Modelism - RHC Forum: Hpi Hellfire - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Hpi Hellfire Poze, probleme, video... Evaluare topic: -----

#31 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 17 February 2012 - 03:25 PM

Eu doresc ca zgomotul sa fie cat mai mic, pentru a nu deranja vecinii.:) Eu am aceasta toba(http://www3.towerhob...0001p?&I=LXJAT3), si e destul de zgomotoasa. Tobele de la Buku sunt scumpe? Acelea fac galgie mare? Din cate stiu, cu cat o toba are mai multe camere, cu atat e mai silentioasa. Corect?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#32 Useril este offline   Sere4uall 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 580
  • Inregistrat: 11-October 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti & Constanta

Postat 17 February 2012 - 03:38 PM

Vezi postareaTudorb, la 17 February 2012 - 03:25 PM, a spus:

Eu doresc ca zgomotul sa fie cat mai mic, pentru a nu deranja vecinii.:) Eu am aceasta toba(http://www3.towerhob...0001p?&I=LXJAT3), si e destul de zgomotoasa. Tobele de la Buku sunt scumpe? Acelea fac galgie mare? Din cate stiu, cu cat o toba are mai multe camere, cu atat e mai silentioasa. Corect?



Da costa ceva peste 100$ oricum. Cu cat are mai multe camere nu stiu ce sa zic daca e neaparat mai silentioasa , teoretic da pentru ca se atenueaza zgomotul. Mai mult de doua camere iti zic ca nu sunt pe piata , cauta siteul producatorului Buku si o sa vezi cum functioneaza si anumite teste facute de ei. O sa vezi si cum functioneaza in general o toba pentru automodelele rc.

Ce ai tu pe masina e arhi suficient si mai mult decat ok iti recomand sa ramai la ea.
Off-road: HPI Baja 5sc SS 1:5
Losi 8ight-T 2.0 - 4WD Truggy
Traxxas Summit

On-road: HPI Mirco RS4 -4WD 1:18
Mini-Z
Tamya MR-03 Alfa Romeo Giulieta -2WD 1:10

Spektrum DX-3E
Spektrum DX-3S
0

#33 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 17 February 2012 - 03:44 PM

Ok, deci atunci masina ramana exact asa cum e acum. Eventual sa ii iau un filtru de combustibil. Care e diferwenta dintre un filtru de metanol si un racitoe de meatnol?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#34 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 20 February 2012 - 10:59 AM

Nu ai ce face cu un wheelybar.. e doar o fitza. Cat despre filtrele de aer, eu nu am vazut filtre care sa nu aiba cel putin doua straturi de burete.
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#35 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 20 February 2012 - 03:58 PM

Da, dar acel filtru de aer are 2 straturi de burete plus acea sita. Ma rog, oricum masina ramane asa cum e. Azi ii instalez noul pullstarter si maine daca am timp o scot afara. :blink:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#36 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 03 March 2012 - 10:57 PM

Buna seara! Ma intorc cu inca o mica problema de reglaje la carburator la hellfire. Incep sa incalzesc motorul, ma dau un pic cu ea toate buna pana cand ma opresc si incerc sa pornesc de la relanti. Cand apas brusc accelreatia, parca se imiedica de ceva motorul...nu urca in ture cursiv. Am citit cateva threaduri de pe alte forumuri si unii spunea sa ma saracesc amestecul de la lsn, altii spuneau sa il imbogatesc...oricum le-am facut pe amandoua si nu se schimba nimic. Relantiul e setat bine, la fel si hsn. Prefer sa merg un pic mai bogat la hsn pentru a proteja motorul.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#37 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 05 March 2012 - 06:52 PM

Si inca o chestie, diferentialul central impiedica masina sa faca wheelie? Din cate am auzit, se poate bloca, asfel ne mai avand nici un rost. Cum il pot bloca? Daca il voi bloca, frana v-a fi si pe rotile din fata?(pentru ca acum e numai pe spate.)
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#38 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 06 March 2012 - 05:14 PM

Chiar nimeni nu a mai patit-o c carburatorul? Si de diferential, nimeni nu stie nimic?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#39 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 March 2012 - 07:08 PM

Am rezolvat cu carburatorul :). Dar acum am alta problema, legaa de diferentialul central. Din cate stiu, rolul lui e de a distribui puterea intre rotile din fata, si cele din spate. Deci daca pun mai multa putere pe rotile spate, nu am control asa bun si viceversa. Imi poate explica cineva un pic mai exact cum se realizeaza aceasta distriburie? Deoarece as dori mai mult control pe rotile din fata, in curbe le viteza mare. Ce alte modificari mai pot face(in afara de diferentialul central) pentru a avea mai mult control pe rotile din fata?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#40 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 08 March 2012 - 08:34 PM

Un diferential e un diferential, transfera puterea spre rotile (puntile daca e central) care se invirt mai usor. Se poate "seta" umplindu-l cu ulei siliconic (special pt diferential) de diverse viscozitati, ca sa mai ramina o farima de putere pentru rotile care sint pe sol, altfel daca esti cu o roata in aer o sa se invirta doar aia.
USER BANNED BY ADMIN
0

#41 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 March 2012 - 08:45 PM

Ok-ok, dar pentru a transfera mai putina putere spre torile spate, si mai multa pe rotile fata, adica raportul sa fie cam 50%fata, 50%spate, mie im trebuie un ulei mai gros sau mai slab?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#42 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 08 March 2012 - 09:19 PM

Vezi postareaTudorb, la 08 March 2012 - 08:45 PM, a spus:

Ok-ok, dar pentru a transfera mai putina putere spre torile spate, si mai multa pe rotile fata, adica raportul sa fie cam 50%fata, 50%spate, mie im trebuie un ulei mai gros sau mai slab?


Salut , de la ''batranii '' in domeniu (mai baga si un google ) stiu asta, in mijloc bagi grooos 10000-15000 cst , pe spate 1000-3000, iar pe fata 7000-10000 ( cst ) parca asta era unitatea de masura a densitatii , eu personal am bagat 10000/3000/7000 ( parca asa tin minte )
0

#43 Useril este offline   DanB 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1551
  • Inregistrat: 22-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara
  • Interests:computere, electronica, rc

Postat 08 March 2012 - 09:21 PM

Documenteaza-te intii despre ce este si cu ce se maninca un diferential, si atunci o sa pricepi ce poti si ce nu poti face cu unul.

Tare mi-e ca il confunzi cu sisteme de transmisie cu cuplaj viscos (nu cred ca se fac din astea pentru rc)
USER BANNED BY ADMIN
0

#44 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 08 March 2012 - 09:40 PM

Citeaza

Salut , de la ''batranii '' in domeniu (mai baga si un google ) stiu asta, in mijloc bagi grooos 10000-15000 cst , pe spate 1000-3000, iar pe fata 7000-10000 ( cst ) parca asta era unitatea de masura a densitatii , eu personal am bagat 10000/3000/7000 ( parca asa tin minte )

Acesteuleiuri o sa imi dea atat manevrabilitate buna, cat si tractiune? Scopul meu cam asta e. Multumesc mult pentru raspunsuri.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#45 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 12 March 2012 - 11:53 AM

Am scos ieri masina la o tura pe asfalt...si am cateva probleme.
1. Care ar putea fi motivul pentru care masina nu urca lin in ture? Adica de la relanti la full throttle. Am facutun pinch-test(cand prinzi tubu' de combustibil) si masina s-a turat cam 4 secunde, dupa care a murit, si din cate stiu, daca masina se tureaza timp de 3-5 secunde, atunci low speed needle e ajustat corect. Deci ala e setat corect, dar care alta sa fie cauza?
2. Am mai inmuiat un pi suspensia fata, dar tot nu pot lua curbe cand accelerez, rotile din fata nu mai ating asfalul si e ca si scapata de sub control. Cum sa fac sa am mai mult control? Si tot legat de ajustari din astea "finute", cum as putea face sa rup aderenta mai usor(cu rotile spate) ca sa o pot da de-a latu'(sa fac drifuri)? :good:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#46 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 15 March 2012 - 02:31 PM

Nimeni nu a mai avut problema asta? Chiar daca la o alta masina...Banuiesc ca rezolvaarea problemei e asemanatoare. :D
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#47 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 15 March 2012 - 11:12 PM

Vezi postareaTudorb, la 12 March 2012 - 11:53 AM, a spus:

Am scos ieri masina la o tura pe asfalt...si am cateva probleme.
1. Care ar putea fi motivul pentru care masina nu urca lin in ture? Adica de la relanti la full throttle. Am facutun pinch-test(cand prinzi tubu' de combustibil) si masina s-a turat cam 4 secunde, dupa care a murit, si din cate stiu, daca masina se tureaza timp de 3-5 secunde, atunci low speed needle e ajustat corect. Deci ala e setat corect, dar care alta sa fie cauza?
2. Am mai inmuiat un pi suspensia fata, dar tot nu pot lua curbe cand accelerez, rotile din fata nu mai ating asfalul si e ca si scapata de sub control. Cum sa fac sa am mai mult control? Si tot legat de ajustari din astea "finute", cum as putea face sa rup aderenta mai usor(cu rotile spate) ca sa o pot da de-a latu'(sa fac drifuri)? :D

Din cate stiu atunci cand ii dai maxim si turatia nu urca progresiv (parca da sa moara cand o accelerezi) inseamna ca amestecul e prea zemos si motorul nu poate arde atat cat ii dai tu si deci da sa se opreasca. Daca chiar nu poti rezolva problema asta incearca sa fi mai finut cu acceleratia si se rezolva :)
Sper ca nu am scris baliverne
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#48 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 16 March 2012 - 01:59 PM

M-am gandit si eu la asta, asa ca am dat lsn mai sarac un pic, dar nu se schimba nimic. Mi-e frica sa dau si mai sarac, ca din cate stiu e rau pentru motor sa mearga sarac.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#49 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 18 May 2012 - 09:00 PM

Buna seara! Ma introc cu un update la situatia Hellfireului meu. In primul rand, azi am primit DX2E, si prima impresie e foarte buna. Failsafe-ul intra un pic cam incet, dar bine ca merge. Si tragaciul de la acceleratie e un pic cam moale, dar ma voi obisnui. Dupa ce l-am primit, l-am instalat si eram gata de a porni masina. Am pornit-o si imediat ce a pornit, a inceput sa se tureze. Dupa un timp mi-am dat seama ce relantiul nu revine tot timpul la aceeasi pozitie. El ajunge numai in pozitia de relanti numai daca franez, si inchid carburatorul. Daca accelerez, si dupa las acceleratia nu se opreste la pozitia de relanti, se opreste undeva mai sus un pic. Aveti idee de ce?
Inca o chestie. Din neatentie am insurubat prea tare bujia, si am stricat filetul. Dupa ce am pornit masina, la cateva secunde se opreste brusc si pusca bujia. Nu stiu daca a ajuns inapoi pe pamant, dar sigur e ca a zburat foarte sus. Am cautat-o, dar nu am gasit-o. Daca aveti idee de unde ast putea gasi acel underhead in care se infileteaza bujia, va rog sa ma anuntati, chiar si daca il vinde cineva de pe forum. Multumesc!PIESA

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 18 May 2012 - 09:00 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#50 Useril este offline   Stuffy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 430
  • Inregistrat: 06-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Onesti
  • Interests:Automodelism
    Sporturi de Iarna

Postat 18 May 2012 - 10:30 PM

Chestia aia cu revenitul la relanti se rezolva din trim. Butoneaza statia si ai sa vezi. Si.. cred ca acel underhead e similar cu cel de la hpi. Ai putea sa cauti ceva specificatii referitoare la acea piesa si dupa aia gasesti tu..
Bafta!
I reject your reality and substitute my own.
0

#51 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 19 May 2012 - 08:35 AM

Da, si eu m-am gandit la asta dar see pare ca underheadul de la hpi e mai mic decat cel de la Axial...deci nu am sanse :(
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#52 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 19 May 2012 - 03:35 PM

Am incercat chestia cu trimmurile, si nu e de acolo...de la ce sa fie? De la servo?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#53 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 June 2013 - 02:49 PM

Hellfire-ul a inviat! In sfarsit, dupa 7 luni, am terminat rebuild-ul. A durat asa mult in mare parte din cauza lipsei timpului, avand in vedere ca din decembrie am inceput sa lucrez la el.
Am inceput cu ansamblul fata si spate. Din pacate nu am facut poze cand le curatam si montam, dar am facut poze cu produsul final.
Pasii pe care i-am urmat au fost:
1. Demontare completa.
2. Curatare cu apa, lubrefiere unde e nevoie, schimbat uleiuri.
3. Montare.

Poze ansamblu fata+spate

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20130614_190216.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130614_185800.jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#54 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 June 2013 - 02:52 PM

Apoi a urmat parta centrala. Aceasta parte a fost cea mai complicata, deoarece confinea frane, diff central si motor. Am demontat totul de pe sasiu, pentru a lucra mai usor. Apoi am curatat fiecare piesa.
Cum arata inainte:Imagine atasata: IMG_20130614_195224.jpgImagine atasata: IMG_20130614_190249.jpgImagine atasata: IMG_20130614_190303.jpgImagine atasata: IMG_20130614_190312.jpgImagine atasata: IMG_20130614_195213.jpg
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#55 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 June 2013 - 02:58 PM

Am inceput cu motorul si cu difful central. Motorul l-am demontat, am scos backplate-ul, carburatorul, rezervorul. Ce a ramas la locul lui a fost cardanul, ambreeajul, pistonul si cilindrul. Am curatat motorul cu carb cleaner (curatator de carburator). E o solutie care delipeste acea "mazga" care se formeaza din cauza metanolului, intr-o perioada mai mare. Dupa aplicare ramane o suprafata foarte curata si foarte uscata, asa ca am dat un strat de WD-40. Acest tratament a fost aplicat motorului si carburatorului. In carburator am schimbat o-ringurile, le-am uns si l-am adus la setarile initiale. La diff-ul central am curatat spur-ul, placutele, discurile, etierele si tot ce tine de transmisie+schimbat ulei.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20130619_162339.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130614_195233.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130614_195253.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130614_221340.jpg

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#56 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 June 2013 - 03:00 PM

Continuarea pozelor+sasiu. Sasiul a fost curatat tot cu carb cleaner, si apoi cu apa si o periuta.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20130620_105955.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130619_162309.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130619_162323.jpg

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 22 June 2013 - 03:04 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#57 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 June 2013 - 03:03 PM

Apoi am inceput sa montez totul pe sasiu, cu grija. Momentan nu am thread lock, dar fac rost. Am pus putin super-glue ca no, e criza economica si nu sunt bani de TL. :pardon:

Mai multe poze:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: IMG_20130620_193852.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130620_193827.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130620_193840.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130620_193947.jpg
  • Imagine atasata: IMG_20130620_193905.jpg

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 22 June 2013 - 03:04 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#58 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 22 June 2013 - 03:07 PM

Concluzii:
Initial imi era frica sa ma bag in maruntaiele unei masini termice, mai ales in motor. Am descoperit ca nu e chiar asa de greu, si poate fi chiar misto. Imi pare rau ca a durat asa mult, as fi vrut sa o am gata mai repede dar timpul nu mi-a permis. Practic, masina a "renascut din propria-i cenusa", asa ca m-am hotarat sa ii dau un nume: Phoenix. :blush: (numa eu ma atasez de automodelele mele? :huh: ) Acum urmeaza re-reglarea carburatorului, si apoi ma duc sa ii dau in gura pana s-o rupe. Doar pt. bashing am cumparat-o. :clapping:

Aceasta postare a fost editata de Tudorb: 22 June 2013 - 03:08 PM

1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#59 Useril este offline   e.cata 

  • Banned
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3386
  • Inregistrat: 22-October 12
  • Gender:Male

Postat 24 June 2013 - 05:56 PM

referitor la tobe..
tobele inline, fara nici o camera sunt mai zgomotoase.. am pe 2-a modele.. si suna apropiat de tare.. atat de .21 cat si pe .28
am una cu doua camere, si sincer eu nu vad nici o diferenta in zgomot cu sau fara acel con.
am una cu trei camere de la ths racing pe .28 hpi si este o diferenta enorma, este foarte silentioasa, insa cred ca si performantele motorului sunt afectate, e mai puturos motoru..
daca vrei pot sa fac un film cu toate trei, se observa diferenta pe video...
mai fac o baie!
0

#60 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 24 June 2013 - 09:02 PM

Pai nu ar strica, ma gandesc ca nu sunt singuru care vrea sa stie adevarata diferenta intre nr. de camere la o toba. :clapping:
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro