Modelism - RHC Forum: Reglare motor nitro - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Reglare motor nitro Trophy Truggy 4.6

#1 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 14 September 2012 - 08:35 AM

Salutari,

Recent am achizitionat un Trophy Truggy 4.6 (primul automodel). Am facut rodajul 5-6 rezervoare.
1. relanti cu rotile in aer.
2. plimbari in 8-uri la 1/4 din acceleratie
3. plimbari in 8-uri la 1/2 din acceleratie
4. plimbari in 8-uri la 3/4 din acceleratie
5-6. plimbari in 8-uri cu full acceleratie
de fiecare data accelerat lin si lasat lin.

Acum vine vremea sa reglez carburatorul. Problema e ca accelerez pana la maxim (sau aproape de maxim) si cand las acceleratia brusc, moare motorul. Pentru rodaj am lasat relantiul un pic mai sus si era ok.
Banuiesc ca amestecul e prea bogat si se ineaca motorul. Din lipsa de experienta, nu stiu care surub trebuie reglat.
Din ce am citit, high-speed needle este amestecul la capat de acceleratie, low-speed pentru amestecul la relanti. High-speed trebuie reglat in cazul asta?

Multumesc
0

#2 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 14 September 2012 - 11:45 AM

Buna ziua! In caz ca motorul se opreste cand luati degetul de pe acceleratie, si il lasati brusc la relanti, da, inseamnaca amestecul e prea bogat si trebuie invartit high speed needle cam 1/2 de tura in sensul acelor de ceasornic. Asta va face amestecul mai sarac in cobustibil, dar mai bogat in aer, deci masina ar trebui sa fie ceva mai nervoasa. Pentru relanti nu e nevoie sa umblati la low speed needle, acela e ultimul care se regleaza. Relantiul se regeaza din surubul de idle, care e acela care intra in carburator la un unghi ascutit, pe partea opusa motorului.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#3 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 14 September 2012 - 12:17 PM

Multumesc de lamuriri. Sper sa fie astazi vreme buna sa mai umblu la ea un pic dupa ce ies de la lucru.
0

#4 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 14 October 2012 - 07:09 PM

o sa vezi tu ce simplu este.....de o sa-ti iasa peri albi.

Eu nu zic ca sunt chiar novice in termie...de aero..dar asta de auto - mi-a pus capac. Pana nu am citit manualul modelului, si i-am pus exact bujia care scrie acolo..pur si simplu nu a vrut deloc sa mearga cum trebuie.

Ps - mai bine de un litru de suc s-a dus si firul unui pull start...ca pielea de pe degetele mele nu se mai pune. Acuma porneste bietul motor la prima tragere si merge fara probleme, tot rezervorul.

La mine in carte scria de bujie super rece si combustibil 20% nitro. Ei bine, numai cu astea a vrut sa mearga!!!..si acuma merge.

Ce-i drept nu e nici Lossi nici HPI, si o amarata de Reely...
0

#5 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 15 October 2012 - 06:08 AM

uite niste filmulete pt tine

www.youtube.com/watch?v=1EizVUHLB1g
www.youtube.com/watch?v=D2Ut4WZoc8M&feature=relmfu
www.youtube.com/watch?v=cDAF68VY1Wg&feature=relmfu
www.youtube.com/watch?v=9M4j_-HGRlQ
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#6 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 15 October 2012 - 01:11 PM

Eu am rezolvat. Problema e ca variaza mult punctele de reglare cu temperatura motorului. Daca motorul e rece, trebuie reglat altfel, cand se incalzeste trebuie din nou reglat sau il las cateva minute sa se incalzeasca.
0

#7 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 21 October 2012 - 04:03 PM

asta e frumusetea motoarelor nitro, dupa ce il inveti, e mai usor :lol:
A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

#8 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 October 2012 - 04:22 PM

De regula nu se regleaza nimic pana nu ajunge motorul la temperatura mai ridicata. Aici nu intra in discutie varinata in care motorul nu sta deloc pornit.
0

#9 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 25 October 2012 - 11:31 AM

Eu, cand e rece motorul, maresc deschiderea carburatorului la relanti si setez trim-ul din statie pe "ceva mai accelerat". Apoi il pornesc, si dau scad din statie trim-ul pana imi place cum suna la relanti. Il las asa pana se incalzeste si apoi revin la setarile initiale. Motivul este ca dupa ce se incalzeste, relanti-ul este prea turat.
Procedez bine?
0

#10 Useril este offline   crisss 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 462
  • Inregistrat: 13-February 09
  • Gender:Male
  • Location:buc
  • Interests:Automodelism

Postat 25 October 2012 - 11:42 AM

Vezi postareagodFather89, la 25 October 2012 - 11:31 AM, a spus:

Eu, cand e rece motorul, maresc deschiderea carburatorului la relanti si setez trim-ul din statie pe "ceva mai accelerat". Apoi il pornesc, si dau scad din statie trim-ul pana imi place cum suna la relanti. Il las asa pana se incalzeste si apoi revin la setarile initiale. Motivul este ca dupa ce se incalzeste, relanti-ul este prea turat.
Procedez bine?
vezi ca pe carburator e un surubel care limiteaza inchiderea carburatorului,cu acest surub reglezi turatia la relanti...in rest procedezi bine..."succesuri" in continuare

Aceasta postare a fost editata de crisss: 25 October 2012 - 11:46 AM

HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
0

#11 Useril este offline   godFather89 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 144
  • Inregistrat: 07-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:automodelism - incepator

Postat 25 October 2012 - 12:48 PM

Asa fac, din surub, am uitat sa mentionez. Initial reglam doar din statie dar, evident, cand franam si era inca rece motorul, murea.
0

#12 Useril este offline   myaghi 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 27-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2012 - 12:56 PM

salutare,

am si eu aceeasi problema. am facut rost de la un prieten (nici el habar nu are) de un HPI Trophy Truggy 4.6. Si nu reusesc sa ii dau de cap cu setarile. Ieri l-am pornit, a mers putin dupa care s-a oprit si nu a mai pornit nici mort. I-am reglat inainte deschiderea de la carburator sa fie cam 1mm minim si apoi am dat din statie sa stea mai turat pana se incalzeste,dar in momentul in care ii dadeam din statie sa cobor relantiu, se oprea.
Nu prea mai stiu cum si ce sa fac. Ma gandesc ca poate e stricat motorul si eu nu stiu.
Daca ma poate ajuta si pe mine cineva sa se uite la ea eventual daca e totul ok....

multumesc anticipat,
0

#13 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2012 - 01:53 PM

In primul rand ar trebui sa iti definesti locatia din setarile profilului in felu acesta putem sti in ce oras esti si vedem cine te poate ajuta.
0

#14 Useril este offline   myaghi 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 27-October 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 October 2012 - 03:48 PM

Scuze, nu mi-am dat seama. Sunt din Bucuresti.
0

#15 Useril este offline   LooSeR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1108
  • Inregistrat: 14-May 04
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 04 December 2012 - 07:40 AM

pai daca ii dai din statie sa fie mai ne turat, 1 problema ar fi idle speed-ul , al 2-lea ar fi low speed needle. Trebuie sa gasesti manualul motorului, sa pui setarile din fabrica si de acolo sa pleci cu reglaje fine.




http://www.youtube.c...c.1.t6C3UDJDU9Q

Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 04 December 2012 - 07:40 AM

A pilota e un vis frumos..... dar devine greu o realitate
Galeria mea
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro