Modelism - RHC Forum: ASP FS180AR 4 timpi - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

ASP FS180AR 4 timpi

#1 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 08 August 2012 - 02:32 PM

Am motorul din titlu - ASP FS180AR 4 timpi si doresc sa-i pun o pompa Perry VP-30 (din aceea pentru motoare in 2 timpi), nu as vrea sa gauresc capacul si sa pun un stutz ca sa introduc presiune in pompa ci as vrea sa pun un T pe furtunasul din poza care cica ar fi furtunas de recirculare a uleiului, stie cineva daca ar functiona?

Fisiere atasate


Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#2 Useril este offline   ReD 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 481
  • Inregistrat: 12-August 03
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:Heli, Aero, Auto

Postat 08 August 2012 - 06:23 PM

daca nu ma insel acel furtun este pentru ungerea camelor. Pentru pompa de combustibil ai nevoie de presiune mai mare decat cea din galeria de admisie, deci se ia din carter.
come to the dark side. we have cookies!
0

#3 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 August 2012 - 04:19 PM

Vezi postareaReD, la 08 August 2012 - 06:23 PM, a spus:

daca nu ma insel acel furtun este pentru ungerea camelor. Pentru pompa de combustibil ai nevoie de presiune mai mare decat cea din galeria de admisie, deci se ia din carter.



Traseul desenat cu ROSU reprezinta circuitul carburantului amestecat cu ulei ( intra pe alimentare , este aspirat in capul
pistonului din carburator si acolo dupa ce arde , uleiul nears ajunge in carter unde este zapacit in toate directiile ungand si lagarul bielei cat si alte piese care sunt in zona .. inclusiv camele si tijele care actioneaza camele )

Pentru a ajunge mai usor in zona camelor s-a montat stutul de pe blocul motor asigurand in acea zona o supapa de presiune , o " iesire " care va face ca uleiul sa fie dirijat cu preponderenta in acea zona.

Dupa ce ajunge acolo surplusul de ulei este impins de presiunea din carter pe tubul de silicon catre admisie impreuna cu o parte din gaze si sunt reintroduse prin aspirare in camera de ardere - traseul desenat cu bleu .

Pe acel furtunas de silicon insa ESTE prezenta presiunea creata in carter ... deci circuitul este dinspre carter spre admisie ci nu invers .. deci este presiune suficienta pentru a actiona pompa -

Am pus si cate o schita cu pompa montata clasic cu stut in capac carter si cu pompa pusa pe furtunul de recirculare gaze si ulei.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 11 August 2012 - 04:21 PM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#4 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 19 August 2012 - 06:22 PM

Salut!

Dar de ce vrei sa montezi pompitza????:drinks:
0

#5 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 19 August 2012 - 07:12 PM

Montez pompa pentru ca am rezervorul cam in spate si nu vreau sa fie surprize ..... pompa este montata ca in postul lui RD si merge super, mai trebuie reglat putintel motorul, el merge dar la testele de la sol se cam incinge.

Oricum pompa functioneaza bine.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#6 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 20 August 2012 - 07:01 AM

O singura data s-a incins ... am facut testele cu High deschis 3 ture si mergea super ( fum mult ca la 4 T ) si am zis sa mai
inchidem putin 2 si 1/2 ca in manual ... mergea si aici super , tot fum dar dupa cateva accelerari prelungite si mai mult timp tinut la ralanti a ajuns odata la 85 grade ceea ce nu e mult deloc si inca o data la 100 grade ... inca nu la limita ... dar repet .. a stat mult la ralanti( posibil sa fi fost mai sec pe low .. dar asa cerea caci altfel avea tendinta sa dea rateu - si astea cand dau rateu zici ca se rupe avionul - nu a dat rateu deloc - are insa repriza instant de la zero la full - eu zic ca e O.K.).

Motorul este inca in rodaj - a mers doar 2 - 3 rezervoare pe banc . Am zis sa il lasam sa mai mearga pe model mai bogat si abia dupa inca cateva zboruri bune sa incepem sa mai strangem Hight pana la turatia maxima si sa il imbogatim pana mai scade 300 - 400 de ture .

Asa bogat cu elice carbon Mejzlik 18X6 a atins 8.000 - 8.500 ture .

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 20 August 2012 - 07:02 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#7 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 20 August 2012 - 08:18 AM

Da, da ..... motorul merge bine si se aude superb, nu are el compresie ca SAITO sau OS dar este OK, imi place cum suna, trebuie sa-l facem sa mearga mai incetisor la relanti si este totul OK.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#8 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 21 August 2012 - 07:07 PM

Daca virgula carburatorul e la maxim 25 cm defundul rezervorului,nu trebe pompa(asa merge la mine).Nu dati combustibil cu mai mult de 10% la ASP sau PH ca nu le place,detoneaza si se incing.Mare atentie la motoarele noi daca distributia e bine pusa la punct,ca exista 2 variante:cu semnul la ora 12 si cu semnul in linie cu tachetii(2 dinti inapoi).Din pacate nu stim din exterior care variantae ,trebuie incercat.(la mine in linie cu tachetii).Eu ii dau cu elice 16X10 G-sonic Pro(aia neagra ca e mai grea) si ii mai dau si cu 17X8 Mezjlik cu care trage cel mai bine(scumpa in draci...).Cu ultima elice Extra mea de 4,7kg se duce vertical,dar nu spectaculos,iar cu 16x10 vrea sa se duca dar se cam opreste dupa vreo 150 de metri in schimb are viteza mai mare.
@RealD...
8500 cu ce elice de 18X6 ca ma facui curios(a se citi de-a dreptul invidios...)
0

#9 Useril este offline   nitrometan 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 31-July 04
  • Gender:Male
  • Location:SUCEAVA-LRSV

Postat 21 August 2012 - 07:20 PM

Voiam sa zic elicea aia care arata ca un MenzS sau ca aia de la Engel(cu pale subtiri)?? :)
0

#10 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 21 August 2012 - 09:17 PM

La rodaj am folosit CoolPower 15% iar acum, cand l-am rulat cu pompa Perry, am pus CoolPower ProPattern 20%, special pentru motoare in 4 timpi.
Am meu este PH FS180AR care este acelasi lucru cu ASP FS180AR si cu MAGNUM FS180AR.

Asta scrie in manual referitor la combustibil:

Fuel Recommendation
Fuel can make a big difference in the way your engine performs. We
recommend using two types of fuel with your XL RFS series engine. For the
break-in period you should use a fuel containing no more than 10% nitro
methane and no less than 18% Castor/synthetic blend lubricant. Use of fuel
containing more than the recommended percentage of nitro methane or only
synthetic lubricants will cause the engine to run too hot and result in excessive
wear and engine failure in a very short period of time. Once the engine has been
adequately broken in (about 1/2 gallon of the recommended break-in fuel),
a fuel containing 5% - 30% nitro methane and 16% -22% Castor or synthetic
blend lubricant fuel can be used.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#11 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 21 August 2012 - 09:26 PM

Si asta spun cei de la JUSTENGINES

We recommend 15-18% oil for 4 strokes, too
much oil, particularly too much castor oil can be detrimental to 4 strokes and can affect the performance of the engine.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#12 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 August 2012 - 07:30 AM

Vezi postareanitrometan, la 21 August 2012 - 07:07 PM, a spus:

Daca virgula carburatorul e la maxim 25 cm defundul rezervorului,nu trebe pompa(asa merge la mine).Nu dati combustibil cu mai mult de 10% la ASP sau PH ca nu le place,detoneaza si se incing.Mare atentie la motoarele noi daca distributia e bine pusa la punct,ca exista 2 variante:cu semnul la ora 12 si cu semnul in linie cu tachetii(2 dinti inapoi).Din pacate nu stim din exterior care variantae ,trebuie incercat.(la mine in linie cu tachetii).Eu ii dau cu elice 16X10 G-sonic Pro(aia neagra ca e mai grea) si ii mai dau si cu 17X8 Mezjlik cu care trage cel mai bine(scumpa in draci...).Cu ultima elice Extra mea de 4,7kg se duce vertical,dar nu spectaculos,iar cu 16x10 vrea sa se duca dar se cam opreste dupa vreo 150 de metri in schimb are viteza mai mare.
@RealD...
8500 cu ce elice de 18X6 ca ma facui curios(a se citi de-a dreptul invidios...)


8200-8500 cu Mejzlik carbon de la Lindinger .. nu stiu sa zic de care .. o sa ma uit sa vad daca scrie ceva pe ea sau sa ne spuna TEO COSTIN pe care a comandat-o
si asta in conditiile in care inca NU am setat hight - adica inchis pana la turatia maxima si deschis pana mai scade 250 - 350 ture - era bogat tare - deci cred ca ajunge lejer la 9000 daca nu peste ..

P.S.

Eu la toate motoarele 4T inclusiv la un amarat de Magnum am avut " indrazneala " sa le invat pe CoolPower 30 % nitro -
si ciudat ... SE INCALZESC MAI PUTIN DECAT in cazul folosirii de carburant cu doar 10% - cauza cred ca este uleiul in exces adica peste 20 %.

Am folosit si parnaia de Roktan care pentru 4T recomanda 5% nitro si ulei doar asa putin ca la salata ( nu mai stiu exact ) - nici o sansa sa mearga la ralanti fara sa se opreasca ....

Aaaa .... si Magnum-ul nu a patit nimic cu 30 % .
Am mai facut si mixturi cu ulei de ricin la sfaturile unor colegi .. afara de faptul ca miroase naspa, murdarea si toate componentele motorului de la toba pana la orice alt reper ...

Combinatiile home-made cu ricin , tuica, palinca si ce se mai gasea prin camara se faceau in vremurile in care nu era acces la carburant de firma .. eu la CoolPower, OptiFuel si altele ( nu multe ) nu as baga ricin in nici o situatie ...

Calitatea carburantului se vede usor la heli unde motorul merge in blana tot timpul evolutiei ... la aero mergi mult cu stik-ul la jumatate si chiar la ralanti .. bagi blana la urcari , la cutit daca nu sta in viteza mai mica , la warbird-uri de combat etc.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 August 2012 - 07:32 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#13 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 22 August 2012 - 08:51 AM

Elicea despre care vorbim este luata de la Lindi si este una singura in gata 18x6 Mejzlik carbon adica asta
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#14 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 August 2012 - 09:16 AM

Mda .. am vazut ca cei de la Mejzlik au scos si un model nou numit EVO cu alt profil .. la Lindi apare de la 23x8 .
Cea " veche " este mai ieftina cu 3 Euro dacat 23x8 EVO.
Din poze nu iti poti da seama de diferente ..

Concluzie :

Testul a fost facut cu elice in varianta " veche " / clasica sau cum o numim ..
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#15 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2012 - 05:13 PM

PH180fs-ul meu merge pe Giles202 1,85m/5,1kg cu Tornado 10% plus 2% ulei ricin.Elicea e Metts 18x6. Pe verticala urca pana nu-l mai vezi. Dupa 5 litri rodaj si 8 litri zbor am verificat suruburile.Au trebuit
stranse numai la capacul culbutorilor.La aterizare temperatura cilindrului 90-92 grade. Pozitia ideala functionare culcat pe o parte cu radiatorul cat mai bine ventilat. Carburatorul cu 8 mm sub stutul de alimentare de pe rezervor.Rezervorul la 40 mm de spatele motorului.Incalzire bujie on board.Amestec usor bogat,fum la acceleratie,fin la mars.De cand il am alimentez pana iese combustibil pe toba. Porneste la max doua pale.
Pornesc cu starterul din ratiuni de securitate.Da peste degete daca nu esti ferm. E un motor bun si sigur.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#16 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2012 - 05:26 PM

O chestie invatata de la Laser(alimentare prin aspiratie),Prea mult ulei de ricin la motoarele cu rezervoare presurizate din esapament ,poate cauza intoarceri de ulei polimerizat care infunda carburatoarele si furtunele,cel mai periculos ungerea axei cu came( blocare bila si tachet).Combustibilii moderni au ulei sintetic net superior ricinului.Chimic,la 100 grade uleiul de ricin face reziduu gumat .
Bine ca zboara si....insectele !
0

#17 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 09 September 2012 - 05:24 PM

A murit Giles-ul202 cmpro,frumuselul trupei,dupa 7 zboruri succesice,sambata.PH180fs. Cauze: amestec sarac,lacomie la cresterea turatiei,arderea capacului cus stut de avacuare esapament(ardere inseamna ardere,carburare,oxidare intensa),oprire motor la 4m zbor pe spate,pilot plutas neinspirat,surcele nereparabile.Dracul de motor a scapat,se transfera pe Marathon 1,9m. Aviz posesorilor de 4t; daca javra nu scoate fun la acceleratie,imbogatiti amestecul sau patiti ca Flypol.
Bine ca zboara si....insectele !
0

#18 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 10 September 2012 - 09:32 AM

Vezi postareaflypol, la 09 September 2012 - 05:24 PM, a spus:

A murit Giles-ul202 cmpro,frumuselul trupei,dupa 7 zboruri succesice,sambata.PH180fs. Cauze: amestec sarac,lacomie la cresterea turatiei,arderea capacului cus stut de avacuare esapament(ardere inseamna ardere,carburare,oxidare intensa),oprire motor la 4m zbor pe spate,pilot plutas neinspirat,surcele nereparabile.Dracul de motor a scapat,se transfera pe Marathon 1,9m. Aviz posesorilor de 4t; daca javra nu scoate fun la acceleratie,imbogatiti amestecul sau patiti ca Flypol.


Pai ce facusi nea Flypol, de ce l-ai saracit pe saracu' motor? Ce ai avut cu el? Pune si tu combustibil cu mai mult ulei si putintel mai mult nitro si tinel mai bogat.
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#19 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 10 September 2012 - 06:51 PM

Saracit tragea ca dementul si se infigea in cer de nu-l mai vedeai.Ce e bine am invatat ce inseamna cumpatare.Multumitor,azi am primit toba noua de OS care se potriveste,e mai lunga si PH-ului i-a placut. Tot inainte!!!
Bine ca zboara si....insectele !
0

#20 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 11 September 2012 - 01:43 PM

Vezi postareaflypol, la 10 September 2012 - 06:51 PM, a spus:

Saracit tragea ca dementul si se infigea in cer de nu-l mai vedeai.Ce e bine am invatat ce inseamna cumpatare.Multumitor,azi am primit toba noua de OS care se potriveste,e mai lunga si PH-ului i-a placut. Tot inainte!!!


Ce toba este .... ca indicativ?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#21 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 11 September 2012 - 05:58 PM

Vezi postareaTeo-Costin, la 11 September 2012 - 01:43 PM, a spus:

Ce toba este .... ca indicativ?

Da la ce iti trebuie bre indicativ ? .. probabil al lui FlyPol s-a rupt la crash si de aia a schibat-o ... vrei sa iti cobesti singurel ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#22 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 12 September 2012 - 09:25 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 11 September 2012 - 05:58 PM, a spus:

Da la ce iti trebuie bre indicativ ? .. probabil al lui FlyPol s-a rupt la crash si de aia a schibat-o ... vrei sa iti cobesti singurel ?


Nu, nu .....
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#23 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 03 October 2012 - 08:57 PM

Tot citind pe net in ultima vreme, am aflat ca ASP-urile si in general motoarele mari in 4 timpi nu tolereaza nitro mult si merg bine cu 10% nitro si mi-am pus urmatoarea intrebare la care as dori un raspuns sau explicatie de la cei care se pricep la motoare in 4 timpi ..... de ce exista combustibil care este recomandat pentru motoare MARI in 4 timpi si anume 10-15% nitro si ulei 16-18% si care este diferenta intre acesta si cel special de 4 timpi 20% nitro si 20% ulei, de ce un astfel de motor merge mai bine cu combinatia 10-15% nitro si 16-18% ulei decat cu cel special pentru 4 timpi 20% nitro cu 20% ulei sau chiar mai mult gen 30% nitro si 20% ulei?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

#24 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 October 2012 - 08:18 AM

Cred ca tipuri diferite de carburant se folosesc la brand-uri diferite de motoare.
Motoare gen ASP, PH, Magnum si similare se pare ca merg mai bine cu nitro mai putin iar motoare O.S. Saito Y.S.
merg foarte bine cu nitro 30% desi eu am pus la un Magnum carburant CoolPower cu 30% nitro si a mers fara probleme si
mult mai bine decat cu ce foloseam inainte cu doar 5% ca asa se recomanda.

Daca ne uitam la marci diferenta fiind vizibila ca prim pas ar fi sa inclini spre faptul ca unele ar fi construite din
materiale mai bune, mai rezistente fata de cealalta categorie si cele " slabe " nu ar rezista la detonarile mai mari create de
concentratia marita de nitro.

Asta ar fi parerea unui nepriceput ca mine.

Daca insa ne referim si la motoarele Laser despre care nu putem spune ca au materiale slabe si despre care se spune ca merg
si fara nitro, si cu nitro mai mult sau mai putin atunci trebuie gasita explicatia si in modul lor conceptual de constructie si functionare .. compresie , timpi avans, .. nu stiu .. nu ma pricep.

Parerea mea este ca nu putem spune ca este o formula fixa si garantata , de aceea daca cautam pe net vom gasi tot felul de rezultate ale aceluias motor functie de carburant, de combinatii de carburant ( unii il prepara in casa dupa formula lor )
cat si dupa elicea folosita ASA CA nu ramane decat de FACUT TESTE, PROBE pana suntem multumiti de rezultat :

- ralanti bun, stabil fara sa se opreasca
- repriza super
- turatie mare in full
- temperatura O.K.
- model murdar de ulei dupa zbor


Ce nu stiu eu referitor la carburanti este urmatorul aspect :

Am carburant sa spunem :

OptiFuel 12 - care contine 12% nitro si 18% ulei
Optifuel 4 Stroke 12 - care contine 12% nitro si 20% ulei

Diferenta dintre cel dedicat 4 Timpi este data doar de acel surplus de 2% de ulei ?
Intreb pentru ca exista si OpiFuel 20 SLV care are 20% nitro si doar 18 % ulei tot pentru 4 timpi.

Deci se are ca nu e musai sa aiba ulei 20% .. merge si cu 18 % si atunci nu inteleg de ce l-au mai facut pe cel
cu 12% nitro si 20% ulei daca exista cu 125 nitro si 18 % ulei ..... probabil economia de piata .. ca sa ai ce cumpara ...
sau ca sa nu mai te chinui sa pui inca 2% ricin ..

Concluzie ... nu poti sti daca ciorba are prea multa sare sau nu decat daca o gusti asa si cu ASP -ul - nu stii cu ce carburant " se simte " bine daca nu testezi.

Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 04 October 2012 - 08:21 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#25 Useril este offline   flypol 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4092
  • Inregistrat: 01-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 07 October 2012 - 08:51 AM

Da
Bine ca zboara si....insectele !
0

#26 Useril este offline   Teo-Costin 

  • T.C.I.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1399
  • Inregistrat: 13-June 07
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI-Tineretului

Postat 07 October 2012 - 08:44 PM

Vezi postareaflypol, la 07 October 2012 - 08:51 AM, a spus:

Da


Da .... ce anume?
Take the first step in faith. You don't have to see the whole staircase, just take the first step.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro