Modelism - RHC Forum: Blade mCP X - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

Blade mCP X

#1 Useril este offline   Dragos10 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 23
  • Inregistrat: 28-September 11
  • Gender:Male
  • Interests:aeromodelismul

Postat 29 November 2011 - 03:22 PM

Salut. Sunt un incepator si as vrea sa imi iau un Blade mCP X ce parere aveti. Am citit la topicul scris de stiganas despre el si mi-a artas atentia. Statia FUTABA SKYSPORT T4YF 2.4GHZ s-ar potrivi? Cum se piloteaza avand in vedere ca m-am jucat doar cu heli coaxiale din cora. Pentru inceput cred ca imi ajunge pana invat ca lumea sa il pilotez.
App. Mi-ar imi va fi de folos un simulator?
Cu stima.
Limita este cerul si o vom depasi.
0

#2 Useril este offline   luci25gold 

  • T-REX Helii
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2124
  • Inregistrat: 05-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Tecuci-Galati
  • Interests:DOAR Elicoptere

Postat 29 November 2011 - 05:09 PM

mcpx merge doar pe spektrum sau jr (care au dsm 2)
e bun pentru incepatori in locul simulatorului .
cam toti cei cu heli au un mcpx indiferent de ce modele au
cumpara-l cu tot cu telecomanda.(spectrum 4 nu e cine stie ce dar poti sa il zbori , daca esti in bani i-a un minim spektrum d6i)
Ne traim viata in mare viteza, incercam sa rascumparam timpul,
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
0

#3 Useril este offline   Dragos10 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 23
  • Inregistrat: 28-September 11
  • Gender:Male
  • Interests:aeromodelismul

Postat 29 November 2011 - 05:19 PM

Vezi postarealuci25gold, la 29 November 2011 - 05:09 PM, a spus:

mcpx merge doar pe spektrum sau jr (care au dsm 2)
e bun pentru incepatori in locul simulatorului .
cam toti cei cu heli au un mcpx indiferent de ce modele au