Modelism - RHC Forum: Somethin' Extra - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Somethin' Extra kit SIG

#91 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 September 2012 - 07:59 AM

Pentru mine kiturile SIG sunt perfecte pentru aeromodelistul traditionalist autentic.
Pentru cei cu lipsa de timp (Renatoa) biziitoarele chinezesti sunt OK.
Bafta Stelica si sa stii ca degeaba as fi sustinut pe cineva care nu prindea din zbor nimica asa ca meritul este mai mult al tau decat al celorlalti.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#92 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 September 2012 - 09:37 AM

Nu imi amintesc sa fi vazut vreun kit SIG montat de tine la camp.. :clapping:
Ce chinezarie zbor eu, pardon ?
Kit-ul perfect este ala la care Liviu nu maraie nimic, nu ai auzit cat a injurat la Mini Smith.
La Extra asta si Stelica a avut destule de comentat in privat, din cate imi amintesc.
Dar vorbim, discutii, daca azi cineva vrae kit si nu mai are de ales decat SIG, trebuie sa fie cei mai buni, asta e...
... cu picioarele pe pamant ...
0

#93 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 25 September 2012 - 12:26 PM

haideti fratilor sa ne bucuram nu sa .......... :clapping:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#94 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 25 September 2012 - 01:11 PM

Pai ne bucuram pentru tine. Il mai necajim pe Renatoa fiindca il iubim.
Apropos, de ce tot se face vorbirea ca SIG ar fi singurul? Imi plac mult si cele de la Great Planes:
http://www.greatplan.../kits-glow.html
Asta ca sa vorbim de cele mai accesibile. Am facut cateva si sunt ok.
Multa, multa bafta.
0

#95 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 25 September 2012 - 10:43 PM

Renatoa,
Daca nu ai vazut kit SIG facut de mine nu inseamna ca nu stiu despre ce vorbesc.In loc de chinezarie ar fi trebuit sa scriu ARF sau ceva care sa ia doar 2 ceasuri de lucru si tusti cu el la camp.
No offence Renatoa, nu este nimic personal era vorba despre diferenta intre ceva aproape de-a gata si placerea de a construi ceva aproape de la zero. Si pentru ca ceva aproape de-a gata vine in general din China mi-am permis sa folosesc comparatia. Nu conteaza ca scrie Lindinger sau Pelikan sau nu mai stiu eu ce Park Flite sau altceva.
L-am urmarit pe Stelica de-a lungul constructiei si nu cred ca a intampinat probleme majore doar chestii comune care i-au itarit experienta.
Inlocuieste te rog ARF cu chinezarie si dormi linistit.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#96 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 10 October 2012 - 07:51 AM

revin cu un mic rezumat despre kit-ul Sig....
dupa ce a facut cam 15 zboruri unele dintre aterizari fara motor ,modelul se comporta excelent trenul de aterizare l-am schimbat cel original este foarte jos iar la decolare eream nevoit sa trag maxim profundor sus dupa care urca violent cu celalant tren decoleaza in 2 3 metri si foarte lin elice momentan este 12 cu 5 si urca fara retineri in rest este ok sunt foarte multumit si mai ales ca nu am fost nevoit sa pun nici un fel de balast de echilibrare ;)
cam atat acum mult zbor si mult antrenament
va doresc tuturor multe aterizari line si realizari reusite.
:D
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#97 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 20 October 2012 - 05:17 AM

O intrebare.
Intamplator a ajuns la mine unul consruit partial si am remarcat ca SIG nu spune nimic despre unghiurile motor.
Care ar fi niste date te rog dupa zbor? Comenzi, greutate finala, CG, ....
La mai multe aterizari
PS Revin cu rugamintea de plan, apropo de promisiune . Evident ca pentru transport si scan nu raman dator financiar. Pentru bunavoita si timp stima si consideratie Multumesc :clapping:

Aceasta postare a fost editata de Horja: 20 October 2012 - 05:18 AM

0

#98 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 20 October 2012 - 08:26 AM

Vezi postareaHorja, la 20 October 2012 - 05:17 AM, a spus:

O intrebare.
Intamplator a ajuns la mine unul consruit partial si am remarcat ca SIG nu spune nimic despre unghiurile motor.
Care ar fi niste date te rog dupa zbor? Comenzi, greutate finala, CG, ....
La mai multe aterizari
PS Revin cu rugamintea de plan, apropo de promisiune . Evident ca pentru transport si scan nu raman dator financiar. Pentru bunavoita si timp stima si consideratie Multumesc :clapping:

nu am uitat domnu Horia am sa imi fac timp si sa scanez planurile iar despre unghiul motor este zero dreapta zero jos si CG ul este inainte tevi de imbinare a aripilor multa multa bafta :unsure:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#99 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 20 October 2012 - 02:07 PM

La Astro-Hog am , la fel, unghiurile zero. Le-am scris celor de la SIG si mi-au raspuns:
''Hi Mitea Dan,

Thanks for the pictures of yours andothers Sig airplanes. It is always a pleasure to view these works ofart by these excellent craftsmen.

On the Astro Hog thrust offsets the0 degrees works ok with smaller engines. If you go to engines largerthan 10cc a few degrees of down and right thrust are helpful. Howmuch of each is best left for flight trimming of your particularairplane. It also doesn't hurt anything to lower the engine thrust lineon the firewall 10 mm or so to get the carb closer to the tank centerline.



Good luck,



Bob Nelson
Design Engineer/Customer Service
SIG MFG. CO.
Montezuma, Iowa
bobnelson@sigmfg.com''


Cred ca poti face la fel, sau si mai bine, sa le scrii.

Multa, multa bafta.
0

#100 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 20 October 2012 - 02:40 PM

Multam pentru raspunsuri.
Asa il lasam si vedem la primavara
Numai bine si mestereala placuta
0

#101 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 22 October 2012 - 10:52 AM

salutare am sa va incant cu cateva poze facute de un prieten ...

.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_5308.jpg
  • Imagine atasata: IMG_5310.jpg
  • Imagine atasata: IMG_5313.jpg
  • Imagine atasata: IMG_5314.jpg
  • Imagine atasata: IMG_5315.jpg

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#102 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 October 2012 - 01:01 PM

Foarte frumos. Sa ai parte de cat mai multe zboruri minunate.
Multa, multa bafta, mestere.
0

#103 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 04 March 2013 - 06:06 PM

Dragi mei azi povestea celui mai ravnit acrobat de la Sig s-a incheiat , tragic din pacate pentru el pentru mine este inca un pas spre perfectiune .
Haideti sa va spun cam ce gandesc despre acest mega chit de ansamblat :
ca si mod de constructie este perfect pentru cei care iubesc balsa (adica eu Dan Mitea s.a.m.d.) dar ca si model de acrobatie lasa de dorit in primul rand lipsa spatiului interior pentru acumulatori alimentarea duala si multa accesorii indispensabile dealtfel.
Sa va zic ca mia oferit 2 reprize de 17 18 minute spectaculoase parca ar fi vrut sa imi spuna ceva. Inainte de ultima aterizare am facut o trecere aproape de sol si am avut ambitia sa mai fac inca un Snap roll dupa alta 6 7 reusite iar cand sa redresat am avut impresia ca iam pierdut "coada " neraspunzand la nici o comanda a ramas turat in maxim si a inceput sa se rasuceasca in jurul axei lui facand contact cu solul violent
repet nu imi pare rau de el a fost iertator cu mine si foarte agresiv cand erea cazul va las sa postati cateva impresii si dupa care am sa inchid topicul
Stima si respect Stelian
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#104 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 04 March 2013 - 06:10 PM

sa pun si cateva poze de la locul impactului

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: extra.jpg

Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#105 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2013 - 07:18 PM

Imi pare foarte rau, dar, fruntea sus. Aceste pierderi fac parte din joc. El, modelul, zboara acum in raiul lor. Zbor neintrerupt pe un cer curat si fara vant.
Regele a murit, traiasca regele. Care este urmatorul proiect?
Multa, multa bafta, mestere.
0

#106 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 04 March 2013 - 08:44 PM

Vezi postareadan_mitea, la 04 March 2013 - 07:18 PM, a spus:

Imi pare foarte rau, dar, fruntea sus. Aceste pierderi fac parte din joc. El, modelul, zboara acum in raiul lor. Zbor neintrerupt pe un cer curat si fara vant.
Regele a murit, traiasca regele. Care este urmatorul proiect?
Multa, multa bafta, mestere.

multumesc frumos tin sa va spun ca acest kit sia dat ultima suflare in maxim turat si facand tot felul de acrobatii timp de 40 de minute mia aratat cat este de frumos de aceea plang pierderea lui cu toate ca am declarat ca nu imi pare rau dar asta este fruntea sus am mai invatat ceva :cray:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#107 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 05 March 2013 - 11:18 AM

Stelica,
Cand nu esti supravegheat faci prostii! Parerea mea este ca ai intrat in stall dupa care in vrie.
Imi pare rau de tine si de model.
Nu uita ca ai castigat YAK-ul cel mare atunci cand te asteptai cel mai putin. Totul se plateste, exista o lege a compensatiei.
Adu-ti aminte ca puteai face praf YAK-ul Duminica din cauza improvizatiilor... si totusi nu s-a intamplat!
Invata lectiile pe care le-ai primit si netezeste-ti calea spre perfectiune.
Imi pare si mie rau de pierdere... dar capul sus castigatorule!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#108 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 05 March 2013 - 11:18 AM

Stelica,
Cand nu esti supravegheat faci prostii! Parerea mea este ca ai intrat in stall dupa care in vrie.
Imi pare rau de tine si de model.
Nu uita ca ai castigat YAK-ul cel mare atunci cand te asteptai cel mai putin. Totul se plateste, exista o lege a compensatiei.
Adu-ti aminte ca puteai face praf YAK-ul Duminica din cauza improvizatiilor... si totusi nu s-a intamplat!
Invata lectiile pe care le-ai primit si netezeste-ti calea spre perfectiune.
Imi pare si mie rau de pierdere... dar capul sus castigatorule!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#109 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 March 2013 - 11:31 AM

Vezi postareacomnean, la 05 March 2013 - 11:18 AM, a spus:

Stelica,
Cand nu esti supravegheat faci prostii! Parerea mea este ca ai intrat in stall dupa care in vrie.
Imi pare rau de tine si de model.
Nu uita ca ai castigat YAK-ul cel mare atunci cand te asteptai cel mai putin. Totul se plateste, exista o lege a compensatiei.
Adu-ti aminte ca puteai face praf YAK-ul Duminica din cauza improvizatiilor... si totusi nu s-a intamplat!
Invata lectiile pe care le-ai primit si netezeste-ti calea spre perfectiune.
Imi pare si mie rau de pierdere... dar capul sus castigatorule!

multumesc din suflet pentru incurajare az de fapt ieri am pierdut o mica parte din mine dar incerc sa urmez calea perfectiunii si renunt la tot felul de prostii care nu ma lasa sa ma concentrez asupra yakului
Stima si respect Stelian :good:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#110 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 05 March 2013 - 06:57 PM

AAALLLLLOOOO...ce dreqului cauta sticla aia de bere in poza?....

Alchoolul si zborul se potriveau in al doile-a razboi mondial, da atunci pilotii mergeau la moarte.

Ps - stall si vrie - nu vreau sa fiu carcotas - dar snap-roll-ul se face in viteza, si nu cred ca se poate pune problema unei angajari...vrie poate, dar trebuie sa scada viteza mult si sa ai comenzile pe coada bracate la maxim ...Desi nimic nu e imposibil, si doar Stelica poate spune ce ..nu i-a iesit.
0

#111 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 March 2013 - 09:24 PM

Vezi postareaMihai_supy, la 05 March 2013 - 06:57 PM, a spus:

AAALLLLLOOOO...ce dreqului cauta sticla aia de bere in poza?....

Alchoolul si zborul se potriveau in al doile-a razboi mondial, da atunci pilotii mergeau la moarte.

Ps - stall si vrie - nu vreau sa fiu carcotas - dar snap-roll-ul se face in viteza, si nu cred ca se poate pune problema unei angajari...vrie poate, dar trebuie sa scada viteza mult si sa ai comenzile pe coada bracate la maxim ...Desi nimic nu e imposibil, si doar Stelica poate spune ce ..nu i-a iesit.

nea Mihai berea erea doar de consolare dupa ce a cazut am stat cateva minute si am privit cat sunt de prost si mam consolat putin iar in stanga mea ere fimiu care se auze mormaind ce naiba tati din nou
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#112 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 05 March 2013 - 09:26 PM

iar elucidarea crashului voi afla maine cand am sa duc acumulatorul de receptie lu Radu sa il verifice pe incarcator ca banuiesc ca deacolo e problema
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#113 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 March 2013 - 06:41 AM

am mai auzit expresia...si ne-am distrat copios..(desi tranta a fost executata cu un quadcopter)

Eu am traznit a doua oara Sonicul din cauza antenei receptorului. Se intampla. Pana la urma majoritatea modelelor sfarsesc asa...desi nu e bine.
0

#114 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 06 March 2013 - 01:58 PM

Mihai,
Snap-ul il faci in viteza este foarte adevarat.
Dar ia citeste ce spune Stelu: "am facut o trecere aproape de sol si am avut ambitia sa mai fac inca un Snap roll dupa alta 6 7 reusite iar cand sa redresat am avut impresia ca iam pierdut "coada ". Parerea mea este ca ori nehotararea dinaintea actiunii ori accu au dus la catastrofa.
Am avut 3 crash-uri cu un CAP la snap pentru ca pierdeam tractiune .. fara sa stiu de ce. Se intampla brusc si cu aceleasi simptome ca cele dscrise de Stelu.
Abia foarte tarziu mi-am dat seama ca se desfacea elicea de pe butuc din cauza butucului.
Am mai avut un crash fatal cu un alt CAP (foarte drag mie, era avionul perfect de acrobatie). Cu acesta , am facut 6 zboruri intr-o singura dupa amiaza. Inainte de al saptelea m-am decis sa strang si sa plec acasa. M-am razgandit in ultimul moment. L-am fredonat pe toate partile in aer. Ma pregateam de aterizare, oarecum foarte multumit, dar...dupa ultimul viraj s-a accelerat in blana si a picat vertiginos la verticala fara sa pot face nimic.
desi ofticat mi-am dat seama a doua zi ce s-a intamplat. Accu de 850mAh LiPo nu a fost incarcat deloc timp de peste o ora de zbor.Sistemul de monitorizare de pe UBEC mi-a aratat ca totul este OK ... fara sarcina insa!
Aveam totul la camp pentru a incarca acuu dar n-am facut-o!
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#115 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 06 March 2013 - 06:57 PM

bine. Voi stiti mai bine, ce si cum.

Nu o sa mai scriu aici...

Zboruri linistite pe campurile Baniei.
0

#116 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1854
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 06 March 2013 - 10:45 PM

Servus Stelu
Cu parere de rau pot sa iti spun ca trebuie sa fie si de astea ca sa primim toate senzatiile zborului.
Numai bine
PS Mai reamintesc si deranjez pentru ultima oara, totusi, o veche promisiune?!!!legata de plan .
Merci
0

#117 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 07 March 2013 - 08:59 AM

Vezi postareaHorja, la 06 March 2013 - 10:45 PM, a spus:

Servus Stelu
Cu parere de rau pot sa iti spun ca trebuie sa fie si de astea ca sa primim toate senzatiile zborului.
Numai bine
PS Mai reamintesc si deranjez pentru ultima oara, totusi, o veche promisiune?!!!legata de plan .
Merci

nea Horia aveti pm
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

#118 Useril este offline   stelu82 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1039
  • Inregistrat: 06-January 12
  • Gender:Male
  • Location:craiova dolj
  • Interests:mecanica auto, zborul de orice fel

Postat 07 March 2013 - 09:02 AM

Dragi mei cam asta a fost tot ,
va multumesc enorm pentru sprijinul acordat si aici si la camp bafta tuturor zuratorilor
si dupa cum spune Mesterul Dan Mitea "extra zboara acum zborul lui fara vant si cu cer senin" :hi:
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro