Modelism - RHC Forum: Motodeltaplan - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Motodeltaplan cu motor Trabant

#1 Useril este offline   CAP231 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 717
  • Inregistrat: 09-September 07
  • Location:puerto galera
  • Interests:Playing cards

Postat 29 January 2012 - 09:34 PM

Stie cineva daca mai zboare cineva la noi in tara cu motodelta cu motor Trabant?
Am un motor de Trabi si ma intereseaza daca se merita sa ma ocup cu el pentru adaptare pe un trike.
0

#2 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 30 January 2012 - 09:18 PM

Vezi postareaCAP231, la 29 January 2012 - 09:34 PM, a spus:

Stie cineva daca mai zboare cineva la noi in tara cu motodelta cu motor Trabant?
Am un motor de Trabi si ma intereseaza daca se merita sa ma ocup cu el pentru adaptare pe un trike.



prea multa munca si prea mic randamentul, mereu probleme tot felul de adaptari , improvizatii...nu renteaza
gasesti acum motoare dedicate zborului chiar la preturi pt toate buzunarele
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#3 Useril este offline   ERASER 

  • Vintage
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2223
  • Inregistrat: 23-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Drumul Taberei
  • Interests:F3A , veliere

Postat 31 January 2012 - 01:24 PM

Am vazut unul acum vreo 10 ani. Motorul de Trabant fusese montat cu cilindrii in jos iar elicea era actionata prin intermediul unui reductor 2:1. Reductorul era de fapt sistemul de distributie pe curea dintata luat dintr-un motor auto (la toate motoarele raportul de transmisie vilbrochen / ax cu came este 2:1), cureaua cam de 22 - 25 mm latime. Decola lung, dar totusi transporta 2 persoane.
Future is electric, but I belong to the past...
TEL. 0726.191.725
0

#4 Useril este offline   riva 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 30-January 12

Postat 31 January 2012 - 06:03 PM

Vezi postareaERASER, la 31 January 2012 - 01:24 PM, a spus:

Am vazut unul acum vreo 10 ani. Motorul de Trabant fusese montat cu cilindrii in jos iar elicea era actionata prin intermediul unui reductor 2:1. Reductorul era de fapt sistemul de distributie pe curea dintata luat dintr-un motor auto (la toate motoarele raportul de transmisie vilbrochen / ax cu came este 2:1), cureaua cam de 22 - 25 mm latime. Decola lung, dar totusi transporta 2 persoane.

stiu pe cineva la Cluj care se ocupa cu problema care te intereseaza.
0

#5 Useril este offline   catadiesel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 18-March 12
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:club, discussion

Postat 03 April 2012 - 08:50 PM

Vezi postareariva, la 31 January 2012 - 06:03 PM, a spus:

stiu pe cineva la Cluj care se ocupa cu problema care te intereseaza.

0

#6 Useril este offline   catadiesel 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 34
  • Inregistrat: 18-March 12
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:club, discussion

Postat 03 April 2012 - 08:53 PM

am eu daca intereseaza pe cineva un motor de trabi a fost pe trykul meu cu reductor de 1 la 2 si dubla aprindere cu suporti de prindere
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro