Modelism - RHC Forum: J3 Cub Balsa de la HK - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

J3 Cub Balsa de la HK

#1 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 01 March 2012 - 11:42 AM

Salut!

Am cumparat avionul din linkul de mai jos. As vrea sa-i pun un motor Hornet.09, dar am mai multe intrebari in ceea ce priveste asamblara modelului.
As vrea daca se poate sa ma ajutati sa-l montez, iar daca exista interes o sa postez poze detaliate pe masura ce avansez cu el.
Motorul il aveam cumparat mai demult, este destul de greu in comparatie cu altele la aceeasi putere dar sper sa mearga.
Pentru inceput, cateva intrebari:
Ce acumulator sa iau pt receptor? Cred ca am nevoie de ceva cat mai usor pt ca e motorul greu.
Ce rezervor ar fi cel mai potrivit pt motor? Am unul de 110ml dar cred ca e prea mare.
Cu un rezervor de 55ml cat ar putea sta in aer?

Avion http://www.hobbyking...idProduct=15182
Motor http://www.throttles...09.aspx?lang=EN
0

#2 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 01 March 2012 - 05:02 PM

Asta este exact modelul pe care am vrut sa il iau eu pentru motorul de 2,5 cmc. In final am renuntat in favoarea altui model (Dragonfly) care era dedicat pentru termice si nu mai trebuiau facute modificari.
Referitor la motor ... hm, ce sa zic? 1,5 cmc? Nu e cam micut?
Referitor la rezervor ... Dragonfly-ul meu (Piticul Galben) are rezervor de 120 ml si mi se pare foarte mic. Eu zic ca cel de 110 ml ar trebui sa iti incapa.
Referitor la acumulator .... ia unul prismatic (robbe 4 NiMh AA 2000 ma square). Saptamana viitoare il vor avea cei de la Botosani. Eu din asta voi lua la Piticul Galben.
Referitor la poze ... pune. Si cat mai multe. Sa vad si eu ce am pierdut.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#3 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 01 March 2012 - 08:47 PM

Vezi postarealazardominte, la 01 March 2012 - 05:02 PM, a spus:

Asta este exact modelul pe care am vrut sa il iau eu pentru motorul de 2,5 cmc. In final am renuntat in favoarea altui model (Dragonfly) care era dedicat pentru termice si nu mai trebuiau facute modificari.
Referitor la motor ... hm, ce sa zic? 1,5 cmc? Nu e cam micut?
Referitor la rezervor ... Dragonfly-ul meu (Piticul Galben) are rezervor de 120 ml si mi se pare foarte mic. Eu zic ca cel de 110 ml ar trebui sa iti incapa.
Referitor la acumulator .... ia unul prismatic (robbe 4 NiMh AA 2000 ma square). Saptamana viitoare il vor avea cei de la Botosani. Eu din asta voi lua la Piticul Galben.
Referitor la poze ... pune. Si cat mai multe. Sa vad si eu ce am pierdut.


Deci de tine era vorba cu motorul de 2.5 :rolleyes:
M-am uitat la acumulatorul de care mi-ai zis. Eu am deja acasa acumulatori GP AA de 2500mA si suport din ala pentru ei. Cu totul 130g.
Fata de Robbe care are 120g, nu e mare diferenta. Altceva de capacitate mai mica si implicit mai usor nu pot sa pun? Risc ceva?
Ma intreb daca ar merge un LiPo de 2 celule de 1300mA. E mai usor si in plus pot sa il folosesc si la un depronel electric la care lucrez acum. (O reincarnare al unui elicopter lama intr-un avion bimotor).
Risc ceva in felul asta?
Cu rezervorul m-am lamurit. O sa-l folosesc pe asta pe care il am.

Poze pun cu mare placere, dar maine pe lumina naturala ca sa se vada mai bine.
0

#4 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 01 March 2012 - 08:52 PM

de preferat LiPo daca nu te deranjeaza sa dai bani si pe un UBec.
Merge si LiPo de 800 mAh sau 100o mAh daca nu il ai deja pe cel de 1300 mAh.
Nu o sa ai servouri care sa consume mult pe acest gen de model si iti ajunge o zi de zbor
fara probleme un LiPo de 8oo mAh.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#5 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 01 March 2012 - 09:15 PM

Vezi postareasoso_ph, la 01 March 2012 - 08:47 PM, a spus:

Deci de tine era vorba cu motorul de 2.5 :rolleyes:
M-am uitat la acumulatorul de care mi-ai zis. Eu am deja acasa acumulatori GP AA de 2500mA si suport din ala pentru ei. Cu totul 130g.
Fata de Robbe care are 120g, nu e mare diferenta. Altceva de capacitate mai mica si implicit mai usor nu pot sa pun? Risc ceva?
Ma intreb daca ar merge un LiPo de 2 celule de 1300mA. E mai usor si in plus pot sa il folosesc si la un depronel electric la care lucrez acum. (O reincarnare al unui elicopter lama intr-un avion bimotor).
Risc ceva in felul asta?
Cu rezervorul m-am lamurit. O sa-l folosesc pe asta pe care il am.

Poze pun cu mare placere, dar maine pe lumina naturala ca sa se vada mai bine.

Orice, dar nu pune acumulatori AA in suport. Marturisesc ca si eu am vrut sa pun asa ceva pe termicele mele (era solutia cea mai ieftina). Insa se pare ca nu e chiar indicata. Acumulatorii in timpul zborului pot sari din acel suport, si atunci pierzi comanda avionului (receptorul nemaifiind alimentat). Ia mai bine acumulatori la pachet. Eu asa am fost sfatuit de mai multi.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#6 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 02 March 2012 - 02:04 PM

Sau doua celule de LiFe si nu mai ai nevoie nici de UBec.
Multa bafta.
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 March 2012 - 03:05 PM

Vezi postareadan_mitea, la 02 March 2012 - 02:04 PM, a spus:

Sau doua celule de LiFe si nu mai ai nevoie nici de UBec.
Multa bafta.

Eu nu prea cunosc multe despre LiFe si nici nu se prea gasesc la noi asa pe toate drumurile si de aceea intreb :
Care sunt cele mai usoare pack-uri LiFe si ce capacitate ar avea bineinteles, recomandate pentru modelul in cauza ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 02 March 2012 - 03:15 PM

Aaaa ! Gata am gasit si la noi si era chiar la AUTORC !

Este intradevar super .... capacitate ideala si usor ca un LiPo !

Intrebare ... cum se rezolva la astea evitarea descarcarii sub limita ? sau nu conteaza ?

http://www.autorc.ro...h-2s-rx-tx.html

P.S.

Trebuie sa imi iau si un charger care stie LiFe ca par a fi super , desi eu eram cam conservator ..... sa vad daca merge un DigiSwitch ca nu prea imi plac
intrerupatoarele clasice cu buton ce are contact pe lamela , prefer digitale ca nu risti sa sara de la vibratii risti doar sa se arda ... acum care s-o strica
mai repede nu se stie .
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#9 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 03 March 2012 - 09:42 PM

Cam asa arata avionul scos din cutie.
Am pus pe cantar tot ce se vede in poze, in afara de manual si pungi. Greutate, 380g.
Pana la urma am comandat LiPo de 1000mA si UBEC. Pentru LiFe trebuia sa cumpar alt incarcator.
Ma gandesc sa pun un servo standarg S3003 pentru motor, pentru celelalte comenzi servouri micro SV90.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de soso_ph: 03 March 2012 - 09:42 PM

0

#10 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 March 2012 - 03:40 AM

RD, ma bucur ca incapi sa-ti alungi reticenta. Si eu am fost la fel si nu am regretat.
Mai exista o solutie pentru incarcat:
http://www3.towerhob...p?&I=LXZWP0&P=V
Este, bineinteles, doar o sugestie.
Multa, multa bafta.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 04 March 2012 - 03:41 AM

0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 04 March 2012 - 11:15 AM

Vezi postareadan_mitea, la 04 March 2012 - 03:40 AM, a spus:

RD, ma bucur ca incapi sa-ti alungi reticenta. Si eu am fost la fel si nu am regretat.
Mai exista o solutie pentru incarcat:
http://www3.towerhob...p?&I=LXZWP0&P=V
Este, bineinteles, doar o sugestie.
Multa, multa bafta.


Dar cum fac cu "LiFE Saver - ul" ? exista sau la astea nu conteaza limita descarcarii?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 March 2012 - 04:39 AM

Ce sa spun?
Eu am:
http://www3.towerhob...p?&I=LXYAS7&P=0
pe Ultimate 40, Hog Bipe si Petrica. Dupa o zi de zbor, sa zicem o ora de zbor efectiv, nu sunt descarcate nici la jumatate. Asta imi spune chargerul cand le incarc dupa aceea. Oricum monitorizez tensiunea cu telemetria si am setata limita de jos, dar nu am auzit alarma niciodata.
Multa, multa bafta.
0

#13 Useril este offline   NAVOMARIUS 

  • MARIUS
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4699
  • Inregistrat: 04-October 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:AEROMODELE

Postat 05 March 2012 - 07:25 AM

Apropo de incarcare life,nu stiu la alte incarcatoare insa la turnigy accucel din setari se poate schimba si incarca life
Tel 0740850863








Grea 6--POZE CET VEST
0

#14 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 March 2012 - 10:17 AM

Am zis ca pun un servo S3003 pt acceleratie pentru ca mi se pare mai de incredere, dar parca e prea mare.
Citisem pe undeva ca s-ar duce duntii pinioanelor de la vibratii, fiind din plastic.
Un SV90 cat ar rezista in conditii normale?
Orice observatie e binevenita pentru ca nu stiu prea multe in domeniul aeromodelismului...
0

#15 Useril este offline   Horja 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1852
  • Inregistrat: 10-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Vaucluse

Postat 05 March 2012 - 02:37 PM

Vezi postareasoso_ph, la 05 March 2012 - 10:17 AM, a spus:

Am zis ca pun un servo S3003 pt acceleratie pentru ca mi se pare mai de incredere, dar parca e prea mare.
Citisem pe undeva ca s-ar duce duntii pinioanelor de la vibratii, fiind din plastic.
Un SV90 cat ar rezista in conditii normale?
Orice observatie e binevenita pentru ca nu stiu prea multe in domeniul aeromodelismului...


Eu am folosit fara probleme SG 90 la un motor de 6,5cc si unul la un motor de 5,5cc
Important e sa nu ai frecari sau eforturi mari in sistemul de parghii si sa reglezi bine capetele de cursa.
SG 90 consuma incredibil , pentru marimea lui, cand este blocat.
Numai bine si spor
0

#16 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 05 March 2012 - 05:08 PM

Nu stiu ce sa spun, dar ar fi bine sa folosesti servo standard. De ce spun asta? Am citit mai multe manuale de avioane termice. Avioane mai mari, dar si mai potrivite, sau mici (Black Horse Sedona, Phoenix Classic, Phoenix Canary, Phoenix Sonic, Dragon Fly, Piper J3 Nitroplanes - asta e cam de dimensiunea avionului tau, etc). Si culmea toate recomanda servo standard. Inclusiv la piticul galben al meu care are cam aceleasi dimensiuni si greutati ca al tau, sunt recomandate tot servo standard. La fel la Piper J3 de la Nitroplanes, care e cam la aceleasi dimensiuni cu piperul tau. Nu stiu de ce, dar toti recomanda servo standard. Asa ca mai gandeste-te.
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#17 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2012 - 06:30 PM

Cum balamuc puteti gandi sa puneti pack-uri de 2000 Nimh, de 120gr pe un model al carui motor cantareste 150g?
Setup-ul ar fi asta : 3 servo de 8g, pack de 450 mAh doua celule, ubec cat mai usor (se poate pune un TL 7805 in carcasa TO 220), rezervor de 55ml (suficient pt 8 min de zbor).
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#18 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2012 - 06:36 PM

Pardon, 4 servo de 8 grame ca asta are si eleroane.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#19 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 March 2012 - 08:01 PM

Vezi postareaMLGore, la 05 March 2012 - 06:30 PM, a spus:

Cum balamuc puteti gandi sa puneti pack-uri de 2000 Nimh, de 120gr pe un model al carui motor cantareste 150g?
Setup-ul ar fi asta : 3 servo de 8g, pack de 450 mAh doua celule, ubec cat mai usor (se poate pune un TL 7805 in carcasa TO 220), rezervor de 55ml (suficient pt 8 min de zbor).


Deja am facut comanda...
Setupul nu o sa difere prea mult ca greutate, fata de ce ati scris mai sus.

Aeromodel plus maruntisuri, inclusiv tren aterizare, 380g
Motor Hornet .09 cu con,elice si bujie, 170g
Acumulator LiPo Gens Ace 1000mA, 65g
UBEC 3A 5V GX, 5g
Rezervoru il aveam deja 110 ml, 30g
4 bucati servo SV90, in total 40g
Batiu, 25g
Furtune, cabluri, lipici, 50g
Combustibil, 80g

Total 845g, aeromodel gata de zbor.
Eu zic ca o sa mearga.
0

#20 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 March 2012 - 08:08 PM

Vezi postarealazardominte, la 05 March 2012 - 05:08 PM, a spus:

Nu stiu ce sa spun, dar ar fi bine sa folosesti servo standard. De ce spun asta? Am citit mai multe manuale de avioane termice. Avioane mai mari, dar si mai potrivite, sau mici (Black Horse Sedona, Phoenix Classic, Phoenix Canary, Phoenix Sonic, Dragon Fly, Piper J3 Nitroplanes - asta e cam de dimensiunea avionului tau, etc). Si culmea toate recomanda servo standard. Inclusiv la piticul galben al meu care are cam aceleasi dimensiuni si greutati ca al tau, sunt recomandate tot servo standard. La fel la Piper J3 de la Nitroplanes, care e cam la aceleasi dimensiuni cu piperul tau. Nu stiu de ce, dar toti recomanda servo standard. Asa ca mai gandeste-te.


Banuiesc ca ar fi mai bine servouri standard, dar cand pun un S3003 pe cantar, deja ma sperii.
0

#21 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 March 2012 - 08:10 PM

Merge, am avut si eu unul de la Botosani acum vreo 4 ani, cu acelasi motor. Iesise in 720 grame, dar nu aveam eleroane la el. O sa zboare decent si al tau, daca te menti cu el in 900 grame. Ma speriasem cand am vazut pack Nimh de 120g si S3003.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#22 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 05 March 2012 - 08:15 PM

Bafta multa si nu uia sa bagi poze din timpul constructiei. Eu abia astept sa vad ce iese ...
PS nu uita de manualul scanat promis
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

#23 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 05 March 2012 - 08:26 PM

Vezi postarealazardominte, la 05 March 2012 - 08:15 PM, a spus:

Bafta multa si nu uia sa bagi poze din timpul constructiei. Eu abia astept sa vad ce iese ...
PS nu uita de manualul scanat promis


Gata nu mai aman. Promisiunea e promisiune :good:
Ma bag la scanat.
Poze o sa pun, pe masura ce avansez cu zburatorul.
0

#24 Useril este offline   soso_ph 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 84
  • Inregistrat: 10-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti

Postat 07 March 2012 - 11:28 PM

Astazi am mai bibilit un pic pe la fuselaj, am lipit ampenajele, aripa si am montat servo pentru eleroane.
Ma tot gandesc la modul de actionare al profundorului, si nu-mi place deloc. Se pune o parghie pe o jumatate de profundor ca aici, iar cealalta jumatate sta doar in balamale.
Banuisc ca in zbor o sa se torsioneze de la jumatate, pentru ca fasiuta de balsa ce uneste cele doua jumatati e destul de firava. Nu stiu ce sa fac.
As modifica si as pune doua parghii pe profundor.
Motorul o sa-l pun rasturnat ca asa se incadreaza mai bine pe avion. Nu-mi place sa vad motorul iesit in afara, nici macar toba. Din cauza asta am si cumparat motorasul in cauza. Aici am o intrebare:
Pot muta batiul mai sus cu aproximativ un centimetru fata de pozitia normala? Cu capota nu-i problema, ca largesc gaura sau o fac ovala, dar mi-e frica sa nu inrautatesc astfel parametri de zbor.

Fisiere atasate


0

#25 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 March 2012 - 01:15 AM

Bun gasit, daca imi permiteti cateva sfaturi legate de acest model..... am unul similar (modificat) care RTF ajunge cam la 750g la aproape aceiasi anvergura, doar ca este electric. Initial a fost un trainer in 3 canale, pe care l-am luat la un pret foarte bun, i-am pus motorizare brushless si a devenit un model deosebit.
Profundorul este actionat la fel ca la modelul vostru doar ca la al meu nu a fost gandit sa reziste la ce face acum, ( si rezista inca).
Varianta electrica modificata ajunge la peste 75 minute de zbor, si cred ca e mai mult decat suficient.
Detaliile modificarilor sunt:
http://www.rhcforum....iplex-pico-cub/

Toate cele bune.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#26 Useril este offline   lazardominte 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 13-September 11
  • Gender:Male
  • Location:Cimpulung Moldovenesc

Postat 10 March 2012 - 07:16 PM

Ai mai facut ceva la avion? Am vazut ca Piperul asta al tau are exact acelasi sistem de balamale ca piticul galben (Dragonfly) al meu. Tu ai lasat balamalele originale sau ai pus altceva? Eu sunt in dubiu daca sa las balamalele originale (chestiile alea care se lipesc in interiorul aripilor), sau sa cumpar ceva balamale serioase!
Modele montate:
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro