Modelism - RHC Forum: alta curiozitate.. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

alta curiozitate.. Combustibil

#1 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 09 February 2012 - 07:01 PM

Dupa ce am constatat ca masinile mele nu mai pornesc, am inceput sa caut vinovatul: combustibilul.
Mi s-a intamplat asta si mai demult, si cred ca e din cauza ca se evapora ceva din canistra. Am vazut ca este nitrometan de cumparat separat si cred ca el se evapora de nu mai porneste motorul. Si am observat ca atunci cand desfac o canistra noua se impute toata cemera, iar acum bag nasul in bidon si nu se mai simte nimic deosebit.. Folosesc Tornado Fuel de 20%.
Se mai intampla si la alti modelisti sau fac ceva gresit de mi se intampla numai mie? A si nu sunt sigur ca se evapora nitrometanul.. poate ma lamuriti voi :)
Multumesc!

Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 09 February 2012 - 07:02 PM

I reject your reality and substitute my own.
0

#2 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 09 February 2012 - 07:36 PM

Vezi postareaStuffy, la 09 February 2012 - 07:01 PM, a spus:

Dupa ce am constatat ca masinile mele nu mai pornesc, am inceput sa caut vinovatul: combustibilul.
Mi s-a intamplat asta si mai demult, si cred ca e din cauza ca se evapora ceva din canistra. Am vazut ca este nitrometan de cumparat separat si cred ca el se evapora de nu mai porneste motorul. Si am observat ca atunci cand desfac o canistra noua se impute toata cemera, iar acum bag nasul in bidon si nu se mai simte nimic deosebit.. Folosesc Tornado Fuel de 20%.
Se mai intampla si la alti modelisti sau fac ceva gresit de mi se intampla numai mie? A si nu sunt sigur ca se evapora nitrometanul.. poate ma lamuriti voi :good:
Multumesc!


Salut , tu vrei sa pornesti motorul pe frigul asta? deabia pornesc masinile 1/1 pe benzina , gandeste-te ca masinile de formula 1 pornesc singure de la vreo 25-30 grade , daca temperatura este sub aceasta valoare motoarele sunt ajutate cu apa calda pe care o circula prin motor pana ajunge le temperatura optima de functionare , oricum daca o pornesti acum viata motorului se reduce considerabil , incearca cu un pistol de aer cald gen feon pe radiator pana se incinge dupa care incearca sa pornesti motorul
0

#3 Useril este offline   Alex-T 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 556
  • Inregistrat: 28-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 February 2012 - 08:21 PM

Vezi postareaStuffy, la 09 February 2012 - 07:01 PM, a spus:

Dupa ce am constatat ca masinile mele nu mai pornesc, am inceput sa caut vinovatul: combustibilul.
Mi s-a intamplat asta si mai demult, si cred ca e din cauza ca se evapora ceva din canistra. Am vazut ca este nitrometan de cumparat separat si cred ca el se evapora de nu mai porneste motorul. Si am observat ca atunci cand desfac o canistra noua se impute toata cemera, iar acum bag nasul in bidon si nu se mai simte nimic deosebit.. Folosesc Tornado Fuel de 20%.
Se mai intampla si la alti modelisti sau fac ceva gresit de mi se intampla numai mie? A si nu sunt sigur ca se evapora nitrometanul.. poate ma lamuriti voi :good:
Multumesc!


E ca la motoarele diesel 1/1 doar ca trebuie sa le ajuti tu cu incalzirea inainte de pornire ca astea mici nu sunt capabile sa-si incalzeasca singure aerul admis in cilindru. Sfatul lui Marian incalzeste radiatorul cu un feon sa se mai slabeasca putin camasa sa porneasca mai usor. Motorul se uzeaza mai mult de la frig atentie.
0

#4 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 09 February 2012 - 10:07 PM

Am vrut sa le pornesc in casa, unde e cald si bine si n'au vrut.
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#5 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 09 February 2012 - 10:14 PM

Vezi postareaStuffy, la 09 February 2012 - 10:07 PM, a spus:

Am vrut sa le pornesc in casa, unde e cald si bine si n'au vrut.
Multumesc!


Da, isi pierde proprietatile combustibilul dupa ce este desigilat. Daca il ai de mai mult timp, si este desigilat tot de mult timp, cu siguranta combustibilul este de vina.
0

#6 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 09 February 2012 - 10:23 PM

Pai a inceput scoala si n-am mai avut timp de baraiala.. Si mi-a ramas si multa zeama in canistra (aprox. 2 litri).. Daca voi cumpara nitrometan separat si voi pune in combustibilul pe care il mai am cativa ml (sau mai multi) motorul va fi fericit si va porni?
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#7 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 10 February 2012 - 01:21 AM

eu am combustibil tornado de 16% de mai bine de 8 luni.chiar ieri am pornit buggy si a pornit 'sfert'
nu dati vina doar pe combustibil,un motor nepornit de foarte mult timp trebuie verificat ianinte de a da o sfoara.
If it is to be it is up to me
0

#8 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2012 - 08:08 AM

E posibil sa fie de la combustibil, daca bidonul nu e perfect etans. Am patit-o si eu la aero, tot cu Tornado. Combustibilul se deterioreaza in doua moduri: absoarbe umiditate din aer pt. ca e puternic higroscopic si se evapora metanolul. Nitrometanul nu se evapora, deci nu cumpara nitro! Cel mai cinstit e sa imprumuti un plin de combustibil de la cineva care nu are probleme.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#9 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 10 February 2012 - 08:57 AM

Mda, si metanolul in stare pura e ilegal deci trebuie cumparata alta canistra..
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#10 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2848
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 10 February 2012 - 09:14 AM

Vezi postareaprisi, la 10 February 2012 - 01:21 AM, a spus:

eu am combustibil tornado de 16% de mai bine de 8 luni.chiar ieri am pornit buggy si a pornit 'sfert'
nu dati vina doar pe combustibil,un motor nepornit de foarte mult timp trebuie verificat ianinte de a da o sfoara.


Si eu iti pot arata savege care porneste doar cu ulei, ca metanolul era aproape tot evaporat. In mod special motarele de la HPI sunt foarte bune din prisma asta. Nu cer multe si pornesc si cu WD40 daca vrei. Asta nu inseamna ca nu este combustibilul de vina.
0

#11 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 10 February 2012 - 09:37 AM

Vezi postareaDiesel, la 10 February 2012 - 09:14 AM, a spus:

Si eu iti pot arata savege care porneste doar cu ulei, ca metanolul era aproape tot evaporat. In mod special motarele de la HPI sunt foarte bune din prisma asta. Nu cer multe si pornesc si cu WD40 daca vrei. Asta nu inseamna ca nu este combustibilul de vina.



pai da.eu am spus sa nu dati vina DOAR pe combustibil.
If it is to be it is up to me
0

#12 Useril este offline   adi1234 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 870
  • Inregistrat: 06-January 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti-dristor

Postat 10 February 2012 - 09:53 AM

Verifica si bujia.
Extra 330l.
IAR 80
JU-A702.
YAR832
Tlf.0744493927
0

#13 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 10 February 2012 - 10:33 AM

I-am pus si bujie noua dar n-a vrut sa porneasca. Daca tot am azi doua ore de chimie voi intreba profesoara care e treaba..
Oricum, comanda de o canistra noua tot dau:D
I reject your reality and substitute my own.
0

#14 Useril este offline   smk 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 598
  • Inregistrat: 05-May 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 10 February 2012 - 12:20 PM

1. nu il porni in casa ca nu e recomandat- dupa 30 secunde nu o sa mai poti respira. Incearca sa tii automodelul pe calorifer apoi sa iesi afara si sa incerci imediat sa il pornesti.
2. daca nu a fost strans dopul de la combustibil e posibil sa fii expirat si sa nu mai aiba aceleasi proprietati.
3. vezi sa nu fie innecat si verifica bujia cu incalzitorul sa vezi daca se aprinde

Cel mai bine asteapta sa fie mai cald si apoi sa te dai.
Garajul:
Mugen MBX6 - Ninja JX
HB Cyclone TCX - Tekin RS Pro
HB Cyclone TC - LRP SXX Stock Spec
Associated B44 - LRP SXX Stock Spec
Serpent 1/12 - Tekin RS Pro
0

#15 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 10 February 2012 - 08:25 PM

Nu e problema cu pornitul.. ca fac bagajelul, pornesc masina si o duc pornita din casa pana afara. In fine.. am vorbit azi cu profesoara si mi-a spus ca acum mai mult timp se gasea metanol si la noi pe la combinate doar ca s-a scos pentru ca oamenii (betivii) il confundau cu alcoolul etilic (care se poate bea) si gaseai peste tot oameni orbi (metanolul produce orbirea). Mi-a mai spus ca metanolul este extrem de volatil si este posibil sa se fi evaporat, si ca trebuie sa am pile zdravene la combinate ca sa fac rost de o sticluta. A si.. ma ocup cu termicele din 2008, am bagat la cap ce se intampla cand pornesti masina in casa :good:
Macar am aflat care e treaba cu metanolul ;)
Multumesc!
I reject your reality and substitute my own.
0

#16 Useril este offline   `dasa 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 349
  • Inregistrat: 14-March 12
  • Gender:Male
  • Location:Rm.Valcea
  • Interests:Auto
    Navo
    Robotica
    Arduino

Postat 15 March 2013 - 07:31 PM

Vezi postareaStuffy, la 10 February 2012 - 08:25 PM, a spus:

Nu e problema cu pornitul.. ca fac bagajelul, pornesc masina si o duc pornita din casa pana afara. In fine.. am vorbit azi cu profesoara si mi-a spus ca acum mai mult timp se gasea metanol si la noi pe la combinate doar ca s-a scos pentru ca oamenii (betivii) il confundau cu alcoolul etilic (care se poate bea) si gaseai peste tot oameni orbi (metanolul produce orbirea). Mi-a mai spus ca metanolul este extrem de volatil si este posibil sa se fi evaporat, si ca trebuie sa am pile zdravene la combinate ca sa fac rost de o sticluta. A si.. ma ocup cu termicele din 2008, am bagat la cap ce se intampla cand pornesti masina in casa :good:
Macar am aflat care e treaba cu metanolul ;)
Multumesc!

http://phoenixmodels...ado-p-1507.html nitrometan pur
0

#17 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 March 2013 - 10:34 PM

Fiind foarte higroscopic, combustibilul absoarbe si umezeala din aerul ce se afla intr-un bidon din care s-a consumat o parte, chiar daca dopul e bine inchis. La viitoarea deschidere, aer proaspat, cu umezeala lui va intra in recipient, continuand deteriorarea combustibilului si tot asa. Din aceasta cauza trebuie sa mutati des combustibilul in recipiente tot mai mici. Unii bagau si bile de sticla ca sa aduca nivelul lichidului cat mai spre dop.


0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro