Modelism - RHC Forum: Kyosho Mad Force - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Kyosho Mad Force Mi-a mancat ficatii Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2012 - 06:10 PM

Dati-mi o idee ce pot sa mai fac cu motorul, mi se tot opreste cand il accelerez puternic atunci cand masina este deja in miscare. Deci nu la pornirea de pe loc. LSN este reglat "ca la carte" adica este ingropat 0,5 mm de la fata carburatorului, exact cum vrea producatorul. Pleaca de pe loc ca nebuna, dar la iesirea din curba, de exemplu, cand "ii dau talpa" moare imediat. Relantiul este stabil, scoate fum atat cat trebuie, asa ca nu stiu ce sa-i mai fac. Singura treaba ciudata este ca nu pot sa imbogatesc LSN-ul suficient de mult ca sa verific la pinch test daca creste turatia mai mult de 5-6 secunde, moare in clipa in care ii scot starerul de pe bujie. Daca saracesc suficient de mult amestecul motorul se opreste repede, 1-2 secunde, asa cum ar trebui. Deci, ceva idei?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#2 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 09 June 2012 - 06:15 PM

Poate nu e low speed reglat bine, nu cred ca ar trebui sa plece de pe loc ca nebuna.

Relantiul: cand masina este suspendata rotile nu trebuie sa se mai roteasca.

Temperatura: cate grade are motorul cand se opreste ? Si la cate grade il tii cand te dai cu masina ?

High speed: aici ai umblat ca nu te-am auzit ?


Poate trebuie low speed mai bogat.

Aceasta postare a fost editata de lamav4: 09 June 2012 - 06:19 PM

Fan Nokia.
0

#3 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2012 - 06:21 PM

Pai eu zic ca aproape sigur e LSN, dar atunci nu ar mai pleca bine de pe loc. Am facut gresala sa desfac carburatorul fara sa numar cate ture avea din fabrica. Dar cartulia lui spune clar, ingropat 0,5 mm. Si l-am masurat cu sublerul, e bine. Cat despre pornitul in forta de pe loc, e OK, se ridica pe doua roti si inainte de a incerca eu sa-l "imbunatatesc" :good:
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#4 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2012 - 06:26 PM

Relantiul e ok, temperatura nu o stiu, dar din experinta (il am de 4 ani, dara fara a fi folosit intensiv, 2 galoane cu 2 masini merse in paralel) zic ca e OK, HSN-ul l-am reglat pana la urma, a trebuit sa-l mai saracesc un pic, nu avea forta cand il bagam in ture. Daca LSN-ul il mai imbogatesc doar un pic, nu mai porneste nici picat cu ceara
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#5 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 09 June 2012 - 06:33 PM

Atunci mai umbla la carburator :good:
Fan Nokia.
0

#6 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 09 June 2012 - 06:34 PM

Termometru nu folosesti deloc ? Poate s-a supraincalzit candva si ai stricat motorul.
Fan Nokia.
0

#7 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2012 - 07:28 PM

Vezi postarealamav4, la 09 June 2012 - 06:33 PM, a spus:

Atunci mai umbla la carburator :good:



Prea tarziu :rofl:
Motorul sigur nu-i stricat, mergea perfect pana la noile reglaje :lol:) Si cum nu se farama decat daca gresesti HSN... bag mana in foc pentru el
Si termometru o sa-mi iau cu prima ocazie, mai ales ca am de gand sa dau in ele vara asta. Si cum iarna nu-i ca vara...
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#8 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 11 June 2012 - 05:05 PM

Pare-se ca HSN este prea bogat, dar nu am apucat sa verific ca lumea ca m-au lasat bateriile ieri. Era la 2,5 ture, setare de fabrica, la care mergea foarte bine pana acum insa am schimbat combustibilul si se pare ca acum este prea bogat, motorul fiind foarte rece, nu "clocotea" deloc apa pe el. Cu prima ocazie o sa-l mai "saracesc" un pic, da' cu grija sa nu-l bulesc
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#9 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 June 2012 - 01:59 AM

Hai sa va mai dau un subiect de gandire. Cand misc radiocomanada in apropierea masinutei servo-urile o iau razna, se misca stanga-dreapata parca sunt apucate. Micsari scurte, dese si alternative in jurul punctului de repaus. In momentul in care se departeaza (mai mult de 4-5 metri, sa zicem) totul functioneaza OK. Ceva idei? Radiocomanda este Perfex KT-3HS
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#10 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 12 June 2012 - 05:53 AM

Vezi postareaTzicul, la 12 June 2012 - 01:59 AM, a spus:

Hai sa va mai dau un subiect de gandire. Cand misc radiocomanada in apropierea masinutei servo-urile o iau razna, se misca stanga-dreapata parca sunt apucate. Micsari scurte, dese si alternative in jurul punctului de repaus. In momentul in care se departeaza (mai mult de 4-5 metri, sa zicem) totul functioneaza OK. Ceva idei? Radiocomanda este Perfex KT-3HS

nu stiu daca ne dai subiect de gandire, poate ne intrebi ceva.
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#11 Useril este offline   Ady. 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1141
  • Inregistrat: 06-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 June 2012 - 07:43 AM

E in 27mhz si e normal sa faca asa. I-a cumpara tu o statie in 2.4 si sa vezi ca numai face asa:P
0

#12 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 12 June 2012 - 08:33 AM

Vezi postareaAdy., la 12 June 2012 - 07:43 AM, a spus:

E in 27mhz si e normal sa faca asa. I-a cumpara tu o statie in 2.4 si sa vezi ca numai face asa:P

Asa o fi. Dar totusi Tamiya nu face asa, ba chiar mai mult, daca iau cristalul de la Kyosho si il pun pe radiocomanda Tamiya iar e totul OK cu Mad Force-ul. Deci eu o vad ca o problema a radiocomenzii Kyosho. Uite ca nu am incercat sa iau cristalul Tamiya si sa il pun pe radiocomanda Kyosho, sa vad daca innebunesc si servourile de pe Nitro Crusher. O sa o fac cu prima ocazie
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#13 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 July 2012 - 10:14 PM

Vezi postarealamav4, la 09 June 2012 - 06:15 PM, a spus:

Poate nu e low speed reglat bine, nu cred ca ar trebui sa plece de pe loc ca nebuna.

Relantiul: cand masina este suspendata rotile nu trebuie sa se mai roteasca.

Temperatura: cate grade are motorul cand se opreste ? Si la cate grade il tii cand te dai cu masina ?

High speed: aici ai umblat ca nu te-am auzit ?


Poate trebuie low speed mai bogat.


Am refăcut transmisia, intre timp am cumpărat și termometru, motorul sta undeva pe la 110-115°C și pe aici se și oprește. Când are 80-100°C merge fără probleme. Iar compresia as zice ca e OK, ridic fără probleme mașina trăgând-o de pullstarter. HSN l-am avut ca la carte, dar mergea tare înecat și "bolborosit", asa ca l-am mai sărăcit un pic, ocazie cu care a crescut și temperatura de la 80-90 la 115°C. Iar relantiul e OK. Cât despre LSN o sa încerc sa-l mai îmbogățesc un pic, astăzi nu am mai apucat ca ne-a prins întunericul la pista, n-am scăpat de gura de fiu-meu și am ajuns acolo pe la 8:30 seara. Poate reușesc mâine ceva, s-a oferit si kinder-ul sa ma ajute daca reusesc sa ajung pe la 5 după-amiază la pista
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#14 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 02 February 2013 - 05:51 PM

Acum pentru VARIANTA ELECTRICA :)))

Eu personal nu pot sa sufar termicele, ma enerveaza atatea reglaje, parametri si bagaj aditional care iti pot strica un weekend in care vrei si tu sa iesi sa te distrezi ca omul...

Am reusit sa il conving pe un prieten sa isi ia varianta electrica, de fapt Andu sa isi ia modelul asta de MT de la Kyosho si eu sa isi ia electrica pe LiPo :))

http://www.speedrc.r...4wd-rtr-2044820

Mi s-a parut foarte ciudat sasiul, mai mult spre crawler decat MT clasic, dar e construit foarte bine, iar rotile cu cauciucuri goale, fara burete, fac cauciucurile sa para destul de flescaite. Asta pana realizezi ca de fapt se muleaza foarte bine pe orice teren.

Puntile rigide chiar daca par foarte solide m-au facut sa imi pun intrebarea ce se intampla daca dai cu puntea in vreo piatra sau o agati in ceva cand o fugaresti cu viteza. Sigur o punte cu cardan+bascule e mai scumpa decat o bascula si eventual o fuzeta :))))

In schimb, dupa o iesire cu ea am realizat ca se misca incredibil de bine si ca oricum e facuta sa fie folosita pe teren accidentat la bashing, NU sa vezi ca prinde 60 la ora si se opreste in vreun stalp de iluminat.

Tx-ul de 27 cu care vine (deh, e rtr) fara prea multe pretentii, dar complet functional... servoul pare destul de slabut ca forta, dar merge.... (ambele "probleme" corectabile).
E o masinarie cu care te poti distra de minune.
Face back-flip, are top speed mare, are si control bun la turatie mica pentru catarat pante abrupte, rezistenta la tavaleala.

Am testat-o in parcare la Real, mai in spate pe Metalurgiei, in locul unde strang ei muntii de zapada.
Si atat de interesanta era performanta ei la catarat ca deja erau vreo 5 masini care oprisera sa vada spectacolul.

Cand imi iau MT si eu, sigur imi voi lua modelul asta.
Fain rau !
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#15 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 February 2013 - 03:39 PM

Vezi postareamastabac, la 02 February 2013 - 05:51 PM, a spus:

Puntile rigide chiar daca par foarte solide m-au facut sa imi pun intrebarea ce se intampla daca dai cu puntea in vreo piatra sau o agati in ceva cand o fugaresti cu viteza. Sigur o punte cu cardan+bascule e mai scumpa decat o bascula si eventual o fuzeta :))))


Crede-ma ca nu se strica nimic la ea, ever!! Ce-i drept, am spart putin puntea fata in dreptul diferentialului, dar era o gaurica mica de tot, putea fi reparat cu ceva rasina sau plastic (sau poti pune un caucuic, ceva, sa nu dai direct cu puntea in bolovani). Oricum, a fost foarte ieftin de inlocuit. In rest, se mai uzeaza stifturile de la cardane, dar e o uzura normala, asa ca nu se pune. Una peste alta, e muuuuult mai rezistenta decat orice altceva cu bascule. Ce-i drept, nu are aceeasi manevrabilitate.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#16 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 05 February 2013 - 10:52 AM

mda, aici cam asa e... cam greoaie la viraje.
nu te-ai gandit sa schimbi servo cu una mai puternica ?
prin prea multe tije si combinatii la servo saver se pierde mult, mai ales daca servo nu e prea puternic.
daca vreau sa virez pe loc, nu prea vrea. directia merge ok doar cand e in miscare.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#17 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 February 2013 - 05:35 PM

M-am gandit sa-i schimb servo, dar nu ma deranjeaza chiar asa de tare. Mai ales ca nu o sa imbunatateasca cu nimic raza de bracare. Si oricum nu ma duc la concursuri de drift cu ea :)
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#18 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 February 2013 - 07:21 PM

M-am mai gandit un pic si parca l-as schimba :) Dar am o intrebare: se poate pune unul digital in locul celui analog? Invers stiu ca nu merge.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#19 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2013 - 12:18 AM

Intrebare: credeti ca am vreo sansa sa ard receiver-ul daca inlocuiesc servo-ul original (un Perfex) cu un altul mai puternic ?
Ma gandesc ca asta nou lucreaza la alti curenti, mai mari. Am nevoie de un UBEC, ceva?
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#20 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 17 March 2013 - 08:58 AM

Nu receiverul genereaza tensiunea de alimentare pt servo ci bec-ul din esc. Daca servo-ul ia prea mult curent poate sa scada tensiunea data de bec pina la punctul la care se reseteaza receptorul si/sau esc-ul.

E chiar indicat un servo digital, cele analogice au probleme cu anumite statii in 2.4Ghz
USER BANNED BY ADMIN
0

#21 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2013 - 12:40 PM

Ma jur pe rosu ca n-am decat receiver :) E termica, da? Si e in 27. Cat despre servo, am cumparat unul analogic pen'ca nu am primit niciun raspuns la intrebarea precedenta si am vrut sa siu sigur.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#22 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 17 March 2013 - 01:03 PM

Mai precis.... servourile analogice au probleme cu statiile performante in 2.4, ceea ce nu e cazul la o telecomanda 2.4 RTR, cum e Perfexul cu care vine monstrul asta RTR.


Tzicule, te gandeai cred la faptul ca servoul fiind alimentat prin receiver (ca circuit electric), curentii mari de cativa amperi sa nu deterioreze cablajul din receiver. Nup.
Cum spune DanB, daca ceva nu e de ajuns, se reseteaza receiverul.

Si in cazul asta, bagi UBEC... si... anunta-ma si pe mine cum se misca :)
Tinand cont ca sasiul e un combo intre MT si crawler, si ca vreau sa il folosesc si la escalada, ar ajuta mult sa poata vira si cand sta pe loc, ceea ce nu prea se intampla cu servoul din echiparea RTR.

PS: a mea momentan e cu esc-ul prajit :(( ... am testat-o putin cu un ezrun150A si merge foarte bine, la fel de puternic, doar ca e mai mare decat Orion R8 si nu incape in acelasi loc...
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#23 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 March 2013 - 02:26 PM

Baiat destept receiverul asta!! :) Probabil ca o sa comand un UBEC, pentru siguranta. N-am chef sa stau sa ma uit la ea daca o sa faca figuri. Ai vreo recomandare? De la HK, eventual, poate gasesc ceva in NL. Sau chiar de pe la noi, ca la cat costa nu prea conteaza un adaos "romanesc" de 1000000000000000% :lol: Treaba e ca masinuta o tin la munte si nu cred ca ajung weekend-ul viitor, asa ca mai dureaza un pic pana o sa-i fac proba.
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#24 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 17 March 2013 - 03:26 PM

nu te gandi ca magazinele rc sunt o mafie.... :p
ca sa poata achizitiona de afara trebuie sa plateasca la taxe si impozite de uneori (cu unele piese) iesi mai avantajos daca le iei tu de pe net ca persoana fizica...

poti face comparatia pe ebay, intre alte magazine din UE (UK, de ex.) si China direct.... e cam aceeasi diferena, si din aceleasi motive.

Cu servo nu stiu ce sa iti recomand, ca nu am schimbat prea multe servouri si nu am o parere corecta practic.

Cu UBEC-ul, ti-as recomanda unul in comutatie, nu variator liniar, ca e mai eficient si nu se incalzeste aproape deloc, dar cel in comutatie am vazut ca mai cauzeaza interferente la control, deoarece merge in frecvente inalte. Si trebuie ecranari peste ecranari...
Personal as ramane pe cel din ESC, daca vad ca merge. Nu faci competite cu MT-ul, asa ca nu are rost sa te complici...
Oricum cel mai mare curent l-ar absorbi servo-ul la virarea pe loc, ceea ce nu prea se intampla statistic vorbind de prea multe ori.

Si as prefera un servo cu forta mai mare si viteza mai mica in cazul de fata, tocmai ca sa evit curentii foarte mari in servo. Cam fiecare model/brand are optiunile astea doua: viteza mare - cuplu mic si viteza mica - cuplu mare. Diferenta e doar din raportul de demultiplicare. Parca vazusem pe HK si servouri de 24-25Kgf. Doar sa citesti reviewurile de la ei sa vezi rata de defectare pe piesa respectiva, ca sunt multe care vin defecte.

Bafta ! :)
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#25 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 18 March 2013 - 09:25 AM

Scuze n-am observat partea cu termica.

Inseamna ca totul e alimentat dintr-un pack de 6V sau prin zona, care nu e limitat la ceva de gen 1A. Nu exista nici un stabilizator intre pack si servo. Nu vad sensul sa pui un bec, daca bateria e complet varza nu o sa tina oricum, daca e ok o sa tina si la curenti mari. Daca ai statie in 2.4 servo-urile analogice sint pe incercate, am un hitec analogic care merge brici cu spektrum si deloc cu traxxas, na. Cu traxxas in schimb am folosit vreo 3 servo-uri noname de toata jena, care au mers brici. Deci nu e nici o regula, daca il pui si incepe sa dea din coada, sa vibreze sau sa se supraincalzeasca e clar, nu merge.
USER BANNED BY ADMIN
0

#26 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 26 April 2013 - 01:24 PM

inca o problema (punct negativ) la conceptia masinii...

mi-a rupt de 2 ori bratul lateral al puntii fata... initial am crezut ca de la vreun impact, dar... dupa ce m-am uitat mai atent, am constatat ca arcul standard care preseaza planetara in cupa rotii lipseste.
drept urmare, de la efort considerabil in viraj, planetara a sarit din cupa, a impins lateral din cauza stiftului si a fortat bratul de plastic al puntii pana a facut trosc.
ocazie cu care s-a ciobit si cupa metalica indeajuns de mult incat sa trebuiasca schimbata.

cam tarziu m-am prins de problema asta, am incercat sa ma uit cum as putea pune un arc, dar nu merge arc traditional din cauza formei cupei de la diff.
momentan i-am pus niste bilute de cauciuc.

mai studiez problema dupa ce crapa cupa de tot... :)
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#27 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2013 - 01:40 PM

Sincer, nu prea inteleg cum a putut sa iasa planetara din cupa, nu am patit-o niciodata. Poate ai vreo planetara aiurea, prea scurta? Vezi ca sunt diferite ca lungime, stanga fata de dreapta!
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#28 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 26 April 2013 - 04:13 PM

au joc de vreo 2 mm, poate 2,5 la fiecare din ele.

si nu le-am incurcat... :)

nu stiu, poate am dat EPA la maxim din telecomanda RTR si o fi tras de roti ca nebuna.... ramane de studiat problema :)))
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#29 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2107
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 April 2013 - 09:55 PM

După o revizie a transmisiei și o ”atentă” reasamblare :) :) :)

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 27 April 2013 - 09:59 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#30 Useril este offline   soarece 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2860
  • Inregistrat: 03-January 13
  • Gender:Male

Postat 28 April 2013 - 09:26 AM

Vezi postareamastabac, la 26 April 2013 - 04:13 PM, a spus:

au joc de vreo 2 mm, poate 2,5 la fiecare din ele.

si nu le-am incurcat... :)

nu stiu, poate am dat EPA la maxim din telecomanda RTR si o fi tras de roti ca nebuna.... ramane de studiat problema :)))


nu cumva au si niste o-ringuri de cauciuc LIPSA in cupa ? folosite ca distantier,asa are savage-ul din fabrica la dogbone,la cvd s-ar scoate alea cica...daca-s lipsa ai mare joc si de aia la viraj au sarit...roaga un coleg cu acelasi model sa se uite la el sa vada....

Aceasta postare a fost editata de soarece: 28 April 2013 - 09:27 AM

Ma-ncalt cu tenesii pe dos,am un tricou nike patat de gaura,in cap palarie de paie si pe ochi rayban replica iar pe cheia de la logan scrie renault!
citat : "nu te pune cu prostul...te va trage la nivelul lui si te va bate cu experienta !"
alta culeasa din popor :
"I: De ce-si linge cainele plwa?
R: Pen`ca poate."
0

Arata acest topic


  • 6 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »


Raspuns rapid

  

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro