Modelism - RHC Forum: DACIA SOLENZA - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

DACIA SOLENZA

#1 Guest_Webmaster_*

  • Grup: Guests

Postat 28 February 2003 - 01:16 PM

Pentru cei interesati, atasez poze cu noul model pe care il va scoate Dacia pe piata: Dacia Solenza.
Ce parere aveti?


Comunicat de presa:
Dacia Solenza, a cãrei lansare pe piaþa româneascã este prevãzutã pentru jumãtatea lunii aprilie 2003, vizeazã, încã din primul an de comercializare, peste 50 % din totalul vânzãrilor mãrcii. În acelaºi timp, ea se doreºte a fi o adevãratã rampã de relansare a exporturilor. Pânã în 2007, Dacia prevede vânzarea a 200.000 de modele Solenza, din care aproape 50.000 pe pieþele externe.

Afiºând dimensiunile unei adevãrate familiale compacte, Solenza prezintã, pentru prima oarã în gama constructorului, atributele noii identitãþi de marcã Dacia.
Noul blazon, tridimensional, cromat ºi colorat în albastru, este pus în valoare în centrul calandrului. Aceastã nouã emblemã a identitãþii vizuale Dacia este la originea desenului calandrului în “V”.

În prelungirea calandrului, cele douã nervuri ale capotei completeazã, într-o manierã fluidã, noua semnãturã a produselor Dacia. Expresia de dinamism ºi siguranþã este accentuatã de blocurile optice înclinate ºi de desenul barei de protecþie.

Cu profilul sãu de berlinã tricorp, Dacia Solenza îºi afirmã din plin caracterul statutar, completat de latura practicã ºi polivalentã pe care i-o conferã hayon-ul larg. În plus, baghetele largi de protecþie lateralã întãresc impresia de robusteþe ºi contribuie la caracterul omogen al designului.

Partea din spate reaminteºte dinamica literei “V”. Astfel, hayon-ul larg, permiþând un acces uºor la bagaje, este încadrat de douã blocuri optice de formã triunghiularã, în timp ce a treia lampã este poziþionatã în partea superioarã a lunetei.


Armonia formelor rãmâne cuvântul de ordine ºi în tratarea interiorului. Planºa de bord, modernã, funcþionalã ºi ergonomicã, este realizatã din materiale de calitate, uºor de întreþinut ºi cu o bunã rezistenþã în timp. Comenzile, bine poziþionate ºi zonele de afiºaj, perfect vizibile, faciliteazã conducerea ºi contribuie la siguranþa acesteia. Noua identitate de marcã Dacia se regãseºte în fondul albastru al cadranelor tabloului de bord, care asigurã o lecturã în acelaºi timp facilã ºi odihnitoare a indicaþiilor pe timp de noapte ºi reaminteºte caracterul dinamic al maºinii.

Scaunele, ergonomice ºi confortabile, asigurã o bunã susþinere lateralã. Întreaga tapiþerie interioarã este disponibilã în douã nuanþe diferite, care genereazã douã ambianþe complementare - una închisã, “Carbon”, degajând rigoare ºi sobrietate ºi alta deschisã, “Muscad”, luminoasã ºi caldã.

Lungã de 4,08 metri ºi având un ampatament de 2,48 metri, Dacia Solenza se numãrã printre cele mai încãpãtoare berline tricorp compacte disponibile pe piaþã. Dimensiunile generoase ale interiorului sunt completate de volumul încãpãtor al spaþiului pentru bagaje, care mãsoarã nu mai puþin de 370 de litri.

Dacia Solenza dispune de o bazã rulantã sigurã, la standarde europene, cu suspensii pseudo Mac Pherson pe roþile din faþã ºi o punte spate de tip “H”, special pusã la punct pentru o utilizare pe toate tipurile de ºosele.

Dacia Solenza este echipatã cu un grup motopropulsor Renault, fiabil ºi economic. Cunoscut deja în România ºi apreciat pentru calitãþile sale, motorul E7J, cu injecþie multipunct ºi o cilindree de 1.390 cmc., se bucurã de o reputaþie de robusteþe ºi uºurinþã în întreþinere indiferent de împrejurare. Dezvoltând o putere de 75 CP, el afiºeazã un cuplu maxim de 114 Nm la 2.800 rot/min. Motorul este cuplat cu o cutie de viteze JH3, suplã ºi performantã, care este disponibilã pe noile modele Renault, Laguna II ºi Megane II.

Disponibilã din 10 aprilie 2003 pe piaþa româneascã, la un preþ de bazã de 5.100 de euro, gama Dacia Solenza cuprinde patru versiuni de echipare: Confort, Rapsodie, Clima ºi Scala. Printre altele, aceasta din urmã oferã, în dotare de serie: direcþie asistatã, jante din aliaj uºor, de 14 þoli, închidere centralizatã, sistem de antidemaraj electronic, proiectoare de ceaþã, eleron în culoarea caroseriei, sistem de aer condiþionat, tetiere faþã ºi spate, reglabile în înãlþime, geamuri laterale cu acþionare electricã pentru portierele din faþã, radio cu lector CD ºi un sistem de patru boxe.

Dacia a investit 40 milioane de euro în realizarea noului model, din care nu mai puþin de 30 milioane de euro au fost consacrate investiþiilor industriale specifice pentru noile piese. Dincolo de sumele alocate proiectului propriu-zis, noul produs a beneficiat din plin de efortul de modernizare care a cuprins, în ultimii ani, întreaga platformã Dacia.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Solenza_fata.jpg

0

#2 Guest_Webmaster_*

  • Grup: Guests

Postat 28 February 2003 - 01:17 PM

Dacia Solenza - interiorul...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Solenza_interior.jpg

0

#3 Guest_Webmaster_*

  • Grup: Guests

Postat 28 February 2003 - 01:17 PM

Dacia Solenza - Spatele ...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Solenza_spate.jpg

0

#4 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 02:13 PM

Pareri personale (ma rog, mai am inca vreo 20-30 de acord cu mine): oribila, prost finisata, interior de dubita, mult prea scumpa pentru ce ofera. Si, ca sa continue traditia stupida romaneasca, SIGURANTA ZERO!!! Nu are airbag(uri), dar are CD!!! Pentru cei ce nu stiu, inainte de a se lansa in fabricatie SuperNova s-a facut un sondaj de opinie (pe un "esantion reprezentativ".....) si s-a cerut sa se aleaga intre airbag(uri) si radiocasetofon, ca nu erau fonduri destule pentru ambele si crestea prea mult pretul. Rezultatul? 90% au vrut radiocasetofon!!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#5 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 02:22 PM

Si, ca idee (daca deranjeaza stergeti-mi posturile si mustrati-ma, dar se face atata tam-tam cu So(mno)lenza asta ca ma doare capul) va ofer spre studiu ultimele modele... Lada!

Lada 110: Motor 1499 cmc, 8 valve, 75 CP, cuplu de 112 Nm/2800 Rot/min cu un consum redus de combustibil.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: fd11a.jpg

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#6 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 02:23 PM

Si modelul cu 16V: Motor 1499 cmc, 16 valve, 95 CP, cuplu motor 130 Nm/5500 Rot/min.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: fd11b.jpg

"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#7 Useril este offline   Corsair4FU 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1020
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 February 2003 - 02:44 PM

Salut,


Nu aratä räu de loc ! De la distantä nu sti dacä-i Mazda 323 sau Fiesta sau Lancia Y10 sau Corsa ! Si cu " 5 " usi, fein. Productie romänescä , fi mindru bäi Vipere si nu mai circotii. :)
Motorul pare a fi o combinatie intre F2N si F3N doar cu cilindeea de la E7J. Motor modern OHC si injectia pare a fi de la F3N.

Motoarele merg foarte bine. Cind eram student aveam un R 19 cu F2N 1800 ccm 73 CP. Am luat-o nouä si am vindut-o dupä 5 ani cu 188000 km. Nu am avut nici o problemä cu ea. A mers jos päläria.

2 Airbag nu ar fi rele, dar dacä cererea pietei este alta mog ata ete.

RESPECT


CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.
0

#8 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 February 2003 - 03:09 PM

Motorul e chiar E7J si e super!!! E puternic si consuma putin. Abia astept sa merg la drivetest. Oricat zic unii ca ar fi de proasta arata mai bine decat super nova actuala, iar ceea ce ne intereseaza este EVOLUTIA. Cine vrea masina super de ce nu isi ia un Mercedes sau BMW??? Eu zic ca cea mai buna masina este cea pe care iti permiti sa ti-o cumperi!!!! Daca in plus esti si multumit de ea, e super...

Vivi
0

#9 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 03:15 PM

Nu e vorba de evolutie, aici!!! Romanii, in continuare, nu acorda nici cea mai mica atentie sigurantei la volan!!! Suntem penibili, zau!!! Toti se dau de ceasul mortii nemaistiind ce sa inventeze in materie de securitate iar noi facem Dacie cu Cd-Player si aer conditionat!!! Aici nu e vorba de BMW sau Mercedes! Exista si alte masini, la preturi asemanatoare, care au tot ce le trebuie! facem iar ca pe vremuri, laudam un produs doar ca e al nostru? Adica ne intoarcem de unde am plecat... E sper, si eu vreau sa particip la un drive/crash test! Adica cine vrea de la Dacia cu o Solenza si eu cu Opel-ul meu de 500$, din 1979! Hai sa ne ciocnim frontal! Nu inteleg nebunia care s-a generat pe seama acestui autovehicul (nu-l pot numi automobil...), am primit 10 mailuri, toate posturile TV fumega de aceasta stire... De ARO de ce nu se mai zice nimic, ca aia e intr-adevar o mare realizare???
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#10 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 03:18 PM

Motorul e OK, cutia de viteze e OK, dar ce ne facem cu restul? Daca trenul de rulare e penibil nu ma ajuta cu nimic ca am motor si cutie de Renault... Si, ca veni vorba de motor Renault: Dacia Diesel are motor Diesel Renault (foarte OK) si cutia veche de la papuc... O alta mare realizare a tehnicii romanesti... Nu stiu de ce, dar parca ma astept sa apara o tanti Academician Doctor Inginer si sa ne prezinte noile realizari de aur....
Cenzurati-ma daca am sarit calul, dar nu mai pot....
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#11 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 28 February 2003 - 03:38 PM

Nu mai fi asa suparat. Cine are banii astia mai pune putin si cumpara o masina adevarata. Sau cumpara la mâna a doua una si mai adevarata. In privinta aspectului, suntem subiectivi. Orice masina noua arata fain. Si daca mai bagi putin Photoshop-ul in poza o faci perfecta. S-o vedem dupa un an de stat in soare, apa si plimbare prin Bucuresti. Poate chiar merge!

Important e ca au inceput sa miste ceva. E un firav semn ca nu au murit. E semn ca o data la 5 ani Romania poate face o matrita pentru indoit table. Desi in economia de piata tot mort se cheama ca esti daca nu esti bun. N-am condus asa ceva, n-am vazut si doar din auzite nu poti trage concluzii. Adica poti, dar nu-mi permite buzunarul sa spun prea multe. Tot pe sosea isi va spune calitatea cuvântul, ca-i un test bun. Sa vad cine da banii pe ea primul.

PS. Ca tot e rost de bârfa: daca cineva vrea auto bun, pentru plimbare, cumpara ceva consacrat. Asta pentru carat cartofi nu-i buna, desi are spatiu. Mai pe scurt, ori una ieftina pentru carat cartofi, ori una scumpa dar buna. Asta e undeva la mijloc? Parca-i neterminata, si ca de fiecare data, mult nu mai era...

Aceasta postare a fost editata de bitex: 28 February 2003 - 03:47 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#12 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 February 2003 - 03:47 PM

Vipere, in primul rand vreau sa te intreb cati km ai condus o SuperNova? Eu am vreo 7000 la activ si pot sa spun ca sunt multumit. La drum se comporta foarte bine avand stabilitate si aderenta bune. Consumul, cum am spus bun (6,7/100km). Problemele Daciei sunt altundeva, si anume la apa care se infiltreaza innauntru (aici depinde de noroc, daca ai, nu intra) si la furnizorii de tot kktul pe care ii are (vezi pompele de frana si radiatorul) In ce priveste aibag-urile, sunt prevazute sa intre ca opionale prin luna noiembrie.
0

#13 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 04:22 PM

Vivi, Opel-ul meu mai are putin si face 25 de ani! Cu piese originale, mai putin aeroterma si toba, care sunt de Dacie (si care sunt defecte...). Nu stiu cati KM avea cand am luat-o! Eu am peste 30.000 cu ea din Noiembrie 2001. Si prin Bucuresti, si prin tara. Nu stiu daca e mult sau putin, dar daca Dacia o sa arate asa de bine peste 5 ani, nu mai mult, imi iau si eu 3!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#14 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 04:29 PM

Mai e o chestie pe care toata lumea o evita, si nu inteleg de ce! Cand a fost sa-mi iau masina am avut multe optiuni. Cum nu aveam bani de ceva superbun, cu airbag, etc, etc, m-am gandit asa: am copil sugar pe vremea aia), hai sa-mi iau ceva suficient de solid care, in caz de buba, sa ii mai dea o sansa de supravietuire... Si am ales o masina superveche dar cu tabla de tanc, cu zone deformabile la impact, etc, etc... Si nu regret nici macar 1 secunda, chiar daca imi consuma dublu de cat consuma SuperNova! Mai mult, are si putere suficienta, e si usor de intretinut si reparat (daca e cazul), si spatioasa (chiar daca are doar 2 usi)...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#15 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 February 2003 - 05:08 PM

Korect! Dar aici deja e vorba de ce vrea fiecare, nu? Adevarat ca la capitolul siguranta la impact sta cam prost, dar asta e, incerc sa merg cat mai prudent, si sa incerc sa vad si ce fac ceilalti, ca sunt multi nebuni pe sosele. Daca ai copil e logic sa te gandesti in primul rand la siguranta, nu?
0

#16 Useril este offline   alexella 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 431
  • Inregistrat: 21-May 02

Postat 28 February 2003 - 05:58 PM

Vaipar mic si suparat, uo cu tata.....
'tai sa zbier si eu cate ceva, cu liniutza, ca sa nu ma intind prea mult la vorba.


1. airbag EXISTA, dar nu la oricare din variantele de Solentza. Daca ai rabdare, maine iti spun si la care.

2. ignori cumplet un aspect: Solentza este intr-adevar un produs fabricat in Romania, dar incearca sa tragi o linie dreapta de la Dacia 1100 incoace si ai sa remarci inevitabil ca Solentza reprezinta cel mai mare progres al industriei romanesti de autovehicole FATA DE PRODUSUL ANTERIOR.

3. cand esti suparat, rasufla, numara pana la 10 si incearca ca la 3 argumente contra sa gasesti singur si un argument pro. In felul asta, te apropii mai mult de obiectivitate.

4. O masina traznet va avea un pretz traznet. C-asa-i in tenis. Dacia nu e masina de lux, e masina pt popor, deci tre sa fie cat mai buna in limitele unei sume tangibile. Ca daca poporul vrea maximum de siguranta si nu dispune de suma traznet... ce face? Un compromis..... Si tu ai facut un compromis: siguranta unui tank fiabil (Opelul tau) contra.. tuuuturor celorlaltor dezavantaje...


5. revin la punctul 2: apreciaza diferenta nu valoarea absoluta. Tu cand ai vazut prima data banci puse de primarie prin oras.. cam pe peste tot ce ai exclamat?
a) vai ce misto ca au pus banci
:) fir-ar ei sa fie cu strazile lor murdare si cu autobuzele rapanoase si cu canalizarea de .. canal...

pentru ca ai avea dreptate in ambele variante..

in fine, ma opresc aici ca se barbereste viperu' si vine sa-mi frece ridichea...(traitziar Opelu')
alexella
Oriunde vei merge, acolo vei ajunge............
0

#17 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

  Postat 28 February 2003 - 06:46 PM

Intr-adevar Solenza reprezinta o evolutie dar nu o revolutie in domeniu.
Dar ce ne-a trebiut atata timp noua romanilor sa ne scremem pana sa scoatem ceva mai bun? Si nici macar facut in intregime in Romania.
Apai daca-i asa , ma duc la un service si le zic sa-mi puna pe un trabant un motor si cutie de viteza de mercedes si vaiii ce masina am scos!
Exagerez dar cam asa e!

La ce bun un motor si cutie de viteza de Renault cand nu se 'pupa' cu restul masinii?

Parerea mea e ca prioritatea ar fi siguranta. Nu sa se apuce sa inventeze radioul si cd_player-ul. Cine vrea asa ceva inseamna ca are bani de bagat si isi lua unul profesional de la o firma de renume.

Si cum e posibil sa luam o masina si daca am noroc ,nu imi ploua inauntru! :)
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#18 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 07:05 PM

Pai nenea Alexella, la 5100 EUR modelul DE BAZA (ala chel, adicatelea) imi iau fara drept de apel Lada 110!!! De ce? Macar tabla e mai groasa si finisajul mai bun! N-o fi motor de Renault, dar e "sovietic" si sigur ma tine 10 ani minim... In plus, pe la zona de 6100EUR (cat iese baza + TVA) gasesti la orice ora o "nemteasca" de prin '95-'96, garnisita cu ce vrei tu, care sigur arata mai bine si va rezista mai mult! Stiu, o sa ziceti ca piesele sunt scumpe, etc. Dar romanul e prea sarac sa-si cumpere lucruri proaste! Ori iti iei o "batranica", cum am facut eu, si nu-i ceri multe, ori faci un mic efort si-ti iei o masina sanatoasa!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#19 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 07:27 PM

Ia vedeti, de curiozitate, ce gasiti pe aici la aceeasi clasa de pret:

LINK
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#20 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 28 February 2003 - 07:27 PM

Ooops, merge prost, dar dati cautare/aranjare dupa pret... si vedeti in zona 6000EUR...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#21 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 28 February 2003 - 07:39 PM

6000 euro....!!!!! nu as da atitia bani pe o DACIE...
Si ca fapt divers ai mei au o LADA1200 si o DACIA1310 sincer initial dacia arata mai bine ca lada, dupa 5 ani Dacia e distrusa.... la propriu iar lada dupa 15 ani e mai bine ca Dacia... ambele au fost conduse de acelasi sofer: taica-meu
Si dl Viper si eu sunt fan LADA...:)
Iar minunatia asta, e "altfel" ce-i drept dar am mari indoieli ca isi merita banii!?!?
0

#22 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 02 March 2003 - 08:28 AM

Salut fratilor!
Vad ca s-au incins spiritele.

Voi nu vedeti oameni buni ( caci nu banuiesc ca aveti jumatate de norma la Mioveni sau ca rabufneste patriotismul, si isi spune cuvintul ) ca incercam la productia de masini sa inventam roata, dupa cum am inventat pe vremuri si cauciucul ( ceva cu izoprenic, nu prea am cunostiinte) si avioane si bricege......
La cit costa masinuta asta bineinteles cu tot cu TVA, si ma refer la cea "full" , daca se poate spune, ajunge pe la 7700 euro.
Mai oameni buni face banii astia????? :o :lol: :wub:

Spun lucrurile acestea nu ca nu mi-ar place ca romanii sa construiasca autoturisme bune, si sa ma pot mindrii cu asa ceva, dar este un kitsch.

Aceasta postare a fost editata de leo: 02 March 2003 - 08:29 AM

Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#23 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 02 March 2003 - 06:14 PM

Amin!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#24 Useril este offline   S62i 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 280
  • Inregistrat: 24-May 02
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 02 March 2003 - 09:07 PM

Super Nova de 40000Km/ 17 luni:
Rau : schimbat 4 !!! radiatoare
Bine : consum mic : autostrada vara ( cand inca nu avea gropile actuale asa de mari) 5.4 - 5.6 l la 90KmH ,iarna cam 6.8 l la 120Kmh. Consum mediu Oras + afara 7,1 l
Rau : schimbat amortizoare spate ( de Sibiu, cu numai 6 luni garantie) pe cheltuiala clientului
Rau : scartie tot spatele ca e din plastic prost calitativ si gandit la asamblare cu picioarele
Bine: destul de sigura in curbe la viteza mare ( nu foarte mare) - pe uscat!
Rau :spalat injectorii ca de benzina-i botezata
Bine: manevrabilitate buna si precizie in directie
Rau: schimbat ansamblul motoras , parghii ...pentru stergatoare
Bine : frana mai promta si foarte usoara la pedala ( chiar prea usoara ) , dar care blocheaza rapid rotile si cu ce consecinte stiti voi
Rau : vopseaua incepe a se matui
Bine: motor de la Clio Simbol Rj7 dar, in varianta care nu se mai monteaza nici in Turcia acum , adica cu doua supape pe cilindru , iar cutia de viteze idem cu modificare pe la a V -a ptr Romania ( !!!???) + calculator de la Siemens ( ok!) reglat pe consum minim , cu reducerea demarajului si performantelor
Rau: cutia de viteze a inceput sa intre greu in a III - a la rece numai la prima manevrare ???
Rau si foarte rau : service de proasta calitate in multe locuri si mai ales "dupa ureche" , cu scule decalibrate si inadecvate cu dotari uneori zero la dispozitive de verificare ...... vorba unui francez de la Dacia : " eu cand am vazut ca in service la voi se rastoarna masinile intr-o parte m-am luat cu mainile de cap !!!"
Si lista continua mai ales cu rau din pacate

Aceasta postare a fost editata de S62: 02 March 2003 - 09:11 PM

Iulian
0

#25 Useril este offline   Vlad_George 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 02-March 03

Postat 02 March 2003 - 11:43 PM

Draga Viper,
Afla ca:
1. 5100 este pretul client al versiunii de baza, adica nu mai adaugi TVA pentru ca este deja adaugat, iar pretul de baza inseamna pretul variantei Comfort.
2. Pentru vreo 6-7 sute de euro, chiar mai putin poti adauga airbag si abs.
Masina este o reusita, cum de fapt a fost si SupeRNova. Sa nu uitam ca doar acum 3 ani se produceau in proportie de 80% numai dacii cu carburator si fara euro2. si din decembrie 1999 pana in aprilie 2003 s`a progresat cum n`a mai progresat Dacia de cand a schimbat modelul 1100 cu 1300...
Pana acum 3 ani daca te gandeai la o dacie utilitara cu motor diesel produsa in serie, nu ocazional cu motoare de la n furnizori, la o dacie cu aer conditionat, tot produsa in serie, sau cu servo directie si geamuri electrice, cu bored cu design modern, si cu posibilitate de montare optionala a ABS si Airbag cum va fi solenza, te gandeai poate la anul 2020...
Atat am de zis, si gandeste`la Skoda care de la masinile de dinainte de 1989 si pana la Fabia si Octavia a mai avut niste modele intermediare... Forman, a carei omoloage o poti considera pe SupeRNova, si Felicia, care poate fi omoloaga cu Solenza. Nu le poti compara calitatrea una cu alta pentru ca au fost produse in ani diferiti, dar e bine sa te gandesti la asta in evolutia unei fabrici de automobile. Cine stie, poate urmatorul model va rivaliza cu Octavia de la Skoda... `om trai si`om vedea.
0

#26 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 03 March 2003 - 09:48 AM

S62, stabilitatea masinii depinde foarte mult si de cauciucuri, pe care insa, multi le ignora si injura masina ca nu-i buna. Eu am cumparat supernova cu cauciucuri Matador, si este incomparabil de stabila fata de supernova unui coleg, care are Montana (a lui e mai veche putin si pe atunci venea cu astfel cauciucuri). Deci nu ignorati cauciucurile!!!.
0

#27 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 03 March 2003 - 09:56 AM

OK, ma predau! Luati cu incredere noua realizare de exceptie a tehnicii romanesti, ca eu tot cu nemtii votez...
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

#28 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 03 March 2003 - 10:06 AM

Ca tot e voie:
"Cine stie, poate urmatorul model va rivaliza cu Octavia de la Skoda... `om trai si`om vedea."

Adica peste 5 ani si numai daca aia or sta cumâinile in sân... Totdeauna modelul nostru viitor va rivaliza cu modelul lor actual.
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#29 Useril este offline   leo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 312
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 03 March 2003 - 10:34 AM

Vipere nu esti singur!
Mai gindesc si altii ca tine.
Sa le stapiniti sanatosi.
Nu lasa pe maine ce poti strica astazi!
0

#30 Useril este offline   VIPER 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1506
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Star Wars (colectii), Automodelism (cu si fara radiocomanda), F1, WRC, masini, calatorii...

Postat 03 March 2003 - 11:01 AM

In continuare astept amatori pentru crash test frontal!!! Cine castiga ii ia celuilalt o masina noua, la alegerea castigatorului!!! Crash test settings: 50km/h fiecare, drum drept. Centurile de siguranta sunt permise, dar fara rollbar sau pullbar!!!
"Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success." - Henry Ford
Flickr - pozele mele
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro