Modelism - RHC Forum: Hansa Brandenburg D.1 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Hansa Brandenburg D.1 Scara 1/4 Arizona Laser Cut Kit

#181 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 06 July 2012 - 11:15 AM

Asa o sa fac , ma pun pe zburat si mai am o idee cu Stukas . Cred ca -l pot zbura cu statia Hitec 7 pe care o mai am . Construieste omul dar mai si zboara .
0

#182 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 06 July 2012 - 05:23 PM

Vezi postareagicosu, la 06 July 2012 - 11:15 AM, a spus:

Asa o sa fac , ma pun pe zburat si mai am o idee cu Stukas . Cred ca -l pot zbura cu statia Hitec 7 pe care o mai am . Construieste omul dar mai si zboara .


Drept!
Numai sa zici cind si unde sa se adune chibitii. La distanta regulamentara si in liniste totala..
Eu as lasa capotarea aia la mitraliera asa cum este pentru primul zbor; dup'aia, creste la loc entuziasmul si se reface mai usor.

Bafta
0

#183 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9328
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 06 July 2012 - 06:16 PM

Daca imi permiti, ti-as face o sugestie pentru Stukas. De fapt ti-am mai facut-o o data, dar, poate nu am fost prea clar.
Scoti plumbul. In locul lui faci un rezervor de minim un litru, custom pentru ca sa incapa. Am inteles ca modelul se cantareste fara carburant. Deci te vei incadra in greutate. In zbor umpli rezervorul si va tine loc de plumb. In timpul zborului vei consuma putin, deci centrul de greutate nu se va deplasa, zic si eu.
Multa, multa bafta.
0

#184 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 06 July 2012 - 07:02 PM

Vezi postareadan_mitea, la 06 July 2012 - 06:16 PM, a spus:

Daca imi permiti, ti-as face o sugestie pentru Stukas. De fapt ti-am mai facut-o o data, dar, poate nu am fost prea clar.
Scoti plumbul. In locul lui faci un rezervor de minim un litru, custom pentru ca sa incapa. Am inteles ca modelul se cantareste fara carburant. Deci te vei incadra in greutate. In zbor umpli rezervorul si va tine loc de plumb. In timpul zborului vei consuma putin, deci centrul de greutate nu se va deplasa, zic si eu.
Multa, multa bafta.



Din ce am vazut plumbul este mult in fata si va fi greu de pus acolo rezervorul iar daca va fi dat mai in spate va trebui si mai multa greutate - sau poate e realizabil DAR ... stiu ca la F3A modelul se cantareste cu pack-uri cu tot daca este electric si banuiesc ca si cu carburant cu tot daca este termic ca sa nu dezavantajeze pe cei cu electrice.

De aici intrebarea : la F4C cum se stabileste incadrarea in greutate cu plinul facut sau cu rezervorul gol ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#185 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 06 July 2012 - 08:11 PM

Ramane in picioare ideea cu rezervorul , deocamdata sa fac eu primele zboruri si dupa aia cred ca pot incerca sa-l aduc la 15 kg in felul asta . Modelul se cantareste cu rezervorul gol . Ma gandesc sa facem cumva o pista mai buna la Kitila pentru ca deplasarea la Tariceni este costisitoare , plus ca trebuie iesit de mai multe ori pentru antrenament . Am inteles ca dupa ce am zburat eu Nieuportul sa zburat si Fokkerul . Sigur am putea gasii o bucata mai buna de pamant mai putin denivelat . Deci intentionez sa zbor la Kitila si Hansa si Stuka .


P.S. Cine stie pe viitor cred ca o sa se modifice regulamentul FAI si cele doua clase F4C si F4G sa se uneasca si sa creasca limita pana la 25 kg . Deja am inteles ca sau facut cateva cereri de genul asta .
0

#186 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 09 July 2012 - 02:07 PM

Am refacut si partea cu pricina . N-am mai facut-o din tabla de alluminiu ci din fibra .

...

...

...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (242.87K)
    Number of downloads: 124
  • Fisier atasat  2.jpg (260.59K)
    Number of downloads: 123
  • Fisier atasat  3.jpg (241.27K)
    Number of downloads: 114
  • Fisier atasat  4.jpg (279.81K)
    Number of downloads: 130

0

#187 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 09 July 2012 - 02:49 PM

Asa da !!!....
0

#188 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 16 July 2012 - 08:10 PM

Am montat servoul central . Eleroanele vad ca merg bine , tija e cam subtire totusi si se indoaie un pic daca fortez eleroanele . Ori o schimb ori o imbrac cu teava .

...

...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (251.92K)
    Number of downloads: 140
  • Fisier atasat  2.jpg (234.71K)
    Number of downloads: 130
  • Fisier atasat  3.jpg (240.94K)
    Number of downloads: 135
  • Fisier atasat  4.jpg (217.47K)
    Number of downloads: 150
  • Fisier atasat  5.jpg (213.68K)
    Number of downloads: 169

0

#189 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 16 July 2012 - 08:22 PM

Frumos arata...
Invidia si ura mea sincera pentru atelier; la curatenie ma refer...

Spor
0

#190 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 16 July 2012 - 09:38 PM

Vezi postareabizu, la 16 July 2012 - 08:22 PM, a spus:

Frumos arata...
Invidia si ura mea sincera pentru atelier; la curatenie ma refer...

Spor


Invidia si ura este foarte buna intre dusmani :) Ma gandeam cum ar arata modelul asta facut la scara 1/2 ? Cred ca asta o sa fie un proiect de viitor . Este destul de realizabil , motorul ar trebui ceva intre 120 cc si 150 cc cu doi cilindrii in linie . Costurile nu ar fi asa de mari , electronica la fel , ca materiale - lemn , placaj si panza pentru suprafete mai mari . Efectul in schimb ar fi fantastic , sa-l vezi la o anvergura de 4,25 m . Sa vedem cum o sa zboare si ce sponsori as putea atrage pentru proiect .
0

#191 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 17 July 2012 - 10:53 AM

Decat sa-l faci 1/2 mai bine 1/1 costurile nu ar fi foarte diferite doar la motor ar fi mai mult.De altfel la 4,25 M nu cred ca ajunge 150 cm3.
Mai gandeste-te asa m-am gandit eu in 1996 cand am facut primul avion in loc sa fac o macheta.
Ciao Sorin
0

#192 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 17 July 2012 - 01:22 PM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 17 July 2012 - 10:53 AM, a spus:

Decat sa-l faci 1/2 mai bine 1/1 costurile nu ar fi foarte diferite doar la motor ar fi mai mult.De altfel la 4,25 M nu cred ca ajunge 150 cm3.
Mai gandeste-te asa m-am gandit eu in 1996 cand am facut primul avion in loc sa fac o macheta.
Ciao Sorin

Asta chiar ar fi de vis . Oare ce motor s-ar putea adapta pentru 1/1 ? Tinand cont ca motorul real era racit cu apa din radiatorul de deasupra aripii . Ideal ar fi un motor cu sase cilindrii in linie si racit cu apa .

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 17 July 2012 - 01:22 PM

0

#193 Useril este offline   comnean 

  • Jetinson
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 886
  • Inregistrat: 31-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Craiova
  • Interests:WHAT KIND OF MAN WOULD LIVE WHERE THERE IS NO DARING? I DON'T BELIVE IN TAKING FOOLISH CHANCES, BUT NOTHING CAN BE ACCOMPLISHED WITHOUT ANY CHANCE AT ALL.

Postat 17 July 2012 - 02:00 PM

Scuze ca ma bag dar 1/2 nu se va ridica de la sol fara 600cmc si cu reductor ca sa poti invarti o elice mare.
MC 24 Graupner ACT 2.4, mpx 3300 PROFI
SERIOUS THINKS THAT CAN FLY + A DREAM UNDERCONSTRUCTION
0

#194 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2012 - 02:40 PM

Noi am zburat un Decatlon de 4.5m si 35kg cu motor de 150 (un 3WBoxer competition) fara probleme, dar zbura scale. E drept ca e monoplan, nu stiu ce greutate ar avea Hansa la 4.25 anvergura, dar pot estima undeva la 60-70 kg.

Aceasta postare a fost editata de MLGore: 17 July 2012 - 02:42 PM

Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#195 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 17 July 2012 - 03:09 PM

Vezi postareacomnean, la 17 July 2012 - 02:00 PM, a spus:

Scuze ca ma bag dar 1/2 nu se va ridica de la sol fara 600cmc si cu reductor ca sa poti invarti o elice mare.

Exagerat de mult , 1/3 are motor de 62 cc cu reductor .


Vezi postareaMLGore, la 17 July 2012 - 02:40 PM, a spus:

Noi am zburat un Decatlon de 4.5m si 35kg cu motor de 150 (un 3WBoxer competition) fara probleme, dar zbura scale. E drept ca e monoplan, nu stiu ce greutate ar avea Hansa la 4.25 anvergura, dar pot estima undeva la 60-70 kg.


Cred ca 150 cc ar fi deajuns , Hansa are suprafata portanta enorma . Al americanului o sa iasa in jur de 20 kg la scara 1/3 , la scara 1/2 nu cred ca ar depasii 40 kg
Adresa unde am discutat un pic :

http://www.rcunivers...11129645/tm.htm
0

#196 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2012 - 03:33 PM

Vezi postareagicosu, la 17 July 2012 - 03:09 PM, a spus:

Cred ca 150 cc ar fi deajuns , Hansa are suprafata portanta enorma . Al americanului o sa iasa in jur de 20 kg la scara 1/3 , la scara 1/2 nu cred ca ar depasii 40 kg
Adresa unde am discutat un pic :

http://www.rcunivers...11129645/tm.htm



Daca al americanului iese in 20kg iar al tau in 8.5kg, calculele mele sunt corecte. In general, daca maresti ceva la scara, sa zicem maresti ceva de doua ori, lungimile le inmultesti cu doi.; in acest caz, suprafetele vor creste de patru ori (adica doi^2) iar volumele (implicit masa) de 8 ori (adica 2^3).
Modelul tau iese in 8.5kg, daca l-ai face scara 1/3 ar avea greutatea aproximativa de 8,5 * (4/3)^3 adica 2.37*8.5=20.145kg. Mergand mai departe cu analogia, scara de 1/2 ar cantari 8.5kg*2^3= 8*8.5kg= 68kg. Dupa calculele mele, modelul 1/1 ar avea 68kg*8= 544kg. In realitate avionul avea gol 672kg ( http://en.wikipedia....Brandenburg_D.I ) dar diferenta e normala fata de calcule si consta in diferenta de densitate a elementelor nefunctionale la o macheta(bord, armament, sistem ungere motor, etc).
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#197 Useril este offline   bizu 

  • ---
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 996
  • Inregistrat: 14-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 17 July 2012 - 03:57 PM

Vezi postareagicosu, la 16 July 2012 - 09:38 PM, a spus:

Ma gandeam cum ar arata modelul asta facut la scara 1/2 ? Cred ca asta o sa fie un proiect de viitor .


Cred ca mai aproape de nivelul tau ar fi IAR39.
Ma intreb de ce e asa de nepopular intre machete...
80 ul e deja in lucru si va iesi de exceptie asa ca un 39 ar completa perfect tabloul.
Asta ca sa ne impartasim visele.

Orice iti vine la rind, spor.
0

#198 Useril este offline   pccdtk 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1747
  • Inregistrat: 09-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Chitila
  • Interests:Aeromodelism ; Simulatoare RC ; Modelare 3D

Postat 17 July 2012 - 04:15 PM

IAR 39 - ca proiect de viitor ar fi de' vis '....in plus am si ceva documentatie - si am si "crosetat" acum cativa ani un model 3D .....
0

#199 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 17 July 2012 - 04:17 PM

Calculele sunt bune , la scara 1/2 ar putea ajunge la 68 kg . Asta ar insemna totusi un motor mai mare , daca decatlonul zbura scale la 35 kg cu 150 cc poate ca ar trebui motor de 200 cc . Daca ar fi sa ma apuc de 1/2 as avea nevoie de calcule de genul asta . Si la materiale , structura nu m-as mai arunca cum am facut ci ar trebui sa am grija "la sange " pentru ca greutatea scapa foarte usor de sub control . Acum m-am mai uitat si hansa 1/3 iese in 22 kg , teoretic , pentru ca inca nu este gata . S-ar putea sa depasesca 22 kg la final . Si la al meu , acum fara multe detalii cred ca o sa ajunga in stare de zbor pe la 8 ,5 kg . Cu detalii sigur ajunge la 10 kg .
0

#200 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 17 July 2012 - 05:22 PM

Vezi postareagicosu, la 17 July 2012 - 04:17 PM, a spus:

Calculele sunt bune , la scara 1/2 ar putea ajunge la 68 kg . Asta ar insemna totusi un motor mai mare , daca decatlonul zbura scale la 35 kg cu 150 cc poate ca ar trebui motor de 200 cc . Daca ar fi sa ma apuc de 1/2 as avea nevoie de calcule de genul asta . Si la materiale , structura nu m-as mai arunca cum am facut ci ar trebui sa am grija "la sange " pentru ca greutatea scapa foarte usor de sub control . Acum m-am mai uitat si hansa 1/3 iese in 22 kg , teoretic , pentru ca inca nu este gata . S-ar putea sa depasesca 22 kg la final . Si la al meu , acum fara multe detalii cred ca o sa ajunga in stare de zbor pe la 8 ,5 kg . Cu detalii sigur ajunge la 10 kg .



Deci si cei 68, cu detalii, s-ar putea sa ajunga la 75.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#201 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 17 July 2012 - 05:25 PM

Vezi postareabizu, la 17 July 2012 - 03:57 PM, a spus:

Cred ca mai aproape de nivelul tau ar fi IAR39.
Ma intreb de ce e asa de nepopular intre machete...
80 ul e deja in lucru si va iesi de exceptie asa ca un 39 ar completa perfect tabloul.
Asta ca sa ne impartasim visele.

Orice iti vine la rind, spor.



Vezi postareapccdtk, la 17 July 2012 - 04:15 PM, a spus:

IAR 39 - ca proiect de viitor ar fi de' vis '....in plus am si ceva documentatie - si am si "crosetat" acum cativa ani un model 3D .....

Nu zic , e frumos si IAR -39 , dar mai mult ma atrage Hansa . Este realizabil , imi place forma lui arhaica . Pare mult mai complicat IAR -ul , foarte greu de realizat .

Fisiere atasate


0

#202 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 17 July 2012 - 09:33 PM

Vezi postareaMLGore, la 17 July 2012 - 05:22 PM, a spus:

Deci si cei 68, cu detalii, s-ar putea sa ajunga la 75.


La scara 1/2 cred ca s-ar putea ajunge si la 75 kg , la un asemenea proiect calculele trebuiesc facute cat mai bine si cat mai aproape de adevar . Dar mai bine este sa te gandesti cu marja de eroare in plus decat in minus , ceea ce este foarte greu . Din cate am vazut pana acum toti constructorii au preferat psihologic partea ideala ( inclusiv eu ) . Dar cred ca cel mai bine este sa poti intui cat mai aproape de adevar si cred ca asta se poate realiza prin calcule cat mai exacte . Aici l-as putea mentiona pe Sorin (Typer )care putea sa faca calcule foarte bune si cat mai aproape de greutatea finala . Oricum la un asemenea megaproiect este bine sa se poata forma o echipa .

Aceasta postare a fost editata de gicosu: 17 July 2012 - 09:34 PM

0

#203 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 18 July 2012 - 07:41 AM

Eu nu am stiut ce greutate avea avionul (in jur de 670 kg) din care motorul 6 in linie avea vreo 150-180 kg sa mai punem o mitraliera vreo 30kg (avea mai multe?)si esti pe la 430-440 de kg.
Folosind materiale de calitate si moderne poate ai putea scoate structura mai usoara dar nu cu mult deoarece trebuie sa respecti ca materiale lemnul si placajul , in unele locuri s-ar putea folosi duraluminiul in loc de otel,
dar nu cred ca poti cobori sub 350 de kg mai pune un motor din generatie noua de vreo 100 CP inca 70-80 kg si acolo esti.
La scara 1/2 nu cred ca iesi sub 100 kg oricum greutaea se poate calcula foarte usor indiferent la ce scara nu trebuie decat putina geometrie plana si in spatiu (clasa a VIII).
Dar daca ai face scara 1/1 as vorbi la o firma germana ( la firma Hirth sunt in relatii foarte bune cu dl Gobler patronul) sa te sponsorizeze cu un motor nou de 100 Cp, 3 cilindri in linie raciti pe apa, asta cand esti deja avansat cu proiectul si ai aripile si fuselajul facute .

Ciao Sorin
0

#204 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 20 July 2012 - 09:39 PM

Sper ca nu s-a inchis topicul din cauza mea.
Sorin
0

#205 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 21 July 2012 - 09:20 AM

Vezi postareaSORIN CAIUS, la 20 July 2012 - 09:39 PM, a spus:

Sper ca nu s-a inchis topicul din cauza mea.
Sorin

Nu s-a inchis deloc , am luat o mica pauza . :drinks:
0

#206 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 22 August 2012 - 08:25 AM

Eheee , cu greu am montat si toba .

...

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  1.jpg (222.59K)
    Number of downloads: 139
  • Fisier atasat  2.jpg (275.2K)
    Number of downloads: 145
  • Fisier atasat  3.jpg (283.47K)
    Number of downloads: 142

0

#207 Useril este offline   REAL DESIGN 

  • R.D.
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 5482
  • Inregistrat: 24-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti -

Postat 22 August 2012 - 09:30 AM

La benzinare canistra se monteaza asa incat sa ramana libera - suspendata intre acele bucatele de furtun rezistent la temperatura pentru a diminua vibratiile ei .- miscarea ei ramane libera si in ax lungitudinal ( fata / spate ) cat si circular ( sus/jos-stanga/dreapta )

Nu stiu cum sunt colierele din poza dar daca sunt rigide, sa nu rupa ceva pe acolo cand va porni motorul - lungimea canistrei
v-a amplifica miscarile datorate vibratiei catre capatul din spate - adica daca la flansa de la evacuare vom avea oscilatii de 2-3 mm la capatul din spate va fi de cm.

Ramane insa si de testat .. poate nu sunt probleme

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de REAL DESIGN: 22 August 2012 - 09:32 AM

Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
0

#208 Useril este offline   gicosu 

  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1849
  • Inregistrat: 08-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Tantava

Postat 22 August 2012 - 10:56 AM

Colierele nu ating toba , intre toba si coliere sunt puse acele furtunase de care spui . Ramane de vazut cand o sa pornesc motorul .
0

#209 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 August 2012 - 04:50 PM

sa nu fie prea cald inauntru din cauza tobei.

Spor la contructie
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#210 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 22 August 2012 - 04:57 PM

Vezi postareaREAL DESIGN, la 22 August 2012 - 09:30 AM, a spus:

La benzinare canistra se monteaza asa incat sa ramana libera - suspendata intre acele bucatele de furtun rezistent la temperatura pentru a diminua vibratiile ei .- miscarea ei ramane libera si in ax lungitudinal ( fata / spate ) cat si circular ( sus/jos-stanga/dreapta )

Nu stiu cum sunt colierele din poza dar daca sunt rigide, sa nu rupa ceva pe acolo cand va porni motorul - lungimea canistrei
v-a amplifica miscarile datorate vibratiei catre capatul din spate - adica daca la flansa de la evacuare vom avea oscilatii de 2-3 mm la capatul din spate va fi de cm.

Ramane insa si de testat .. poate nu sunt probleme


Nu ramane libera bre la benzinare, nu confunda gradul de translatie cu cel de vibratie pt o directie !!! Doua lucruri diferite. :drinks:
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

Arata acest topic


  • 9 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro