Modelism - RHC Forum: Cessna 182, 187cm anvergura. - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182, 187cm anvergura.

#31 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 20 January 2012 - 10:06 PM

Salutare, as mai avea nevoie de o lamurire. Legat de CG, nu am gasit nimic in "manual". E doar o poza in care bulina CG ocupa 1/3 din aripa :pardon::drinks:
Aripa are 29,5cm latime langa fuselaj. Am incercat sa-i stabilesc punctul de echilibru la aproximativ 9-10cm de la bordul de atac. Inainte de a monta servo separat pentru roata fata si a modifica pozitia bateriei, era cam greu de coada.
Mai am de gasit o metoda de a fixa bateria. As incerca cu scai, in felul asta as putea sa.i schimb pozitia destul de usor, pentru a regla CG.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#32 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 21 January 2012 - 12:20 AM

Am reusit in final sa gasesc o metoda buna de fixare a bateriei si in aceasta pozitie am si CG la 10cm de la bordul de atac. Sta in echilibru foarte bine.
Pozitia initiala a bateriei:
Fisier atasat  IMG_4190.JPG (121.75K)
Number of downloads: 71
Pozitia finala:
Fisier atasat  IMG_42311.jpg (138.72K)
Number of downloads: 75
I-am facut un "pat " din polistiren, intra fix intre gratarul din placaj fi fuselaj si asigurat cu 2 elastice.
Abia astept sa vad cue vremea maine sa-l scot putin la aer :yahoo:
Bafta si aterizari line tuturoro :good:

Aceasta postare a fost editata de alex g: 21 January 2012 - 12:22 AM

Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#33 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 22 January 2012 - 06:58 PM

Bun gasit, azi am facut primele teste la aer. am concluzii si bune si mai putin bune.
Cele mai putin bune, din punctul meu de vedere, sunt flapsurile. Cel putin pe mine m-au incurcat destul de mult, desi am facut prima decolare cu un unghi destul de mic. Am vazut ca pe sol se descurca destul de bine, mi-am facut curaj si am crescut incet viteza de rulare. Toate bune pana cand la o accelerare mai brusca s-a ridicat de la sol in mai putin de 5-7m. Urcarea a fost destul de brusca si luat prin surpridere, am incercat sa corectez urcarea di profundor, dar nu am mai reusit sa ridic flapsurile. Coborarea a fost la fel de rapida ca urcarea si rezultatul..... ma asteptam sa fie un dezastru.....
O frumoasa roata cap-coada si ... Elicea rupta si roata din fata sarita din suport si unul din suportii traverselor ce fixeaza aripa de partea inferioara a fuselajului rupt. Sincer ma asteptam sa vad ampenaje rupte, aripi distruse, fuselaj in bucati.....cred ca am scapat ieftin. Am scos capota sa vad daca pot reface suportul rotii din fata, si cu putina banda adeziva s-a remediat provizoriu. Elicea schimbata, traversele aripilor scoase si iar la teste.
NU AM MAI FOLOSIT FLAPSURILE LA DECOLARI SAU ATERIZARI! Am mai facut cateva decolari de pe drumul de pamant, si aterizari pe camp in iarba.
Acum urmeaza partile bune.
Modelul este destul de rezistent avand in vedere dimensiunile si greutatea.
Motorul face fata mai mult decat decent decolarilor in scurt, si se pot face si figuri acro simple( looping, zbor inversat, ).
Pentru zbor scale nu am folosit mai mult de 40% throttle. Cu toate manevrele de la sol, cu setari si modificari, am tinut modelul in aer aproximativ 30 minute su 4S 3300mAh.
Tinuta de zbor este foarte buna, este un model foarte stabil. Am avut vant usor din lateral si la decolare si la aterizare si modelul s-a comportat impecabil fara devieri de la traiectoria dorita.
Trenul de aterizare, in ciuda aspectului rahitic face fata cu brio terenului denivelat, poate si datorita sistemului de amortizare a rotii anterioare.
Dupa ce au trecut toate emotiile primei "decolari-trante" am facut un ultim zbor al zilei cu o decolare mai lunga cu accelerare progresiva si decolare cu unghi mic, apoi dupa ce am ajuns la inaltime am incercat putin forta maxima a motorului( aproape hover...) looping fara nici un efort, doar ca la zbor inversat are nevoie de ceva viteza pentru a face rotirea pe axa longitudinala. Trebuie sa incerc manevra cu jumatate de looping si iesire pe spate. S-ar putea sa iasa mai bine asa.
Aterizarile le-am facut mai usor decat ma asteptam. Fara motor, in planare libera, se aseaza frumos pe sol fara nici o problema. Il las sa planeze si la cativa cm de sol ridic usor nasul si face atingerea pe trenul posterior apoi roata anterioara.
Pe iarba in cel mult 4m se opreste.
Revin cu noutati dupa ce remediez problemele aparute azi si sper ca urmatoarele zboruri sa fie fara alte evenimente.
Bafta si aterizari line.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#34 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 22 January 2012 - 07:13 PM

Tocmai am scos bateria de la incarcat si a luat 2144mAh. Zic ca e accepabil dupa 30 de minute in aer.
Daca as vrea sa schimb elicea cu una cu 3 pale ar trebui sa fie 13X7?
Multumesc.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#35 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 22 January 2012 - 07:53 PM

Felicitari, a fost o reusita absoluta.
As lasa flapsurile pentru mai tarziu. Acum, mai mult, te incurca. Oricum, dupa ce esti stapan pe model, te joci cu ele sus. Le scoti treptat si vezi cum se comporta.
Multa, multa bafta.
0

#36 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 22 January 2012 - 08:02 PM

Vezi postareadan_mitea, la 22 January 2012 - 07:53 PM, a spus:

Felicitari, a fost o reusita absoluta.
As lasa flapsurile pentru mai tarziu. Acum, mai mult, te incurca. Oricum, dupa ce esti stapan pe model, te joci cu ele sus. Le scoti treptat si vezi cum se comporta.
Multa, multa bafta.

Multumesc de apreciere, desi daca as fi avut inspiratia sa incerc decolarea fara flapsuri poate as fi avut o elice in plus :hi:
Dar e bine si asa.... bine ce nu au fost pagube mai mari.
Stima
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#37 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 02 February 2012 - 11:57 PM

Salutare, in urma unor teste facute in seara asta, am observat ca profundorul ramane putin impiedicat la revenirea in pozitia neutra, desi tijele nu mai forteaza in echii nici in lateral nici pe verticala asa cum se intampla inainte de a le indoi. Am sa incerc maine sa vad care poate fi cauza, pentru ca la deriva desi tija inca forteaza echea aceasta revine la 0 indiferent cat de tare sau incet se face miscarea.
In rest modelul e revizuit, mixat si gata de zbor cand trece vremea rea.
Aterizari line tuturor.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#38 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 05 February 2012 - 01:37 PM

Salutare, doua foto din care se vede mai bine cam cat e de mare
Fisier atasat  IMG_42511.jpg (205.67K)
Number of downloads: 199
Fisier atasat  IMG_42531.jpg (209.85K)
Number of downloads: 206
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#39 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 February 2012 - 08:34 PM

Te rog sa nu te superi pe mine, dar la dimensiunea asta, tu pui o sarmulita atat de lunga de la iesirea din tub si pana la rudder? Si, bonus, indoita?
Multa, multa bafta.
0

#40 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 05 February 2012 - 10:52 PM

Vezi postareadan_mitea, la 05 February 2012 - 08:34 PM, a spus:

Te rog sa nu te superi pe mine, dar la dimensiunea asta, tu pui o sarmulita atat de lunga de la iesirea din tub si pana la rudder? Si, bonus, indoita?
Multa, multa bafta.


Nu am de ce sa ma supar...asa a fost conceput sistemul de producator....putin mai mult dezaxat. Am indoit tija respectiva pentru a elimina din tensiunea destul de mare ce o facea asupra echei si in plan vertical si orizontal Acum acea tensiune s-a diminuat destul de mult. La fel am procedat si la profundor, iar acolo nu mai sunt deloc tensiuni aiurea asupra echiilor. Diametrul tijelor e de 1,5mm si snut destul de tari, am avut ceva de lucru pana le-am adus cat de cat la pozitia actuala. Am in plan sa modific pozitia tijelor si a echiilor astfel incat sa fie cat mai drepte posibil, dar asta inseamna sa fac alte trasee pentru tuburile tijelor. Pana acum singura problema o am la revenirea profundorului la pozitia neutra. Daca revine de sus ramane putin in sus, daca vine de jos ramane putin in jos. Am sa verific daca balamelele lucreaza liber si daca tijele nu intampina rezistenta prea mare in tuburi, desi nu ar trebui, ca nu mai stau tensionate. Poate putina lubrifiere nu strica.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#41 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 February 2012 - 02:46 PM

Salutare, am gasit pe un site din Italia un dispozitiv interesant care poate reduce destul de mult distanta de rulare la aterizare
Nu pot copia fotografiile de pe site-ul lor, dar as putea da un link daca imi permit moderatotii sau administratorul forumului.
Este vorba de un mic tambur ce vine atasat rotii si are un cablu care poate fi actionat de un servo.
La noi ati vazut astfel de sisteme?
Se utilizeaza?
Stima
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#42 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 February 2012 - 08:01 PM

Bun gasit, am o nelamurire legata de trenul de aterizare. Am primit 2 seturi de roti, (85mm diametru), identice. Am avut ceva probleme la montare din cauza ca rotile nu intrau pe suporti ( diametru 4mm) Am intrat putin cu burghi de 4mm si rotile posterioare au intrat putin fortat si sunt putin franate. Roata anterioara a intrat destul de greu si este franata bine. Daca trag modelul de coada pe o suprafata neteda nu se invarte.
Daca il imping se invarte dar destul de greu.
Eu as considera situatia un avantaj pentru distanta mai mica de rulare la aterizare. De decolat....decoleaza destul de rapid si asa, fara nici o problema.
Eu le-as lasa asa pe astea si m-am gandit la un set de roti mai mari 100-110mm diametru avand in vedere terenul destul de accidentat folosit pe post de aerodrom.
Numai bine.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#43 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 08 February 2012 - 10:07 AM

Vezi postareaalex g, la 07 February 2012 - 08:01 PM, a spus:

Eu as considera situatia un avantaj pentru distanta mai mica de rulare la aterizare. De decolat....decoleaza destul de rapid si asa, fara nici o problema.


Iti recomand sa largesti gaurile astfel incat rotile sa se invarta liber. Alfel o sa ai o mare problema cu directia avionului la sol si chiar la decolare o sa ai mari probleme daca o sa vrei sa decolezi de pe sol si nu aruncat din mana.
0

#44 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 10:26 AM

Vezi postareamatei_silviu, la 08 February 2012 - 10:07 AM, a spus:

Iti recomand sa largesti gaurile astfel incat rotile sa se invarta liber. Alfel o sa ai o mare problema cu directia avionului la sol si chiar la decolare o sa ai mari probleme daca o sa vrei sa decolezi de pe sol si nu aruncat din mana.


Salut, rotile din spate se invart doar ca sunt foarte foarte putin franate. Le-am mai largit gaura la montare cu burghiu de 4mm si au intrat fix pe ax. Daca intru cu 4,5mm deja e prea mult si apar jocuri destul de mari. Roata din fata se invarte mai greu decat celelalte desi am intrat si aici cu burghiu de 4 mm. Pe pamant, iarba, asfalt, se invarte, adica dupa ce modelul se pune in miscare, merge, doar ca e putin franat. Doar pe gresie sau faianta daca trag modelul de coada nu se invarte roata anterioara, desi daca incepe a se roti, merge.
De asta ziceam ca ar putea fi un avantaj, rotile nu sunt blocate, iar afara e ok.
Situatia e comparabila cu un rulment strans putin mai mult decat normal si nu permite rotatia libera.
La rulare nu am observat nici un fel de probleme pana acum, chiar si la viteze mari, cand a decolat.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#45 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 08 February 2012 - 10:32 AM

Daca 4,5 mm ti se pare prea mare (desi mie nu mi se pare)poti incerca cu cel de 4 mm sa largesti gaura. Adica bagi burgiul si-l deplasezi in plan orizonta foarte putin. Faci asta de cateva ori pana roata se misca liber.
Merge si asa, daca doar roata din fata este franata, dar de ce sa nu ai rotile libere astfel incat sa poti sa-l directionezi pe orice teren unde vrei tu si la viteze mici?
0

#46 Useril este offline   matei_silviu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 243
  • Inregistrat: 04-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Gent area - Belgium

Postat 08 February 2012 - 10:56 AM

Si inca ceva, areomodelele cu roata in fata sunt destul de pacatoase de directionat pe teren accidentat. Deci, fiind franata roata din fata iti va aduce un plus de disconfort in anumite momente. Eu am avut la un singur aeromodel roata in fata si am injurat destul <_<. E adevarat ca acel aeromodel era si putin submotorizat ceea ce imi facea decolarea un cosmar. La aterizare desi veneam aliniat cu pista cum dadeam de un dambulet aeromodelul o lua unde vroia el...

Aceasta postare a fost editata de matei_silviu: 08 February 2012 - 10:57 AM

0

#47 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 11:51 AM

Am incercat asa cum ai zis cu burghiul miscat putin in timp ce se roteste si nici macar burghiul nu se invarte liber in gaura. Interiorul nu este o simpla gaura, m-am uitat mai bine azi, este format din 3 inele din acelasi plastic gri ca janta si alte 2 inele dintr-un material mai inchis la culoare si cred ca e ceva caiciucat din moment ce nici burghiul nu se invarte liber.
Cred ca asa trebuie sa se invarta, putin mai greu.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#48 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 February 2012 - 12:39 PM

de cat e gaura? ia un subler si masoaro si in functie de cit e gaura cauti un burghiu putin mai mare...sau daca permite fa axu mai subtire la un strung ceva..
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#49 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 12:55 PM

Gaura in plasticul rotilor e de 4,09-4,15, axul anterior e de 4mm, cele posterioare sunt 3,97. Problema este data de cele 2 inele interioare din fiecare roata care par a fi facute din ceva cauciucat. Nu as vrea sa stric axul ca as vrea sa incerc roti ceva mai mari. Mai am un set de acelasi diametru dar mai inguste la Pico cub. Am sa le incerc pe alea ca au tot 4mm interior, doar ca sunt mai inguste.
La un test de rulare cred ca va fi ok. Am sa vad apoi ce fac....
Ati vazut sau ati folosit vreodata sisteme de franare pe roti la aeromodele? Pentru a micsora distanta de rulare la aterizare, am gasit asa ceva
http://www.hobbytoys...pages/42515.asp
Am incercat sa copiez imaginea dar nu pot asa ca am pus link. Nu este reclama, sper sa fie ok, daca nu, rog un moderator sa stearga link-ul
Va multumesc.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#50 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 285
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 08 February 2012 - 01:39 PM

daca nu poti baga burghiul acolo incerca sa pui niste smirghel pe un ax mai subtire( ex burghiu de 3mm sau 2,5mm )
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#51 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 02:15 PM

Salut, burghiul intra, in plastic am largit gaurile, dar raman inelele interne cauciucate. Am sa incerc asa cum ai spus poate iese mai bine....pe incercate, ca nici nu as vrea sa joace apoi ca la hora :),
Nici jocul prea mare cred ca nu ar fi tocmai bun.
Multumesc de idee.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#52 Useril este offline   flaviu p 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 452
  • Inregistrat: 21-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Lupeni- Hunedoara
  • Interests:tel. 0723940142

Postat 08 February 2012 - 02:42 PM

Incearca si cu putin ulei
0

#53 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 03:56 PM

Vezi postareaflaviu p, la 08 February 2012 - 02:42 PM, a spus:

Incearca si cu putin ulei

Asta am incercat din prima.
Am scimbat doar roata din fata cu una de rezerva de la Pico Cub si nu mai face figuri.
Intre timp am reusit sa iau legatura cu un membru al Asociatiei Aeromodelistilor din Val d'Elsa si voi putea teste modelul pe pista lor, ( ca invitat). Ca sa fac parte din asociatie trebuie sa platesc in primul an 300€ apoi cate 200 pe an +asigurare daca lovesc pe cineva sau ceva. Avand in vedere ca timpul disponibil pentru zbor este foarte scurt, am sa profit doar de invitatie si cam atat :wacko:.
Mi-ar fi placut sa ma inscriu dar .....daca pot ajunge macar o data pe luna la pista......mi se pare cam mare pretul. Asa cand timpul imi permite ias cate jumate de ora aici pe camp pe langa casa si asta e.
Am sa rog pe unul din ei sa filmeze sa am o amintire frumoasa :drinks:
Acum am cam terminat si cu rotile si cu profundorul( balamalele prea stranse) asteptam primavara sa iesim la zbor.
Va multumesc pentru sfaturi si numai bine.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#54 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2854
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 08 February 2012 - 07:18 PM

300€ ..plus 200 HA?..nu-i mai bine de noi?? imi iau jucaria ma duc la tarlaua de la marginea orasului..daca e vreunu" care maraie ca pisica cand n-are ce face dam la el "tuica de rigoare :good: ..si bagam de voie .packuri,metanol,cat vrem ..DE" made in ROUMANIA"...da la voi frate in clubul ala"300+200"..
0

#55 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 08 February 2012 - 07:30 PM

Vino aici. Taxa este de 130cad pe an. Si tot ni se pare mult.
Multa, multa bafta.
0

#56 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 07:41 PM

E mai bine in tara, asa fac si eu aici. Cand am timp ies pe aratura si in jumatate de ora m-am relaxat.
Daca as fi avut timp sa merg in fiecare zi macar o ora la zbor, poate mi-ar fi convenit in final sa ma inscriu si eu. Au pista asfaltata de 100X15m, 2 piste de iarba, mese de lucru, locuri pentru auto, ce mai, tot tacamul. Am vazut cateva foto de pe site-ul lor. Am sa profit de invitatia lor sa zbor acolo o data cu Cessna si apoi tot pe campuri pe langa casa voi iesi.
Stima.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#57 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 07:51 PM

Vezi postareadan_mitea, la 08 February 2012 - 07:30 PM, a spus:

Vino aici. Taxa este de 130cad pe an. Si tot ni se pare mult.
Multa, multa bafta.


Domnu' Dan, cu tot respectul, mi se pare mult comparativ cu cat as putea efectiv sa folosesc terenul de zbor amenajat. Daca ar fi avut de exemplu o taxa pentru o sedinta de zbor poate ar fi fost mai acceptabil. Dar sa dau 300€ + asigurarea pentru 10-15 zboruri intr-un an?? Chiar mi se pare exagerat. Si apoi si programul este putin cam ciudat...sambata si duminica dimineata, ori pentru mine este imposibil sa ajung in acest orar. O data de proba.....ar merge dar mai mult nu pot.
Raman tot pe araturile de langa casa :good:
Toata stima si numai bine va doresc.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#58 Useril este offline   incepatoru 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2854
  • Inregistrat: 30-May 09
  • Gender:Male
  • Interests:aero

Postat 08 February 2012 - 08:26 PM

Vezi postareaalex g, la 08 February 2012 - 07:41 PM, a spus:

E mai bine in tara, asa fac si eu aici. Cand am timp ies pe aratura si in jumatate de ora m-am relaxat.
Daca as fi avut timp sa merg in fiecare zi macar o ora la zbor, poate mi-ar fi convenit in final sa ma inscriu si eu. Au pista asfaltata de 100X15m, 2 piste de iarba, mese de lucru, locuri pentru auto, ce mai, tot tacamul. Am vazut cateva foto de pe site-ul lor. Am sa profit de invitatia lor sa zbor acolo o data cu Cessna si apoi tot pe campuri pe langa casa voi iesi.
Stima.

..nu pot sa ma abtin @ alex arunca o privire aici ..ceteste ,gandeste, calculeaza. si vezi ca se poate ..
http://www.rhcforum....e-aeromodelism/
0

#59 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 08 February 2012 - 09:58 PM

Vezi postareaincepatoru, la 08 February 2012 - 08:26 PM, a spus:

..nu pot sa ma abtin @ alex arunca o privire aici ..ceteste ,gandeste, calculeaza. si vezi ca se poate ..
http://www.rhcforum....e-aeromodelism/

Tot respectul pentru astfel de OAMENI. Citisem cate ceva despre ei acum cateva luni. E frumos sa ai unde, cu ce, si cu cine sa faci astfel de lucruri.
Cand ajung in tara am sa incerc sa vorbesc cu Lazar Dominte si poate identificam o zona pe care sa o amenajam cat de putin, iarba tunsa si teren delimitat.
Aici nu pot intra pe campurile 'talienilor' ca-i jale =@
Respect si numai bine.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#60 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 13 February 2012 - 10:19 PM

Fisier atasat  IMG_4284.JPG (378.39K)
Number of downloads: 48
Am mai facut o mica modificare, am inlocuit unde s-a putut, suruburile cu cap imbus cu suruburi mai normale pentru ca e nevoie de o fixare ferma a componentelor jambei. Unde am inlocuit suruburile, am facut si cate o mica tesitura pe ax ce se prinde cu surub, pentru a evita rasucirea sau chiar desprinderea.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro