident, ca de altfel si planoarele. Multam cristanu pentru explicatii.

Eu am citit ca merge si cu monofilament de pescuit dar mult noroc sa gasesti role de 400m si diametru de peste 1mm.

In USA troliul F3B este la fel de cunoscut precum fotbalul european. Au alt gen de troliu, folosesc fir neelastic si, mari sportivi cum ii stim, au retrivere care trag inapoi parasuta dupa lansare. Nu mai trebuie sa merga 200m sa o recupereze.

Un aspect important: intre troliu si rola de intoarcere sunt 150-200m. Campul unde zbor eu parea nesfarsit dar a devenit brusc mic cand am inceput sa insir cei 200m de linie.

Adica ai nevoie de spatiu destul de mare de preferinta cu iarba (nu maracini, boscheti), necirculat. Nu vrei trecatori, carute, masini, catei trecand peste linie.
0

#23 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 May 2013 - 10:01 PM

Am scos troliul la aer. Azi a fost a doua sesiune de anul asta si de fiecare data l-am manipulat de unul singur.

Incep sa ma descurc destul de bine. Am avut peste 20 de trageri, nici una cu parul maciuca. Odata ce iti faci o rutina troliul se monteaza/demonteaza destul de repede, mai repede decat isi aranjeaza altii modelele.

Am reusit sa invat sa lansez si sa trag parasuta la scripetele de intoarcere (cu un ochi pe planor si unul pe parasuta). In felul asta e usor sa aduc linia inapoi.

Nu am luxul unul aerodrom neted cu iarba tunsa. Sunt pe un camp cu denivelari si iarba inalta si maracini. Cel mai greu e sa alegi amplasamentul caci e nevoie de 150-250m pe care te intinzi si evident vant din fata.

Planorul F3B de la Vali zboara excelent. L-am dus pana la 500m unde era deja prea mult.

Am tras pana bateria de Pb a dat semne de oboseala, troliul aproape se oprea cand planorul ajungea sus. E de 50Ah dar veche de 7ani, recuperata din Fiat-ul nevestei. Mai mult de 12-15 lansari nu pot sa storc.

Fisiere atasate


0

#24 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18451
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 May 2013 - 08:38 AM

Nu vrei tu electric, betmen, si pace :)
Apropo, Vali raspunde mai greu, poate ii stii tu oferta mai bine, are vre-un fuselaj electric?
renatoa de la aacr.ro
0

#25 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 May 2013 - 09:47 AM

Parca are si ceva fuselaje care se preteaza la electric, mai grasute in fata. E usor de gasit la telefon:

http://www.rhcforum....ii-si-planoare/

0726775057
0

#26 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 July 2013 - 09:48 PM

De cand am portbagajul pe masina e mult mai usor sa merg cu troliul la camp.

Tot cu planorul F3B ma dau deocamdata. Daca nu prind termica vine repede jos dar cand o prind urca de nu are aer.

Fiind singur am pus troliul in mijlllocul pistei in zona cu iarba tunsa si scripetele de intoarcere departe in balarii.

A mers excelent. Timpul mediu necesar pentru o lansare - 5 minute (adica de cand aterizeaza planorul pana sunt din nou gata de lansare).

La mijloc se vede un mare timp mort. Am mutat scripetele, dupa care au venit vacile si au zapacit linia si am pierdut prin iarba statia walkie-talkie.

Asa ca lansarile bune din partea a doua sunt 100% cinstite fara vario. Lansarile sunt o placere, zborul la fel, cu aterizarile la punct fix mai am mult de lucru.

Fisiere atasate


0

#27 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 December 2013 - 11:27 PM

Asta e un troliu nou facut de Vali. Este alt proiect mai meserias cu rulment unisens, tambur schimbabil, picioare pliante, etc.

Motorul este acelasi si pentru planor nu e nici o diferenta intre troliul asta si cel vechi. Dar asta arata mult mai bine (si e mai scump). Vali zice ca si sunetul e altul, evident mai placut.

Eu am cumparat un al doilea demaror, sa fie, caci nu se stie cat de usor sa vor mai gasi la dezmembrari. Poate ca, in timp, o sa am si eu un troliu asa.

Fisiere atasate


0

#28 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 October 2018 - 02:40 PM

Am dat peste cap troliul asa ca l-am demontat sa-i pun frana la loc ocazie cu care am facut cateva poze.

Fisier atasat  IMG_2119.JPG (169.25K)
Number of downloads: 39Fisier atasat  IMG_2120.JPG (169.33K)
Number of downloads: 47Fisier atasat  IMG_2121.JPG (124.74K)
Number of downloads: 49

Cu ocazia asta am descoperit ca troliul meu e cam bolnavior. Filetul suruburilor care il fixeza in placa e partial distrus si tamburul interior e fisurat (se vede in partea inferioara a pozei)
0

#29 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 October 2018 - 08:18 PM

Cand e pozitionat bine, perpendicular pe fir (chestie surprinzator de usor de nimerit linia se infasoara perfect. O placere.

Fisier atasat  IMG_2144.JPG (226.5K)
Number of downloads: 31Fisier atasat  IMG_2146.JPG (258.68K)
Number of downloads: 34
asa arata linia pe troliu dupa lansare.


Asta cu parasuta mare, cu parasuta foarte mica pe care o am de la Silviu dupa declansare se fac spire aiurea, e prea mica si nu opune destula rezistenta (asa am tras eu concluzia)
0

#30 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 7786
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 29 October 2018 - 10:12 PM

Troliul bulgaresc a primit o hainuta. Acum pot sa-l car cat de cat decent. Are 17kg.

Fisier atasat  IMG_2272.JPG (169.01K)
Number of downloads: 25Fisier atasat  IMG_2273.JPG (98.48K)
Number of downloads: 26

Am zis sa ma inspir dupa USA dar aia folosesc genti Pelikan, la 200USD bucata mi-am luat gandul.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro