Modelism - RHC Forum: intretinere motoare dupa zbor - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

intretinere motoare dupa zbor

#1 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 15 January 2012 - 01:34 PM

Care e diferenta intre uleiurile after run si alte uleiuri sui daca se poate folosi cu succes uleiul WD 40 si daca aveti putintica rabdare sa descrieti si cum se face ungerea motorului dupa functionarea lui
0

#2 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 15 January 2012 - 06:31 PM

rog moderatorul sa mute topicul , nu e locul lui aici. Sorry
0

#3 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 January 2012 - 10:48 PM

WD 40 nu e ulei, e gaz lampant ambalat la spray - nu recomand folosirea lui in motoare pe metanol pt. ca poate distruge garniturile de cauciuc. In loc de ulei afterrun se poate folosi ulei de cutie automata sau servodirectie tip ATF. Eu nu am folosit nimic niciodata si nu am observat urme de coroziune la vreun motor.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 15 January 2012 - 10:49 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#4 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 15 January 2012 - 11:35 PM

ms mult
0

#5 Useril este offline   ARU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1427
  • Inregistrat: 15-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Buzau
  • Interests:aero

Postat 16 January 2012 - 02:06 AM

din cate cunosc , sper sa nu ma insel , uleiul after run se foloseste la degresarea motorului dupa zbor , iar dupa aceeia se utilizeaza ulei pentru ungerea armelor , pana la urmatorul zbor. Orice demontare a motorului atrage si uzura unor piese , ...si deci cat mai rar posibil !
0

#6 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 16 January 2012 - 05:52 PM

de ce nu se poate folos un alt ulei? care e procedeul de folosire a uleiului?
0

#7 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 16 January 2012 - 10:57 PM

Eu la inceput am pus ulei after run dupa fiecare utilizare si mai mult cantitativ la intrarea la iernat - in capul pistonului.
Am avut surpriza la iesirea de la iernat sa constat ca pe langa faptul ca pornea mai greu pana se ducea uleiul din cilindru
rulmentii motorului erau plini de rugina si a trebuit sa ii schimb - nu de la ulei bineinteles dar nici nu a ajutat .
De atunci nu am mai pus nici un ulei si nu am constatat nimic rau afara de ruginirea rulmentilor in continuare - la unele mai mult la altele mai putin.
Ma refer aici la motoarele cu metanol , la benzinare am mers pe ideea ca nici vecinul de la parter care are motocicleta nu pune ulei
si nici eu la masina.

Ideal ar fi daca se poate sa se curete motorul cu cherosen, sa se desfaca capacul de la carter si sa se umple cu ulei tot blocul motor asa incat tot ce este acolo - rulmenti, biela , bucsi etc - sa fie cufundate in ulei, plus in cilindru prin locasul bujiei.
La venirea sezonului se desface capacul iar si se goleste uleiul din carter.

Daca ai rabdare sa faci asta e super O.K. motorul fiind bine intretinut dar pentru mine e deranjul mult prea mare la cate modele am si la ce inseamna montare demontare cu reasezarea tijei de acceleratie in urmatorul sezon, cu retrimarea ralantiului etc.
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#8 Useril este offline   Ice9 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1361
  • Inregistrat: 06-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC Helicopters

Postat 17 January 2012 - 04:01 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 16 January 2012 - 10:57 PM, a spus:


Ideal ar fi daca se poate sa se curete motorul cu cherosen, sa se desfaca capacul de la carter si sa se umple cu ulei tot blocul motor asa incat tot ce este acolo - rulmenti, biela , bucsi etc - sa fie cufundate in ulei, plus in cilindru prin locasul bujiei.
La venirea sezonului se desface capacul iar si se goleste uleiul din carter.

Daca ai rabdare sa faci asta e super O.K. motorul fiind bine intretinut dar pentru mine e deranjul mult prea mare la cate modele am si la ce inseamna montare demontare cu reasezarea tijei de acceleratie in urmatorul sezon, cu retrimarea ralantiului etc.


Unde mai pui ca vorbim de heli...:) Faza cu demontatul e horror, nu mai zic de reglaje...:)
0

#9 Useril este offline   morph 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 951
  • Inregistrat: 18-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 January 2012 - 04:55 PM

Cred totusi ca mai bine le zburati si gata.
0

#10 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 17 January 2012 - 05:26 PM

ma gandeam sa pun uleiul undeva pe traseul de alimentare si invartind motorul rapid sa traga uleiul in motor, e nasol ca nu ai prea mult loc sa bagi uleiul nici prin locasul bujiei nici in carburator
0

#11 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 17 January 2012 - 06:23 PM

Vezi postareamorph, la 17 January 2012 - 04:55 PM, a spus:

Cred totusi ca mai bine le zburati si gata.


Pe departe cea mai buna recomandare !
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#12 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 03 February 2012 - 11:35 AM

le zburam, doar sa vina caldura, dar dupa un zbor la pretul metanolului trebuie si un picut de pauza. daca un motor sta 2 sau 3 luni fara zbor fara ulei le afecteaza? daca ii pun ulei sintetic de la masina le face rau?
0

#13 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 03 February 2012 - 11:46 AM

Vezi postareaemilemir, la 17 January 2012 - 05:26 PM, a spus:

e nasol ca nu ai prea mult loc sa bagi uleiul nici prin locasul bujiei nici in carburator


De ce? Pune uleiul intr-o seringa, poti baga cu acul aproape oriunde.
It's difficult to make things simple!
0

#14 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 03 February 2012 - 12:20 PM

in capul pistonului trebuie sa demontez motorul, la carburator nu am loc de jgheabul care asigura fluxul de are de la ventilator. Eu zicea de uleiul care se poate folosii.
0

#15 Useril este offline   radulp 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 832
  • Inregistrat: 09-August 08
  • Gender:Male
  • Location:oradea/0751975329
  • Interests:elicoptere

Postat 04 February 2012 - 02:25 PM

hibernarea motorarelor pe benzina: cel mai bun lucru ptr. a evita alte complicatii, la ultimul zbor , goliti rezervorul in mers -pana se opreste motorul.De-ce: daca ramane benzina in amestec cu ulei peste iarna(nu numai -mai mult de 1-2 luni), in timp benzina se evapora si ramane uleiul in carburator si pe segmenti -care in functie de tipul de ulei poate bloca (intepeni) aceste componente.
0

#16 Useril este offline   emilemir 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 873
  • Inregistrat: 04-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Turda
  • Interests:pierdut vremea

Postat 04 February 2012 - 03:44 PM

e o mare intrebare cu uleiul, unii au spus ca nu folosesc de loc ulei iar altii se pare ca folosesc. Eu din motive economice ma gandeam sa folosesc un ulei sintetic sau semisintetic ce il folosesc si la auto
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1


Raspuns rapid

  

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro