Modelism - RHC Forum: Ajutor construire navomodel pentru plantat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Ajutor construire navomodel pentru plantat Am nevoie de detalii pentru piesele care le voi cumpara

#1 Useril este offline   octavian4 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 08-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Fishing&Boats

Postat 13 March 2012 - 11:54 PM

Salutare in primul rand.
Sunt super-super-incepator cu navomodele. De 2 saptamani citesc acest forum, sunt tare incantat ca exista, mi-a dat sperante mai mari decat ma asteptam.

Bun sa incepem. Vreau sa construiesc un vaporas pentru nadit cu 2 cuve. Inca nu m-am hotarat cum va fi coca. De fibra cumparata sau voi face din pvc. Am nevoie de niste sfaturi si chiar mai mult de atat. Dupa ce voi avea piesele ma decid si la coca!
Imi trebuie o lista cu toate componentele care trebuie sa le cumpar. Asa ca rog pe cineva care stie, sa-mi intocmeasca o lista cu piesele care trebuiesc cumparate, iar cei care au aceste piese noi/sh, sa-mi propuna un pret.
Singurele observatii care as vrea sa le adaug : bateria pe care sa functioneze pe 12VPb-acid (aici, daca cineva este de alta parere, sa-mi spunca ce ar fi mai bun)si ca radiocomanda sunt inclinat sa folosesc E-FLY B62 cu 6 canale sau recomandati-mi ceva cu 4 canale. Daca se poate ceva lincuri de unde imi recomadati sa cumpar piesel necesare (motoras/model, servo-uri, carma, radiocomanda si ce mai este nevoie)
Multumesc mult.
Baiatul alor mei, pustiul lor mereu...
0

#2 Useril este offline   Pescarusul Nae 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 108
  • Inregistrat: 07-December 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 March 2012 - 05:25 AM

Vezi postareaoctavian4, la 13 March 2012 - 11:54 PM, a spus:

Salutare in primul rand.