Modelism - RHC Forum: Recomandari pt. primul aparat - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Recomandari pt. primul aparat

#1 Useril este offline   IceCube69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 18-February 12

Postat 30 December 2014 - 04:12 PM

Salut baieti,se poate sa ma ajutati cu cateva sfaturi in alegerea unui elicopter,sunt incepator si nu pot sa zic ca am experienta in a le zbura,am mai avut cu ceva timp in urma un model cumparat din supermarket dar nu prea a avut viata lunga,ma uital la un V911-pro, e ok?Ce alte modele ar fi mai ok pentru a invata?
0

#2 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 December 2014 - 04:44 PM

citeÅŸte aici
0

#3 Useril este offline   IceCube69 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 18-February 12

Postat 30 December 2014 - 04:57 PM

am citit dar sunt discutii cu modele facute din bucati iar eu unul nu cred ca are rost sa ma complic din prima cu asa ceva

Vezi postareaMihai_supy, la 30 December 2014 - 04:44 PM, a spus:

citeÅŸte aici

0

#4 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5144
  • Inregistrat: 16-December 10
  • Gender:Male

Postat 30 December 2014 - 05:15 PM

Vezi postareaIceCube69, la 30 December 2014 - 04:57 PM, a spus:

am citit dar sunt discutii cu modele facute din bucati iar eu unul nu cred ca are rost sa ma complic din prima cu asa ceva



oki. Am revăzut acuma topicul indicat. Decizia îţi aparţine.
Totuşi, din câte am văzut, nu toţi elicopteriştii scriu pe aici. Cu mulţi poţi vorbi la telefon. Îţi vor îndruma paşii, şi sunt sigur că o vor face cu placere...

Aceasta postare a fost editata de Mihai_supy: 30 December 2014 - 05:15 PM

0

#5 Userul este online   Mihai_supy 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip