Modelism - RHC Forum: Hpi Hellfire - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Hpi Hellfire Poze, probleme, video... Evaluare topic: -----

#1 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 20 January 2012 - 02:15 PM

Buna ziua! Am deschis acest topic pentru toti posesorii(daca mai sunt si altii) du Hpi hellfire. Voi incepe eu, cu o problema. Acum doua zile am primit prima mea masina termica, un hpi hellfire. Am pornit-o (cu greu), iar dupa aceea am lasat-o la relanti. Dupa cateva secunde, fara sa ma ating de telecomanda, turatia incepe sa creasca, si rotile incep sa se invarta. De frica sa nu cada de pe cutia pe care am pus-o, am oprit motorul. Stie cineva de ce s-a intamplat asta?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#2 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 January 2012 - 03:02 PM

e din cauza ca e prea mare ,,Idle" invarti contrar sensul acelor de ceasornic, te-am incercuit cu rosu in poza :rolleyes:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: hpi15204_350.jpg

0

#3 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 20 January 2012 - 03:14 PM

Mersi! Ma gandeam eu ca aia e problema ca am auzit ca turatia la relanti e prea mare, dar nu vroiam sa schimb ceva la carb. sa nu ii stric setarile. O sa ma documentez un pic cum se face tunningul la carb. Mersi inca o data. Apropo, turatia neasteptata fara sa ma ating de telecomnda, de ce a aparut?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#4 Useril este offline   andreitza bv 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 507
  • Inregistrat: 04-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 20 January 2012 - 03:43 PM

probabil ii vine prea putin metanol... poti umbla la ,,High Speed Needle"
0

#5 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 January 2012 - 06:44 PM

1

2

0

#6 Useril este offline   elbutchos 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 397
  • Inregistrat: 20-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Budapest

Postat 20 January 2012 - 09:03 PM

Buna.

Am si eu o intrebare pentru posesorii de Hellfire.
Care este greutatea unui cauciuc HPI Agressors ( cele standard de Hellfire ) ?
In caz ca va mirati de intrebarea dubioasa ... incerc sa gasesc un combo cat mai usor ( si aratos ) de janta+cauciuc pentru e-savage.
Jantele le am deja (45g / buc) iar cu guma trebuie sa ma incadrez undeva pe la 140g. Daca scot combo-ul sub 190g e boboc.

Multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de elbutchos: 20 January 2012 - 09:04 PM

HPI E-Savage, GCM reaction diffs with HPI Blitz gears, Modified driveshafts, Superglide steering, Turnigy Trackstar 150A, Turnigy XK3665-B-2300KV, External BEC, Turnigy 15Kg Servo, Rulux Halfups, HPI Aggressors.
HPI E-Savage stock.
HPI Savage Flux stock.
0

#7 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 21 January 2012 - 09:28 AM

Ok, multumesc mult de ajutor. Voi face tunningul la masina, si va anunt cum merge.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#8 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 21 January 2012 - 04:40 PM

Mai am o problema. :pardon: Cand primez motorul pre mult, se ineaca. Dupa ce il golesc, tot nu vrea sa porneasca, si can trag de pullstarter se trage foarte greu. Chiar daca am scos bujia, am intors masin invers si am tras de pullstarter ca sa il golesc. Nu am tras destul de mult?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#9 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 22 January 2012 - 12:13 PM

Vezi postareaTudorb, la 21 January 2012 - 04:40 PM, a spus:

Mai am o problema. :) Cand primez motorul pre mult, se ineaca. Dupa ce il golesc, tot nu vrea sa porneasca, si can trag de pullstarter se trage foarte greu. Chiar daca am scos bujia, am intors masin invers si am tras de pullstarter ca sa il golesc. Nu am tras destul de mult?


Citeste aici si eventual fa-ti un print pentru a avea instructiunile masinii tot timpul la tine: http://www.hpieurope...s/pdf/10501.pdf
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#10 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 January 2012 - 09:33 PM

Dar de ce atunci când scot încălzitorul de bujie, motorul se opreşte?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#11 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 24 January 2012 - 12:45 AM

Vezi postareaTudorb, la 22 January 2012 - 09:33 PM, a spus:

Dar de ce atunci când scot încălzitorul de bujie, motorul se opreşte?


Bujia este arsa sau filamentul rupt , aproape sigur.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#12 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 24 January 2012 - 01:03 AM

intrebarea mea e daca filamentul e intrerupt/ars cum de mai poreste?
ori bujia e destul de deteriorata,dar nu intrerupta ca nu ar mai porni,ori motorul e setat prea bogat.
If it is to be it is up to me
0

#13 Useril este offline   Flo234 

  • Administrator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 2307
  • Inregistrat: 24-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 January 2012 - 11:25 AM

Vezi postareaprisi, la 24 January 2012 - 01:03 AM, a spus:

intrebarea mea e daca filamentul e intrerupt/ars cum de mai poreste?


voodoo


Se mai intampla sa fie intrerupta la ultima spira, dar cum ai zis si tu ceva nu este in regula. Am vazut bujii care aratau perfect in mana dar cand le puneai pe motor dadeau niste rateuri de toata frumusetea.
0

#14 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 24 January 2012 - 03:42 PM

Motorul porneste, accelereaza cu incalzitorul pus, iar daca scot bujia si o pun in inclazitor se incalzeste foarte tere, deci cred ca nu e de la bujie. Din cate am mai citit, am inteles ca s-ar putea ca low speed needle sa fie prea in afara, si sa incerc sa il bag mai inuntru. Voi mai face teste, si incercari.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#15 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 27 January 2012 - 08:37 PM

Am adus motorul la setarile din fabrica si acum nu mai porneste deloc. Pullstarerul merge foarte greu si m-am gandit ca s-ar putea sa fie inecat motorul, asa ca l-am curatat, si tot merge greu. Bujia e perfect functionala, motorul a mai pornit, combustibilul e cu 10%nitro, si...cam atat. Care credeti ce e problema?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#16 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 27 January 2012 - 09:00 PM

combustibilul recomandat de producatorul HPI este in concentratie de 20-25% , vei gasi de asemenea mare scris pe cutie. NU cred ca este o idee prea buna sa folosesti 10% :)
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#17 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 27 January 2012 - 09:02 PM

Dar a mai pornit cu combustibilul acesta! Si motorul e axial...dar si cei de la axial recomanda combustibil 20-30%nitro. Dar nu pot sa inteleg cum de a mai pornit!
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#18 Useril este offline   prisi 

  • scale addicted
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1299
  • Inregistrat: 03-January 08
  • Gender:Male
  • Location:Neamt
  • Interests:Automodelism,motociclism,parapantism,caiac,ciclism

Postat 27 January 2012 - 10:11 PM

chestia cu combustibilul s-a tot discutat.
nu are nimic daca folosesti combustibil cu putin nitro sau chiar deloc,eu am mers cu 0% nitro pe un onroad si mergea bine,doar ca nu era nervos deloc.ideea e ca ii scazi din performante,o sa fie puturos motorul din ce in ce mai mult cu cat scazi concentratia de nitro,dar rau nu are cum sa-i faca.
If it is to be it is up to me
0

#19 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 27 January 2012 - 11:01 PM

Bun, deci inseamna ca combustibilul nu e o problema. Atunci care e problema? De ce merge pullstarterul asa greu?? De ce nu porneste?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#20 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 28 January 2012 - 02:40 PM

Ar putea sa fie pullstarterul de vina? Mai am inca 3, deci as putea sa il schimb...
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#21 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 09 February 2012 - 10:16 PM

Buna seara! Am o problema pe care incerc sa o rezolv de 2 saptamani. La un moment dat ma jucam cu masina, si am oprot-o. Cand am vrut sa o pornesc, sfoara de la pullstarter a ramas trasa. De atunci o tot pun inapoi si ea tot cade. L-am demontat, am schibat arcul, rulmentul unisens, carcasa, ata...tot! Am desfacut-o si redesfacut-o de 15 ori in total! Si e foarte enervant ca trebuie sa scot tot ansamblul spate pentru a ajunge la el. Dupa ce il repar, fac cateva teste cu el montat pe masina, si totul e perfect. Incalzesc un pic motorul, o scot afara, o pornesc(ciudat e ca la prima pornire tot timpul merge), si dupa ce merg cativa metri vad sfoara ca atarna. Opresc masina, treag de sfoara si trasa ramane. Am o vaga presimtire ca atnci cand trag de pullstarter, arcul acela din interior care ar trebui sa stranga ata inapoi aluneca din santuletul acela mic care e facut pe spatele cilindrului pe care se pune ata. Dar oricum l-as pune el tot iese de acolo. Pun si niste poze, pentru a ma face inteles mai usor.

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 09 February 2012 - 10:16 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#22 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 10 February 2012 - 08:45 PM

Tocmai ai ajuns la momentul in care trebuie sa iti cumperi un pullstart NOU.
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#23 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 10 February 2012 - 11:13 PM

Topicul asta imi aduce aminte de prima vara petrecuta cu primul automodel (termic) :)
Mereu se rupea sfoara la pullstart, mereu se ineca motorul si n-aveam cheie de bujie la mine.. eh.
Cum spunea si Sandrei, e vremea pentru un pullstart nou ;)
I reject your reality and substitute my own.
0

#24 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 February 2012 - 05:20 PM

Da, din pacate nu prea am gasit pullstartere pentru motoare de .28 in Romanica noastra. Daca stie cineva unde, dat in PM va rog.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#25 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 12 February 2012 - 11:00 PM

Un pullstart de Savage n-ar merge? ...ca tot de 28 e motorul... zic si eu :)
Baftaa!
I reject your reality and substitute my own.
0

#26 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 13 February 2012 - 12:14 AM

Vezi postareaStuffy, la 12 February 2012 - 11:00 PM, a spus:

Un pullstart de Savage n-ar merge? ...ca tot de 28 e motorul... zic si eu B)
Baftaa!


Da-i pace ca a vb inclusiv cu mine, si i-am spus ca avem in stoc pullstart, dar vad ca ii place sa posteze :))
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#27 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 16 February 2012 - 09:11 PM

Buna seara! Am rezolvat cu pullstarterul, dar acum ma bate gandul la nist upgradeuri. In primul rand, am gasit o marca de filtre de aer pe care, din cate am citi, toata lumea o lauda. As pune link direct catre produs, dar mi-e teama cu moderatorii nu sunt de acord, asa ca voi atasa o imagine. Apoi am descoperic acest "piggyback shocks", care par utile. Din cate am citit am aflat ca acel cilindu din lateralul suspensiei contine ulei de suspensie care functioneaza ca un fel de rezerva pentru cilindrul cu ulei al suspensiei. Ma mai gandeam la un wheelie bar, in caz ca masina e capabila sa faca asa ceva. As dori sa va cer parerea in legatura cu aceste upgradeuri, daca merita sau nu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: MSFRT80-2 (Small).jpg
  • Imagine atasata: images (Small).jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#28 Useril este offline   sandrei 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1510
  • Inregistrat: 16-November 08
  • Gender:Male
  • Location:Cluj

Postat 17 February 2012 - 12:31 PM

Vezi postareaTudorb, la 16 February 2012 - 09:11 PM, a spus:

Buna seara! Am rezolvat cu pullstarterul, dar acum ma bate gandul la nist upgradeuri. In primul rand, am gasit o marca de filtre de aer pe care, din cate am citi, toata lumea o lauda. As pune link direct catre produs, dar mi-e teama cu moderatorii nu sunt de acord, asa ca voi atasa o imagine. Apoi am descoperic acest "piggyback shocks", care par utile. Din cate am citit am aflat ca acel cilindu din lateralul suspensiei contine ulei de suspensie care functioneaza ca un fel de rezerva pentru cilindrul cu ulei al suspensiei. Ma mai gandeam la un wheelie bar, in caz ca masina e capabila sa faca asa ceva. As dori sa va cer parerea in legatura cu aceste upgradeuri, daca merita sau nu.


1. Wheely bar nu poti monta pe masina din cauza Eleronului
2. Telescoapele cu piggyback de la INTEGY sunt foarte proaste si vei avea probleme cu tijele amortizor tot timpul din cauza materialului care se indoaie foarte usor.
3. Ce filtru de aer e acela, ca nu are nimic special in poza?
4. A pornit azi pullstarterul spre tine :blush:
TEAM DURANGO DESC210 2WD
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T

Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM

0

#29 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 17 February 2012 - 01:39 PM

Ok, multumesc. Deci piggyback-urile s-au taiat de pe lista. Acel filtru de aer e de la motorsaver, si e facut din 3 straturi. Primul strat e acea sita exterioara, apoi filtrul normal si apoi filtru interior. Asta me intrebam si eu, cu ce e mai bun decat celelalte. Am citit ca la majoritatea masinilor off-road se murdareste asa tare incat trebuie curatat dupa fiecare tura, ceea ce inseamna ca nu lasa mizerie in motor, corect? Ma rog, foarta multa lume il lauda, asa ca ma intreb de ce. Am gasit pe e-bay un pullstarter care se monteaza pe locul eleronului, si unul care se prinde de caroserie. Sunt bune de ceva?
Link:http://www.ebay.com/itm/Traxxas-Tmaxx-HPI-Hellfire-red-badge-aluminum-wheelie-bar-THL13302-WHELLY-BAR-/150751446552?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item23197c8618.
Inca o chestie, un filtru de aer prelungeste cu mult durata de viata a motorului? Merita sa iau unul? Necesita curatare regulata? Si am mai gasit o toba de esapament care se pare ca se potriveste la modelul meu. E buna de ceva?
Link:http://www.ebay.com/itm/GPM-HPI-Nitro-Hellfire-SS-Purple-power-tuned-dual-exhaust-SAV130807T-/150753492268?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item23199bbd2c#ht_691wt_1110

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 17 February 2012 - 01:44 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#30 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 17 February 2012 - 03:11 PM

Vezi postareaTudorb, la 17 February 2012 - 01:39 PM, a spus:

Ok, multumesc. Deci piggyback-urile s-au taiat de pe lista. Acel filtru de aer e de la motorsaver, si e facut din 3 straturi. Primul strat e acea sita exterioara, apoi filtrul normal si apoi filtru interior. Asta me intrebam si eu, cu ce e mai bun decat celelalte. Am citit ca la majoritatea masinilor off-road se murdareste asa tare incat trebuie curatat dupa fiecare tura, ceea ce inseamna ca nu lasa mizerie in motor, corect? Ma rog, foarta multa lume il lauda, asa ca ma intreb de ce. Am gasit pe e-bay un pullstarter care se monteaza pe locul eleronului, si unul care se prinde de caroserie. Sunt bune de ceva?
Link:http://www.ebay.com/itm/Traxxas-Tmaxx-HPI-Hellfire-red-badge-aluminum-wheelie-bar-THL13302-WHELLY-BAR-/150751446552?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item23197c8618.
Inca o chestie, un filtru de aer prelungeste cu mult durata de viata a motorului? Merita sa iau unul? Necesita curatare regulata? Si am mai gasit o toba de esapament care se pare ca se potriveste la modelul meu. E buna de ceva?
Link:http://www.ebay.com/itm/GPM-HPI-Nitro-Hellfire-SS-Purple-power-tuned-dual-exhaust-SAV130807T-/150753492268?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item23199bbd2c#ht_691wt_1110



Salut

DA, flitru de aer CURAT prelungeste viata motorului. Acel filtru de aer nu are nimica special fata de flitru de aer pe care il ai pe masina ( banuiesc ca ai unu ) are o sita exterioara in plus care nu te ajuta cu nimica . Aceste filtre de aer trebuie curatate dupa fiecare iesire cu masina si date cu un ulei special pentru filtre de aer care imbunatatesc filtrarea mizeriei care poate ajunge in carburator / motor.

Toba aia nu stiu daca o sa iti imbunatateasca performantele motorului , dar sigur o sa scoata un zgomot mai mare - drept urmare nu stiu pe unde o sa poti sa te mai dai cu masinuta decat pe CAMP din cauza zgomotului. Eu unu nu o recomand , cauta pe net tobe Buku pipes , alea ar fii cu adevarat performante dar restu sunt doar de design si zgomot !

Wheelie bar - daca masina nu se ridica la acceleratii bruste atunci nu are rost sa iti cumperi inca asa ceva , incearca sa iti reglezi motorul cat mai bine sa poti obtine aceste ridicari si dupa iti vei da seama daca ai nevoie de wheelie bar sau nu .

Aceasta postare a fost editata de Sere4uall: 17 February 2012 - 03:12 PM

Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro