Modelism - RHC Forum: autopilot aripa zburatoare - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

autopilot aripa zburatoare

#1 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 April 2012 - 03:28 PM

Salutari,

Atasez primele inregistrari (desi facem asemenea zboruri si modele de peste 4 ani de zile) cu un zbor autonom inertial realizat cu o aripa zburatoare cu motor cu combustibil de 1.8 m anvergura.

Aripile sunt de asemenea echipate cu echipament video complet precum si telemetrie. Pot opera si au operat inclusiv in conditii meteo dificile (lapovita, vant de 20-25 m/s).

Am dezvoltat atat modele electrice cat si modele cu motor cu combustibil de a anverguri de 1 metru pana la 4 metri si autonomii, bineinteles, variate functie de scopul propus. Avem solutii cu motor fata sau spate (electric) si motor fata (motor cu combustibil).

MIG-29

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pic_1.jpg
  • Imagine atasata: pic_2.jpg

0

#2 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 April 2012 - 03:42 PM

Si un model termic precum si gashca (intre timp gashca de aripi s-a mai largit cu alte modele :lol: ).
Asa cum ziceam toate stiu sa zboare singure si sunt echipate cu echipament video/telemetrie.

Razele de operare sunt destul de mari mai degraba limitate de legaturile radio din moment ce avem modele care pot sta si 4 ore in aer.

MIG-29

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: pic_3.jpg
  • Imagine atasata: pic_4.jpg

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 04 April 2012 - 03:43 PM

0

#3 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 April 2012 - 03:46 PM

Nu-mi permite forumul sa atasez fisiere de tip kmz...

Se poate rezolva in vreun fel? Nu pot atasa inregistrarea zborului vizualizabila in Google Earth :lol:

MIG-29
0

#4 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 04 April 2012 - 04:20 PM

Eu parca am atasat kml-ul de la recordul de 15km fara probleme ... :lol:...
Fa-l arhiva zip daca nu vrea altfel.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#5 Useril este offline   ALLEN 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3004
  • Inregistrat: 11-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti sector 1

Postat 04 April 2012 - 04:20 PM

schimba extensia in doc sau jpg. apoi incarci fisierele si noi le descarcam, le schimbam din nou in kmz si le incarcam in google earth
_______________________________________________________________________________________
Alaturi de hidrogen, prostia e cea care se gaseste in cea mai mare cantitate in univers. La fel si idiotii.
_______________________________________________________________________________________
0

#6 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 April 2012 - 06:01 PM

Chiar si cu extensia schimbata, fisierul are dimensiunea prea mare...

Incerc sa-l urc maine pe un ftp. Pana la urma n-are decat 3 Mb...
Era un zbor autonom realizat la 240 metri altitudine timp de o ora- un traseu inchis cu lungimea totala de 1.5 km. Distanta totala parcursa depaseste binisor 100 km.

MIG-29

 ALLEN, la 04 April 2012 - 04:20 PM, a spus:

schimba extensia in doc sau jpg. apoi incarci fisierele si noi le descarcam, le schimbam din nou in kmz si le incarcam in google earth

0

#7 Useril este offline   adioperator 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1356
  • Inregistrat: 12-November 09
  • Gender:Male
  • Location:Tulcea
  • Interests:aeromodelism

Postat 04 April 2012 - 07:23 PM

Scuze pentru offtopic :angry2: .
Poti pune fisierele pe http://www.sharemobile.ro/upload.php dupa care postezi link-ul de download.
0

#8 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 04 April 2012 - 10:43 PM

www.reevriver.ro/resurse/flight01.kmz

Have fun!

 adioperator, la 04 April 2012 - 07:23 PM, a spus:

Scuze pentru offtopic :good: .
Poti pune fisierele pe http://www.sharemobile.ro/upload.php dupa care postezi link-ul de download.

0

#9 Useril este offline   bethowen 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 377
  • Inregistrat: 28-October 05

Postat 05 April 2012 - 09:57 PM

 MIG-29, la 04 April 2012 - 10:43 PM, a spus:

www.reevriver.ro/resurse/flight01.kmz

Have fun!


Nu merge :|
0

#10 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 05 April 2012 - 10:19 PM

Scuze, am furnizat o adresa gresita.

www.reevriver.ro/resurse/auto/flight01.kmz

De data aceasta ar trebui sa mearga!

MIG-29

 bethowen, la 05 April 2012 - 09:57 PM, a spus:

Nu merge :|

0

#11 Useril este offline   GALLY 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 486
  • Inregistrat: 02-March 10
  • Gender:Male
  • Location:pucioasa dambovita
  • Interests:aeromodelism...aero rc,rachete,captive,navo

Postat 06 April 2012 - 08:57 AM

suspansul...mareste ..placerea...dar totusi poate reusesti si cu un link,care sa ne satisfaca
no ofeence,pls!!!
0

#12 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 April 2012 - 09:36 AM

De ce zici asta ^^^, ultimul link este valid.
Poti vedea mai jos zborul.

Apropo de permisiuni de zbor, ati stiut dinainte directia vanturilor si ca va vor duce mai mult de jumatate din zbor deasupra unui teritoriu strain?
Si aterizarea in Delta... mi se pare o minune ca ati recuperat aparatul...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: balon.JPG

... cu picioarele pe pamant ...
0

#13 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 06 April 2012 - 12:02 PM

HA HA HA ce inseamna sa nu fii atent :)

E gresit fisierul. E un fisier de simulare pentru zboruri cu baloane de mare altitudine. Prelucrez fisierul corect si-l transmit.

MIG-29

 renatoa, la 06 April 2012 - 09:36 AM, a spus:

De ce zici asta ^^^, ultimul link este valid.
Poti vedea mai jos zborul.

Apropo de permisiuni de zbor, ati stiut dinainte directia vanturilor si ca va vor duce mai mult de jumatate din zbor deasupra unui teritoriu strain?
Si aterizarea in Delta... mi se pare o minune ca ati recuperat aparatul...

0

#14 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 06 April 2012 - 12:08 PM

Salut,

Am verificat si totusi e fisierul corect.

Atasez print screen cu ce rezulta la mine pe google earth cand vizualizez fisierul respectiv.

Renatoa sigur n-ai incurcat fisierele?

Rog spuneti-mi daca va functioneaza link-ul. Mie-mi merge si rezulta ceea ce am atasat in print screen. Evident in Google Earth va puteti juca cu perspectiva si puteti vedea si din profil zborul (vazandu-se clar controlul altitudinii).
Vantul masurat in ziua respectiva era 10-14 m/s.

MIG-29

 MIG-29, la 06 April 2012 - 12:02 PM, a spus:

HA HA HA ce inseamna sa nu fii atent :)

E gresit fisierul. E un fisier de simulare pentru zboruri cu baloane de mare altitudine. Prelucrez fisierul corect si-l transmit.

MIG-29

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: picture.jpg

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 06 April 2012 - 12:13 PM

0

#15 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 06 April 2012 - 02:30 PM

 MIG-29, la 06 April 2012 - 12:08 PM, a spus:

...
Atasez print screen cu ce rezulta la mine pe google earth cand vizualizez fisierul respectiv.

Renatoa sigur n-ai incurcat fisierele?
...
MIG-29


Le vad pe ambele in acelasi kml.
Am pus cel cu balonul ca mi s-a parut mai spectaculos, cel cu rotocoalele prea seamana cu o sesiunea de-a mea de zbor cand dau ocol aerodromului :lol:
... cu picioarele pe pamant ...
0

#16 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 06 April 2012 - 02:42 PM

N-ai tu mana sa zbori la fel de precis :D

Cel cu balonul e o simulare. Oricum in zborul din Octombrie anul trecut am lansat de langa Buzau si a ajuns undeva langa Agaua http://wikimapia.org/14281058/ro/Agaua :lol:
Profilul de zbor a fost similar.

MIG-29

 renatoa, la 06 April 2012 - 02:30 PM, a spus:

Le vad pe ambele in acelasi kml.
Am pus cel cu balonul ca mi s-a parut mai spectaculos, cel cu rotocoalele prea seamana cu o sesiunea de-a mea de zbor cand dau ocol aerodromului :p

0

#17 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 06 April 2012 - 05:54 PM

 MIG-29, la 04 April 2012 - 03:42 PM, a spus:

Si un model termic precum si gashca (intre timp gashca de aripi s-a mai largit cu alte modele :) ).
Asa cum ziceam toate stiu sa zboare singure si sunt echipate cu echipament video/telemetrie.

Razele de operare sunt destul de mari mai degraba limitate de legaturile radio din moment ce avem modele care pot sta si 4 ore in aer.

MIG-29


In jurul casei 4 ore se poate :huh: (nu stiu dimensiunile si greutatea) dar cand trebuie sa parcurgi distanta , lucrurile se complica, trebuie sa maresti puterea de emisie video, deci si pack-ul video, trebuie sa treci pe 433mhz, alt receptor mai mare , antene mai mari, etc.
Recunosc ca stau 1 ora(60km/h media de viteza) cu Easyglider modificat in pusher cu 5400mA la bord plus 1300mA pt video(greutate totala 1,5kg)/ poate in termica stau si o zi intreaga dar ....nu am mereu termica.
Poate ne dati un pic mai multe detalii...
0

#18 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 06 April 2012 - 06:56 PM

Am si scris mai sus ca raza de operare este limitata de link-urile radio- si ma refeream in special de video/telemetrie transmisa de pe UAV spre statia de sol mai degraba decat comenzile de la statia de sol catre UAV (atunci cand nu e pe autopilot/sau cand vrei sa schimbi harta etc.).

Putem obtine raza de actiune radio de 60-70 km. Oricum e mica fata de distanta pe care o poate parcurge monstrul de 4 ore. E mica chiar si pentru distanta pe care o poate parcurge un electric in 90-120 minute sau termicul de mai sus a carui zbor l-am afisat ca si traiectorie. A parcurs ~120 km.

Este dificil sa ai transmisie video de calitate de la distantele respective.

MIG-29

 Mamutel, la 06 April 2012 - 05:54 PM, a spus:

In jurul casei 4 ore se poate :huh: (nu stiu dimensiunile si greutatea) dar cand trebuie sa parcurgi distanta , lucrurile se complica, trebuie sa maresti puterea de emisie video, deci si pack-ul video, trebuie sa treci pe 433mhz, alt receptor mai mare , antene mai mari, etc.
Recunosc ca stau 1 ora(60km/h media de viteza) cu Easyglider modificat in pusher cu 5400mA la bord plus 1300mA pt video(greutate totala 1,5kg)/ poate in termica stau si o zi intreaga dar ....nu am mereu termica.
Poate ne dati un pic mai multe detalii...

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 06 April 2012 - 06:57 PM

0

#19 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 07 April 2012 - 02:29 AM

La distanta care se vede pe harta aia din Google Earth inca un pic si e captiv, deci ceva mai detaliat se poate?
De principiu la mine exista o spirala care merge in jos pana dau de fundul buzunarului
mai mare raza de actiune > mai mare packul de emisie/ modulul de emisie video > mai mare modelul/anvergura > mai mare motorul > mai mare packul de RC/motor > mai mare modelul > mai mare motorul....
Dar daca la voi merge in sus ar trebui sa va fac o vizita poate imi scapa ceva.
Altfel daca se foloseste in jurul a 500 m devine mai eficienta folosirea unui balon cu heliu prins cu fir si sta toata ziua

Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 07 April 2012 - 02:31 AM

0

#20 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 April 2012 - 08:08 AM

Mamutel, daca analizezi configuratia avionului cu care e realizat actualul record mondial de 2*71km o sa vezi ca unele din partile alea cu mai mare s-au oprit din crestere, fie din motive de stil de pilotare mai adecvate scopului, fie datorita unor adaptari tehnologice.
Pe de alta parte, exista un al doilea record, de distanta absoluta, dar numai dus, fara intoarcere, care este ceva peste 80km, si acela este realizat cu o aripa asemanatoare cu ce face mig si incarcata doar cu 2*5Ah parca.
Deci se poate, trebuie numai analizat cu atentie ce a avut particular fiecare zbor de a facut posibil ce noua ni se pare ca nu se poate. De exemplu in cazul zborului cu aripa, s-a plecat de undeva din munti si s-a mers mult planat, nu s-a consumat energie cu urcatul, ci de fapt s-a coborat 800m pana la punctul de aterizare.
Cat despre alimentare video pentru vreo cateva ore cu 12V/1A, se poate face solar, te invit la RR la inaugurarea unei pasari solare cu care sper sa stau cateva ore in aer fara sa consum nimic.
... cu picioarele pe pamant ...
0

#21 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 07 April 2012 - 10:21 AM

Nu sunt Gica contra dar consider cele doua exemple cazuri particulare
1-"After a short motor launch (24 s.) inmediately I found a powerful lift ";
2- plecatul de pe munte catre vale nu se pune pt. ca nu avem peste tot munti si vai.
0

#22 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 07 April 2012 - 11:06 AM

Multi piloti 1:1 cum e Roberto pot sa iti confirme ca la o altitudine oarecare de rezonabila, in orice perioada a anului gasesti curenti potriviti scopului pe care il urmaresti. Sau mai ales zburatorii de baloane cu aer cald numai pe aceasta premiza navigheaza, dar din astia nu prea avem pe la noi.
Totul e sa te tina... mansa, sau ce avem intre picioare, sa te aventurezi la peste 500m.
Altfel, in aerul calm de la sol cam ai dreptate.

Aceasta postare a fost editata de renatoa: 07 April 2012 - 11:06 AM

... cu picioarele pe pamant ...
0

#23 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 07 April 2012 - 01:55 PM

 MIG-29, la 04 April 2012 - 03:28 PM, a spus:

Salutari,

Atasez primele inregistrari (desi facem asemenea zboruri si modele de peste 4 ani de zile) cu un zbor autonom inertial realizat cu o aripa zburatoare cu motor cu combustibil de 1.8 m anvergura.

Aripile sunt de asemenea echipate cu echipament video complet precum si telemetrie. Pot opera si au operat inclusiv in conditii meteo dificile (lapovita, vant de 20-25 m/s).

Am dezvoltat atat modele electrice cat si modele cu motor cu combustibil de a anverguri de 1 metru pana la 4 metri si autonomii, bineinteles, variate functie de scopul propus. Avem solutii cu motor fata sau spate (electric) si motor fata (motor cu combustibil).

MIG-29

Cu lapovita am inteles-o dar 25m/s = 90KM/h cam cum zboara jucariile alea ca eu am incercat la 50-60 km/h si era un cosmar.
Azi chiar daca aveam termica destula dar am ramas pe langa casa pt a incerca o noua antena de emisie si pt ca batea vantul cu 35KM/h. Sezonul de zbor abia a inceput si ar fi pacat sa vin acasa cu mana goala.
Acum nu vreau sa fiu rau cu cineva ci vreau sa avem un pic de,... cum sa zic date mai certe. Ca asa, se va trezi cineva care sa ne faca sa credem ca zboara FPV/autonom pana pe Luna si inapoi. Nu zic ca nu se poate dar ....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: PICT0001(024126)14-48-35.JPG

Aceasta postare a fost editata de Mamutel: 07 April 2012 - 01:56 PM

0

#24 Useril este offline   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 885
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 07 April 2012 - 07:08 PM

 renatoa, la 07 April 2012 - 11:06 AM, a spus:

Multi piloti 1:1 cum e Roberto pot sa iti confirme ca la o altitudine oarecare de rezonabila, in orice perioada a anului gasesti curenti potriviti scopului pe care il urmaresti. Sau mai ales zburatorii de baloane cu aer cald numai pe aceasta premiza navigheaza, dar din astia nu prea avem pe la noi.
Totul e sa te tina... mansa, sau ce avem intre picioare, sa te aventurezi la peste 500m.
Altfel, in aerul calm de la sol cam ai dreptate.

Eu cu motoplanorul zbor frecvent peste 500 m, iar cu o aripa TORO 900 am ajuns la 980 si.....stau destul de rau ..... intre picioare :pardon:
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#25 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 08 April 2012 - 12:43 AM

De ce era cosmar?
Ce "jucarie" aveti si ce motorizare?

Nu inteleg de ce vedeti o problema in a zbura pe 20-25 m/s (25 fiind, sa zicem, rafalele)- ma refer la a zbura cu scula adecvata.
Eu zbor uzual pe vant 10 m/s.
Autopilotul care a realizat trasele reprezentate mai sus cateva posturi poate opera modelul (daca acesta are resursa) si in conditii de vant serios. De altfel pe aripile cu echipament scump PREFER sa operez 99% autonom. Zboara mai bine/sigur decat mine.

Foarte multi fac greseala alegerii unei elici de diametru mare pe vant- zicand romanul ca trebuie sa traga elicea! :)

De la ce am zis eu si pana la zbor FPV autonom pana pe luna si inapoi e cale lunga. As prefera sa veniti cu argumente si nu cu judecati de valoare.

MIG-29

 Mamutel, la 07 April 2012 - 01:55 PM, a spus:

Cu lapovita am inteles-o dar 25m/s = 90KM/h cam cum zboara jucariile alea ca eu am incercat la 50-60 km/h si era un cosmar.
Azi chiar daca aveam termica destula dar am ramas pe langa casa pt a incerca o noua antena de emisie si pt ca batea vantul cu 35KM/h. Sezonul de zbor abia a inceput si ar fi pacat sa vin acasa cu mana goala.
Acum nu vreau sa fiu rau cu cineva ci vreau sa avem un pic de,... cum sa zic date mai certe. Ca asa, se va trezi cineva care sa ne faca sa credem ca zboara FPV/autonom pana pe Luna si inapoi. Nu zic ca nu se poate dar ....

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 08 April 2012 - 12:45 AM

0

#26 Useril este offline   Mamutel 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 700
  • Inregistrat: 18-March 04
  • Gender:Male

Postat 10 April 2012 - 09:31 PM

Jucaria mea este ASTA/ASTA
Motorizarea C3530-1700kv Brushless Outrunner cu elice 8X6 . Azi 6,5 km - recordul meu.
Intrebarea mea este : atunci cand vantul bate cu 85KM/h cam ce viteza trebuie sa aiba aeromodelul sa inainteze la o viteza decenta / si cam cat poate sa tina acea viteza.
Cam atat. Promit sa nu mai intreb nimic.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Composite-2012-04-10_15-56-50h(012512)18-36-36.1.jpg

0

#27 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 11 April 2012 - 01:13 PM

Modelul mare prezentat in pozele din primul mesaj poate atinge 170-175 km/h. Judecati dvoastra daca poate zbura in conditii de vant de 70-80 km/h.

MIG-29

 Mamutel, la 10 April 2012 - 09:31 PM, a spus:

Jucaria mea este ASTA/ASTA
Motorizarea C3530-1700kv Brushless Outrunner cu elice 8X6 . Azi 6,5 km - recordul meu.
Intrebarea mea este : atunci cand vantul bate cu 85KM/h cam ce viteza trebuie sa aiba aeromodelul sa inainteze la o viteza decenta / si cam cat poate sa tina acea viteza.
Cam atat. Promit sa nu mai intreb nimic.

0

#28 Useril este offline   kempo 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 670
  • Inregistrat: 17-October 08
  • Gender:Male
  • Location:no man's land

Postat 22 April 2012 - 05:56 PM

Salut, arata super aripile, postezi te rog mai multe fotografii, eventual cu interiorul "cabinei" ? Nu ma intereseaza electronica, vreau sa vad cum e compartimentat.
Presupun ca folosesti UavDevBoard. Un pret aproximativ ptr. o aripa, 1.4m anvergura, motor electric,pusher, fara electronica (PM) ? Multumesc
"What you want to do today ? Same thing I do every day, try to take over the world !"
0

#29 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 23 April 2012 - 09:35 AM

Aripile folosesc mai multe tipuri de autopiloti. Cele de mai sus folosesc produse din gama Micropilot. Cea termica are un Devboard de teste pe ea pentru determinarea influentei vibratiilor asupra autopilotilor low-cost.

Cea mica electrica foloseste o placa realizata in-house.

Nu realizez decat sisteme complete/complet echipate. Nu am pus pe forum pentru eventuale vanzari cat mai ales pentru a prezenta realizarile. Nu stiu daca produsele acestea se adreseaza segmentului de hobby deoarece noi le-am realizat in scopuri de cercetare.

MIG-29

Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 23 April 2012 - 09:37 AM

0

#30 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19163
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 25 April 2012 - 08:11 AM

Intre timp recordul de distanta FPV s-a dus la 82km+82 intors, de data aceasta folosind "forta bruta", un trainer termic de 2.7m, cu motor DLE20, rezervor 2 litri, din care a consumat 3/4.
Deci estimarile lui MIG sunt corecte, video sa te tina, nu motorizarea e problema.
... cu picioarele pe pamant ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro