Modelism - RHC Forum: DIAMOND 2500 Art-Tech (ROBBE ARCUS SPORT) - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

DIAMOND 2500 Art-Tech (ROBBE ARCUS SPORT) un planor adevarat din spuma

#61 Useril este offline   ACHIMOTO 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 21-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-Pitesti-ROMANIA
  • Interests:All technical devices.
    Club: C.S.T.A. Bucuresti

Postat 31 May 2012 - 11:05 PM

Vielen Danke Herr Wabo1 :)
I-a lucrurile asa cum vin, pentru ca te conduc exact acolo unde trebuie sa ajungi....
0

#62 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 01 June 2012 - 12:01 AM

WABO are dreptate.Diamondul zboara mai bine cu ceva sarcina in spate,mai ales daca bate vintul.
Legat de palele originale...mmm...cam nasoale.De la inceput le-am schimbat cu Gaupner.Am facut vreo doua zboruri cu palele originale,dar nu pot fi comparate cu Gaupner,care,in mod surprinzator,sint putin mai ieftine.
Probleme pina la ora actuala : o lipitura rece laa un conector de la motor si servoul de pe coada,care a decedat la ultimul zbor si am ramas cu deriva cabrata putin pe dreapta.Din fericire,m-am aplecat o singura data,ca sa ridic modelul dupa aterizare :).O alta problema este prinderea profundorului,la care,daca nu se sting suruburile in mod egal, trebuie adus din nou la sol si pus surubelnita pe el.O singura data l-am nimerit din prima.
Statia care o folosesc,este E-FLY ETC 62,deci cu limitarile de rigoare,desi pina acum nu am fost dezamagit de ea.In curind sper sa intru in posesia unei statii,Turnigy tx 9,care sa permita anumite mixaje,imposibile pe E-FLY.
In rest,nu pot sa zic decit lucruri frumoase despre Diamond.La nici 1000 de lei,complet echipat,ofera mai mult decit m-am asteptat.
Datorita lui,am descoperit frumusetea zborului la panta si m-am ales cu o durere de git de toata frumusetea,dupa aproximativ 3 ore de zbor cu doi acumulatori.Noroc ca mi-am facut atunci plinul,pentru ca a doua zi au inceput ploile si de atunci nu am mai zburat.
STIGANAS ,in ultimele doua zile,am facut un model,pentru zborul la panta.Nu am Alula,dar fac scoala pe Crossbow.Fisier atasat  14.JPG (116.66K)
Number of downloads: 76
http://www.youtube.c...=2&feature=plcp

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 01 June 2012 - 12:02 AM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#63 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 19 October 2012 - 09:02 AM

Ajutati-ma, va rog, cu un sfat. E vorba de up-grade la un Diamond 2500. Ce servo, de calitate, sa cumpar pentru a le inlocui pe cel de la profundor si eventual pe cele de la eleroane? De preferat sa aiba aceeasi dimensiune cu cele cu care vine, nu?
Multumesc anticipat pentru ajutor!

PS: Ce ar mai trebui inlocuit pentru a-l face "beton"?
Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#64 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2012 - 05:33 PM

Orice servo bun. Si cam orice servo e mai bun decat cele din kit.

Cam orice servo o sa se potriveasca caci servo artech sunt foarte inalte. Cel de la profundor nu e in pericol sa fie agatat la aterizare asa ca merge chiar orice cu gear de metal sau plastic - eu am avut in casa un inolab (robbe FS61) dar orice e bun, de pilda un Futaba S3114.

La eleroane si flaps daca le schimbi e preferabil sa pui ceva cu metalgear. Am auzit de bine de cele Corona - ultraieftine, gear de metal, digitale.

La al meu au ramas servo originale cu exceptia celui de profundor.
0

#65 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 05 November 2012 - 11:32 AM

Mare ocazie la autorc. Diamond RTF la 992 RON:
http://www.autorc.ro...ghz-2500mm.html

fata de Sierra la 1400 RON. Vinzi radioul junk cu 150 RON la unul care vrea barca de plantat si ramane la 842 RON.

Daca nu aveam deja unul sigur luam acum. E o singura bucata.
0

#66 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 13 March 2013 - 01:24 PM

Domnilor,

Va rog sa ma ajutati cu sfat.
Am cumparat pentru inlocuirea palelor originale, niste pale Cam Carbon(sau CAM Folding) de la Graupner, cu aceeasi specificatie 14x8. Spre surprinderea mea, palele 14x8 originale au cu totul alta forma si dimensiune decat palele Cam Carbon 14x8, adica acestea noi sunt mai inguste si putin mai scurte decat originalele.
Sa le folosesc fara probleme sau sa cumpar altele mai mari, tot Cam Carbon, de exemplu 15x8 sau 15x10?

Multumesc anticipat pentru sfaturi!

Fisier atasat  IMG-20130313-00129.jpg (199.27K)
Number of downloads: 29

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#67 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 13 March 2013 - 03:08 PM

14X8 de la Graupner nu este la fel cu 14x8 de la alt producator. Poti sa le folosesti fara probleme, incarca motorul exact cat trebuie, mai mari nu cred ca o sa fie bine si mai mici e posibil sa fie lesinat.

Eu le am si sunt perfecte. Vorbim de pak 4s.

Palele originale le-am pus pe alt planor unde puterea e mai mica si nu risc sa se rupa.

Aceasta postare a fost editata de stiganas: 13 March 2013 - 03:08 PM

0

#68 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 14 March 2013 - 02:41 AM

Si eu folosesc aceste pale 14x8 de la Gaupner si sint foarte multumit de ele.Culmea este,ca desi sint mult superioare celor cu care vine echipat Diamond-ul,pretul lor este ceva mai mic.Cele originale le tin de rezerva,ca nu se stie cind sare din nou pamintul in fata avionului :( .Din fericire,apa fiarta si lipiciul,sint cei mai buni prieteni ai aeromodelistului spumos,asa ca Diamond-ul asteapta sa zboare din nou :D .

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de Huffy: 14 March 2013 - 02:43 AM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#69 Useril este offline   pinti2d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 499
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 14 March 2013 - 10:43 AM

Vezi postareaHuffy, la 14 March 2013 - 02:41 AM, a spus:

... ca nu se stie cind sare din nou pamintul in fata avionului :( .Din fericire,apa fiarta si lipiciul,sint cei mai buni prieteni ai aeromodelistului spumos,asa ca Diamond-ul asteapta sa zboare din nou :D .


Mi-ati facut ziua mai vesela cu citatul acesta. :rofl: Inca ma tavalesc pe jos de ras. Cat despre crash, asta e, cu toti trecem prin asta. Spor la bricolat. Toata stima.
0

#70 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 15 March 2013 - 10:55 AM

Apropos de contactul cu mama Terra, in lanul de porumb, la 800m distanta de locul lansarii, dupa vreo 30 min de cautare:
Fisier atasat  IMG-20121005-00099.jpg (421.06K)
Number of downloads: 107

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#71 Useril este offline   pinti2d 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 499
  • Inregistrat: 20-February 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti.
  • Interests:0727620967

Postat 15 March 2013 - 02:05 PM

Vezi postareah, la 15 March 2013 - 10:55 AM, a spus:

Apropos de contactul cu mama Terra, in lanul de porumb, la 800m distanta de locul lansarii, dupa vreo 30 min de cautare:
Atasament IMG-20121005-00099.jpg



:cray::cray::cray::cray:, sa inteleg ca acum se va vinde pe piese ??? Imi pare foarte rau sa vad aceasta poza. Toata stima si capul sus.
0

#72 Useril este offline   h'air man 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 27-December 10
  • Gender:Male
  • Location:Ploiesti
  • Interests:tot (sau aproape tot) ce poseda motor... :)

Postat 19 March 2013 - 07:15 PM

Vezi postareapinti2d, la 15 March 2013 - 02:05 PM, a spus:

:cray::cray::cray::cray:, sa inteleg ca acum se va vinde pe piese ??? Imi pare foarte rau sa vad aceasta poza. Toata stima si capul sus.


Cel din porumb este primul exemplar, care este inca la reparat. Poza e din toamna trecuta. Sper sa termin reparatia cat de curand... si sa-l scot la zbor.
Cel de la vanzare era cel nou, al doilea exemplar, pe care l-am achizitionat dupa ce a cazut primul. Acesta tocmai ce s-a vandut...

Aceasta postare a fost editata de h'air man: 19 March 2013 - 07:17 PM

Aero : Aripa Swift2(90cm), BETA1400(Pelikan, 140cm), Arcus Sport(Robbe, 257cm);
Yak55(GB-Models, 140cm)-in reparatii;

Heli : Blade MCX;

Navo : Pacific Qeen(Robbe);

Auto : Traxxas E-Revo 1/16 RTR;

Tx : Spektrum DX6i.
0

#73 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 09 June 2013 - 08:22 PM

Am zburat mai mult cu Diamond-ul. Sunt multumit dar nu din cale afara. Radian si EZG par ca planeaza mai bine dar nu am zburat destul cat sa il cunosc cum trebuie asa ca nu e o parere definitiva. Deoarece are aripile albe se vede prost la inaltime, o sa le vopsesc, ar trebui sa pot urca cu el la 350-450m fara probleme. Asa cum e acum dupa 300m devine problematic. Azi m-am tinut sub un norisor dar cam am trecut la cer albastru a disparut. Am coborat cu 30m/s adica cu 110 km/h - a venit intr-o bucata.

Altfel faptul ca are flapsuri adevarate si motor puternic, masa si anvergura il fac o placere atat la pilotat cat si la aratat la public.

Pana acum e cel mai bun trainer pentru planoare full house.

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de stiganas: 09 June 2013 - 08:24 PM

0

#74 Useril este offline   Archaeon 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 17-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Budapesta (momentan)
  • Interests:De vreo 2-3 ani slow RC in zbor si pe apa. In rest fotografia, nitica arta si mai multa mestereala.

Postat 14 August 2013 - 03:18 PM

A mai pus cineva tren de aterizare pe Diamond? Ma gadnesc sa-l decolez de la sol... si parca ma simt mai in siguranta cu niste roti mai mari. Sau ii fac prastie tot aspectul :D?

Apropos, (Wabo) Diamond a ajuns acuma la Budapesta :); multumiri d-ului Wabo. Si by the way, este aproape indestructibil. La primul meu zbor (mentionez, primul, primul!!! si pacat ca n-am avut camera sa-l filmez), l-am pierdut din vedere spre autostrada, asa ca l-am cautat si gasit intr-un final infipt intr-un sant. Cat se poate de intreg!

Schema e ca i-au sarit legaturile de profundor si directie din receiver :D, iar cu eleroanele si flapsurile n-am avut cum sa-l aduc jos.

Da e intreg, inca! :) Si desi, mai incepator decat un incepator, la lansarea din mana, nu l-am infipt in mama terra :))))))))
Computers runs on smoke...

"Once you let the smoke out, it will not work anymore."
0

#75 Useril este offline   Titus 91 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 174
  • Inregistrat: 14-August 13
  • Gender:Male
  • Location:Arad, Romania
  • Interests:Avioane, masini, barci, elicoptere, tot ce are radiocomanda sau in care te poti aseza.

Postat 15 August 2013 - 06:45 PM

Stie cineva de ce trage dreapta ca un bezmetic cand ia viteza? Azi am facut un picaj cu avionul in fata si am observat ca o aripa sta mai jos decat cealalta...ceva solutii?
Imagine postata
Cu aripi:
Zivko Edge 540 2m (Seagull models) 50cc, 3D
Graupner Floride 1.4m, 3D
Diamond 2500
Sky Surfer 780
Mini Ultimate 3D
Zagi wing
ATM-1 2.7m
F5J 4m
HK Big Stick Nitro
Multiple captive F2a, F2b, scara, semi-scara
Cu pale:
HK-450 GT
TGY-100 FBL
Hubsan quad
Cu roti:
Hpi Baja 5B
Hpi Savage 21
Kyosho Kart 10
Jamara Cocoon (flux)
Pe apa:
FSR-V 7.5cc
FSR mini-e
Velier 2m
Catamaran 81cm
0

#76 Useril este offline   SORIN CAIUS 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2100
  • Inregistrat: 02-November 05
  • Gender:Male
  • Location:Arad
  • Interests:Avioane Ultrausoare, Planoare, Aeromodele , Heli

Postat 16 August 2013 - 09:15 PM

Titus

tre sa-i iei de gat pe aia de la Sierra care ti l-au vandut la pret redus.

Asta e solutia.

Ciao Sorin
0

#77 Useril este offline   F2B 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 30-November 11

Postat 17 August 2013 - 05:15 AM

Titus ai zis ca in picaj face asta. Daca in mod normal nu ai probleme inseamna ca problea este activa la viteza mare. Pun pariu ca ai o aripa slaba in torsiune si atunci cind ajungi la viteze mai mari torsiunea se accentueaza si se comporta ca un eleron. Solutia este sa nu zbori in picaj dragule. Sau intareste aripa torsional. Dar asta este un planor si nu prea trebuie sa zboare in picaj.
0

#78 Useril este offline   Archaeon 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 17-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Budapesta (momentan)
  • Interests:De vreo 2-3 ani slow RC in zbor si pe apa. In rest fotografia, nitica arta si mai multa mestereala.

Postat 22 August 2013 - 01:39 PM

Stie cineva cum calculez si eu centrul de greutate al lui mister Diamond?

Multumesc
Computers runs on smoke...

"Once you let the smoke out, it will not work anymore."
0

#79 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 August 2013 - 01:54 PM

Nu prea ai ce calcula.

http://www.charlesri...CGMarkDrela.htm

CG Location by Dr. Mark DrelaCG-Location-PDF

CG Location Contrary to popular myth, airfoils do not have "ideal" CG locations -- airplanes do. The CG location should mainly depend on the wing planform, the tail arm, and the tail size. The wing airfoil is secondary.

Another myth is that the glider's performance (L/D, sink rate, penetration, whatever) is strongly affected by CG position. It just ain't so. You might see the L/D change by only a few percent after a drastic CG change, assuming the elevator trim and/or decalage are readjusted correctly. The big effect is on handling and pitch behavior, which is far more important than a few percent in sink rate when flying in active air.

Where you want the CG to be should depend on personal preference and flying style. Some people fly with the CG well forward. Others seem to fly with the CG as far back as is tolerable.

To decide what's best for you, a good approach is to first identify the aftmost neutrally-stable CG location by dive test or whatever. Then move the CG ahead of that point by gradual amounts, until the glider behaves as you like.

So what to watch for? As a guide, here are some behavior pros and cons at the two extremes of the CG range. The idea is to strike a nice balance.

1) CG at the aft limit... glider continues in a straight line or tucks in very slightly when put into a dive from a slow glide.

Pro: Glider will strongly pitch up and slow down, or "balloon", when flying directly into the slightest lift, and dive down and speed up when flying directly out of lift. Obviously this behavior is a nice weak lift indicator, especially when very far away or directly overhead where you can't easily tell if the glider is going up or down. This type of "lift ahead" or "lift behind" indication via pitch change and airspeed is a good addition to the usual "lift to the side" indication via banking.

Con: Glider will not hold pitch trim, but will tend to stall or dive at the slightest disturbance. Lots of work is needed to constantly twiddle with the elevator. In turbulent thermals you have to fly faster than ideal to avoid occasional stalls.

2) CG well forward of aft CG limit... glider pulls out very quickly when put into a dive.

Pro: Glider will solidly hold pitch trim and airspeed, even in turbulence. When in a thermal, this allows flying nice and slow at minimum sink, with little risk of stalling from an upset.

Con: Glider has little tendency to pitch up and slow down when flying straight into lift, but just plows steadily along. It will still directly rise in lift while staying level, but again this is not as obvious as a pitch change when directly overhead or very high up. The "lift to the side" indication via banking is unaffected, and should not enter into the CG position decision.


In practica pleci de la ce e in manual (de regula 30-40% de la bordul de atac al aripii) si de acolo testezi pana iti place.



Vezi postareaArchaeon, la 22 August 2013 - 01:39 PM, a spus:

Stie cineva cum calculez si eu centrul de greutate al lui mister Diamond?

Multumesc

0

#80 Useril este offline   Archaeon 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 223
  • Inregistrat: 17-August 11
  • Gender:Male
  • Location:Budapesta (momentan)
  • Interests:De vreo 2-3 ani slow RC in zbor si pe apa. In rest fotografia, nitica arta si mai multa mestereala.

Postat 22 August 2013 - 02:21 PM

Sarmanaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
Computers runs on smoke...

"Once you let the smoke out, it will not work anymore."
0

#81 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 04 November 2013 - 12:50 AM

Asa a aratat Diamond-ul dupa crash-ul de la intilnirea de anul acesta de la Rapa Rosie.Din cauza receptorului care a decedat, am anat pasaroiul in punga :( .
Fisier atasat  20130427_164138.jpg (70.73K)
Number of downloads: 85Fisier atasat  20130427_164147.jpg (158.33K)
Number of downloads: 66Fisier atasat  20130427_164155.jpg (157.62K)
Number of downloads: 76
Dupa foarte mult timp, m-am hotarit sa-l resuscitez.
Fisier atasat  13004_10201514105827379_406185320_n.jpg (93.23K)
Number of downloads: 85
Miine il asteapta proba de zbor.
Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#82 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 05 November 2013 - 08:31 AM


Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#83 Useril este offline   catamures 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 279
  • Inregistrat: 20-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Targu Mures

Postat 05 November 2013 - 11:16 AM

Salut Huffy.
Am vazut cand s-a rupt si mi-a parut tare rau. Am patit si eu exact asa cu EZ Glider-Pro. Receptor Turnigy 9x decedat.
BRAVO pentru reconstructia super reusita. :good:
Statie: Turnigy 9x
AERO: Wing Dragon, EDGE 540T, Planor Guppy homemade, EZ Glider Pro, BEAVER 2,5m, Robbe ARCUS 1.8m, BETA1400, ST MX2, ArtTech P51-D Mustang, Lil Ripper homemade, FT BloodyWonder homemade, Micro Cessna homemade, Robbe SeaGull 2,2m
HELI: Angel 300, LRP Disco Hornet, clona SYMA 107
AUTO: CARSON CPT 27cc, LRP Blast S10 TX
0

#84 Useril este offline   Huffy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 811
  • Inregistrat: 30-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu
  • Interests:Aeromodelism si automodelism...mai rar

Postat 05 November 2013 - 10:03 PM

Multi dintre cei prezenti m-au intrebat "Cum poti sa fi asa zimbitor dupa ce ai ramas fara Diamond?"
Pur si simplu, m-am bucurat enorm ca nu i-a cazut in cap colegului de zbor aflat la vreo 10-15 m in stinga mea.Pasaroiul a cazut la 1-2 m de el dupa ce a venit in picaj la 45* de la aproximativ 50 m inaltime.La cele 2 kg care le are si cu conul de aluminiu in bot, cu siguranta se lasa cu chestii nasoale daca lovea pe cineva.

Aceasta postare a fost editata de Huffy: 05 November 2013 - 10:04 PM

Bondar cu 4 elici
Discus
Easy Star 2
HEPTAD 2200
Easy Glider
Diamond 2500-resuscitat si zburat
0722.464.922. - 0744.100.626.
http://www.youtube.com/my_videos
http://www.vimeo.com...r2400545/videos
Resoftari Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4
Programari chei Logan
- http://www.rhcforum....970#entry476970
Poze Rapa Rosie 2012 - https://picasaweb.go.../RapaRosie2012#
Poze Rapa Rosie 2013 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2013
Poze Rapa Rosie 2014 : https://picasaweb.go...7/RapaRosie2014
0

#85 Useril este offline   Ciprian97 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3947
  • Inregistrat: 19-August 12
  • Gender:Male
  • Location:Third Rock From The Sun

Postat 05 November 2013 - 10:12 PM

Vezi postareaHuffy, la 05 November 2013 - 10:03 PM, a spus:

Multi dintre cei prezenti m-au intrebat "Cum poti sa fi asa zimbitor dupa ce ai ramas fara Diamond?"
Pur si simplu, m-am bucurat enorm ca nu i-a cazut in cap colegului de zbor aflat la vreo 10-15 m in stinga mea.Pasaroiul a cazut la 1-2 m de el dupa ce a venit in picaj la 45* de la aproximativ 50 m inaltime.La cele 2 kg care le are si cu conul de aluminiu in bot, cu siguranta se lasa cu chestii nasoale daca lovea pe cineva.


Hehe,eu eram,eu si Zen.El zbura FPV,eu eram spotter.Nici nu stia de ce am tresarit...Plecam mai devreme de la RRhttp://www.rhcforum.ro/public/style_emoticons/default/ohmy.gif.

Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 05 November 2013 - 10:14 PM

0

#86 Useril este offline   stiganas 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 8275
  • Inregistrat: 25-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 19 October 2014 - 08:42 PM

Am scos din nou Diamond la aer. Dupa concursul de planoare de ieri tinut pe un vant naprasnic am zis ca asta trebuie sa fie planorul de vant, e mare si greu si nu plang daca il rup.

Nu mai stiam despre el nimic dupa atata pauza, abia acum am citit si mi-am adus aminte - e bun la ceva forumul.

Am scos de pe el receptorul orange DSM cu 9 canale (ultimul aflat pe un model), toate cele cu 9 canale au fost proaste, pierdeau receptia asa ca am decis sa il schimb pana nu face o figura si pe Diamond, am pus un AR7200.

Lansarea din mana e OK dar tot am emotii, e mare, greu si la plecare se infunde nitel pana prinde viteza.

Uitasem de atitudinea ciudata in zbor dar de care zice wabo dar tot timpul am avut senzatia ca ceva nu e in regula, fuselajul sta cu botul in sus in zbor planat.

Altfel cand e termica (si azi a fost) urca bine, cand nu e coboara destul de repede. Roata aia e in continuare o pacoste dar o mai las. Daca bate vantul (si nu ploua) il zbor la Brasov la F5J.
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro