Modelism - RHC Forum: Venom King Of Shaves - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Venom King Of Shaves brushless

#1 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 19 December 2011 - 09:44 PM

Salut , are cineva modelul acesta '' Venom King Of Shaves C1 EP RTR 34" '' cu doua motoare Venom V380 2700kV brushless ?ceva pareri despre marca aceasta si despre modelul acesta in mod special
Echiparea standard arata cam asa
Construction: Scale composite fiberglass, top hatch secures with pin
and neodymium magnets
Motors: Two water cooled Venom V380 2700kV brushless motors with
3.17mm shafts
Motor Mounts: CNC machined aluminum
Radio: Venom VR3S 2.4GHz, VNRJ8186
ESCs: Two water cooled Venom 60A Pro Marine brushless speed controls
with aluminum mount
Drive: Two Arneson style CNC machined aluminum fully adjustable
drives with ball bearings
0

#2 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 21 December 2011 - 07:59 PM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 19 December 2011 - 09:44 PM, a spus:

Salut , are cineva modelul acesta '' Venom King Of Shaves C1 EP RTR 34" '' cu doua motoare Venom V380 2700kV brushless ?ceva pareri despre marca aceasta si despre modelul acesta in mod special
Echiparea standard arata cam asa
Construction: Scale composite fiberglass, top hatch secures with pin
and neodymium magnets
Motors: Two water cooled Venom V380 2700kV brushless motors with
3.17mm shafts
Motor Mounts: CNC machined aluminum
Radio: Venom VR3S 2.4GHz, VNRJ8186
ESCs: Two water cooled Venom 60A Pro Marine brushless speed controls
with aluminum mount
Drive: Two Arneson style CNC machined aluminum fully adjustable
drives with ball bearings


Salut , sa inteleg ca nimeni( s-au cel putin nici un coleg de forum )nu are o barca marca Venom indiferent modelul pe care il are , poate ne putea impartasii cateva impresii despre marca si mai ales despre acest model cu doua motoare brushless
Cu stima
0

#3 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 08 January 2012 - 09:49 AM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 19 December 2011 - 09:44 PM, a spus:

Salut , are cineva modelul acesta '' Venom King Of Shaves C1 EP RTR 34" '' cu doua motoare Venom V380 2700kV brushless ?ceva pareri despre marca aceasta si despre modelul acesta in mod special
Echiparea standard arata cam asa
Construction: Scale composite fiberglass, top hatch secures with pin
and neodymium magnets
Motors: Two water cooled Venom V380 2700kV brushless motors with
3.17mm shafts
Motor Mounts: CNC machined aluminum
Radio: Venom VR3S 2.4GHz, VNRJ8186
ESCs: Two water cooled Venom 60A Pro Marine brushless speed controls
with aluminum mount
Drive: Two Arneson style CNC machined aluminum fully adjustable
drives with ball bearings


Salut , nimeni ?la prima vedere pare destul de ingrijit lucrata , iar ca performante ei spun 40 mph din cutie cu li-po 3s , dar motorul si esc-ul probabil ca pot duce mai mult ( 4s chiar 5s ) , racirea motorului este ciudata totusi ( nu are racire cu apa )
0

#4 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 31 March 2012 - 09:35 AM

Vezi postareamarian.dumitru74, la 19 December 2011 - 09:44 PM, a spus:

Salut , are cineva modelul acesta '' Venom King Of Shaves C1 EP RTR 34" '' cu doua motoare Venom V380 2700kV brushless ?ceva pareri despre marca aceasta si despre modelul acesta in mod special
Echiparea standard arata cam asa
Construction: Scale composite fiberglass, top hatch secures with pin
and neodymium magnets
Motors: Two water cooled Venom V380 2700kV brushless motors with
3.17mm shafts
Motor Mounts: CNC machined aluminum
Radio: Venom VR3S 2.4GHz, VNRJ8186
ESCs: Two water cooled Venom 60A Pro Marine brushless speed controls
with aluminum mount
Drive: Two Arneson style CNC machined aluminum fully adjustable
drives with ball bearings


Salut , am facut o iesire cu barca asta , destul de multumit de ea , lungimea este de aproximativ 86 cm , singurul minus ar fi racirea motorului ( defapt lipsa lui ) este un motor Venom V380 2700kV Marine Outrunner Motor , care nu are nici un sistem de racire cu apa , temperatura motorului a ajuns la 70 grade cu 3s , producatorul spune ca ar merge si cu 4s dar sincer nu as vrea sa risc ( cel putin daca nu ii gasesc un sistem de racire adecvat ) ar fi indicat sa schimb ambele motoare de pe barca cu ceva de la hk ? , am gasit ceva pe acolo dar nu stiu cat de fiabil poate fi asa ceva , partea proasta este ca imi treuie motor cu diametrul de 28mm , va rog sa imi spuneti parerea voastra despre 2848SL 3900kv Brushless Inrunner (WaterCooled)
Kv: 3900rpm/v
Diameter: 31mm
Length: 60mm
Shaft diameter: 3.17mm
Weight: 153g
Battery: 2-3S 3,000mAh+

Cu stima
0

#5 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 31 March 2012 - 06:50 PM

2848 / 3900 este deja prea mult pentru 3S... gandeste turatia in jur de 30.000.
Motoarele sunt oricum mai bune decat HK cu racitor incorporat, ideal ar fi sa-i racesti fata de asezare pe suport. Ai la HK o placa intermediara pentru asa ceva, dar si o bucata de aluminiu cu o gaura de trecere pentru apa este suficienta. In cel mai rau caz, placa de alama cu teava de 4mm lipita in partea superioara, pusa intre motor si suport. Motorul de 2700 suporta ok 4S, e chiar mai bine decat 3S.
Temperatura depinde mult de marimea elicii si de cat ai mers cu o baterie. Dupa 5-6min de mers alternand max cu min, se va incalzi oricum. Pe la concursuri ajungi sa fierbi si un ou pe motoare, dar acolo sunt un pic fortate.
0

#6 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 31 March 2012 - 09:28 PM

Vezi postareaCornelP, la 31 March 2012 - 06:50 PM, a spus:

2848 / 3900 este deja prea mult pentru 3S... gandeste turatia in jur de 30.000.
Motoarele sunt oricum mai bune decat HK cu racitor incorporat, ideal ar fi sa-i racesti fata de asezare pe suport. Ai la HK o placa intermediara pentru asa ceva, dar si o bucata de aluminiu cu o gaura de trecere pentru apa este suficienta. In cel mai rau caz, placa de alama cu teava de 4mm lipita in partea superioara, pusa intre motor si suport. Motorul de 2700 suporta ok 4S, e chiar mai bine decat 3S.
Temperatura depinde mult de marimea elicii si de cat ai mers cu o baterie. Dupa 5-6min de mers alternand max cu min, se va incalzi oricum. Pe la concursuri ajungi sa fierbi si un ou pe motoare, dar acolo sunt un pic fortate.


Multumesc pentru sfat , am o teava de 6mm diametru din cupru pe care intetionez sa o lipesc de suportul motorului din aluminiu prin care sa treaca apa venita de la regulator ,dar decizia o voi lua dupa ce vezi pe viu suportul motorului si tu . .. pana atunci doar planuri , planuri .... , oricum 70 grade mi s-au parut destul de mult dar dilly care a vazut barca mi-a spus ca nu ar fi ceva iesit din comun , daca maine ( duminica ) ai timp liber si ajungi in ior , vorbim acolo si punem '' tara la cale ''
Cu stima
0

#7 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 01 April 2012 - 09:47 AM

Cautand ieri pe net ceva motoare , am gasit motoare LEOPARD cu camasa de racire , se potrivesc cu sistemul original de prindere pe barca si anume 28mm , cu ceva specificatii asemanatoare cu cele de pe barca , m-am gandit la o varianta de 3600kv - 3900 ( motorizarea actuala este de 2750kv )suporta pana la 14 volti ( eu am nanotech 3s , cred ca este suficient ) , ma gandesc ca in felul acesta o sa ii mai creasca viteza de top , ce nelamurire am exista varianta cu doi poli si varianta cu patru poli , si diferenta de pret este aproape dubla , ce inseamna doi poli si patru poli ? se justifica diferenta de pret intre cele doua ?
Cu stima
0

#8 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 01 April 2012 - 11:54 AM

Cred ca temperatura de care vorbesti (70 grade) e masurata pe exteriorul motorului...s-ar putea ca la o masuratoare mai amanuntita sa constati ca rotorul motorului e mult mai fierbinte.

Teava pe care vrei sa o folosesti pentru racire nu va face mare lucru , supratafa de contact e foarte mica implicit temperatura disipatat va fi la fel.

Doi poli...rotorul are doi poli magnetici dispusi pe in singur diametru

Patru poli...rotorul are patru poli magnetici dispusi pe doua diametre perpendiculare.

Daca ar fi ceva foto poate ne-am face o parere mai corecta.
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#9 Useril este offline   OldMann 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1762
  • Inregistrat: 01-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Postat 09 April 2012 - 07:59 PM

Scuza-ma ca intreb, tu de fapt care barca zici ca ai?

...in prima descriere vorbesti de doua motoare cu doua controlere racite cu apa, apoi zici ca ai facut proba la o barca un singur motor ( dar de tipul specificat de producator V380 2700kV) la care spui ca nu ai racire, ba si ca e outruner....

...eu chiar nu mai inteleg nimic de fapt ce trebuie sa intelegem...??
If the boat doesnt fly, dont buy!!!

0

#10 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 11 April 2012 - 08:52 PM

Salut este vorba despre King of Shaves Class 1 Racing Catamaran cu motorizare Venom V380 2700kV brushless motors with
3.17mm shafts outrunner ( nu are nici un fel de racire ), cu esc water cooled Venom 60A Pro Marine brushless , si daca imi poti recomanda un motor ( de fapt doua ) cu diametrul de 28mm ca sa il pot prinde in sistemul original al barcii , am gasit ceva similar la LEOPARD , te rog sa imi spui parerea ta si care ar fi alegerea optima ( acumulatori am 3s /5000mah/35c )mi-au atras atentia primele doua modele ( cel de 3600 si cel de 2880 kv )se cam incadreaza in cerinte si esc-ul este ok pentru ele , au loc in barca , dar nu stiu ce inseama indicativul asta W , unul are 770 w si 750w , inteleg ca inseamna puterea dar ... , apropo elicea este de 36 din cnc
LBA28 Series

Model


Lipo Cell
Max Power
KV(RPM/Volt)
Resistance
No-load Curren(7.4V)
Diameter×Length(mm)
Mounting hole depth
Length of extend Shaft
Shaft Diameter (mm)
Weight

LBA2858/8T
52A
2-4s
770W
3600KV
0.0119
2.2A
Φ27.8×58.0
4.5mm
12mm
Φ3.175
175g

LBA2858/10T
41A
2-5s
750W
2880KV
0.0185
1.4A
Φ27.8×58.0
4.5mm
12mm
Φ3.175
175g

LBA2858/11T
38A
2-5s
700W
2600KV
0.0222
1.3A
Φ27.8×58.0
4.5mm
12mm
Φ3.175
175g
0

#11 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 11 April 2012 - 11:05 PM

Referitor la motoare nu cred ca o sa ai performante mai bune daca treci de la outrunner la inrunner. Sfatul meu ar fi sa ramai pe configuratia stoc - inclusiv elice - cele de plastic.. si sa incerci 4s.

Dupa daca nu esti ok sau vrei o viteza mai mare de la barca incearca niste motoare cu dia de 36/40 cred ca au loc daca modifici suportul. E destul de simplu ca se poate face suportul direct din placa de carbon.

Daca vrei sa pastrezi regulatoarele trebuie motoare cu kv si diametru similar cu cele de pe barca respectiv 2700/ seria 380 (28 mm dia). Dacs schimbi si regulatoarele cu unele mai mari ai doua variante de setup:

SAW
regulator MINIM 120A
3S - Motoare seria 40 leopard kv 4000
elicea de 36 pe care o ai
4S - Motor seria 40 Leopard kv 3000 iar la elice dupa teste cred ca poti urca pana la un dia 40

Sport
4S - Motor Leopard seria 40 de aproximativ 2000 KV

Inca o data daca treci de la outrunner seria 380 la inrunner seria 380(28mm dia) nu o sa ai performante mai bune si eliciile de 36 vor fi prea mari pt motoare.

Referitor la nr poli parerile sunt impartite. In principiu cele cu mai multi poli ar trebui sa livreze un cuplu mai mare. Si pe la auto si pe la navo vad ca se folosesc in ultima vreme mai mult cele cu 4 sau mai multi poli. Iar la navo se trece si pe set-up uri cu outrunner. Deci barca ta cu motoarele stoc e in linie cu ultima moda pt barcute :D
0

#12 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 11 April 2012 - 11:15 PM

Cam asa a mers la prima iesire un cat de 32 inch cu doua motoare dia 36 mm la 2700KV pe 4s. elice 42 mm octura. Catul este a doua barca filmata (RC1) respectiv cel care s-a spart la un scurt contact cu apa..

0

#13 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 12 April 2012 - 06:33 AM

Vezi postareaRC1, la 11 April 2012 - 11:15 PM, a spus:

Cam asa a mers la prima iesire un cat de 32 inch cu doua motoare dia 36 mm la 2700KV pe 4s. elice 42 mm octura. Catul este a doua barca filmata (RC1) respectiv cel care s-a spart la un scurt contact cu apa..



Multumesc , pentru sfat si lamurire ,atunci cred ca o perioada o sa raman cu configuratia stoc ( motor+esc ) si o sa incerc cu 4s ( producatorul si anume Venom spune ca suporta 4s ) iar referitor la elice printr-o intamplare fericita am intrat in posesia unor elice din cnc parca spun ei in trei pale gata echilibrate si as vrea sa ma bucur de ele la maxim , cat-ul se aseaza foarte bine ( cel putin cu 3s )in forja maxima , deci nu cred ca vor fi mari probleme cu 4s ( poate doar cu racirea motorului ) ce sfat imi dai ca sa pot racii motorul cumva
Cu stima
0

#14 Useril este offline   RC1 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 453
  • Inregistrat: 25-July 08

Postat 12 April 2012 - 10:09 AM

Exista niste suporti de motor cu racire. Dar nu cred ca sunt usor de schimbat cei deja montati. Poti tine motoarele mai reci doar din dimensiunea elicei respectiv mai mici.. Trebuie testat. 70grade e ok pt motor. Mai sus pot aparea ceva probleme.
Am vazut ca exista elicii pt cat-ul tau intre 32mm si 36mm. Probabil ca cea de 36 e sigura pt configuratia de 3s. Sfatul meu ar fi sa incepi cu o elice mai mica de 36 pt configuratia de 4s si apoi sa o incerci si pe cea de 36 dupa ce vezi ca temperaturile sunt ok la eliciile mai mici.
0

#15 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 12 April 2012 - 04:12 PM

Vezi postareaRC1, la 12 April 2012 - 10:09 AM, a spus:

Exista niste suporti de motor cu racire. Dar nu cred ca sunt usor de schimbat cei deja montati. Poti tine motoarele mai reci doar din dimensiunea elicei respectiv mai mici.. Trebuie testat. 70grade e ok pt motor. Mai sus pot aparea ceva probleme.
Am vazut ca exista elicii pt cat-ul tau intre 32mm si 36mm. Probabil ca cea de 36 e sigura pt configuratia de 3s. Sfatul meu ar fi sa incepi cu o elice mai mica de 36 pt configuratia de 4s si apoi sa o incerci si pe cea de 36 dupa ce vezi ca temperaturile sunt ok la eliciile mai mici.


Da sunt doua marimi pentru elice , momentan le am pe cele de 36 , dar le comand si pe cele de 32 zilele acestea si o sa vad diferenta cand vor veni , pana atunci poate vin si accumulatorii 4s si sa vezi atunci nebunie pe balta....
Multumesc pentru sfaturi si sugestii

ps
tu ce barca ai ?
vii zilele acestea pe ior , eu o sa incerc sa ii fac reglajul unui receptor spektrum , momentan am pe barca statia cu care a venit barca
0

#16 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 10 May 2012 - 06:23 AM

Salut , un sfat va rog daca se poate , pot imbunatatii performantele barcii descrise mai sus cu o alta motorizare ?

Mai jos sunt datele tehnice

V380 Marine Outrunner - 2700 Kv / aceasta este motorizarea originala

Length: 41mm
Diameter: 27.8mm
Weight: 80g
Battery: 2-5 Lipos
Max Current: 42A
Kv: 2700
No Load Current: 2.1A

Si Red Leopard LBA2858/3600kv / aceasta ar fi alegerea '' tuning ''
LBA2858/8T / 52A / 2-4 s / 770 W / 3600KV / 0.0119 / 2.2A

Cu stima
0

#17 Useril este offline   CornelP 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 538
  • Inregistrat: 13-June 09
  • Location:Bucuresti

Postat 10 May 2012 - 07:32 AM

Daca vrei sa mergi pe Leopard, vezi mai bine de un 2860 inrunner.

==================
Max voltage: 17V
Max Amp:80A
Max power: 1300W
RPM: 3400KV/volt
Resistance: 0.0098
Non-load current(7.4V): 2.5A
Diameter: 28mm
Length(excluded shaft): 64mm
Weight: 176 gm
Mount hole depth: 5mm
Shaft diameter: 4mm
Shaft length: 12mm
==================

cu camasa de racire si doua bucati Turnigy 120A...
Astea ar fi pentru un 3S, pe 4S e cam mult...
0

#18 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 11 May 2012 - 07:46 PM

Vezi postareaCornelP, la 10 May 2012 - 07:32 AM, a spus:

Daca vrei sa mergi pe Leopard, vezi mai bine de un 2860 inrunner.

==================
Max voltage: 17V
Max Amp:80A
Max power: 1300W
RPM: 3400KV/volt
Resistance: 0.0098
Non-load current(7.4V): 2.5A
Diameter: 28mm
Length(excluded shaft): 64mm
Weight: 176 gm
Mount hole depth: 5mm
Shaft diameter: 4mm
Shaft length: 12mm
==================

cu camasa de racire si doua bucati Turnigy 120A...
Astea ar fi pentru un 3S, pe 4S e cam mult...


Salut , merci pentru sfat si sugestie , toata chestia ma duce destul de mult , oricum daca dai vreo comanda acolo sunt interesat si eu poate... imi iese socoteala bine , probabil va trebui si coca armata cu ceva carbon asa cum am vazut la tine la genesis , banuiesc ca nu degeaba este armata cu carbon, pana atunci incerc cu acumulatori 4s si o sa vad cat se incalzeste motorul ( motoarele ) o sa incerc si o elice mai mica de 32 ( acum am de 36 si am mers cu 3s )
Cu stima
0

#19 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 20 May 2012 - 06:40 PM

Vezi postareaCornelP, la 10 May 2012 - 07:32 AM, a spus:

Daca vrei sa mergi pe Leopard, vezi mai bine de un 2860 inrunner.

==================
Max voltage: 17V
Max Amp:80A
Max power: 1300W
RPM: 3400KV/volt
Resistance: 0.0098
Non-load current(7.4V): 2.5A
Diameter: 28mm
Length(excluded shaft): 64mm
Weight: 176 gm
Mount hole depth: 5mm
Shaft diameter: 4mm
Shaft length: 12mm
==================

cu camasa de racire si doua bucati Turnigy 120A...
Astea ar fi pentru un 3S, pe 4S e cam mult...


Salut Cornel , o intrebare , in cazul in care merg pe motorizarea asta , alimentarea de baza este 3s / 5000 mah , dar in cazuri extreme pot folosi si un 4s ? am vazut din descrierea ta ca merge pana la 17V , nu trebuie sa merg in blana cu ea dar un 70% cu 4s poate merge ? ca si putere ( 1300w) nu cred ca sunt probleme , dar imi poti spune te rog din descrierea motorului stock pe care il am acum ce putere are motorul montat pe barca ?
Cu stima
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro