Pagina 1 din 1
Motor termic
#1
Postat 03 April 2012 - 08:23 PM
Este cineva care se p[ricepe bine la motoare termice?
Am si eu un motor sanye .15 si porneste dar se incinge foarte tare si nu isi tine relantiul. Am citit undeva ca ar putea fi carburatorul cauza. Nu ma pricep in automodelism. ma poate ajuta cineva?
am uitat sa mentionez ca acel carburator nu are decat 2 jiglere
Am si eu un motor sanye .15 si porneste dar se incinge foarte tare si nu isi tine relantiul. Am citit undeva ca ar putea fi carburatorul cauza. Nu ma pricep in automodelism. ma poate ajuta cineva?
am uitat sa mentionez ca acel carburator nu are decat 2 jiglere
#3
Postat 03 April 2012 - 08:40 PM
dany8312, la 03 April 2012 - 08:23 PM, a spus:
Este cineva care se p[ricepe bine la motoare termice?
Am si eu un motor sanye .15 si porneste dar se incinge foarte tare si nu isi tine relantiul. Am citit undeva ca ar putea fi carburatorul cauza. Nu ma pricep in automodelism. ma poate ajuta cineva?
am uitat sa mentionez ca acel carburator nu are decat 2 jiglere
Am si eu un motor sanye .15 si porneste dar se incinge foarte tare si nu isi tine relantiul. Am citit undeva ca ar putea fi carburatorul cauza. Nu ma pricep in automodelism. ma poate ajuta cineva?
am uitat sa mentionez ca acel carburator nu are decat 2 jiglere
temperatura rezultata in urma functionarii lui se datoreaza arderii combustibilului,dar trebuie sa se mentina intre anumite limite si o poti controla printr-o corecta reglare a carburatorului si ventilare corespunzatoare in timpul functionarii automodelului...deci roaga pe cineva sa-ti regleze carb.
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#6
Postat 04 April 2012 - 07:28 PM
este ceva logic sa se incinga doar este motor cu ardere interna dar motorul meu se incinge cam pe la 200 grade celsius.
Am citit undeva ca ar putea fii carburatorul de vina ca desi incerci sa il reglezi stoc nu isi mai ia acele setari. Daca il reglez mai sarac se incinge mai rau si pornese greu. Daca il reglez mai bogat nu mai porneste sub nici o forma.
Daca il las la setarea stoc porneste la prima sfoara dar se incinge rau dupa ce il las vreo 30 sec la relantiu si il turez de cateva ori.
Am citit undeva ca ar putea fii carburatorul de vina ca desi incerci sa il reglezi stoc nu isi mai ia acele setari. Daca il reglez mai sarac se incinge mai rau si pornese greu. Daca il reglez mai bogat nu mai porneste sub nici o forma.
Daca il las la setarea stoc porneste la prima sfoara dar se incinge rau dupa ce il las vreo 30 sec la relantiu si il turez de cateva ori.
#7
Postat 04 April 2012 - 08:00 PM
dany8312, la 04 April 2012 - 07:28 PM, a spus:
este ceva logic sa se incinga doar este motor cu ardere interna dar motorul meu se incinge cam pe la 200 grade celsius.
Am citit undeva ca ar putea fii carburatorul de vina ca desi incerci sa il reglezi stoc nu isi mai ia acele setari. Daca il reglez mai sarac se incinge mai rau si pornese greu. Daca il reglez mai bogat nu mai porneste sub nici o forma.
Daca il las la setarea stoc porneste la prima sfoara dar se incinge rau dupa ce il las vreo 30 sec la relantiu si il turez de cateva ori.
Am citit undeva ca ar putea fii carburatorul de vina ca desi incerci sa il reglezi stoc nu isi mai ia acele setari. Daca il reglez mai sarac se incinge mai rau si pornese greu. Daca il reglez mai bogat nu mai porneste sub nici o forma.
Daca il las la setarea stoc porneste la prima sfoara dar se incinge rau dupa ce il las vreo 30 sec la relantiu si il turez de cateva ori.
HPI RS4 3 EVO
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#8
Postat 04 April 2012 - 10:12 PM
multumesc pentru sfaturi. Voi cauta pe cineva care sa ma ajute ca am incercat de toate desi dupa ce porneste motorul daca strang de furtunul de carburant motorul se tureaza putin dupa care moare. Am citit ca astfel iti dai seama daca motorul este setat corect.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1