Modelism - RHC Forum: Reglaj motor FS-15S - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Reglaj motor FS-15S

#1 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2012 - 05:45 PM

Ma poate ajuta cineva sa reglez motorul de pe Crusher?? E un FS-15S si nu ii mai dau de cap deloc. Si ma refer la ajutor fizic, cu surubelnita in mana, ca teorie stiu din plin :clapping: Dar practica ma omoara. Nu mai merge nici cu setarile de fabrica. Daca e bulit sa aflu si eu!! In timpul saptamanii sunt in Bucuresti, iar in weekend in zona Campina. Dau spritz/gratar/cash, la alegere. PLEASE!!!!!!!!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#2 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 July 2012 - 09:11 PM

Pare-se ca motorul este dus, nu mai am compresie din cate mi-am dat seama. Adica nu mai pot ridica masina de la pamant tinand-o se pullstarter si axul il pot invarti cu mana, chiar fara flywheel-ul montat. So, presupun ca ioc compresie!!

Acu' vine intrebarea catre userii experimentati ai acestui forum: iau in loc tot un FS-15S cu 100$ cu tot cu transport sau imi recomandati altceva? Si daca da, cam ce anume? In principiu in gama low end to middle range. Sa nu va aud cu nu stiu ce Bonito de la Novarossi :D :) Eventual ceva cu sau la care se poate adapta un rotostarter.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#3 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2012 - 02:19 AM

Cateva idei:

http://www.ebay.com/...1#ht_668wt_1178
http://www.hpiracing...ducts/en/15101/
http://traxxas.com/p...s/engines/pro15
http://www.teamassoc...s/details/2916/
http://www.osengines...s/osmg2034.html
http://www.ebay.com/...#ht_1509wt_1159
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#4 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 10 July 2012 - 11:37 AM

http://shop.hpi-raci...0.html?cPath=25
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#5 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 July 2012 - 02:19 PM

Vezi postareasandrei, la 10 July 2012 - 11:37 AM, a spus:



Pai nu e cam mare? Si fizic, si ca putere! Si acum vad ca are rotary carburator, nu slide. Cred ca ar fi cam complicata adaptarea de launul la altul
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#6 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 July 2012 - 12:13 AM

Intre timp m-am hotarat sa-mi cumpar acelasi motor, l-am gasit cu 100$ pe ebay, brand new, transport inclus. Din pacate e un model cam vechi si un alt motor ar fi cerut destul de multe adaptari la evacuare, carburator si altele de genul acesta. Dar nu-i timpul pierdut, o sa-i vina probabil randul si lui GX-21 la un moment dat :pardon:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#7 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 18 July 2012 - 06:41 PM

Si mi-aaa veniiit motoooooruuuu'!!! :) Primul lucru - numarat turele de la HSN si LSN, of course!! Dupa aceea a urmat desfacerea completa si verificarea-curatarea. Erau ceva vagi urme de span de aluminiu, asa ca bine am facut. Uns, montat la loc si pus pe masina. Urmatoarea etapa, probabil una dintre cele mai dezbatute probleme de pe forum :yahoo: , rodajul!!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#8 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 19 July 2012 - 05:34 PM

Vezi postareaTzicul, la 18 July 2012 - 06:41 PM, a spus:

Si mi-aaa veniiit motoooooruuuu'!!! :blush: Primul lucru - numarat turele de la HSN si LSN, of course!! Dupa aceea a urmat desfacerea completa si verificarea-curatarea. Erau ceva vagi urme de span de aluminiu, asa ca bine am facut. Uns, montat la loc si pus pe masina. Urmatoarea etapa, probabil una dintre cele mai dezbatute probleme de pe forum :) , rodajul!!


Sa ne zici si noua cum il rodezi :)
Fan Nokia.
0

#9 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 July 2012 - 06:54 PM

Vezi postarealamav4, la 19 July 2012 - 05:34 PM, a spus:

Sa ne zici si noua cum il rodezi :blush:


Cu mult mai multa grija decat am facut-o prima data :) Nu vreau sa il stric si pe acesta dupa doar un galon consumat. Am aflat si eu mai multe despre HSN, LSN, combustibili, temperaturi, altitudini, umiditati, pinch test s.a.m.d. Mi-am luat termometru, Tornado 16% (si nu il mai schimb). By the way, cam toti producatorii de motoare recomanda un procent minim de ulei de 12%, iar Tornado are doar 10,8%, parca. Ar putea fi vreo problema? Si nu ma duc la curse cu ele, doar distractie, deci nu vreau performanta extrema! Am vazut ca doar Byron are 12% la "Race" si 16% la "Backyard basher". Din pacate se gaseste doar la doierce si m-am cam enervat pe ei de cand cu service-ul la elicopter. Ma gandeam sa comand niste castor oil la cei de la Katz, sau ceva in genul acesta, si sa mai "lubrifiez" eu un pic combustibilul, sau Lube Booster de la Byron Fuels. Doar o idee, totusi... si nu stiu daca merita

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 19 July 2012 - 06:55 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#10 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 July 2012 - 02:12 AM

Tocmai m-am uitat pe cutia de tornado, e Competition 16% cu doar 8.6% ulei "Special dedicated oil blend for lean setting" NO WAY SA-L BAG PE ASTA LA RODAJ!!!!!!! Cred ca o sa iau un Morgan fuel, tot 16%, cu 12% ulei
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#11 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2012 - 06:44 PM

Nici Morgan nu prea se gaseste, din pacate. Aveti vreo recomandare pentru vreun ulei de ricin, sa maresc procentul total de ulei din combustibil pe perioada rodajului? Din pacate uleiurile dedicate de la Klotz si Byron nu se gasesc in Romanica :D

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 23 July 2012 - 06:46 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#12 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 July 2012 - 11:26 PM

Vezi postarealamav4, la 19 July 2012 - 05:34 PM, a spus:

Sa ne zici si noua cum il rodezi :)


Deci! S-a facut nefacuta, adicatelea rezolvai cu rodajul. In parcarea Cora Pantelimon, la ceas de seara, sa mai scap de caldura zilei. Am inceput cu reglajele de fabrica, combustibil Byron 16% nitro si 12% ulei. Primul rezervor s-a dus incredibil de repede, cred ca in mai putin de 4 minute. Temperatura maxima - 45°C. Al doilea, al treilea si al patrulea rezervor au mers ceva mai mult, temperatura maxima 55, 65 respectiv 75°C, fara a accelera prea tare. Dupa care am inceput sa caut o roata si piulita prin parcare :blush: La al patrulea rezervor, strans HSN 1/4 ture si turat un pic mai tare. Al cincelea rezervor, la fel, temperatura maxima undeva pe la 100°C. Al saselea rezervor a reprezentat prima accelerare mai serioasa, cu scurte burst-uri de turatie maxima. Culmea e ca temperatura nu a depasit 85°C. Urmatoarea faza e reglarea franei, relantiului si bineinteles HSN si LSN, pana ajung pe la 110°C. Pana una, alta, motorul merge un vis, o minune :good:
Am totusi o neclaritate. Am observat ca temperatura carterului e mai mare decat cea a radiatorului. Eu m-am luat dupa a doua, o fi bine, o fi rau?

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 25 July 2012 - 11:28 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#13 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 26 July 2012 - 01:34 AM

treci maine pe la pista in tineretlui si se rezolva, sunama inainte

0723652247
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro