Modelism - RHC Forum: Motorizare brushless - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

Motorizare brushless super OK ? ... sa speram ca da

#1 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 22 September 2011 - 08:51 AM

Mi-am propus sa verific cum se potriveste teoria cu practica in cazul unei motorizari fara perii la 12v.

Coca este asta:

Imagine atasata: pe apa1.JPG

Care sint asteptarile:

- o reducere a consumului la viteza economica ( in cazul acestei coci 1m/s) , ...ceva in jur de minus 20 %

... aceasta reducere ar corespunde diferentei intre randamente ( comparatia se refera la motorul 755 alimentat la 12v )

- viteza mult marita la turatia maxima

... viteza maxima pe care o scoate combinatia 755 si 12V e mai mult decit jenanta , si asta oricit de multi amperi i-ai da motorului sa pape - o problema datorata scaderii randamentului odata ce este depasit un anumit consum . Pentru ca la brushless , ca o caracteristica generala , randamenul nu scade cu cresterea consumului , ci se mentine relativ constant pe o plaja destul de larga , treaba sta altfel.

Astept doar sa-mi vina escul de la reparat ( te rog grabeste-te EBA) si testul e gata sa inceapa.

Motorul ,ales cu atentie , il am deja .

Ce parere aveti?
“Keep the voltage high ”
0

#2 Useril este offline   Sharkky 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 116
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Titan

Postat 22 September 2011 - 09:01 AM

Ceva mai multe detalii s-ar putea?
Detalii cum ar fi:
- greutatea barcutei echipata
- tipul de acumulatori folosit
- modelul motorului
- ce ESC ai folosit

Multumesc anticipat!
0

#3 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 22 September 2011 - 09:29 AM

-greutate 4,7 kg cu cei doi accu

- esc home -made

-motorizarea folosita de mine acum si de care sint multumit pe deplin

755/ 40.........2x 5s Lipo 5Ah in paralel..........consum aprox. 2A la viteza de 1m/s ............. autonomie aprox.36 de drumuri la 200 de metri ( aprox 14 km)

Aceasta postare a fost editata de sand man: 22 September 2011 - 09:31 AM

“Keep the voltage high ”
0

#4 Useril este offline   Sharkky 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 116
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Titan

Postat 22 September 2011 - 09:32 AM

Si motorizarea pe brushless?
0

#5 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 22 September 2011 - 09:37 AM

... un motor ales cu maxima atentie ;) si in plus , personalizat

... sper sa nu ne dezamageasca :D

Aceasta postare a fost editata de sand man: 22 September 2011 - 09:41 AM

“Keep the voltage high ”
0

#6 Useril este offline   Sharkky 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 116
  • Inregistrat: 29-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Titan

Postat 22 September 2011 - 09:40 AM

Esti genul de user secretos?
Nu stiam ca asta e un forum in care trebuie sa ne laudam ca avem super motor dar e secret modelul, poate iti fura altii ideea ...
Stiam ca un forum e pentru o comunitate de useri pasionati de un anumit lucru, loc unde se impartasesc pareri, se dau sfaturi gratis ...
E posibil sa ma fi inselat ...

Spor la teste!
0

#7 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 22 September 2011 - 09:51 AM

Nu stiu unde vezi tu vreo lauda. Habar n-am daca motorul e mai bun sau nu decit altul ,deocamdata. Tot ce pot sa spun este ca in mod teoretic ar trebui sa confirme asteptarile.
Tocmai asta e ideea topicului : sa vedem daca o fi asa sau nu.

multumesc pentru urari.
“Keep the voltage high ”
0

#8 Useril este offline   Lego_Man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 24-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 September 2011 - 10:34 AM

Vezi postareasand man, la 22 September 2011 - 09:51 AM, a spus:

Nu stiu unde vezi tu vreo lauda. Habar n-am daca motorul e mai bun sau nu decit altul ,deocamdata. Tot ce pot sa spun este ca in mod teoretic ar trebui sa confirme asteptarile.
Tocmai asta e ideea topicului : sa vedem daca o fi asa sau nu.

multumesc pentru urari.


Sa fie oare vorba de Feigao 540-Super-Power???
0

#9 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 22 September 2011 - 11:08 AM

Niste pareri despre cit de realiste sint asteptarile de care vorbeam , cit de valabila e teoria cu evolutia randamentului functie de consum in cazul periat si neperiat , era ceea ce asteptam . Nicidecum incercari de identificare a motorului "minune " .
“Keep the voltage high ”
0

#10 Useril este offline   Nan Alex 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 27-June 11
  • Gender:Male

Postat 27 September 2011 - 09:22 AM

Vezi postareasand man, la 22 September 2011 - 09:29 AM, a spus:

-greutate 4,7 kg cu cei doi accu

- esc home -made

-motorizarea folosita de mine acum si de care sint multumit pe deplin

755/ 40.........2x 5s Lipo 5Ah in paralel..........consum aprox. 2A la viteza de 1m/s ............. autonomie aprox.36 de drumuri la 200 de metri ( aprox 14 km)



Stai ca nu am mai inteles nimic deci tu ai zis ca ai folosit acumulatori la 12V(11.1 Lipo 3s), Insa aici mentionezi ca folosesti 2x5s ceea ce duce pana la 18.4V cele 5 celule inseriate !! ori curentul 10A iti da o putere de 180W a acumulatorului. :unsure:

Acum da si tu macar caracteristicile modelului de motor folosit macar daca nu vrei sa ne spui modelul, un Krpm/V , un curent in gol, daca se poate si torque-ul .
0

#11 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 27 September 2011 - 10:59 AM

Vezi postareaNan Alex, la 27 September 2011 - 09:22 AM, a spus:

Stai ca nu am mai inteles nimic

... ori curentul 10A iti da o putere de 180W a acumulatorului. :unsure:




Intr-adevar n-ai inteles nimic , imi pare rau .

E prima data cind aud ca un acumulator da o anumita putere.

Aceasta postare a fost editata de sand man: 27 September 2011 - 11:00 AM

“Keep the voltage high ”
0

#12 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 29 November 2011 - 01:23 PM

Vezi postareasand man, la 22 September 2011 - 09:29 AM, a spus:

755/ 40.........2x 5s Lipo 5Ah in paralel..........consum aprox. 2A la viteza de 1m/s ............. autonomie aprox.36 de drumuri la 200 de metri ( aprox 14 km)


spune-mi cum obtii tu viteza de 1m/s cu 755/40 si 2x5S lipo daca motorasul asta iti propulseaza barcuta cu 1m/s la 12V?
0

#13 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 29 November 2011 - 02:40 PM

Te rog frumos pune si tu o intrebare inteligibila, ca sa-ti pot raspunde la ea, le-ai amestecat toate si ai formulat o intrebare fara cap si fara coada.

Ce ti se pare neclar in citatul pe care l-ai dat?

Am zis foarte clar ca sper la o reducere cu 20% a consumului pentru motorul BL.

20% din ce?

Din consumul unui 755 alimentat la 12V la viteza de 1m/s.

Ceea ce scrie in acel citat e perfect adevarat, poate ar trebui sa-ti adaptezi teoriile de aici , nu de alta, ci doar ca sa aiba cit de cit o legatura cu realitatea inconjuratoare.
“Keep the voltage high ”
0

#14 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 29 November 2011 - 03:10 PM

Vezi postareasand man, la 22 September 2011 - 09:29 AM, a spus:

-greutate 4,7 kg cu cei doi accu

- esc home -made

-motorizarea folosita de mine acum si de care sint multumit pe deplin

755/ 40.........2x 5s Lipo 5Ah in paralel..........consum aprox. 2A la viteza de 1m/s ............. autonomie aprox.36 de drumuri la 200 de metri ( aprox 14 km)


din ce ai scris tu aici eu inteleg ca folosesti 755/40 cu 2 acumulatori LiPO a cate 5S fiecare avand 1 consum de 2A, o viteza de 1m/s si o autonomie de 36 de drumuri la 200 de metri
despre motorul BL nu vad nimic aici
0

#15 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 29 November 2011 - 03:13 PM

Vezi postareacsjmihailiviu, la 29 November 2011 - 01:23 PM, a spus:

spune-mi cum obtii tu viteza de 1m/s cu 755/40 si 2x5S lipo daca motorasul asta iti propulseaza barcuta cu 1m/s la 12V?

Pai... foloseste doar 12V dati de regulator din cei 21V cat au cei 5S... adica acelasi drac... doar ca el zice ca ar consuma mai putin.
Consumul e la fel... doar ca are autonomie mai mare datorat voltajului ridicat.
El confunda consumul cu autonomia sau compara mere cu pere.

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 29 November 2011 - 03:17 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#16 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 29 November 2011 - 03:19 PM

Vezi postareasand man, la 29 November 2011 - 02:40 PM, a spus:

Te rog frumos pune si tu o intrebare inteligibila, ca sa-ti pot raspunde la ea, le-ai amestecat toate si ai formulat o intrebare fara cap si fara coada.

Ce ti se pare neclar in citatul pe care l-ai dat?

Am zis foarte clar ca sper la o reducere cu 20% a consumului pentru motorul BL.

20% din ce?

Din consumul unui 755 alimentat la 12V la viteza de 1m/s.

Ceea ce scrie in acel citat e perfect adevarat, poate ar trebui sa-ti adaptezi teoriile de aici , nu de alta, ci doar ca sa aiba cit de cit o legatura cu realitatea inconjuratoare.


dupa cum ti-am zis si acolo poti sa obtii o reducere a consumului cu 100 % mai mare daca folosesti un motor care sa aiba tensiune nominala de 24 V si aceeasi putere si rotatii pe minut ca 755/40
formuleaza si tu frazele in asa fel incat sa inteleaga lumea ce vrei sa spui
0

#17 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 29 November 2011 - 03:28 PM

Vezi postareaAdistul, la 29 November 2011 - 03:13 PM, a spus:

Pai... foloseste doar 12V dati de regulator din cei 21V cat au cei 5S... adica acelasi drac... doar ca el zice ca ar consuma mai putin.
Consumul e la fel... doar ca are autonomie mai mare datorat voltajului ridicat.
El confunda consumul cu autonomia sau compara mere cu pere.


le facusi si tu corcoduse adistule :unsure:

de unde dreaq sa aiba voltaj mai ridicat daca foloseste tot 12 V din regulator?
are acelasi consum si aceeasi autonomie
motorul papa Amperi nu Volti
poate sa aiba si 220 de V bateria daca are 5 A iar motorul merge la 12 V si consuma 5 A tot aceeasi autonomie are
in ceea ce priveste autonomia vezi ca am scris si pe HK forum
e formula aia de fizica din cls a VII-a care zice ca D=VxT adica o 2 barcute pot sa aiba aceeasi autonomie (sa mearga pe aceeasi distanta) chiar daca la una va tine acumulatorul 15 minute si la cealalta 30 de minute
0

#18 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 29 November 2011 - 03:36 PM

Vezi postareacsjmihailiviu, la 29 November 2011 - 03:28 PM, a spus:

le facusi si tu corcoduse adistule :unsure:

de unde dreaq sa aiba voltaj mai ridicat daca foloseste tot 12 V din regulator?
are acelasi consum si aceeasi autonomie



Gresit: are acelasi consum... dar autonomie mai mare.
Pai comparatia e cam asa:
Ai o sticla de 1L si una de 2L si cate o teava de 2mm prin care curge apa din fiecare sticla.
Teava se considera a fi regulatorul.
Consumul e acelasi in ambele cazuri si e dat de teava prin care curge apa... doar ca in cazul celor 2L autonomia e mai mare.

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 29 November 2011 - 03:37 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#19 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 29 November 2011 - 03:48 PM

Mai exact:

Li-Po 2S: are 6V descarcat si 8,4V incarcat full... deci ai 2,4V de descarcat.
Li-Po 5S: are 15V descarcat si 21V incarcat full... deci ai 6V de descarcat.

E clar ca vei merge mai mult cu 5S decat cu 2S... chiar daca regulatorul iti va reduce tensiunea la 6V sa zicem ca sa ai aceeasi viteza in ambele cazuri.

Consumul e la fel... doar ca ai autonomie mai mare cu 5S-ul.
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#20 Useril este offline   csjmihailiviu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 46
  • Inregistrat: 21-July 10

Postat 29 November 2011 - 03:54 PM

Vezi postareaAdistul, la 29 November 2011 - 03:36 PM, a spus:

Gresit: are acelasi consum... dar autonomie mai mare.
Pai comparatia e cam asa:
Ai o sticla de 1L si una de 2L si cate o teava de 2mm prin care curge apa din fiecare sticla.
Teava se considera a fi regulatorul.
Consumul e acelasi in ambele cazuri si e dat de teava prin care curge apa... doar ca in cazul celor 2L autonomia e mai mare.


pai nu prea inteleg
de ce o sticla de 1L si una de 2L?
pune 2 sticle de 1 L si 2 tevi una de 2mm si 1 de 4mm
prin aia de 4 mm se scurge mai multa apa intr-un timp mai scurt dar vei avea o viteza mai mare

din cate stiu motorul papa Amperi nu Volti
uite aici mai explicit:

1) folosesti sa zicem 1 baterie 2s 5 A cu un motor care merge la 7,4V si consuma 5 A
2) folosesti o baterie 4 S tot 5A cu un motor care merge la 14,8 V si consuma 5A

in al doilea caz vei avea o autonomie dubla deoarece creste nr de rotatii si viteza dar practic ca timp bateria te va tine la fel ca in primul caz
0

#21 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 29 November 2011 - 04:34 PM

Vezi postareacsjmihailiviu, la 29 November 2011 - 03:10 PM, a spus:

din ce ai scris tu aici eu inteleg ca folosesti 755/40 cu 2 acumulatori LiPO a cate 5S fiecare avand 1 consum de 2A, o viteza de 1m/s si o autonomie de 36 de drumuri la 200 de metri
despre motorul BL nu vad nimic aici



Mihailiviu, te rog fa abstractie de prezenta lui Adistul, teoriile lui nu vor face altceva decit sa te duca pe un drum mai infundat decit oricare altul, crede-ma.

Da e exact cum zici, daca m-a intrebat nu stiu cine ce motorizare folosesc i-am raspuns ce folosesc nu ce urmeaza sa testez . E clar acum?
“Keep the voltage high ”
0

#22 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 29 November 2011 - 06:32 PM

Am facut un efort demn de o cauza mai buna si am citit toate teoriile voastre.

Domle nu pot sa spun decit un singur lucru : material de exceptie pentru postarea anului ... sau cum ii zice.
“Keep the voltage high ”
0

#23 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 29 November 2011 - 06:54 PM

Va las sa dezbateti... promit sa nu ma mai bag.
Sper ca cei care sunt la inceput de drum sa aibe putin discernamant si sa nu ia de bun tot ce le povesteste Sand man.

Seara frumoasa!
Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#24 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 November 2011 - 02:52 PM

Vezi postareaAdistul, la 29 November 2011 - 03:48 PM, a spus:

Mai exact:

Li-Po 2S: are 6V descarcat si 8,4V incarcat full... deci ai 2,4V de descarcat.
Li-Po 5S: are 15V descarcat si 21V incarcat full... deci ai 6V de descarcat.

E clar ca vei merge mai mult cu 5S decat cu 2S... chiar daca regulatorul iti va reduce tensiunea la 6V sa zicem ca sa ai aceeasi viteza in ambele cazuri.

Consumul e la fel... doar ca ai autonomie mai mare cu 5S-ul.


Dupa ce ai aruncat-o pe asta acuma nu te mai bagi? Chiar nu-ti pasa daca ajunge la "Postarea anului"?


0

#25 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 30 November 2011 - 03:47 PM

...va invartiti in jurul cozii ,raspunsul este in filmele postate de moty, cu un cleste ampermetric se pot face cele mai pertinente masuratori, de pilda un motor proiectat pt 100W sa spunem , turat la jumatate va avea un consum mai mic deoarece livreaza doar o parte din puterea nominala fiind subalimentat, motoarele cu plaja larga de tensiune vor livra maximum de putere aproape de tensiunea maxima suportata, vezi graficele din specificatiile fiecarui motor in parte, variind tensiunea la bornele motorului consumul si puterea vor creste sau scade dupa caz, de exemplu un motor de 12V /600W va consuma la randament maxim 50A, reducand tensiunea la borne, scade puterea livrata si implicit consumul ,in cazul unui motor de 6V/600W consumul se dubleaza pt aceasi putere generata, un motor proiectat pt 100W va livra maxim 100W chiar daca il supravoltezi, nu vei reusi decat sa-i dai foc !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#26 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 30 November 2011 - 06:34 PM

Nu prea cred ca explicatiile lui Ipsihi le vor folosi acestor revoltati impotriva naturii.

Ceea ce am spus eu referitor la scaderea consumului , cresterea voltajului si viteza de deplasare a barcutei, bineinteles ca e valabil intr-un interval de tensiuni care pot fi suportate de catre motor.


P.S.


...iata de unde putem afla ca exista si asa ceva :

regulatorul transformator de tensiune.

Vezi postareaAdistul, la 29 November 2011 - 03:13 PM, a spus:

Pai... foloseste doar 12V dati de regulator din cei 21V cat au cei 5S...
El confunda consumul cu autonomia sau compara mere cu pere.

“Keep the voltage high ”
0

#27 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 30 November 2011 - 06:58 PM

...regulator=variator=reostat electronic, din denumire reiese clar ca rolul acestuia este de a varia tensiunea la bornele unui consumator, bec, motor, etc, de exemplu la aceeasi tensiune, curentul care trece prin finali este dictat de consumator si poate varia de la 0,01A pana la sute de A !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

#28 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 30 November 2011 - 11:21 PM

Salut Ipsihi,
Din pacate Sand man stie doar sa arunce cu noroi... nu vine cu explicatii pertinente si nici nu le accepta pe cele pertinente.
Din tot ce-ai scris tu mai sus... el a citit superficial si considera ca i-ai dat dreptate el zicand: "cu cat cresti voltajul... scade amperajul"... la care eu zic grestit... in sensul ca nu se aplica oriunde... oricum!
Probabil a citit el ceva pe undeva... ceva... dar fiind scris in engleza n-a inteles chiar tot... a mai vazut cateva formule de fizica din clasele VII-X le-a "balmajit" pe toate si a concluzionat: "cu cat cresti voltajul... scade amperajul"!!! si eu zic: Oare asa e? Se aplica peste tot?
Intr-adevar... liniile de inalta tensiune sunt de inalta tensiune la "transport" pentru ca daca ar fi trecut doar 220V cablurile ar fi trebuit sa fie cat calea ferata! Dar oare se aplica peste tot? De-a valma?
El a "prajit" un regulator... si nici macar nu stie de ce. L-a dat la reparat ( o sa-mi para rau de EBA ) si dupa ce-l va reprimi il va arde iar sau o sa-i crape motorul pentru ca e "dus" prea mult la extrem! Din filmarile pe care le-a facut mi-e clar ca o sa-i crape Li-pO-urile in prima faza... caci nu i se mai egalizeaza... sunt dezechilibrate rau. Oare el stie ? De ce l-am lasa pe unul care a studiat doar fizica de clasa a VII-a sa ne educe gresit viitori modelisti? Nu stiu!
Eu unul nu-l voi lasa pana nu-si argumenteaza teoriile... voi il lasati? il corectati? il ajutati? ii ajutati? ma ajutati?

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 30 November 2011 - 11:24 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#29 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 30 November 2011 - 11:28 PM

Vezi postareasand man, la 30 November 2011 - 06:34 PM, a spus:


Ceea ce am spus eu referitor la scaderea consumului , cresterea voltajului si viteza de deplasare a barcutei, bineinteles ca e valabil intr-un interval de tensiuni care pot fi suportate de catre motor.

...iata de unde putem afla ca exista si asa ceva :

regulatorul transformator de tensiune.


Iar eu raspund: DA REGULATORUL E VARIATOR DE TENSIUNE!!! dar asta se invata la modelism... poate mai tarziu de clasa a VII-a!!!

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 30 November 2011 - 11:29 PM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#30 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 01 December 2011 - 12:08 AM

Salut , oameni buni luati o sursa de tensiune variabila care este dotata si cu ampermetru si puteti testa un motor pentru a vedea daca odata cu cresterea voltajului creste sau nu amperajul, eu va spun ca da ! creste ! exemplu: avem un motor de 12vcc si o turatie de 3300rot/min , alimentat la 8vcc acesta consuma 1A la 12vcc avem un consum de 1,3A si binenteles o viteza de rotatie mai mare, concluzie tot acelasi randament va avea navomodelul echipat cu motorul alimentat la 9vcc va face un drum de 100m in exemplu 5 min cu un consum in apa de 1A , navomodelul echipat cu acelasi motor dar alimentat la 12vcc va face acelasi drum in 3 min. dar avind un consum mai mare1,3A
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro