Am in gand de foarte mult timp sa incerc sa construiesc un paramotor.
Am tot ce-mi trebuie in materie de scule,acces la strung...
Intrebarea mea e cam ce motorizare ar trebui sa aleg pentru mine,65 de kg.
Stiu ca sunt motoare speciale pentru zbor dar ma gandeam daca are cineva idee ce motor as putea adapta pentru zbor,sau daca a mai incercat cineva sa construiasca un paramotor.
Merita sa incerc sau ar trebui sa ma las pagubas?
Pagina 1 din 1
paramotor home made alegere motorizare
#2
Postat 13 March 2012 - 07:01 AM
prisi, la 10 March 2012 - 11:43 PM, a spus:
Am in gand de foarte mult timp sa incerc sa construiesc un paramotor.
Am tot ce-mi trebuie in materie de scule,acces la strung...
Intrebarea mea e cam ce motorizare ar trebui sa aleg pentru mine,65 de kg.
Stiu ca sunt motoare speciale pentru zbor dar ma gandeam daca are cineva idee ce motor as putea adapta pentru zbor,sau daca a mai incercat cineva sa construiasca un paramotor.
Merita sa incerc sau ar trebui sa ma las pagubas?
Am tot ce-mi trebuie in materie de scule,acces la strung...
Intrebarea mea e cam ce motorizare ar trebui sa aleg pentru mine,65 de kg.
Stiu ca sunt motoare speciale pentru zbor dar ma gandeam daca are cineva idee ce motor as putea adapta pentru zbor,sau daca a mai incercat cineva sa construiasca un paramotor.
Merita sa incerc sau ar trebui sa ma las pagubas?
La greutatea ta poti lua un motor Radne Racket,are 14 cp cu tub rezonator si te costa vreo 1000 euro cu tot cu transport.E usor,are pornire electrica,ambreiaj etc.In Piatra Neamt sunt 2,homemade,si zboara baietii linistiti.Am zburat si eu cu unul,am 85 kg.
smart-custom.ro
#3
Postat 13 March 2012 - 09:41 AM
Radne e un motor slab si ca performante si ca fiabilitate, insa ieftin intradevar, este destul de greu sa adaptezi un motor de altceva pt paramotor,
ca sa poti sa il mai si cari in spate , ti-ar tebui sa scoti macar 14-16 cp din acel motor, si ca sa obtii asta ar trebui modificat cilindru, luat alt piston , facut un esapament care sa-ti dea un plus de putere ,etc, la final dupa ce vei reusi toate astea, inclusiv usurarea motorului si constructia unui reductor adaptat, vei conststa ca ai cheltuit mai mult decat daca ai fi cumparat un motor dedicat. Daca urmaresti netul ai sa gasesti vreun motor Solo 210 , second , care sa fie suficient de ieftin si care sa te scuteasca de multa munca si cheltuiala.
Sau mai ai varianta sa faci un trike si atunci poti adapta un motor mai greu dar cu ceva putere mai mare, dar nici asta nu iese f ieftin!
Primul pas este insa sa te gandesti ce plafon (financiar)ai, pt ca apoi va trebui sa iti iei licenta (si asta numai dupa ce parcurgi o scoala)...
ca sa poti sa il mai si cari in spate , ti-ar tebui sa scoti macar 14-16 cp din acel motor, si ca sa obtii asta ar trebui modificat cilindru, luat alt piston , facut un esapament care sa-ti dea un plus de putere ,etc, la final dupa ce vei reusi toate astea, inclusiv usurarea motorului si constructia unui reductor adaptat, vei conststa ca ai cheltuit mai mult decat daca ai fi cumparat un motor dedicat. Daca urmaresti netul ai sa gasesti vreun motor Solo 210 , second , care sa fie suficient de ieftin si care sa te scuteasca de multa munca si cheltuiala.
Sau mai ai varianta sa faci un trike si atunci poti adapta un motor mai greu dar cu ceva putere mai mare, dar nici asta nu iese f ieftin!
Primul pas este insa sa te gandesti ce plafon (financiar)ai, pt ca apoi va trebui sa iti iei licenta (si asta numai dupa ce parcurgi o scoala)...
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
www.aerial.ro
0723196944
#5
Postat 03 April 2012 - 09:18 PM
am eu un motor Kfm 35 cp 2 cil boxer complet perfect pentru para foarte compact si cu reductor pe curele 1'2 accept si schimburi
#7
Postat 26 July 2013 - 08:41 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1