Modelism - RHC Forum: Sagita - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Sagita Un planor devenit motoplanor

#151 Useril este offline   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 03 March 2013 - 07:58 AM

nimic nu se compara cu satisfactia primului zbor. Chiar astept sa vad modelul, cand o fi...poate la RR.

aia cu zborul de incercare Nr.5 chiar mi-a placut. E excelenta idee sa faci cate o operatiune la fiecare zbor, in asa fel incat nimic sa nu fie uitat. In aviatia reala se pot face multe zboruri de incercare, si in fiecare zbor se testeaza cate ceva..

Numai bine, si cat mai multe termici cu puiul tau!

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 03 March 2013 - 08:01 AM

0

#152 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 03 March 2013 - 09:29 PM

A iesit ceva fain de tot. Brava inca o data. Cand il mai filmezi, fa rost de o camera mai buna sa-ti punem note si la artistic :D . La tehnic e de 10 cu felicitari. :good:
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#153 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 04 March 2013 - 09:44 PM

Mulţumesc frumos de aprecieri. Senzaţiile de la faţa locului nu pot fi descrise suficient de bine (poate colegul Florin ar fi fost mult mai în măsură să facă acest lucru). Iniţial noi am ieşit pentru un set de reglaje şi setarea comenzilor deoarece montarea pârghiilor de comandă am efectuat-o fără să am la îndemână şi emiţătorul RC şi nu eram sigur de poziţia neutră a servourilor. Când am terminat reglajele, am verificat poziţia centrului de greutate (nu a fost necesară nici o bucăţică de plumb în plus) şi după două lansări din mână fără motor, am decis să încercăm şi o lansare cu motor. Ceea ce a urmat s-a văzut mai mult sau mai puţin clar în filmuleţe. Cel puţin ultimele două lansări au depăşit cu mult cele 10 minute programate, practic Florin nu se îndura să-l aterizeze, aşa cum am afirmat anterior, ploaia ne-a gonit acasă.
Versiunea de 2,5m este încă în lucru, montura pentru ampenajul orizontal este în sfârşit finalizată.Fisier atasat  Montura ampenaj.jpg (61.63K)
Number of downloads: 43
Sultan Eduard
0

#154 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 08 March 2013 - 08:52 PM

Fisier atasat  Resize of DSC_0003.jpg (237.93K)
Number of downloads: 92
"Mama şi puiul" pe timpul sesiunii de zbor de azi.Fisier atasat  Resize of DSC_0005.jpg (226.49K)
Number of downloads: 93
Ca şi comportament, comparativ cu versiunea mai veche:
- versiunea cu ampenaj în "T" are viteza ceva mai mare;
- "stă" ceva mai bine în termică;
- execută loopingurile într-un mare fel (îmi pare rău că nu le-am filmat);
Comparaţia am făcut-o astăzi zburând împreună cu Florin. Vremea a fost deosebit de generoasă cu noi şi ne-a oferit o combinaţie de termică cu un vânt foarte calm, lucru ce ne-a permis să punem în valoare cele două zburătoare.
Să nu uit, greutatea gata de zbor este de 1500 grame la o suprafaţă portantă de 46 decimetri pătraţi.
Sultan Eduard
0

#155 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 08 March 2013 - 10:02 PM

Hmmm, mai greu decat ma asteptam... eu am 1200 grame la 50dmp la Cumulus.
Si numele il arata un pic mai vitezist decat un termic.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#156 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 09 March 2013 - 09:17 AM

Aşa este, nici eu nu ma-m aşteptat la greutatea asta, dar la zbor se comportă super.
Rămâne de văzut cum va ieşi cel de 2,5m, mai ales că am ajuns şi cu el aproape de final (ieri seară am înfoliat şi aripile).
Zboruri line şi s'auzim de bine.
Sultan Eduard
0

#157 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 12 March 2013 - 08:25 AM

Cat valoreaza munca dv. :)

http://www.rcgroups....d.php?t=1849294
... cu picioarele pe pamant ...
0

#158 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 12 March 2013 - 09:25 AM

M-ar interesa ce profil, profile au aripile, nu prea am mai urmarit evolutia din ultimii ani la planoare si de aceea intreb. Am in cap o aripa de planor pe la 2,5-2,8 m .Lucrez deja la o matrita de fuselaj (modelul a fost facut de mult dar arata bine si acuma e subtirel si aerodinamic) care are 1,35 m cu tot cu directie.

Mersi
Ciao Sorin
0

#159 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 12 March 2013 - 09:43 PM

Profilul ales este MH 32. Desi este mai subtire decat cel din plan, comportamentul in zbor este mai mult decat multumitor.
Voi termina in scurt timp si pe cel mare si voi prezenta impresiile.
P.S. Legat de valoarea muncii mele nu voi comenta. Prietenii se gasesc foarte greu si nu au valoare in bani.
Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#160 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 13 March 2013 - 04:41 PM

Sorin citeste postul asta si o sa te ajute un pic la selectiunea profilului.
http://www.rcgroups....ghlight=airfoil


Uitete la instructiuni la aceste modele si aici poti decide la un plan de aripa.
http://www.topmodelc...t_lang_client=2

Eu zic ca n-ar fi rau sa pui intrebari la Cafenea.
0

#161 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 04:52 PM

Foarte multe din modelele de la Topmodel CZ folosesc MH32, pare foarte popular, daca nu si cel mai eficient.
Grafas, Fascination, modele folosit de detinatorul recordului FPV de 111km, tot de la Topmodel, tot MH32 au drept profil.
http://www.mh-aeroto...ils/mh32koo.htm

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 13 March 2013 - 04:56 PM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#162 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 13 March 2013 - 05:53 PM

Vezi postarearenatoa, la 13 March 2013 - 04:52 PM, a spus:

Foarte multe din modelele de la Topmodel CZ folosesc MH32, pare foarte popular, daca nu si cel mai eficient.
Grafas, Fascination, modele folosit de detinatorul recordului FPV de 111km, tot de la Topmodel, tot MH32 au drept profil.
http://www.mh-aeroto...ils/mh32koo.htm


Si eu am observat asta. Intradevar majoritatea modelelor acolo sint bazate pe MH32 dar in cazul dat eu cred ca profilul este o alegere mai personala :unknw: petru ca unii vor sa zboare mai incet altii mai repede unii vor sa foloseasca refelx si camber altii vor liniste si lipsa de complicatie cu RES (cirma profundor spoiler). Poate Sorin vrea sa ne spuna in ce directie vrea sa mearga. Vrea RES sau Flaps si Eleroane vrea sa aiba un model care zboar amai incetisor sau mai repede vrea sa se relaxeze sau sa zbore ca ne_____nul(112Km/ora sa bata recordul :yahoo: :vava: ). Sau poate in fuselaj are o suprafata plata unde se ataseaza aripa si va face mai multe seturi de aripa petru te miri ce are chef sa zboare atucni. Sint atitea obtiuni si ne trebuie un pic de focus aici ;) .
0

#163 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 13 March 2013 - 06:37 PM

Recordul este de distanta dus-intors, nu de viteza.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#164 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 13 March 2013 - 09:19 PM

E un model de fuselaj facut prin 1983-84, de fapt a fost un planor neterminat deoarece nu am putut face rost de fibra de sticla si rasina sa fac fuselajul.
Era proiectat asa ca sa intre statia Start 5 in el nimic mai mult statia era mai mare decat statiile din ziua de azi, acum fuselajele sunt ceva mai suple, dar mie imi place asa seamana a planor nu a teava.
Facusem aripile cu flapsuri si eleroane impanzite cu balsa complet 2 mm extrados si 1,5mm pe intrados, ampenajul cu naca 009 impanzit tot cu balsa de 1,5mm
Un set de aripi avea profil Epler 211 e un profil cu dubla curbura, acel profil devine aproape simetric sau spre simetric daca ridici flapsurile si eleroanele in sus (era cu un mixer mecanic ca nu erau statiile de azi) si atunci zbura cu viteza, F3B proba de viteza.
Cealalta varianta de aripi cu trecere de profile dar nu-mi mai amintesc ce Epler erau.
Dupa o vreme vazand ca nu pot face rost de fibra si rasina am renuntat iar aripile s-au distrus in timp si le-am dat foc
Acuma as fi tentat sa fac o aripa tot impanzita cu balsa complet putin spre eliptic din bucati cum sunt multe aripi in ziua de azi si ma gandeam la profile RG sau SD?dar am zis sa mai urmaresc putin ce fac altii.
Sa zboare in termica dar sa zboare si cu viteza eleroane flapsuri si mixate sa mearga toate si ca flaps si ca frana.
Habar nu am ce e RES.
Poate in fuselaj o suprafata plata unde se ataseaza aripa (sau il fac sa mearga si si ) sa pot face mai multe seturi de aripa, ma mai gandesc pana fac matrita fuselajului.
Primesc sugestii de la cine e dispus.

Ciao Sorin

Fisiere atasate


0

#165 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 14 March 2013 - 05:55 AM

RES=Rudder Elevator Spoiler=Tradus; Cirma, Ampenaj orizontal, Distrugator de portanta.

Aceasta postare a fost editata de F2B: 14 March 2013 - 05:56 AM

0

#166 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 14 March 2013 - 08:33 AM

Am vazut ce inseamna dar nu an inteles de ce distrugator de portanta ca merge flapsul in sus?Eu vreau vreau sa fac si eleroanele sa miste in sus odata cu flapsurile asa e mai eficient.
Reflex si camber iarasi habar nu am ce e.

Ciao Sorin
0

#167 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 15 March 2013 - 12:14 AM

Fisier atasat  Resize of DSC_0017.jpg (70.08K)
Number of downloads: 46Aripile au ajuns şi ele în faza finală. Zborul de probă se apropie.
Sultan Eduard
0

#168 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 15 March 2013 - 04:18 PM

Nu stiu crare sint definitiile la reflex si camber dar o sa explic asta.
Reflex so camber sint numai im planoare care au flaperoane flaps si eleroane in aripi. In planoarele moderne, si aici cred ca Mark Drella a in ventat acest sistem de profil de aripa, profilele sint evoluate in asa maniera sa folosesti flapsurile si eleroanele in efect sa schimbi profilul la aripa. De exemplu cind ridici eleroanele si flapsurile 1-2 grade in sus si le lasi acolo (aceasta se cheama pozitia reflex), planorul zboara mai repede dar pierde inaltime un pic mai repede si acest MOD de zbor se cheama VITEZA. Atunci cind flapsurile si eleroanele sint in pozitia neutra atunci se cheama MOD Neutru de zbor si aici gasesti cea mai buna panta de planare. Cind Flapsurile sint jos un pic 3-4 grade jos si le elasi acolo, ca si cum ai schimbat pozitia lor neutra (se cheama Camber) este flositor in termala cind vrei sa incetinesti si sa faci cercuri ma i strinse si deasemenea se foloseste la lansare.
0

#169 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 15 March 2013 - 07:02 PM

Da acum stiu la ce se refera dar si daca ma bateai nu ghiceam.

Pai vezi exact asta voiam sa fac eu ( postul 164), in 1983 acum 30 de ani, cand am facut modelul de fuselaj si aripile cu profil Epler 211 care se preta la asa ceva, cand ridicai flapsurile si eleroanele profilul devenea mai spre simetric si zbura cu viteza mai mare .


Cam asta vreau si acum si ma orientez la un profil care e ok si pentru asa ceva. Dar sa mor daca stiam denumirea in engleza .

Ciao Sorin

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  e211.gif (12.17K)
    Number of downloads: 65

0

#170 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 19 March 2013 - 12:01 AM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 15 March 2013 - 07:02 PM, a spus:

Da acum stiu la ce se refera dar si daca ma bateai nu ghiceam.

Pai vezi exact asta voiam sa fac eu ( postul 164), in 1983 acum 30 de ani, cand am facut modelul de fuselaj si aripile cu profil Epler 211 care se preta la asa ceva, cand ridicai flapsurile si eleroanele profilul devenea mai spre simetric si zbura cu viteza mai mare .


Cam asta vreau si acum si ma orientez la un profil care e ok si pentru asa ceva. Dar sa mor daca stiam denumirea in engleza .

Ciao Sorin


Sorin Nu vreau sa abuzes postul lui Edi. Poate vrei sa incepi un post nou.
Epler era competitiv in urma cu 30 de ani. Eu as sugera sa te uiti la SD7037 MH32 SA7035 S7012. Din toate astea as pune SD7037 sau MH32. Amindoua sint foarte bune. SD este un pic mai incet dar in termala este mai bun decit MH. MH fuge mai repede dar poati fugi prin termale si nu iti dai seama ca ai tracut prin una. Am auzit ca a tunci cin se schimbau pilotii de pe SD pe MH se intrebau unde au disparut termalele.
0

#171 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 19 March 2013 - 08:14 AM

Interesantă comparaţie, nu am găsit informaţia pe nicăieri (nu prea am timp să vizitez şi forumurile stăine). Eu atunci când am făcut alegerea profilului primul criteriu a fost uşurinţa de a reproduce cât mai exact profilul cu mijloacele avute la dispoziţie, pe locul doi a fost gama de aplicaţii pentru care este recomandat şi să fie cât mai subţire (atât cât permite un astfel de profil).
Modul cum planează versiunea de 2m mi-a confirmat fapul că am ales o configuraţie câştigătoare cel puţin pentru condiţiile meteo din zonă. Rămâne de văzut cum o să fie la vară...
Zboruri line.
Sultan Eduard
0

#172 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 19 March 2013 - 01:59 PM

F2A multumesc de informatii.
Stiu ca profilele Epler nu mai sunt de actualitate de mult .Se pare ca totusi Epler a inventat treaba cu reflex si camber acum peste 30 de ani si nu Mark Drela.
Da poate deschid un topic cu planor.

Ciao Sorin
0

#173 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 25 March 2013 - 11:29 PM

Deoarece vremea nu-mi permite să ies la zbor pentru teste, deja mă gândesc să reconstruiesc fuzelajul pentru prima versiune prezentată la început deoarece mi se pare cam greu. De fapt vreau să mut motorul în botul modelului. Estimez astfel o reducere de greutate de aproximativ 100 grame. Rămâne de văzut.
Sultan Eduard
0

#174 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 25 March 2013 - 11:53 PM

Edi daca faci acelasi stil de fuselaj atunci cintareste fuselajul curent si afla unde este CG fuselajului. Fa calcule si vezi unde este cel mai bun loc sa pui servourile. Sint sigur ca o sa le pui in coada sa balansezi motorul si bateria. Daca in continuare trebuie greutate in coada nu e bine sa adaugi plumb. Adauga lucruri folositoare ca de exemplu lonjeroane intarituri etc. Planuieste mai inti, si vezi cum se distribuie greutatea mai bine numa dupa asta poti sa te apuci de facut planu pentru noul fuselaj.
Poti incerca si ceva nou. De exemplu poti mula fuselajul. Faci o matrita din lemn (doua jumatati). Pune hirtie cerata pe matrita, uda balsa si pune aracet intre fisiile de balsa si invelestele in bandaj elastic. Cind se usuca taie si imbina cele doua jumatati. Pentru ca este un model mai mare cu motor in bot atunci adauga fibra de sticla in afara fuselajului. O sa fac ceva in seara asta si o sa pun citeva pozne :pardon: aici.

Aceasta postare a fost editata de F2B: 25 March 2013 - 11:55 PM

0

#175 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 26 March 2013 - 08:21 AM

Cam la asta mă gândeam şi eu, mai ales că am deja un set de mulaje mai vechi (aproximativ 20 ani) pe care pot lucra fără probleme. Mulţumesc de sfaturi.
Sultan Eduard
0

#176 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 26 March 2013 - 10:50 AM

Edi te-ai gandit la un fuselaj de fibra? cam la cate grame ar trebui sa iasa un fuselaj de fibra pe la 1350 mm lungime cu tot cu directie?
Intreb pentru ca eu fac acuma o matrita in cateva zile e gata, si sa stiu la cat sa scot fuselajul?se poate si mai usor si mai plapand si mai robust dar ceva mai greu si mai din carbon ... .
Chiar nu am idee cat ar trebui sa aiba fuselajul.
Mersi
Ciao Sorin
0

#177 Useril este offline   edisultan 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2068
  • Inregistrat: 16-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:Aeromodelism, navomodelism

Postat 26 March 2013 - 08:52 PM

Am cântărit fuzelajele. Echipate complet, mai puţin acumulatorul, greutăţile sunt: cel vechi are 720 grame - lungimea de 1200 mm, iar ce nou 670 grame - lungimea de 1300 mm. Electronica o estimez la aproximativ 180 grame. Sârmele de joncţiune (oţel de 4 mm) 70 grame. Probabil utilizând altă tehnică s-ar putea obţine o greutate mult mai mică. Sper să fie de folos.
Sultan Eduard
0

#178 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 26 March 2013 - 09:47 PM

Mersi Edi,

deci ca sa faci o treaba ca lumea ar trebui sa scoti un fuselaj din fibra sub 400de grame, pe la 300 grame, 250 grame ar fi ideal dar trebuie obligatoriu kevlar si carbon.

Ciao Sorin
0

#179 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 26 March 2013 - 10:02 PM

Edi fuselajul la Skihawk este pe la 260g si este cam marimea care o cauti. Deci asta este tinta. Se poate face si mai usor daca pui fibra de carbon.
0

#180 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19166
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 26 March 2013 - 11:15 PM

Mi se par cam mari greutatile de care discutati... :unsure:
Am avut un fuselaj de 110 cm la vanzare prin toamna si a avut 170 grame parca, a ajuns la rottyrc, care il are la vanzare acum.
Sa fie din cauza ca era pentru V-Tail, si la cele cu coada incorporata atarna mult coada ?
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 17 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro