Hpi Flux Vapor pro vs. Etronix Photon 2.0.
#1
Postat 15 July 2012 - 10:22 AM
-Etronix Photon 2.0 Linkul meu
-HPI Flux Vapor pro : Linkul meu
Am gasit ambele esc-uri in Romania. Daca mai aveti si alte sugestii pentru un esc de max. 300 de lei, brushless cu +45A, ascult! :drinks:
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#3
Postat 15 July 2012 - 10:03 PM
Nu stiu daca era chiar necesa sa deschizi un nou topic, doar daca adresai intrebarea la http://www.rhcforum..../page__st__2550 primeai mai repede raspuns.
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 15 July 2012 - 10:04 PM
#4
Postat 15 July 2012 - 10:25 PM
Tudorb, la 15 July 2012 - 10:22 AM, a spus:
-Etronix Photon 2.0 Linkul meu
-HPI Flux Vapor pro : Linkul meu
Am gasit ambele esc-uri in Romania. Daca mai aveti si alte sugestii pentru un esc de max. 300 de lei, brushless cu +45A, ascult! :D
ca fapt divers si ca sa te putem ajuta :
CE ECHIPEZI CU UNU DIN ESC`urile ASTEA ???
off-road , on`road , drift , touring , mt , truggy , truck , buggy ???
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#5
Postat 16 July 2012 - 08:24 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#6
Postat 16 July 2012 - 09:02 AM
Mergi pe hobbywing fara probleme.iti e de ajuns esc-ul ezrun de 60a.
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX5T - truggy nitro
-Mugen MBX6 - buggy nitro
-Kyosho MR03 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#7
Postat 16 July 2012 - 09:40 AM
Tudorb, la 16 July 2012 - 08:24 AM, a spus:
Unii zic gresit! A fost o problema cu niste loturi la modelele Flux Vapor si nu Flux Vapor Pro, dar s-au remediat foarte repede. Toate esc-urile din gama Vapor sunt versiunea a 3-a acum. Iar garantia acopera oricum orice defectiune de acel gen.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#9
Postat 08 September 2012 - 09:21 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#10
Postat 08 September 2012 - 10:02 AM
1 - s`au ars niste infasurari din motor !
2 - s`au ars niste fet`uri din esc in acest caz vorbeste cu EBA , pe mine me costa sa repar esc 70 de lei park sau mai ieftin chiar nu mai stiu sigur ...
Sper ca ti`am fost de ajutor ! Ma poti suna sa discutam mai multe daca vrei 0760922611 ! MANU ! :drinks:
________________________________________________________________________________________________________________________
~ Topicul meu cu Feed-Back ~
#13
Postat 08 September 2012 - 11:23 AM
Tudorb, la 08 September 2012 - 09:21 AM, a spus:
Cu aceeasi problema ma confrunt si eu. In mod normal ESC-urile de la CASTLE vin cu firele legate direct pe placa insa in unele versiuni conexiunea se face prin niste borne. Problema e ca ESC vine (cel putin pe APACHE) fixat prin banda dublu adeziva direct pe sasiu ceea ce face ca vibratiile sa fie transmise si ESC-ULUI iar la final firele sa se rupa de acele borne. Solutia oferita de altii e scoaterea celor 2 borne si lipirea direct pe placa, dupa care fixarea firelor cat mai strans sa nu aiba joc.
P.S. Dupa masa fac operatia ;).
Fisiere atasate
-
hpi_apache_07.jpg (94.88K)
Number of downloads: 97
Aceasta postare a fost editata de Hyp3rion: 08 September 2012 - 11:25 AM
#14
Postat 08 September 2012 - 11:44 AM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#15
Postat 08 September 2012 - 11:57 AM
#18
Postat 08 September 2012 - 12:52 PM
Poate ai o pietricică blocată în spur, asta dacă transmisia acolo nu e închisă.
Roşu nu ar trebui să fie - ci roşu de regulă e + .
#20
Postat 10 September 2012 - 09:40 AM
Ady., la 10 September 2012 - 08:16 AM, a spus:
Ce ai prietene, te simti in cosmos? Daca defectiunea lui era o problema de garantie,fi sigur ca ne contacta si il schimbam, nu intra pe forum sa discute cu tine. Dar tu oricum nu ai de unde sa stii,e usor sa stai pe forumuri la tastatura si sa dezbati despre ce am mai vazut pe hobbyking si ce s-a mai scos la vanzare la sectiunea second hand si sa lansezi discutii fara sa vii in cunostinta de cauza, ca asa e romanul..
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 10 September 2012 - 09:42 AM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#21
Postat 10 September 2012 - 03:26 PM
sandrei, la 10 September 2012 - 09:40 AM, a spus:
Nu ma simt in cosmos ca nu am fost, daca tu esti zine si noua cat de rarefiat e aerul acolo.
Chiar sunt curios cate escuri au fost schimbate pe Romania pe baza garantiei. Da e usor sa stau cu un laptop si sa tastez, dar ma mira faptul cum ai net la tastatura si in acelas timp si un display la care sa vezi ce scri. Si asa ca sa nu ramai prost, rar ma uit pe hobbyking, dar cred ca tu sti mai bine ca proabil le esti client fidel de l-ai dat taman pe el exemplu. SH asta e daca am prins si eu odata un chilipir de ce sa ii las pe altii sa profite de el? Pacat ca nus roman si nici rom, doar crescut printre romani.
Hai las asa si da-o la pace.
Aceasta postare a fost editata de Ady.: 10 September 2012 - 03:29 PM
#23
Postat 10 September 2012 - 07:40 PM
Ady., la 10 September 2012 - 08:16 AM, a spus:
Daca ar fi sa inapoiez ESC-ul, nu cred ca ar fi vreo problema, deoarece din cate am citit pe alte forumuri cei de la HPI sunt la curent cu aceasta buba si se schimba fara probleme (teoretic).
Asa cum ziceam, ieri l-am desfacut si am incercat sa lipesc firul direct pe placa. Cam 1.30 ore a durat toata operatia. E mai dificil, deoarece locul unde trebuia lipit firul se-ncalzea al naibii de greu (radiatorul de pe ea prelua toata caldura). Iti trebuie un aparat de lipit la cald (450 grade)sau clasicul pistol de lipit. Pentru mai multa siguranta am gaurit placa si am bagat firul prin ea, lipindu-l pe ambele parti. Nici draqu nu-l mai rupe de-acolo :good:.
Dupa ce am incasetat ESC-ul la loc, la montajul lui pe sasiu am renuntat la banda adeziva. In schimb am folosit un kit de montaj (bison) cca. 15 ron la Bricostore. Clar sta mult mai bine fixat decat cu banda adeziva.Recomand la cei care au esc-ul lipit cu banda adeziva sa foloseasca kitu de montaj.
Bafta !
Aceasta postare a fost editata de Hyp3rion: 10 September 2012 - 07:41 PM
#24
Postat 10 September 2012 - 11:11 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
#27
Postat 11 November 2012 - 11:17 PM
Veniti fratilor la curse, acolo e distractia
Fxracing driver :
Team Associated Romania/ Clubul Sportiv FxracingMS/Team Associated B6/B64D/TC6/SC8 Tekin RS Pro/Sanwa/Reedy Brushless
WWW.FXRACINGMS.RO official club
#28
Postat 12 November 2012 - 10:30 AM
Tudorb, la 11 November 2012 - 10:06 PM, a spus:
Sa-nteleg ca nu a fost nou si implicit nu are garantie???Intreb pentru ca vreau si eu un flux vapor pro.
Team Durango DESC210
Spektrum DX3S with Telemetry
#29
Postat 12 November 2012 - 04:38 PM
icet, la 12 November 2012 - 10:30 AM, a spus:
A fost nou, insa proprietarul a omis sa completeze faptul ca a remufat el tot esc-ul fata de cum era original si au cazut cateva picaturi de cositor intre mufe si s-a creat punte intre ele, fiind incepator in lipituri, nu a observat, l-a pornit si a puscat instant.
Aceasta postare a fost editata de sandrei: 12 November 2012 - 04:38 PM
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#30
Postat 12 November 2012 - 08:25 PM
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)
May contain traces of nitro, human flesh and craziness.